Acasă Blog Pagina 2

COMUNICAT DE PRESĂ privind finalizarea proiectului ”EDUCAȚIA OUTDOOR – un pas spre viitor”, cod SMIS POCU/987/6/26/154296

0

LICEUL TEORETIC ”ALEXANDRU IOAN CUZA” IAȘI (S), în parteneriat cu ŞCOALA GIMNAZIALĂ “GHEORGHE I. BRĂTIANU” IAŞI (P1) și ŞCOALA GIMNAZIALĂ “IONEL TEODOREANU” IAŞI (P2)
anunță finalizarea proiectului EDUCAȚIA OUTDOOR – UN PAS SPRE VIITOR, ID proiect 154296 finanțat în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014 – 2020, Axa prioritară – nr. 6, Educație și competențe, Prioritatea de investiții – 10.i. Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, nonformale și informale pentru reintegrarea în educație și formare, apel de proiecte POCU/987/6/26/Operațiune compozită O.S 6.3,O.S 6.6, Contract de finanțare nr. POCU/987/6/154296
Obiectiv general al proiectului a vizat dezvoltarea și implementarea pe o perioadă de 14 luni și 20 de zile a unui set de măsuri integrate menite să asigure îmbunătățirea participării în învățământul primar și secundar și reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu pentru un număr de min 321 elevi din învățământul preuniversitar, ISCED 1-3, în special elevi din grupurile vulnerabile, inclusiv măsuri destinate îmbunătățirii competențelor în domeniul educației outdoor pentru min 36 cadre didactice/personal de sprijin din învățământul preuniversitar, ISCED 1-3, în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei scoli incluzive.
Grupul țintă al proiectului a fost constituit din:
– 321 elevi din învățământul preuniversitar obligatoriu, ISCED 1-3, în special elevi aparținând minorității rome și elevi din mediul rural
– 36 persoane personal didactic/personal de sprijin din învățământul preuniversitar obligatoriu (ISCED 1-3)
Principalele rezultate alte proiectului sunt:
• 321 elevi care au beneficiat de sprijin pentru participarea la programe de educație (învatamantul primar si secundar)
• 36 persoane (personal didactic/ personal de sprijin) care au participat la programe de perfecționare în domeniul organizării și furnizării educației nonformale în sistem outdoor
Durata de implementare a fost: 14 luni și 20 de zile
Valoarea totală a proiectului a fost de: 1,729,093.23 lei din care 1.694.510,00 finanțare nerambursabilă și 34.583,23 contribuție proprie.
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin
Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Detalii suplimentare cu privire la activitățile și rezultatele proiectului pot fi oferite de:
Manager de proiect: Prof. Ariadna Cristina Maximiuc
Telefon: +40 723 620 221
Email: alicuzaiasi@gmail.com

Banner SapunulCheia.ro

COMUNICAT DE PRESĂ privind finalizarea proiectului ”EDUCAȚIA OUTDOOR – un pas spre viitor”, cod SMIS POCU/987/6/26/154296

0

LICEUL TEORETIC ”ALEXANDRU IOAN CUZA” IAȘI (S), în parteneriat cu ŞCOALA GIMNAZIALĂ “GHEORGHE I. BRĂTIANU” IAŞI (P1) și ŞCOALA GIMNAZIALĂ “IONEL TEODOREANU” IAŞI (P2)
anunță finalizarea proiectului EDUCAȚIA OUTDOOR – UN PAS SPRE VIITOR, ID proiect 154296 finanțat în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014 – 2020, Axa prioritară – nr. 6, Educație și competențe, Prioritatea de investiții – 10.i. Reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu și promovarea accesului egal la învățământul preșcolar, primar și secundar de calitate, inclusiv la parcursuri de învățare formale, nonformale și informale pentru reintegrarea în educație și formare, apel de proiecte POCU/987/6/26/Operațiune compozită O.S 6.3,O.S 6.6, Contract de finanțare nr. POCU/987/6/154296
Obiectiv general al proiectului a vizat dezvoltarea și implementarea pe o perioadă de 14 luni și 20 de zile a unui set de măsuri integrate menite să asigure îmbunătățirea participării în învățământul primar și secundar și reducerea și prevenirea abandonului școlar timpuriu pentru un număr de min 321 elevi din învățământul preuniversitar, ISCED 1-3, în special elevi din grupurile vulnerabile, inclusiv măsuri destinate îmbunătățirii competențelor în domeniul educației outdoor pentru min 36 cadre didactice/personal de sprijin din învățământul preuniversitar, ISCED 1-3, în vederea promovării unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor și ale unei scoli incluzive.
Grupul țintă al proiectului a fost constituit din:
– 321 elevi din învățământul preuniversitar obligatoriu, ISCED 1-3, în special elevi aparținând minorității rome și elevi din mediul rural
– 36 persoane personal didactic/personal de sprijin din învățământul preuniversitar obligatoriu (ISCED 1-3)
Principalele rezultate alte proiectului sunt:
• 321 elevi care au beneficiat de sprijin pentru participarea la programe de educație (învatamantul primar si secundar)
• 36 persoane (personal didactic/ personal de sprijin) care au participat la programe de perfecționare în domeniul organizării și furnizării educației nonformale în sistem outdoor
Durata de implementare a fost: 14 luni și 20 de zile
Valoarea totală a proiectului a fost de: 1,729,093.23 lei din care 1.694.510,00 finanțare nerambursabilă și 34.583,23 contribuție proprie.
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin
Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Detalii suplimentare cu privire la activitățile și rezultatele proiectului pot fi oferite de:
Manager de proiect: Prof. Ariadna Cristina Maximiuc
Telefon: +40 723 620 221
Email: alicuzaiasi@gmail.com

Banner SapunulCheia.ro

HEKS/EPER România – Primul parteneriat certificat DG ECHO în România

0

Din dorința de a-și extinde și valorifica potențialul de actor umanitar, Fundația HEKS/EPER România devine primul ONG din țara noastră acreditat de către Comisia Europeană pentru Protecție civilă și operațiuni de ajutor umanitar (DG ECHO). Acest parteneriat atestă că Organizația, cu sediul în Cluj Napoca, se aliniază standardelor UE și internaționale de implementare a proiectelor de ajutor umanitar și este eligibilă pentru solicitarea și obținerea finanțărilor în perioada programatică 2021-2027. Uniunea Europeană ajută în fiecare an milioane de victime ale conflictelor și dezastrelor naturale prin intermediul departamentului său DG ECHO. În prezent, ECHO se numără printre donatorii principali ai HEKS/EPER România, susținând continuu intervențiile sale în crizele majore la nivel mondial.

In urma unui proces riguros de evaluare a entității, întregul colectiv HEKS/EPER România, împreună cu cei cinci membri ai Comitetului Director, au primit cu satisfacție si bucurie vestea certificării EU notând oportunitățile de extindere a activității sale în ajutorarea a cât mai multor persoane vulnerabile afectate de crizele umanitare. Emanuel Țapu, Directorul HEKS/EPER România, a afirmat: “Fundația noastră este onorată să facă parte din cele peste 160 de organizații partenere acreditate UE, prin care DG ECHO asigură asistență umanitară în întreaga lume. Expertizei noastre, demarată în 2016 la nivel de proiecte de cooperare pentru dezvoltare, cu accent pe prevenirea abandonului școlar și facilitarea accesului pe piața muncii pentru grupuri defavorizate în România, s-a adăugat cea de ajutor umanitar de urgență către populațiile vulnerabile din zone greu accesibile din cauza conflictelor sau dezastrelor naturale.”
“Colaborarea noastră cu DG ECHO este de o importanță capitală pentru oamenii din țările afectate de conflicte și din zonele predispuse la dezastre. Sprijinul venit din partea Uniunii Europene este crucial pentru noi, deoarece ne permite să ne extindem activitatea și să ajutăm persoane vulnerabile din întreaga lume.” a declarat Alina Ciorba, Desk Officer Humanitarian Aid. Aceasta a adăugat: “Pentru un ONG din țara noastră, obținerea în premieră a unui certificat DG ECHO, reprezintă atât recunoașterea eforturilor și calității muncii depuse de o echipă devotată de români, dedicați proiectelor de ajutor social și umanitar, cât și evoluția atingerii standardelor internaționale care stau la baza acestui parteneriat.”

HEKS/EPER Elveția, fondatorul HEKS/EPER România și-a pus amprenta în România încă din anul 1977 prin acordarea de ajutor umanitar după tragicul cutremur de atunci. Și după 1989, organizația a continuat, cu forțe sporite, intervențiile din România, focusându-se pe ajutor social și dezvoltarea serviciilor sociale, implicându-se și în proiecte de dezvoltare rurală.
Odată cu deschiderea în 2015 a biroului HEKS/EPER România, la Cluj-Napoca, misiunea fundației, de a sprijini persoanele care au nevoie de ajutor social și economic imediat, a căpătat o bază solidă, iar proiectele organizației au catalizat o paletă mult mai amplă de grupuri marginalizate ori vulnerabile, ale societății românești și internaționale.

Banner SapunulCheia.ro

Ce inseamna la GermanDent un implant dentar ieftin?

0

La clinica dentara GermanDent folosim de peste 20 de ani implanturi dentare premium: Alfa Bio Israel, Dentinum South Coreea si PAL Top USA.

Cum reusim sa transformam implant dentar renumit pe piata mondiala intr-un implant dentar ieftin?
Simplu! Reducand la maxim manopera!

Implanturile dentare sunt piese din titan, un material scump ca atare. Dupa prelucrare, sterilizarea cu raze gamma si tratarea suprafetei surubului cu diferite materiale care sa ii faciliteze integrarea si acceptarea in oasele maxilare, pretul creste exponential.
Tinand cont ca implantul dentar este cea mai moderna, recomandata si sigura procedura de inlocuire a dintilor lipsa, dar ca pretul pietei-de multe ori exorbitant-restrictioneaza accesul pacientilor la aceasta metoda, noi, echipa Germandent am decis sa reducem la maxim manopera, pentru a oferi pacientilor implant dentar ieftin.

Ce inseamna ca atare un implant dentar ieftin?

Un implant dentar ieftin este, in acceptiunea GermanDent, un implant dentar premium, cu o experienta si o proba a timpului dovedita, dar inserat cu o manopera decenta.
In aceasta situatie, pana cand decidentii nostri vor oferi in Romania o subventionare a acestei proceduri, noi vom veni in sprijinul a mii de persoane carora le vom oferi atat zambetul mult visat, cat mai ales capacitatea de a mesteca, de a se alimenta si de ce nu, a trai cu demnitate.
Sa nu uitam ca digestia incepe in gura. Majoritatea cazurilor de gastrite si ulcere gastro duodenale au ca si cauza edentatiile ( totale sau partiale).

Desi noi, medicii stomatologi suntem de multe ori prezentati ca si ” creatori de zambete”, noi suntem de fapt responsabili de starea de sanatate a populatiei!
Sigur ca materialele dentare moderne – incepand cu zirconiu, ceramica pe zirconiu – au o estetica fabuloasa, dincolo de zambetul pacientului, noi eradicam focarele infectioase sau inflamatorii dento- parodontale, redam starea de sanatate orala, reabilitam masticatie si fonetica in raport de 100%.

Toate astea FARA DURERI, RAPID, SI CU ONORARII DECENTE, PENTRU FIECARE!

www.germandent.ro

Banner SapunulCheia.ro

Marbeto, important furnizor de carne din vestul Romaniei, isi gestioneaza integrat afacerea cu sisteme moderne de la Senior Software

0

Marbeto, unul dintre furnizorii de top pentru industria carnii, din zona de vest a tarii, si-a optimizat activitatea de cand a inlocuit vechile programe informatice cu sisteme integrate de la Senior Software. Avand la dispozitie softuri performante de management al afacerii, compania isi gestioneaza si controleaza in mod eficient procesele de aprovizionare, stocare si vanzare, reusind totodata sa ia decizii de business mai bune, bazate pe date corecte si disponibile in timp real.
Compania Marbeto din Arad, un important distribuitor de produse congelate, cu o cifra de afaceri de circa 32 de milioane euro, a obtinut control si vizibilitate completa asupra afacerii, folosind sisteme software moderne de tip ERP si BI, de la Senior Software. Furnizorul a inregistrat beneficii majore datorita capabilitatilor avansate ale sistemelor implementate, a conectarii dintre acestea si a integrarii ERP cu un program software utilizat de unul dintre partenerii de business.

Marbeto aprovizioneaza cu materii prime producatorii si distribuitorii de carne si preparate din carne din diferite zone ale tarii, dispunand de mai multe spatii de depozitare cu temperatura controlata si un stoc constant de circa 1000 de tone de marfa congelata. Tinand cont de natura marfurilor, cantitatea gestionata si celelalte particularitati ale afacerii, distribuitorul a decis in urma cu 4 ani sa inlocuiasca vechile softuri, cu care nu putea gestiona si urmari centralizat situatia din companie, cu sisteme integrate si flexibile. In urma unor analize si a recomandarilor din piata, Marbeto a ales sa implementeze de la Senior Software sistemele SeniorERP – soft ERP pentru gestionarea resurselor si SeniorVisualBI – soft BI pentru raportare, analiza si vizualizare date.

“Anterior parteneriatului cu Senior Software, evidenta contabila, activitatea de logistica, precum si situatia vanzarilor si a incasarilor erau tinute in trei programe diferite. Nevoia de integrare si de urmarire centralizata a fost factorul determinant ce a dus la implementarea sistemelor Senior Software. Un alt criteriu la fel de important pentru noi l-a reprezentat posibilitatea de a plia cat mai strans sistemul software pe modul nostru de lucru.

Principalul beneficiu rezultat din colaborarea cu Senior Software il reprezinta posibilitatea de a superviza centralizat activitatea. Totodata, avem capacitatea de a lua deciziile potrivite de business privind procesele de aprovizionare, politicile de vanzare si managementul afacerii, pentru ca putem analiza mult mai bine vanzarile si stocurile. Utilizarea sistemelor integrate ne asigura o imagine clara, transparenta si in timp real asupra tuturor aspectelor de interes, astfel incat sa luam mai rapid decizii corecte si sa beneficiem de un avantaj competitiv in piata”, a declarat Marius Varadi, Administrator Marbeto.

Utilizand softurile perfect integrate de la Senior Software, furnizorul a reusit sa automatizeze fluxurile de business si sa centralizeze toate informatiile din companie. Datorita conectarii dintre sisteme, intreaga echipa Marbeto are acces la date corecte si actualizate pe care le poate analiza si interpreta rapid. Distribuitorul beneficiaza de trasabilitate completa asupra stocurilor, opereaza rapid facturile si incasarile, intregul proces de vanzare desfasurandu-se intr-un mod optimizat. Acesta poate crea rapoartele si dashboardurile dorite cu un minim de efort si poate urmari cu usurinta indicatori cheie ai afacerii, stabilind astfel strategii eficiente de crestere a performantei.
Procesele din companie au fost eficientizate si ca urmare a conectarii sistemului de gestionare a resurselor cu un alt soft de la Senior Software, folosit de catre unul dintre partenerii Marbeto. Mai exact, software-ul ERP utilizat de distribuitorul de carne este integrat cu sistemul WMS implementat de Frigo HM, furnizor de servicii logistice 3PL, in ale carui spatii de depozitare, Marbeto isi stocheaza o parte din marfuri. Datorita integrarii dintre cele doua sisteme, comenzile de client ale companiei sunt transmise automat catre programul WMS, pentru a fi pregatite de livrare. Ulterior, confirmarea de picking este transmisa catre SeniorERP, unde sunt generate rapid documentele de vanzare. Asadar, conectarea dintre softurile companiilor partenere, permite procesarea mai rapida si cu acuratete a comenzilor, asigurand transparenta asupra activitatilor derulate si, totodata, facilitand relatiile de business.

“Integrarea dintre sistemul SeniorERP, implementat in cadrul companiei noastre, si solutia WMS utilizata de Frigo HM, ne ajuta mult pentru ca putem vedea in timp real aranjarea si pregatirea marfurilor in depozit, ce produse au fost livrate si cand, avand totodata o imagine corecta si detaliata asupra stocurilor“, a adaugat Marius Varadi.

In ceea ce priveste planurile de viitor, compania urmareste sa creasca cota de piata pe care o are si sa continue optimizarea proceselor de aprovizionare, stocare si vanzare cu ajutorul sistemelor integrate de la Senior Software.

Despre Marbeto

Marbeto este funizor de materii prime pentru industria carnii si activeaza pe piata din Romania din anul 2004. Compania dispune de spatii de depozitare proprii si inchiriate in Arad, Bucuresti si Constanta, dar si in afara granitelor tarii. Gama de produse pe care o comercializeaza furnizorul cuprinde mai multe categorii, precum: carne de porc, pasare, vita, peste si semipreparate.

Despre Senior Software

Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara), avand o echipa de peste 200 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Inovații și eficiență energetică la Săptămâna nZEB 2023. Principalul eveniment expozițional dedicat construcțiilor inteligente și sustenabile se va desfășura în perioada 22 – 25 noiembrie, la București

0

Săptămâna nZEB, cel mai mare eveniment expozițional dedicat construcțiilor inteligente și sustenabile, al căror consum de energie este aproape egal cu zero (nearly Zero-Energy Buildings), se va desfășura anul acesta în perioada 22 – 25 noiembrie, la București. Cea de-a șasea ediție a expoziției itinerante nZEB se concentrează pe inovații energetice, fiind un prilej pentru vizitatori de a explora cele mai recente tehnologii și soluții eficiente de reducere a consumului de energie. Evenimentul va avea loc la Arena Laminor – Bulevardul Basarabiei 256, iar intrarea este gratuită pe durata celor patru zile. Vor fi peste 80 de standuri de prezentare, programul de vizitare fiind între orele 10.00 și 18.00.
Conferințele nZEB vor reuni peste 100 de specialiști din domeniile construcțiilor și eficienței energetice, furnizori de soluții și tehnologii pentru realizarea clădirilor cu o performanță energetică ridicată, cât și reprezentanți ai mediului academic și autorităților publice locale. Săptămâna nZEB facilitează interacțiunea directă cu profesioniști din domeniul energetic, colaborarea și împărtășirea de idei pentru a contribui la un viitor mai sustenabil. Evenimentul este organizat de Zebro în parteneriat cu Cluster pRO nZEB.
Standardul nZEB este obligatoriu în România pentru toate clădirile noi și cele care intră în renovare majoră, la fel ca în toate statele membre ale Uniunii Europene. Odată cu creșterea continuă a importanței eficienței energetice și a dezvoltării durabile, discuțiile pe plan național și internațional au amplificat relevanța performanței energetice a clădirilor, astfel că se prefigurează o fază crucială în procesul de standardizare în domeniu. În prezent, cinci standarde care au ca scop performanța energetică a clădirilor sunt supuse unei anchete publice ASRO (Organismul Național de Standardizare).
Emilian Grigore, fondatorul Zebro, declară: „Consider că un viitor sustenabil începe azi. Am fondat Zebro România ca platformă de lobby și inițiative prin care să facem cât mai cunoscut conceptul nZEB: nearly zero energy building. Omenirea și planeta sunt în continuă schimbare. La fel și spațiile în care locuim sau muncim, ne relaxăm sau socializăm. Nu știu cum vor arăta orașele viitorului, dar aș putea spune că mi-aș dori la modul ideal să fie orașe verzi, orașe în care clădirile să producă energie în loc să consume. Orașe cu clădiri sustenabile și cu oameni care construiesc responsabil. Case cu confort sporit și consum de energie scăzut. Cred că promovarea conceptului de clădiri nZEB astăzi, aici, este un pas mic pentru împlinirea acestui vis. Suntem cu toții arhitecții propriilor noastre vise, dar ce frumos este când ne adunăm să fim împreunã arhitecții unui singur vis: un viitor mai sustenabil și mai frumos.”
Vizitatorii vor putea afla de la specialiștii prezenți la “Săptămâna nZEB” cum pot construi inteligent și prin ce mijloace pot reduce consumul de energie aproape de zero cu ajutorul soluțiilor propuse de expozanți: de la mari producători de materiale de construcții, termoizolații, ferestre, tâmplărie, instalații de încălzire și răcire, sisteme de ventilație cu recuperare de căldură, pompe de căldură și panouri fotovoltaice până la firme de montaj certificate și producători de case modulare din lemn, metal sau din materiale de construcție alternative.
De asemenea, cei prezenți au oportunitatea de a participa gratuit la seminarii, prezentări și workshopuri pentru a afla cum se aplică noua legislație, ce materiale și tehnologii pot folosi, dar mai ales cum pot atinge standardul nZEB. Organizatorii au pregătit atât demonstrații practice, machete la scară 1:1 și teste, cât și tururi de șantiere nZEB din București, la care persoanele interesate se pot înscrie pe bază de formular. Evenimentul se concentrează și pe educarea viitoarelor generații, copiii având ocazia de a participa la ateliere și concursuri pe teme legate de sustenabilitate, arhitectură urbană și construcții ale viitorului.
Despre Zebro
Zebro este o companie care prin intermediul inițiativelor derulate și a platformelor din portofoliul său (renoVATA.ro, nZEBshop.ro, activistnZEB.ro, Canalul YouTube CASA nZEB) își propune promovarea și respectarea noilor standarde din domeniul construcțiilor din România. Zebro furnizează soluții inovatoare pentru clădiri cu consum de energie aproape de zero (nZEB). Cu ajutorul platformelor și a inițiativelor sale, Zebro aduce sustenabilitatea în prim-planul industriei de construcții.
Despre Pro-nZEB
Clusterul Pro-nZEB este o asociație non-profit înființată la începutul anului 2016 cu scopul de a promova conceptul de clădire cu consum de energie aproape egal cu zero (nZEB) în România, în vederea reducerii până la eliminare a emisiilor de gaze cu efect de seră generate de utilizarea clădirilor. Își propune să stimuleze cercetarea în domeniul clădirilor din România eficiente energetic.
Misiunea Cluster pRO nZEB constă în sprijinirea construcțiilor cu consum de energie aproape zero, dar și să răspândească conceptul de “nearly zero energy building”. Acest Cluster acționează ca un centru dinamic, unind actorii cheie din sectorul construcțiilor: mediul de afaceri, instituțiile de cercetare, instituțiile de învățământ, autoritățile publice și asociațiile profesionale.
Mai multe informații găsiți pe pagina oficială a evenimentului https://www.zebro.ro/saptamana-nzeb/

Contact de presă
Natalia Pruteanu
satoris.ro@gmail.com
0723257755

Banner SapunulCheia.ro

Intrarom – premiată în “Topul Firmelor din România”

0

București – 3 noiembrie 2023 – Intrarom a fost premiată cu locul al doilea la secțiunea CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI ÎNALTĂ TEHNOLOGIE, în categoria companiilor mari producătoare de echipamente de comunicații, în cadrul evenimentului “Topul Companiilor din România” organizat de Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) în data de 2 noiembrie 2023. Compania a primit un premiu similar la festivitatea decernarii premiilor din cadrul “Topul Firmelor din Municipiul București”, organizată săptămâna trecută de Camera de Comerț și Industrie București.

Acesta este un clasament realizat exclusiv de CCIR și reprezintă un barometru al performanței în afaceri. El este susținut de indicatori economici puternici, precum cifra de afaceri, profitul din exploatare, ponderea profitului în cifra de afaceri și numărul de angajați, care se bazează pe bilanțul financiar anual furnizat Camerei de Comerț și Industrie de către Direcția Generală a Finanțelor Publice.

George Roussos, Directorul General al Intrarom, a declarat:
”Suntem foarte mândri să primim acest premiu important, deoarece reprezintă o recunoaștere a performanței companiei, menținând aceleasi standarde înalte de 30 de ani. Acest eveniment de referință pentru mediul de afaceri din capitală ne-a onorat pentru că ne aflăm printre cele mai performante companii cu sediul în România”.

Banner SapunulCheia.ro

Distribuitorul online Corect 2000 proceseaza fara erori sute de comenzi pe zi, sustinut de Senior Software

0

Distribuitorul online de dispozitive electronice, Corect 2000, isi gestioneaza optim intreaga activitate de cand a inlocuit vechiul soft ERP cu o solutie moderna si integrata, formata din sistemele SeniorERP si SeniorVisualBI, de la Senior Software. In prezent, compania proceseaza zilnic, fara erori, sute de comenzi provenite din eMAG si dispune de un mod de facturare simplificat, timpul dedicat acestei operatiuni fiind redus de la cateva saptamani la cateva ore.

Corect 2000, business care comercializeaza online dispozitive electronice, a obtinut economii majore de timp si gestioneaza mult mai eficient activitatea dupa ce a renuntat la vechiul program de gestiune in favoarea unui soft ERP performant. Distribuitorul a decis sa isi imbunatateasca performantele afacerii implementand sistemul SeniorERP integrat cu softul de raportare si analiza a datelor SeniorVisualBI, de la Senior Software.

Cu o cifra de afaceri de circa 24 milioane RON, compania vinde o gama larga de produse electronice, atat prin intermediul magazinului online, cat si prin platforma eMAG Marketplace. Gestionarea corecta a stocului, precum si simplificarea procesului de preluare si procesare comenzi, inclusiv a activitatilor de facturare, reprezentau doua dintre preocuparile majore ale distribuitorului. In prezent, ca urmare a parteneriatului cu Senior Software, compania realizeaza mult mai simplu managementul integrat al afacerii, iar prin automatizarea transferului de date dintre noul soft ERP si platforma eMAG, firma proceseaza fara probleme sute de comenzi pe zi.

”Cel mai important aspect obtinut cu SeniorERP este faptul ca facturarea se produce mult mai rapid. Inainte, identificarea platilor transmise de eMAG si asocierea acestora cu fiecare factura in parte se facea manual, proces ce dura chiar si cateva saptamani si era predispus erorilor. Acum, prin integrarea sistemului ERP cu eMAG, astfel de operatiuni sunt realizate extrem de repede, in doar cateva ore. Procesam si 400 de comenzi pe zi, iar ERP-ul cu siguranta ne simplifica acest proces pentru ca totul se importa automat, se factureaza automat, fara vreo eroare”, a declarat Horia Petrutiu, Director Vanzari – Corect 2000.

Conectarea sistemului SeniorERP cu platforma eMAG permite asocierea automata a platilor din borderoul de incasari cu facturile aferente si, implicit, stingerea soldurilor, fiind astfel asigurate trasabilitatea si acuratetea intregului proces de facturare.

Anterior parteneriatului cu Senior Software, distribuitorul utiliza un program ERP pus la dispozitie de un furnizor din Targu Mures. Odata cu dezvoltarea companiei, softul in cauza nu mai reusea sa acopere nevoile afacerii, iar customizarile necesare erau numeroase si implementarea acestora de catre furnizorul de software dura prea mult timp. Problemele cu care se confrunta echipa Corect 2000 erau legate atat de acuratetea in gestiunea stocurilor, cat si de aspecte referitoare la contabilitatea afacerii, care era tinuta intr-un program separat, neintegrat cu vechiul ERP. Distribuitorul intampina dificultati cu privire la exportul facturilor si completarea si generarea declaratiilor conform cu cerintele legale.

”Noi nu aveam o gestiune corecta a stocului cu vechiul ERP si nici nu dispuneam de rapoarte detaliate. Afacerea a crescut si acest program nu mai reusea sa tina pasul cu dezvoltarea companiei si cu evolutia pe care noi ne-am propus-o. O alta problema era faptul ca zona de contabilitate era acoperita de un alt program, care nu era integrat cu acel ERP, existand probleme si in emiterea declaratiilor. Inclusiv fisierul SAF-T din acest program ne dadea mari batai de cap.

Acum, cu SeniorERP, avem partea de contabilitate integrata in soft, am reusit sa depunem corect si Declaratia 406 si gestionam optim intreaga afacere. Un alt plus important il reprezinta faptul ca putem lansa mult mai rapid comenzile catre furnizori si stim exact de ce produse avem nevoie. Noua solutie de la Senior Software ne ajuta sa stabilim cat mai precis necesarul de marfa, luand printre altele in calcul si predictii de vanzare cat mai exacte pentru perioada urmatoare. In ziua de astazi, fara un sistem ERP integrat nu poti face fata problemelor care apar in acest domeniu de activitate”, a adaugat Horia Petrutiu.

Cu sistemul ERP de la Senior Software, compania isi gestioneaza optim stocul de marfa, inclusiv retururile si zona de service. Prin eliminarea situatiilor de lipsa stoc sau excedent de stoc, dar si prin procesarea mai rapida si corecta a comenzilor, distribuitorul a reusit sa imbunatateasca atat modul in care se desfasoara activitatea in companie, cat si relatiile comerciale cu clientii si furnizorii. Cu SeniorVisualBI, managerii Corect 2000 au in plan sa urmareasca in detaliu vanzarile si profitabilitatea in functie de diferite criterii de interes setate intern, ceea ce le va permite sa conceapa strategii mai eficiente de business. Totodata, distribuitorul va beneficia de o noua platforma B2C, magazin online care va fi pus la dispozitie tot de Senior Software si care, de asemenea, va fi integrat cu SeniorERP.

Despre Corect 2000

Inceputa ca o afacere de familie in 1998, Corect 2000 a activat initial pe piata de constructii si instalatii, iar din anul 2016 s-a orientat catre distributia online a unei game largi de produse, printre care se numara si dispozitive electronice. Vanzarea se realizeaza prin platforma eMAG Marketplace si prin magazinul online propriu kidgps.ro. Printre produsele comercializate de Corect 2000 se numara: camere de supraveghere, smartwach-uri, produse de gaming, jucarii, articole pentru intretinere si ingrijire corporala, produse pentru uz casnic, accesorii auto si nu numai.

Despre Senior Software

Senior Software este furnizor si dezvoltator de sisteme software performante pentru managementul integrat al afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 500 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in 5 locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi, Timisoara), avand o echipa de peste 200 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Intracom Telecom își prezintă tehnologia E-Band și Green FWA mmWave la WISPAPALOOZA 2023

0

Sistemele radio expuse sunt fabricate in Romania, la Intrarom

Atena, Grecia – 05 octombrie 2023 – Intracom Telecom, furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, își anunță participarea în calitate de Sponsor Platinum la WISPAPALOOZA, cel mai important eveniment dedicat furnizorilor de servicii de internet wireless, care va avea loc în perioada 09-12 octombrie 2023 în Las Vegas.

La standul #335, Intracom Telecom își prezintă cu mândrie tehnologiile sale inovatoare. Printre produsele prezentate se numără seria de sisteme radio produse la Intrarom: WiBAS™ G5, o tehnologie de ultimă generație – Green FWA mmWave 24-28GHz, UltraLink™ -GX80 în prima linie a sistemelor radio în bandă E și soluția de transmisie Full Outdoor MW OmniBAS™ -BX la 18GHz, eficientă din punct de vedere al costurilor, cu transmisie Full Outdoor MW. Cele două din urmă se combină pentru a forma un sistem radio Dual Band (DB) care valorifică benzile de frecvență mai joase pentru o acoperire extinsă și o capacitate moderată, alături de E-Band cu frecvențe scurte/medii și o capacitate de 10Gbps – oferind astfel o soluție ideală pentru rețelele din era 5G.

Compania va prezenta, de asemenea, soluția sa de streaming TV de ultimă generație, fc|cdn™ Anywhere, oferind vizitatorilor posibilitatea de a explora avantajele unei platforme de servicii IPTV și multiplay de viitor.

Banner SapunulCheia.ro

Sipex Company: ”De aproape 10 ani suntem parteneri Senior Software si am simtit din plin toate beneficiile acestei colaborari”

0

Sipex Company si-a optimizat si dezvoltat afacerea cu ajutorul unor softuri performante, compania urmand sa deschida noi puncte de lucru, sprijinita de furnizorul de software ales. De aproape 10 ani, businessul Sipex este gestionat prin intermediul sistemelor integrate de la Senior Software, reusind in acest timp sa devina unul dintre cei mai mari distribuitori de materiale de constructii din Romania. Vizibilitate completa asupra afacerii, economii majore de timp si control asupra costurilor sunt doar cateva dintre beneficiile obtinute de companie cu solutiile alese.

Sipex Company, distribuitor de top de materiale pentru constructii, isi gestioneaza afacerea cu ajutorul unui pachet de sisteme flexibile si integrate, de la Senior Software. Implementate in 2014, softurile i-au permis businessului sa se extinda si sa isi consolideze pozitia pe piata. In prezent, Sipex Company dispune de 12 centre logistice, un parc auto cu circa 200 de autovehicule, o cifra de afaceri de 59 de milioane de euro si are in plan deschiderea unor noi puncte de lucru. In plus, din 2022, actiunile Sipex au inceput sa fie tranzactionate in piata AeRO, distribuitorul avand in plan transferul in piata principala a Bursei de Valori Bucuresti si continuarea dezvoltarii cu sustinerea sistemelor furnizate de catre Senior Software.

Sistemele integrate utilizate de catre Sipex Company sunt SeniorERP – soft ERP pentru gestionarea resurselor, SeniorVisualBI – soft pentru raportare si analiza date, SeniorSFA – soft pentru gestionarea fortei de vanzare si SeniorB2B – platforma ecommerce business-to-business.

”De cand am implementat SeniorERP, timpii s-au imbunatatit pe toata linia operationala. Am eficientizat fiecare transport si tinem sub control costurile privind consumul de combustibil. Intotdeauna putem analiza cu atentie daca, ce, cand sau cat trebuie sa comandam, in functie de rotatia pe care ne-o dorim si de alte criterii. Pentru noi, lucrul cel mai important este obtinerea rapoartelor in timp real cu SeniorVisualBI, care este o solutie magnifica. Putem urmari vanzarile pe agent, pe zona, pe tip de produs si putem vedea profitabilitatea pe agent, pe punct de lucru si nu numai.

Sistemele s-au potrivit perfect pe cerintele noastre. Au trecut deja in jur de 10 ani de cand suntem parteneri Senior Software si ma bucur ca am facut aceasta alegere. Am simtit din plin toate beneficiile acestei colaborari. Este dovedit faptul ca Senior Software ne-a ajutat foarte mult in dezvoltarea noastra. Dorim in continuare sa ne dezvoltam, noi intentionam sa deschidem si alte puncte de lucru si cu siguranta vom gasi in partenerul nostru sprijin pentru atingerea acestor noi obiective”, a spus Costin Gheorghe, Director Economic Sipex Company.

Anterior parteneriatului cu Senior Software, gestionarea integrata a afacerii era dificil de realizat de catre distribuitor. Majoritatea proceselor din companie se desfasurau manual, mod de lucru ce consuma prea multe resurse si era predispus erorilor. Odata cu automatizarea proceselor de business, data de utilizarea solutiilor integrate furnizate de Senior Software, Sipex Company a reusit sa depaseasca provocarile cu care se confrunta si multe alte afaceri din Romania. Primele beneficii au putut fi observate de catre distribuitor la scurt timp dupa implementare. De-a lungul timpului, compania a continuat sa obtina imbunatatiri semnificative pe toate segmentele de business.

Cu sistemele Senior Software, Sipex Company gestioneaza integrat afacerea si se poate conforma cu succes cerintelor fiscale, inclusiv la cele ce fac referire la Declaratia 406 (SAF-T). Cu SeniorERP, Sipex poate realiza rapid operatiunile de facturare de la orice punct de lucru pentru partenerii de tip B2B si poate urmari usor situatia incasarilor. In plus, sistemul ERP ii ofera distribuitorului si posibilitatea de blocare a vanzarii catre partenerii care au intarzieri la plata sau depasiri ale limitei de credit, ceea ce contribuie la scaderea procentului de facturi neincasate.

De asemenea, managerii Sipex au vizibilitate in timp real atat asupra operatiunilor din companie si asupra stocurilor, cat si in ceea ce priveste fluctuatia preturilor. Compania a obtinut in acest mod control asupra costurilor si a modului in care sunt utilizate resursele. Analizele si rapoartele din BI ii permit distribuitorului sa cunoasca in detaliu situatia din companie si sa traseze cele mai potrivite directii de business. Si activitatea echipei de vanzari a fost simplificata si optimizata considerabil cu ajutorul sistemului SFA, fiind posibila cresterea productivitatii si a performantelor agentilor din teren. Pe de alta parte, solutia de ecommerce B2B a dus la cresterea satisfactiei partenerilor si la imbunatatirea relatiei comerciale cu acestia.

”Implementarea SFA-ului ne-a ajutat foarte mult, ne-a usurat si eficientizat enorm activitatea. Agentii nostri merg in teren si pot vedea pe tableta, in timp real, situatia stocurilor, pot face rezervari de stoc si pot lansa rapid comenzi. Apoi, operatorii preiau comenzile respective, genereaza dispozitiile de livrare catre gestionari, iar marfa este pregatita si incarcata in masini, dupa care sunt generate avizele de insotire marfa sau facturile. Tot acest proces poate dura mai putin de 24 de ore. Astfel, echipa de vanzari a putut sa isi mareasca numarul de vizite la clienti si sa lanseze comenzi mai mari.

Si solutia B2B a adus un plus important in businessul nostru. Foarte multi parteneri au fost incantati sa isi poata vedea in orice moment statusul comenzilor, care este cantitatea comandata, soldul, preturi setate. Ei pot lansa comenzi direct in aplicatie, pot vedea cand este data scadenta si pot efectua simplu si rapid platile”, a completat Costin Gheorghe.

Despre Sipex Company

Sipex Company ofera produse si solutii complete pentru domeniul constructiilor, avand o experienta pe piata de peste 26 de ani si dispunand de un personal format din 300 de angajati. Compania ocupa locul 2 in distributia de materiale si finisaje pentru constructii la nivel national, vanzarea realizandu-se prin intermediul a 3 canale: retail traditional, B2B si online. Printre brandurile distribuite de Sipex se numara: Ceresit, Rigips, Isover, Weber, Cesarom, Swisspor, Austrotherm, Baumit, Porotherm si multe altele.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE