Acasă Blog Pagina 19

Domino’s Pizza Romania – castigatori ai premiilor Consumer Choice acordate de PKZ

0

Domino’s România a fost ales cel mai bun lanț de pizza în 2020 conform studiului independent Consumer Choice Award, realizat de către compania de cercetare PKZ. Sp.zoo.

Consumer Choice Award măsoară nivelul de satisfacție și acceptabilitate pe care brandurile din diverse domenii de activitate îl au în rândul consumatorilor.

Brandurile au fost examinate ținându-se cont de mai mulți factori: calitatea pe piață, diferențierea față de alte mărci din categorie, inovarea față de alte mărci din categorie, credibilitatea pe piață, satisfacția globală față de alte mărci din categorie, intenția de a cumpăra sau recomandarea în categorie

Cercetarea s-a desfășurat în intervalul 10 – 20 februarie 2021 și a inclus 1.478 de interviuri reprezentative pentru grupuri țintă de femei și bărbați care locuiesc în România, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Din punct de vedere al repartizării pe sexe și grupe de vârste, eșantionul pe care s-a desfășurat studiul a cuprins un procent de 45% bărbați și 55% femei. Ca vârstă, eșantionul a fost reprezentat de 41% respondenți cu vârsta între 18 și 30 de ani, 43% cu vârsta între 31 și 50 de ani și 16% cu vârstă mai mare de 50 de ani.

Conform clasamentului întocmit de Consumer Choice, Domino’s România a ocupat prima poziție în categoria companiilor de lanțuri de pizza, cu un scor global de 7,23. 

Premiile Consumer Choice sunt decernate anual, în Portugalia, Polonia, Spania și România și acoperă industrii diverse (FMCG, produse de mobilier, echipamente etc.), comerț (specializat și nespecializat, canale moderne sau tradiționale), precum și diferite tipuri de servicii profesionale (bănci, companii de asigurări, comunicații, transport, divertisment etc.).

 

Suntem onorați să primim acest premiu. Credem că este un mesaj că ne îndreptăm în direcția bună și că eforturile noastre de a consolida brandul, de a comunica mai mult cu clienții noștri și de a le oferi o experiență la nivelul așteptărilor sunt răsplătite. Ne bucurăm foarte mult că munca noastră este recunoscută și că publicul apreciază produsele noastre.

 

O să continuăm să lucrăm pentru voi și vă mulțumim sincer tuturor celor care fac parte din familia Domino’s Pizza România.

 

Mulțumim

Banner SapunulCheia.ro

Diferentele dintre pielea naturala si pielea ecologica

0

 Cea mai populara materie prima utilizata in confectionarea pantofilor, gentilor si accesoriilor este, fara doar si poate, pielea naturala. Consumatorii o aleg datorita aspectului sau unic, senzatiei placute pe care o ofera la atingere si, nu in ultimul rand, rezistentei ridicate. Deoarece pielea naturala are, in general, un pret mai ridicat, pe piata a aparut o alternativa mai accesibila, pielea ecologica.

Cu toate ca, la prima vedere, cele doua tipuri de piele par identice, exista cateva diferente notabile intre ele, pe care le vom prezenta in randurile de mai jos.

​Modul de realizare

Pielea naturala este, in mod evident, un material de origine animala. In confectionarea de pantofi si genti dama piele, de pilda, se foloseste cel mai mult pielea de vita. Materialul trece prin mai multe proceduri pentru a ajunge la forma finala: curatare, argasire, slefuire si, in cele din urma, intretinere. De aceste proceduri depind, practic, textura si mirosul pe care le va avea produsul final.

Pielea ecologica, pe de alta parte, este un material artificial ce consta intr-un poliester acoperit cu clorura de polivinil. De mentionat ca acest tip de piele a aparut pe piata nu numai ca alternativa mai putin costisitoare a pielii naturale, dar si datorita unui grad tot mai mare de constientizare a drepturilor animalelor si a problemelor etice.

​Pretul

Chiar daca aspectul si senzatia pe care le ofera gentile, pantofii si accesoriile din piele naturala sunt mult mai placute, trebuie sa recunoastem ca, uneori, preturile lor pot fi destul de mari. De fapt, acesta este principalul motiv pentru care multi oameni aleg sa achizitioneze articolele confectionate din piele ecologica, desi calitatea lor nu este chiar atat de buna precum a articolelor realizate din piele naturala.

Un alt criteriu care favorizeaza pielea ecologica este legat de modul de decorare. Produsele confectionate din piele artificiala sunt mai usor de decorat. De asemenea, acestea se pot gasi in mai multe culori si modele decat produsele realizate din piele naturala.

​Rezistenta

Fara doar si poate, produsele facute din piele naturala sunt mult mai rezistente si mai durabile decat cele confectionate din piele ecologica. Acesta este principalul motiv pentru care multi oameni opteaza pentru pielea naturala, chiar daca uneori pretul ei este destul de ridicat. Pantofii, gentile, curelele si manusile din piele naturala pot dura chiar si o viata intreaga daca sunt bine intretinute. Acest lucru se datoreaza proprietatilor pe care le are materia prima, care este extrem de rezistenta la zgarieturi sau fisuri, spre deosebire de pielea artificiala, care este foarte vulnerabila la abraziuni. Prin urmare, daca te intrebi care dintre cele doua tipuri de piele reprezinta o investitie mai buna pe termen lung, ei bine, raspunsul este pielea naturala. Iar asta pentru ca materialul animal este, pur si simplu, mai gros si mai rigid decat materialul sintetic.

​Intretinerea

Un aspect foarte important de luat in calcul atunci cand te intrebi pentru ce tip de piele sa optezi este modul de intretinere. Fiind doua materiale destul de diferite, chiar daca arata aproape la fel, pielea naturala si pielea artificiala necesita cate un mod de intretinere specific. Pielea naturala, de pilda, necesita mai multa atentie cand vine vorba de ingrijire, aceasta avand nevoie, in special, de lustruire. Cu toate acestea, articolele din piele naturala sunt mai flexibile, asadar se zgarie mai greu si, de asemenea, au o permeabilitate mai buna la aer, prin urmare nu transpira. Pielea ecologica, in schimb, nu are nevoie de o intretinere prea complicata. Trebuie doar stearsa din cand in cand cu o carpa moale si umeda. Din pacate, materialul este slab si predispus la zgarieturi, asadar va trebui sa acorzi mai multa atentie in timpul miscarilor atunci cand porti un articol confectionat din piele ecologica.

​Aspectul fizic

In cele din urma, poate ca vrei sa stii cum poti distinge pielea naturala de cea ecologica. Ei bine, prima regula este sa citesti eticheta produsului. Toti producatorii sunt obligati sa furnizeze informatii reale despre compozitia produselor pe care le pun in vanzare. Textura produsului poate fi si ea relevanta. Pielea naturala, spre deosebire de cea artificiala, are un finisaj neregulat si canelat. De asemenea, daca vei atinge materialul, vei observa ca pielea naturala este mai groasa si mai rigida decat pielea ecologica.

 

 

 

 

Banner SapunulCheia.ro

dEpurtat.ro: ”Cu SeniorERP, astazi avem o companie solida cu perspective mari de dezvoltare”

0

Retailerul dEpurtat.ro a castigat mai mult control asupra afacerii, a facut economii de mii de lei pe luna si a crescut vanzarile online cu 20% cu ajutorul solutiei SeniorERP de la Senior Software. In numai cateva luni, managerii companiei au observat beneficiile incontestabile ale sistemului ERP asupra afacerii, determinandu-i sa fie increzatori in planurile de extindere in alte tari.

Dupa numai cateva luni de utilizare, dEpurtat.ro economiseste peste 15.000 lei/luna cu sistemul SeniorERP de la Senior Software. Cel mai mare magazin online cu incaltaminte pentru femei, din Romania, a investit intr-un soft modern de tip ERP pentru a automatiza activitatile repetitive si pentru a gestiona mai eficient comenzile zilnice.

In scurt timp de la implementare, retailerul a observat deja rezultate usor de cuantificat:

• Economii de timp de peste 4 ore/zi – prin automatizarea activitatilor de realizare NIR, generare facturi, import borderou curieri etc.
• Economii de peste 15.000 lei/luna – prin eliminarea necesitatilor de recompensare a clientilor ca urmare a comenzilor anulate
• Cresterea cu 20% a vanzarilor online – prin controlul eficient al stocului si acces la informatii exacte despre disponibilitatea produselor
• Procesarea a peste 800 de comenzi pe zi – cu circa 300 mai mult fata de perioada cand procesele se desfasurau cu pixul si hartia sau in Excel
• Reducerea comenzilor cu probleme de la cateva sute la circa 3-4 comenzi/luna

“Datorita contributiei SeniorERP, vanzarile online au crescut cu 20%, exact ce am avut nevoie in anul cu pandemia. Cu ERP am capatat incredere si control si am castigat foarte mult timp. Numai pe partea de NIR am economisit undeva la 2 ore pe zi, iar asta inseamna enorm. In plus, sistemul ne-a permis sa acceleram si sa investim mai mult in campaniile de marketing. Intr-un an de zile, prin automatizarea data de SeniorERP, reusim sa economisim sume importante”, a declarat Nicolae Slav, CEO dEpurtat.ro.

Alte schimbari din compania dEpurtat.ro dupa automatizare

Compania detinea deja o platforma ecommerce, iar in paralel cu implementarea solutiei ERP de la Senior Software, retailerul de incaltaminte a realizat si automatizarea depozitelor. Astfel, SeniorERP a fost integrat cu alte doua softuri, iar comunicarea si preluarea datelor, impreuna cu actualizarea informatiilor se desfasoara acum intr-un timp mult mai scurt.

Dupa automatizarea afacerii, echipa dEpurtat.ro a observat multe alte schimbari, precum:

• Capacitatea de lucru sporita fara suplimentarea numarului de angajati
• Acuratete crescuta a datelor si in procesarea comenzilor
• Vizibilitate asupra stocurilor si a informatiilor relevante pentru vanzari
• Sincronizarea si actualizarea datelor in timp real
• Eliminarea operatiunilor manuale repetitive
• Reducerea numarului de erori umane
• Cresterea nivelului de satisfactie a clientilor
• Validarea automata a comenzilor
• Vizibilitate asupra situatiei incasarilor de la curieri
• Control mai mare al timpilor de livrare a comenzilor de la furnizori
• Generarea rapida a unor rapoarte de profitabilitate pe furnizori
• Conturarea strategiei de business pe baza unor informatii corecte si actuale
• Interconectarea departamentelor si cresterea productivitatii angajatilor

”Astazi simt ca functionam ca o companie din anul 2021”

Odata cu utilizarea softului SeniorERP, conducerea dEpurtat.ro este mai increzatoare in planurile de extindere a afacerii in alte tari.

“Pana sa implementam SeniorERP eram putin blocati si reticenti in a ne dezvolta si in alte tari. Exact dupa ce am facut implementarea am prins curaj sa ne extindem in Bulgaria si urmeaza si alte tari. Acum vorbim de Grecia si Ungaria, dar avem in vedere si Polonia si Italia.
Astazi simt ca functionam ca o companie din anul 2021. ERP-ul m-a ajutat sa ma orga
nizez si sa structurez mai bine departamentele. Oamenii sunt acum uniti, conectati si mai productivi. Ne-am stabilizat din punct de vedere operational si ne putem focusa mai mult pe dezvoltare. Cu SeniorERP, astazi avem o companie solida cu perspective mari de dezvoltare”, a adaugat Nicolae Slav.

Despre dEpurtat.ro

Cu o cifra de afaceri de aproape 5 milioane euro, dEpurtat.ro este o companie care comercializeaza incaltaminte pentru dama, avand o experienta in retail de aproximativ 10 ani. Businessul detine doua depozite si doua magazine fizice in Bucuresti, la care se adauga magazinul online, procesand in total circa 800 comenzi pe zi. Compania comercializeaza produse in Romania si Bulgaria, urmand sa extinda activitatea in Grecia, Ungaria, Polonia si Italia.

Despre Senior Software

Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Fondata in 2003, compania a realizat peste 450 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii. Senior Software a pornit businessul cu o singura divizie, iar in prezent dispune de 6 divizii prin care implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din 160 de angajati.

Banner SapunulCheia.ro

Solutie biocida dezvoltata de ICPE-CA in cadrul proiectului „Dispozitive de decontaminare impotriva virusului SARS-CoV-2”

0

Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Electrica ICPE-CA a dezvoltat, in cadrul proiectului 22Sol/2020 „Dispozitive de decontaminare impotriva virusului SARS-CoV-2”, o solutie biocida ce sta la baza produsului DEZINFECTANT LICHID ANTIMICROBIAN PENTRU SUPRAFETE.
Produsul prezinta cateva caracteristici importante, dintre care amintim:
 este un produs inovativ a carui actiune biocida, cu spectru larg, este asigurata de un sistem stabil de nanoparticule binare Cu-Au, dispersate intr-un mediu apos, destinat uzului profesional, in medii spitalicesti;
 este obtinut printr-o tehnologie de sinteza eco-friendly, cu posibilitate de extindere la nivel industrial; nu genereaza deseuri tehnologice, deseurile de utilizare, inclusiv produsele expirate, se pot recicla eficient si ecologic conform legislatiei in vigoare;
 prezinta eficienta antimicrobiana ridicata, eficienta testata in laboratoare acreditate conform standardelor de testare aplicabile domeniului medical, in conditii de murdarie:
• activitate bactericida (validata de INCD Medico-Militara Cantacuzino; standard EN 13727 +A2): elimina 99,999% din Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa si Enterococcus hirae;
• activitate levuricida (validata de J.S. Hamilton Romania; standard UNE-EN 13624: 2014): elimina 99,99 % Candida Albicans;
• activitate antivirala (validata de J.S. Hamilton Romania; standard NF EN 14476: 2013 + A2:2019), in special impotriva virusurilor anvelopate: elimina 99,999 % din Adenovirus tip 5, Murine Norovirus si Corona virus uman 229E.
 prezinta eficienta pe termen lung pe suprafetele tratate;
 a fost testat in conditii reale de utilizare, cu eficienta antimicrobiana dovedita prin testele realizate de Spitalul Clinic de Urgenta “Prof. Dr. Nicolae Oblu” Iasi;
Dezinfectantul lichid antimicrobian pentru suprafete face obiectul unei cereri de brevet international – EPO PCT request – COPPER-GOLD ALLOY NANOPARTICLES AND THEIR MANUFACTURING METHOD, PCT/RO2020/000017 – 09.11.2020.
Potentialii utilizatori ai produsului sunt Ministerul Cercetarii, Inovarii si Digitalizarii, Ministerul Sanatatii, Ministerul Afacerilor Interne si alte autoritati regionale si locale, pentru protejarea personalului medical si a populatiei, prin diminuarea riscului de raspandire a infectiilor cu bacterii, fungi, virusuri, inclusiv SARS-CoV-2, comunitatea stiintifica pentru dezvoltarea de noi materiale biocide, companii din domeniul medical si producatori de materiale biocide.

Banner SapunulCheia.ro

Cursuri online gratis dezvoltate in cadrul Erasmus+ pentru sustinerea imbatranirii active

0

Pentru multi, pensionarea este un eveniment mult asteptat, o oportunitate pentru varstnici de a avea mai mult timp pentru ei si pentru familiile lor. Cu toate acestea, odata pensionari, varstnicii au rareori ocazia de a ramane activi in comunitatile lor. In timp, incluziunea lor sociala se reduce, ceea ce le afecteaza sanatatea mentala si emotionala. In prezent, intreaga Europa se afla sub presiunea COVID-19, iar varstnicii sunt categoria cea mai afectata. Mai mult ca oricand, este responsabilitatea noastra stricta sa ne pretuim varstnicii si sa cream un mediu care sa le permita continue sa invete si sa exprime.
Multe organizatii care lucreaza cu varstnici in toate tipurile de educatie si sisteme de ingrijire sociala au nevoie de modele pentru a dezvolta un mediu favorabil care sa sprijine seniorii sa ramana activi in timp ce imbatranesc.
In acest context, un parteneriat nou infiintat condus de o asociatie din Constanta, Romania, a decis sa avanseze lucrurile si a propus un mediu de invatare inovator pentru a invata cum pot sustine varstnicii. Consortiul este format din cinci organizatii:
• ASOCIATIA TEAM 4 EXCELLENCE, Romania
• ASOCIATIA VOLUNTARIAT PENTRU VIATA, Romania
• ASOCIATIA DESES 3, Spania
• FUNDATIA “INSTYTUT BADAN I INNOWACJI W EDUKACJI”, Polonia
• ASOCIATIA PETIT PAS, Italia
Propunerea de proiect a fost evaluata si acceptata pentru a fi finantata de Agentia Nationala Romana pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale. Proiectul „SENIOR – Sprijinirea varstnicilor este responsabilitatea noastra” vizeaza atat promovarea invatarii pe tot parcursul vietii, cat si combaterea stereotipurilor despre persoanele peste 65 de ani.
Intalnirea initiala programata in Romania a avut loc online, din cauza crizei internationale provocate de pandemia COVID-19. Conferinta Skype a fost o buna oportunitate pentru parteneri de a forma o comunitate dedicata activitatii de invatare pe tot parcursul vietii. Peste 25 de persoane implicate in activitatea cu seniorii vor contribui la dezvoltarea de scenarii teoretice si practice pentru a incuraja imbatranirea activa, prin:
• Cunoasterea, intelegerea si implicarea in activitati comune cu seniorii
• Incurajarea persoanelor in varsta sa devina cetateni activi pentru ceilalti
• Respectarea si valorificarea experientei seniorilor
Timp de doi ani, institutiile partenere vor colabora pentru crearea de materiale de invatare atractive, organizarea cursurilor pilot si informarea despre progresul activitatilor prin intermediul paginii web a proiectului https://trainingclub.eu/senior/. Aici vom actualiza si detalia etapele de implementare a proiectului sustinut si finantat prin programul ERASMUS+ al Comisiei Europene.

Banner SapunulCheia.ro

Veracomp – Exclusive Networks preia distribuția VMRay în Europa Centrală și de Est

0

Veracomp – Exclusive Networks a semnat recent acordul de distribuție pentru VMRay, furnizor global de soluții de detectare și analiză automată a malware-ului.

Prin parteneriatul strategic cu Veracomp – Exclusive Networks, unul dintre cei mai mari distribuitori IT din Europa Centrală și de Est, VMRay își extinde prezența pe piețele est-europene și oferă partenerilor Veracomp acces rapid la portofoliul său de soluții inovatoare de analiză malware.

„Când vine vorba de detectarea și analiza amenințărilor noi și necunoscute, timpul și precizia sunt cei doi factori critici pe care clienții noștri îi caută mereu într-o soluție nouă”, a declarat Cătălin Matei, CEO, Veracomp – Exclusive Networks România. „VMRay a creat singurul mediu de tip sandboxing din industrie, invizibil pentru malware, dar care permite identificarea cu precizie și rapiditate a noilor tulpini de malware, oferind echipelor de securitate un permanent avans față de factorii de amenințare.”

În calitate de distribuitor cu valoare adăugată, Veracomp – Exclusive Networks oferă o gamă largă de servicii, inclusiv asistență logistică avansată, consultanță de business, asistență tehnică și suport de marketing. Din 2007 până în prezent, distribuitorul a dezvoltat pentru partenerii săi o gamă completă de soluții de securitate, de rețelistică, de stocare și de comunicații unificate.
„Analiștii de securitate sunt supuși unei presiuni crescânde pentru a detecta și remedia amenințările malware cât mai repede posibil și caută tehnologii de nouă generație – precum cele oferite de VMRay – pentru a-și îmbunătăți procesul de răspuns la incidente”, a declarat Lara Maier, Director de Distribuție pe Europa pentru VMRay. „Veracomp – Exclusive Networks este exact tipul de distribuitor cu care ne dorim să colaborăm, deoarece nu numai că are o rețea extinsă la nivel regional, dar deține și expertiza tehnică pentru a susține succesul partenerilor săi.”

La nivel global, VMRay are o rețea extinsă de parteneri care include distribuitori și reselleri cu valoare adăugată atât în EMEA, APAC, cât și America, companii cu experiență de lucru atât în sectorul public, cât și în cel privat.

Banner SapunulCheia.ro

Noul instrument de plată MediHelp revoluționează pachetele de beneficii oferite prin asigurările de sănătate

0

MediHelp Internațional anunță introducerea unui instrument de plată care revoluționează industria asigurărilor de sănătate. Din dorința de a veni în întâmpinarea nevoilor pregnante ale persoanelor asigurate, de a fi cât mai aproape de beneficiari atunci când au nevoie de suport și de a le oferi soluții cât mai simple de accesare a beneficiilor asigurării, MediHelp pune la dispoziția clienților săi instrumentul de plată MediHelp Card.
Acest instrument are scopul de a reduce timpul de colectare și completare a documentelor necesare unei cereri de despăgubire, astfel încât beneficiarul să poată accesa serviciile medicale de care are nevoie fără întârziere. De asemenea, cardul de plată MediHelp oferă posibilitatea accesării serviciilor medicale fără a fi nevoie ca beneficiarul să achite costurile din propriile resurse financiare, eliminându-se, astfel, timpul de așteptare pentru rambursarea acestora. Instrumentul de plată poate fi folosit pentru plata serviciilor medicale de până la 500 de euro.
MediHelp rămâne fidel beneficiilor furnizate clienților săi, astfel încât, procesul de accesare a acestora este orientat către nevoile asiguraților. Astfel, tot ceea ce trebuie să facă pacientul este să se programeze la clinica și la doctorul specialist dorit, ca mai apoi să contacteze departamentul dedicat Customer Care din cadrul MediHelp Internațional. Aici, solicitările vor fi examinate cu atenție de către membrii departamentului, iar ca urmare a analizei, cardul va fi încărcat cu suma necesară achitării serviciului medical, explică Zahal Levy, Președintele MediHelp Internațional.
Cardul de plată MediHelp vine în ajutorul clienților prin simplificarea procedurii de accesare a asigurării, oferind posibilitatea de a plăti costurile direct la furnizorul medical ales. Astfel, prin această măsură, compania a eliminat îngrijorarea asiguraților săi referitoare la plata costurilor aferente serviciilor medicale accesate. Pachetele de asigurare privată de sănătate cu acoperire internațională oferite de către MediHelp facilitează accesul la asigurare oriunde în lume. Această opțiune oferă certitudinea faptului că beneficiarii au acces la servicii medicale indiferent de locația în care se află, prin rețeaua AXA- Global Healthcare, formată din 1,4 milioane de furnizori medicali de pe tot globul.
MediHelp Internațional este cel mai important furnizor de asigurări private de sănătate cu acoperire internațională din Europa Centrală și de Est și este prezent pe piață de peste 15 de ani. Cu reprezentanțe în România, Ungaria, Polonia și Bulgaria, MediHelp Internațional îmbină, cu succes, asigurarea internațională de sănătate cu asistența medicală, în beneficiul clienților săi.

Banner SapunulCheia.ro

Finalizarea proiectului „Start pentru afacerea ta! – Regiunea Sud Muntenia”

0

COMUNICAT DE PRESĂ
București, 02.04.2021

Finalizarea proiectului „Start pentru afacerea ta! – Regiunea Sud Muntenia”

Proiectul “Start pentru afacerea ta! – Regiunea Sud Muntenia”, cod Mysmis 104179, implementat de către Asociația Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (Beneficiar proiect) și Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia (Partener proiect) a fost finalizat în data de 02.04.2021.
Proiectul a avut o perioadă de implementare de 39 luni, cu un buget în valoare totală de 11.150.504,77 lei (valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE: 9.477.929,05 lei) şi a fost finanţat prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară nr. 3, Locuri de muncă pentru toți, Obiectiv specific 3.7 Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană, „România Start-Up Plus”.
Proiectul a avut drept obiectiv general creșterea ocupării în regiunea de dezvoltare Sud Muntenia, prin dezvoltarea culturii antreprenoriale a persoanelor fizice (șomeri, persoane inactive, persoane care au un loc de muncă si înființează o afacere în scopul creării de noi locuri de muncă) și susținerea înființării, dezvoltării și menținerii pe piață a întreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbană.
În cadrul proiectului au fost înregistrate următoarele rezultate principale:
1. O campanie de conștientizare implementată în scopul prezentării către public a elementelor specifice proiectului. Prin intermediul campaniei au fost informate 164.143 persoane din categoria de public larg cu privire la oportunitățile oferite de proiect și principalele condiții pentru a beneficia de acestea.

2. 7 seminarii informative implementate în fiecare județ al regiunii de dezvoltare Sud-Muntenia, la care au participat 273 de persoane interesate.

3. 14 sesiuni de cursuri de dobândire a Competențelor Antreprenoriale organizate în cadrul fiecărui județ al regiunii de dezvoltare vizate prin proiect, la care s-au înscris 371 membri ai grupului țintă, din care 337 de persoane au obținut certificare ANC.

4. O competiție de planuri de afaceri implementată, în urma căreia:
 42 planuri de afaceri au fost aprobate în vederea acordării de ajutor de minimis în valoare de maxim 178.340 de lei, dintr-un total de 106 planuri de afaceri depuse;
 42 de persoane ale căror planuri de afaceri au fost selectate în vederea acordării ulterioare a ajutorului de minimis au beneficiat de consiliere, consultanță și mentorat în domeniul antreprenorial și au dobândit abilități practice în întreprinderi reale;

 42 de contracte de subvenție au fost semnate de către administratorul schemei de antreprenoriat cu firmele nou create.

5. 41 de beneficiari ai ajutoarelor de minimis care au implementat cu succes planurile de afaceri, generând pe plan regional 91 de noi locuri de muncă și asigurând sustenabilitatea afacerilor finanțate pe o perioadă de minim 6 luni de la finalizarea implementării planurilor de afaceri.

6. O analiză a mediului antreprenorial la nivelul regiunii Sud Muntenia realizată și diseminată către factorii interesați.

Mulțumim tuturor participanților și experților implicați, care au făcut posibilă implementarea cu succes a proiectului „Start pentru afacerea ta! – Regiunea Sud Muntenia” și îndeplinirea rezultatelor propuse.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

Pentru informații suplimentare referitoare la proiect, vă rugăm să utilizați următoarele date de contact:
Iuliana Poștaru – Manager de proiect
Adresa: Str. Spătarului, nr. 30, Municipiul Bucuresti, cod poștal 020776, județul București, România
Telefon: 0318 241 592
Email: office@ptir.ro

Banner SapunulCheia.ro

Asociația GO-AHEAD desfășoară activități de conștientizare ale drepturilor omului, egalității de gen, acces la educație pentru elevi și cadre didactice, în județele Neamț și Suceava

0

Comunicat de presă
Asociația GO-AHEAD desfășoară activități de conștientizare ale drepturilor omului, egalității de gen, acces la educație pentru elevi și cadre didactice, în județele Neamț și Suceava

Proiectul „EDURIGHTS4GIRLS – Acces egal la educație” urmărește o schimbare de perspectivă în zona educațională, prin programe de dezvoltare personală a fetelor, cu impact pe termen mediu în creșterea stimei de sine și combaterii stereotipurilor de gen, a numărului celor care finalizează școală, iar pe termen lung în ameliorarea acestor probleme la nivelul societății din România.
România este pe primul loc în Uniunea Europeană ca număr de nașteri în rândul adolescentelor. Județele Neamț și Suceava sunt 2 județe cu risc crescut de sărăcie și excluziune socială în care, în 2018, conform INS, s-au raportat 18 cazuri de mame sub 15 ani
Scopul proiectului este creșterea capacității nivelului de conștientizare și aplicare a drepturilor omului, în special a celor legate de problematica de gen și accesul/ dreptul la educație prin măsuri specifice de dezvoltare personală, consiliere, terapie de care beneficiază cel puțin 480 de eleve și 210 cadre didactice din 14 unități de învățământ din județele Neamț și Suceava, precum și acțiuni extinse de conștientizare, monitorizare, advocacy de care beneficiază peste 2000 de persoane – elevi, părinți, profesori, actori din comunitățile vizate.
Proiectul este implementat de către Asociația GO-AHEAD București, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Neamț și Asociația Școlară Suceveană pentru Educație si Dezvoltare, cu sprijinul financiar Active Citizens Fund România, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021.
Obiectivele proiectului sunt:
Îmbunătățirea capacității instituționale a 14 unități de învățământ din județele Suceava și Neamț pentru implementarea și monitorizarea politicilor/ recomandărilor/ strategiilor naționale și internaționale privind egalitatea de gen și violența bazată pe gen și dreptul la educație pentru fete prin activități de cercetare, monitorizare, watchdog și conștientizare desfășurate pe o perioadă de 2 ani.
Creșterea nivelului de informare, conștientizare, educație specifică privind drepturile omului și combaterea discriminării de gen a peste 2600 de persoane din județele Neamț și Suceava: 3300 de ore de dezvoltare personală, terapie, consiliere pentru 480 de eleve din grupuri vulnerabile și preponderent din mediul rural, 336 de ore de dezvoltare personală și terapie pentru 201 profesori, campanii și evenimente pentru 2000 de persoane (părinți, profesori, elevi și eleve, membri din comunitate).

Proiectul vizează:
– să ofere acces la servicii de specialitate (dezvoltare personală, consiliere, terapie) pentru 480 fete (15-19 ani) din 14 școli profesionale/licee tehnologice țintă (în mod egal, județele Neamț și Suceava), selectate în ordinea descrescătoare a situațiilor de vulnerabilitate la care sunt expuse, intersecțional (sărăcie, risc ridicat de absenteism, abandon școlar);
– să ofere acces la servicii de specialitate (dezvoltare personală, terapie) pentru 210 profesori din cele 14 școli profesionale/licee tehnologice țintă, cu prioritate diriginți, în vederea creșterii gradului de conștientizare cu privire la diferențele de gen în educație, învățând cum să identifice și să gestioneze situațiile de discriminare de gen și aplicând ulterior la clasele lor metodele învățate;
– un număr de: 2000 elevi, profesori, părinți, directori, comunitate locală, cel puțin 220 băieți, 50 părinți, din cele 14 unități/comunități asociate sensibilizați cu privire la problematica de gen, accesul la educație al fetelor prin campanii și evenimente, respectiv mese rotunde, cercetare/monitorizare/advocacy pentru creșterea capacității instituționale;
– elaborarea unui studiu privind situația actuală referitoare la drepturile și egalitatea de gen, problematica discriminării pe bază de gen în Suceava și Neamț, care va avea 2 componente pentru situația fiecărui județ;
– organizarea a 2 evenimente, cu câte 75 de participanți (unul în Suceava și unul în Neamț), pentru creșterea nivelului de conștientizare, abordarea stereotipurilor și susținerea/ consolidarea/ extinderea schimbărilor pozitive în atitudini și practici legate de Egalitate de gen și violență bazată pe gen.
Proiectul are o valoare totală eligibilă de 248.853,72 Euro și este implementat pe o perioadă de 24 de luni, în perioada 01.03.2021 – 28.02.2023.
Despre Programul Active Citizens Fund România
Programul Active Citizens Fund România este finanțat prin Granturile SEE 2014-2021. Obiectivul general al Granturilor este de a reduce disparitățile economice și sociale și a consolida relațiile bilaterale dintre cele 15 state beneficiare și statele donatoare (Islanda, Liechtenstein, Norvegia). Programul este administrat de către consorțiul compus din Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Fundația pentru Parteneriat, Centrul de Resurse pentru Comunitățile de Romi, Fundația PACT și Frivillighet Norge, care acționează în calitate de Operator de Fond desemnat de către FMO – Oficiul Mecanismului Financiar al Granturilor SEE și Norvegiene. Active Citizens Fund România vizează consolidarea societății civile și a cetățeniei active și creșterea capacității grupurilor vulnerabile. Cu o alocare totală de 46.000.000 euro, programul urmărește dezvoltarea pe termen lung a sustenabilității și capacității sectorului societății civile, intensificând rolul său în promovarea participării democratice, a cetățeniei active și a drepturilor omului și consolidând în același timp relațiile bilaterale cu statele donatoare Islanda, Liechtenstein și Norvegia. Pentru mai multe informații despre Active Citizens Fund în România, vă rugăm accesați www.activecitizensfund.ro. Pentru mai multe informații despre Granturile SEE și Norvegiene, accesați www.eeagrants.ro.”

Despre Asociația GO-AHEAD

Asociația GO-AHEAD este o organizație non-guvernamentală înființată în august 2017 a cărei Misiune este schimbarea la nivel educațional (șanse egale la educație, incluziune socială, creșterea calității actului educațional). Furnizor autorizat de formare, de informare și consiliere profesională, Asociația GO AHEAD susține DEZVOLTAREA PERSONALĂ și propune un CONCEPT INOVATOR pentru îmbunătățirea rezultatelor educaționale, profesionale și personale.
Promovăm activ educația de calitate punând accent pe importanța dezvoltării abilităților socio-emoționale și pe integrarea tehnologiei în procesul educațional formal și non-formal prin activități de formare dedicate adulților, profesorilor și viitorilor consilieri, respectiv prin activități de consiliere și dezvoltarea de competențe socio-emoționale dedicate copiilor.

Date de contact:

Asociația GO-AHEAD – www.go-ahead.ro | Jigman Dana, Manager de proiect +40 726 226 064 | edurights4girls@go-ahead.ro

Banner SapunulCheia.ro

De ce este important sa investesti intr-o saltea de calitate daca vrei sa dormi bine

0

O saltea de calitate este cruciala pentru o sanatate buna a spatelui. Salteaua potrivita, care sa iti ofere un somn odihnitor, trebuie sa iti ofere atat un suport optim pentru coloana vertebrala, cat si acel nivel de confort pe care ti-l doresti.

Exista multi factori care afecteaza durerile de spate si modul in care dormi, dar s-a dovedit ca o saltea buna poate imbunatati semnificativ aceste doua aspecte. Iar daca folosesti o saltea nepotrivita pentru tine (sau daca salteaua care candva era potrivita, acum este veche si uzata), s-ar putea ca aceasta sa iti agraveze durerile si sa iti afecteze somnul pe durata noptii.

​Fereste-te de saltelele proaste!

In cazul in care salteaua pe care o folosesti nu iti ofera suportul potrivit pentru spate, cauzandu-ti dureri in zona cervicala, lombara sau in alte parti ale coloanei, inseamna ca nu este potrivita pentru tine. Daca o saltea nu corespunde preferintelor tale personale, nu iti ofera acel confort de care ai nevoie si iti provoaca intreruperi de somn, facandu-te sa te simti obosit dimineata, atunci va trebui sa o inlocuiesti cat mai curand posibil.

​Intreaga ta zi depinde de cat de bine dormi!

Multi dintre noi avem un program agitat si aglomerat, astfel ca, la final de zi, tot ce ne dorim este sa avem un somn de calitate care sa ne incarce bateriile si sa ne elibereze mintea de grijile cotidiene. Mai mult decat atat, modul in care dormim se reflecta in felul in care ne simtim a doua zi. Cu cat ne odihnim mai bine, cu atat mai relaxati si energici vom fi in ziua ce urmeaza.

Din fericire, astazi exista o multime de tipuri de saltele care sa iti ofere o odihna buna si, in acelasi timp, un suport optim pentru spate. O saltea memory iti poate aduce aceste beneficii.

​Cand investesti intr-o saltea, gandeste-te ca vei dormi pe ea multi ani.

In medie, o saltea poate fi folosita in jur de 10 ani. De asemenea, trebuie sa luam in calcul faptul ca petrecem, in medie, circa 6 – 9 ore pe zi in pat. Asta inseamna ca o saltea este folosita in jur de 21900 de ore. In mod cert, nimeni nu si-ar dori sa petreaca atat de multe ore pe o saltea incomoda si proasta.

Ar trebui sa alegi o saltea de calitate, preferabil din spuma de memorie, pe care sa o folosesti atat de mult timp. Dupa cum am mai spus, tipul de saltea pe care il ai dicteaza felul in care te vei simti in fiecare zi. Asadar, cand achizitionezi o saltea trebuie sa te gandesti ca faci o investitie pe termen lung.

Pe  https://www.saltele-confort.ro/ poti gasi cateva saltele excelente, pe care poti dormi perfect.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE