Acasă Blog Pagina 100

Cum te poate ajuta diplomatia sa anticipezi riscurile si sa exploatezi noi oportunitati de business intr-un mediu de afaceri global, complex si volatil

0
Business Diplomacy Conference 2017

Bursa Română de Afaceri în parteneriat cu Centrul de Strategii Aplicate organizează pe data de 9 noiembrie 2017, ora 9, la Hotelul Sheraton din Bucureşti, Piaţa Romană, cea de-a doua ediţie a « Business Diplomacy Conference ».

Participantii la eveniment vor afla de la cei 20 de speakeri (diplomaţi, oameni de afaceri şi experţi în relaţii internaţionale români şi străini) ce metode şi tehnici diplomatice pot folosi pentru a exploata noi oportunităţi de business într-un mediu global aflat in continua schimbare dar şi cum să anticipeze riscurile şi piedicile care le pot încetini ori bloca dezvoltarea afacerii.

Business Diplomacy Conference se adreseaza reprezentantilor mediului de afaceri dornici sa-si imbunatateasca capacitatea de a anticipa noile provocari si de a exploata oportunitatile de afaceri (manageri de companii multinationale, antreprenori si oameni de afaceri, decidenti din companii) dar şi diplomatilor si altor experti in relatii internationale, precum si categoriilor profesionale interesate de sinergiile dintre diplomatie si business. Nu in ultimul rand, evenimentul este recomandat tinerilor aflati in explorarea de noi orizonturi profesionale.

Participantii vor intelege cum se poate vedea lumea dincolo de aparente, prin ochelarii diplomatului special educat pentru a solutiona situatii critice si dezvolta relatii intr-un mediu global caracterizat prin Volatilitate, Incertitudine, Complexitate si Ambiguitate, aceasta devenind noua normalitate. Paradigmele de business se schimba rapid, fiind sensibil influentate de factori geo-politici, tehnologici si economici care nu mai tin doar de elementul national, iar aceste schimbari genereaza atat amenintari cat si oportunitati pentru companii.

Pentru a opera sustenabil si a-si proteja interesele pe piete, companiile trebuie sa-si dezvolte competente interne care sa le permita crearea, cultivarea si managementul relatiilor de nivel inalt, cu grupuri de interese internationale, factori guvernamentali, neguvernamentali si privati influenti si relevanti pentru activitatea companiei. Acest fapt necesita un mod de a fi: de a vedea, analiza, planifica si actiona, uneori in conditii ostile, iar diplomatia ofera oamenilor de afaceri cu viziune multe din uneltele si metodele necesare pentru a reusi.

Taxa de participare este de 54 euro plus TVA pentru cei care se inscriu pana la data de 8 Octombrie 2017, 79 euro plus TVA pentru rezervarile din perioada 9-22 Octombrie si 99 Euro plus TVA pentru cei care se inscriu ulterior.

Toti cei interesati de Conferinta ne pot contacta la numarul de telefon 021-266.56.77 sau pot gasi detalii si isi pot rezerva inca de pe acum locul prin intermediul site-ului evenimentului : https://2017.business-diplomacy.ro care permite plata on-line cu cardul, PayPal sau transfer bancar.

 

BURSA ROMANĂ DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, vanzarea si cumpararea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere, parteneri si oportunitati de afaceri.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Global Vision si BlackCab si al partenerilor media: Ziare.com, News24, Femei In Afaceri, PRbox, Manager Express, Business24, Financiarul.ro, Intervio si Canal33

Banner SapunulCheia.ro

GPS-urile pentru biciclete – ce sunt si cum functioneaza

0
GPS pentru biciclete

In doar cativa ani de la aparitia primelor GPS-uri pentru biciclete, posibilitatile pe care piata ni le ofera sunt nenumarate. Treptat, acestea sunt prevazute cu din ce in ce mai multe functii, de la planificarea curselor, la inregistrarea si compararea acestora. Iti prezentam in continuare motivele pentru care merita sa investesti bani intr-un GPS pentru biciclete, precum si cele mai bune modele la momentul actual.

GPS vine de la Global Positioning System, care se refera la reteaua de 24 de sateliti ai Statelor Unite, operationala din anul 1995. In prezent, acesta este doar unul dintre multele sisteme care orbiteaza in jurul Pamantului si trimit semnale catre receptorii aflati la sol. Aceste semnale sunt prevazute cu un cod de timp si un punct de date geografice care permit utilizatorului sa primeasca pozitia exacta in care se afla, viteza si ora din orice regiune de pe planeta. GPS functioneaza in orice conditii meteorologice, oriunde in lume, 24 ore pe zi.

GPS-urile pentru biciclete iti pot calcula viteza fara a fi necesar sa masoare cat de rapid se invart rotile, poate masura distanta pe care ai parcurs-o si poate inregistra o serie de locatii astfel incat sa iti poti revedea ruta dupa finalul cursei sau in timp real.

Totusi, GPS-urile pentru biciclete au devenit foarte populare datorita functiei de navigare, care ofera consumatorului posibilitatea de a se orienta in spatiu si a gasi noi rute pe care sa pedaleze. Daca detii mai multe biciclete, tot ceea ce trebuie sa faci este sa muti GPS-ul, iar acesta va functiona fara alte setari aditionale.

De asemenea, noile modele de GPS-uri pentru biciclete ofera informatii cu privire la bataile inimii.

In ceea ce priveste modelele de GPS-uri pentru biciclete pe care trebuie sa le ai in vedere, Bryton este unul dintre cele mai cunoscute branduri la momentul actual. GPS-urile pentru biciclete Bryton au aparut pe piata incepand cu anul 2009, devenind intr-un timp record foarte apreciate de catre ciclistii din intreaga lume. Ceea ce ne incanta foarte tare la acestea este raportul calitate-pret foarte avantajos. Acestea dispun de un sistem ANT+ si unul de prindere universala, care permit ca accesoriile si GPS-urile pentru biciclete sa fie compatibile cu alte marci sau cu unele telefoane smart. In plus, Bryton are o aplicatie proprie pentru telefon, disponibila atat pentru Android, cat si pentru IOS, care ofera mult mai  multe detalii si statistici cu privire la drumul parcurs decat Strava, binecunoscuta aplicatie dedicata atletilor si ciclistilor.

Vei gasi o gama foarte variata de GPS-uri pentru biciclete Bryton in magazinul Veloteca, partenerul fidel al ciclistilor din Romania. Poti consulta oferta atat online, pe site-ul oficial, cat si fizic, in showroom-ul de pe Sos. Iancului, nr. 100. In cazul in care nu stii ce model sa alegi, consultantii in vanzari te vor ajuta cu sfaturi profesionale, astfel incat sa faci cea mai buna alegere!

Banner SapunulCheia.ro

Evenimentul de lansare a magazinului Tommy Hilfiger Kids in Bucuresti

0
Tommy Hilfiger Kids

Invitaţii speciali și copiii acestora au sărbătorit printr-o seară plină de activități distractive.

Invitații speciali și copiii acestora au sărbătorit începutul toamnei în cadrul evenimentului de lansare a magazinului Tommy Hilfiger Kids din Bucureşti, din data de 27 septembrie, 2017. Situat în Bucureşti Mall Vitan, la parter, acesta este cel de-al doilea magazin dedicat articolelor pentru copii. La același nivel se află și magazinul Tommy Hilfiger Sportswear; Împreună, cele două magazine au o suprafață de 257 de metri pătrați.

Oaspeții au fost invitați să participe la o sumedenie de activități antrenante; copiii s-au fotografiat la cabina personalizată Tommy Hilfiger, primind drept suvenir fotografii Polaroid. Cerebel și echipa sa de vrăjitori kendama au făcut demonstrații uimitoare și au încurajat copiii să-și arate propriile abilități. DJ Raul Martin a asigurat muzica, iar copiii au fost invitați să își creeze brățări handmade, avioane şi păianjeni în cadrul unui workshop unde au interacționat cu animatori profesioniști. Activităţile au avut loc în spațiul din faţa magazinului, într-un decor de poveste în stil american, împrejmuit de stâlpi albi decoraţi cu stele şi baloane personalizate cu logo-ul brandului. La finalul evenimentului, micuţii au primit în dar rucsace Tommy Hilfiger.
Seara a fost îndulcită de un colorat candy bar şi, într-un stil autentic american, un stand de popcorn a stat la dispoziţia invitaţilor. În incinta magazinului, decorul reflectă un mix de elemente esențiale design-ului Tommy Hilfiger, cu o notă cool pentru copii. Aici se găsesc articole vestimentare pentru copii, de la nou-născuți până la vârsta de 16 ani.
Magazinul prezintă noua colecție pentru copii Tommy Hilfiger Kids Toamnă/Iarnă 2017, The American Alternative, care celebrează anii ‘90 cu o reinterpretare proaspătă a tradiţiei. Colecția se referă la atitudinea rebelă care caracterizează deceniul şi se joacă cu croieli contrastante, proporții supradimensionate şi influențe atletice. Este edgy, relaxat și effortlessly cool.
La eveniment au luat parte personalități din lumea modei și celebrități: Anca Serea (TV anchor and the host of the event), Cerebel (singer, TV host), Amalia Enache (TV anchor), Oana Botezatu (blogger), Luana Danet (EIC Viva), Diana Tofan (EIC Glamour), Gabriela Atanasov (blogger), Cristina Stanciulescu(blogger & celebrity PR), Marta Usurelu (EIC Biz), Silvia Cristescu (blogger), Cristina Craciun (fashion editor ELLE magazine), şi, bineînţeles, copiii.

Banner SapunulCheia.ro

Agenția de Print a fost desemnată câștigătoare la secțiunea „Antreprenoriat” în Cadrul Galei CCIFER 2017

0
Agenția de Print

Agenția de Print a fost desemnată câștigătoare la secțiunea „Antreprenoriat” în Cadrul Galei CCIFER 2017 organizată de către Camera de Comerț și Industrie a Franței în România (CCIFER) pe 23 septembrie 2017. În cadrul serii de gală care a reunit companii franceze și românești, parteneri privați și publici, Agenția de Print – prima firmă românească de brokeraj de tipar – a primit premiul la categoria antreprenoriat datorită soluțiilor inovatoare de print management care contribuie la eficientizarea proceselor și optimizarea costurilor.
Competiția a fost strânsă, întrucât la această secțiune a existat un număr semnificativ de companii nominalizate. Juriul a ales câștigătorul pe baza unor criterii specifice, printre care maturitatea proiectului, performanța economică și impactul pe termen lung în societate. Agenția de Print a excelat la toate cerințele și a urcat pe scenă alături de ceilalți câștigători: Holcim la secțiunea „Inovație” și Asociația Incubatorul Social pentru „Responsabilitate socială”.
„Ne bucură și suntem onorați că am primit acest premiu. Scopul nostru este acela de a crea soluții de tipar care generează creșterea rezultatelor partenerilor noștri. Prin parteneri, noi înțelegem: clienți, furnizori, angajați și asociații acestei firme. Lucrăm pentru a ne îmbunătăți activitatea și rezultatele astfel încât toți acești parteneri să fie din ce în ce mai încântați de colaborarea cu Agenția de Print. Serviciile premium și abordarea personalizată a rezultatului urmărit de partenerii noștri ne permit să reușim să coordonăm proiecte de tipar și print management unice în România. Mulțumim CCIFER pentru ocazia de a participa la un eveniment organizat la cel mai înalt standard. Suntem mândri să fim printre câștigători!” spune Călin Pascu, Manager General Agenția de Print.
Agenția de Print este prima firmă românească de brokeraj de tipar care oferă servicii concepute și personalizate în funcție de nevoile fiecărui client. Înființată în 2012, compania are un sediu la Timișoara, unul la București, aflându-se într-un proces permanent de dezvoltare a echipei și de identificare a celor mai bune soluții personalizate de tipar pentru a îndeplini toate obiectivele de print ale clienților săi. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Sky Group, DB Group, Hewlett Packard, Lifecare și mulți alții.
Camera de Comerț și Industrie a Franței în România numără 500 de companii membre care reprezintă peste 125.000 de locuri de muncă directe și o cifră de afaceri cumulată de 17 miliarde de euro.

Banner SapunulCheia.ro

Bijuterii de nunta

0
Bijuterii de nunta

Dupa rochia de mireasa, bijuteriile de mireasareprezinta elementul esential care ii confera acesteia eleganta si stralucire. Casa Anke lucreaza direct cu designeri, producatori si importatori de bijuterii, oferindu-ti optiunile complete pentru alegerea bijuteriilor potrivite pentru nunta.
Cerceii de mireasa, colierul pentru mireasa, bratari, tiare si inele pentru mirese, bijuterii din aur, argint si pietre pretioase – la noi gasesti catalogul exact pentru setul complet de bijuterii pentru nunta.
Bijuteriile de nunta trebuie sa exprime rafinament si bun gust, sa fie in ton cu evenimentul precum si cu tematica aleasa. Cum in ultima vreme multi dintre clientii nostri doresc sa organizeze nunti cu o anumita tema, si bijuteriile folosite trebuie sa aiba un caracter cu totul special. Avem o experienta indelungata in acest sens si te putem ajuta sa alegi bijuteriile in ton cu preferintele si gusturile tale, precum si compatibile cu tipul de nunta pe care o organizezi.
Talentul profesionistilor de la Casa Anke sta in a oferi clientilor nostri solutiile potrivite si personalizate din toate punctele de vedere pentru fiecare dintre cei care aleg sa ne viziteze. Si in cazul bijuteriilor oferim mereu solutiile inteligente. Daca doresti sa cumperi bijuterii pe care sa le porti la nunta, noi iti oferim resursele cele mai bune si preturile cele mai atractive, direct de la producatorii cu care lucram in mod constant.

Banner SapunulCheia.ro

Combate astenia de toamna cu feminitate la superlativ

0
dresuri

Zilele toride de vara sunt deja o amintire pe care se astern zilnic cateva frunze aramii. Diminetile racoroase sau serile cu cer gri ne pot influenta starea de spirit chiar daca suntem fani ai toamnei.
Astenia de toamna te poate afecta si pe tine iar simptomele nu sunt cu totul iesite din comun. De obicei asteniile ne dau senzatia ca suntem mai obositi, lipsiti de energie, pe masura ce zilele devin mai scurte si mai racoroase.

3 metode simple prin care poti combate astenia de toamna

In primul rand trebuie sa te hranesti sanatos. Organismul tau are nevoie de vitamine si minerale pentru a face fata sezonului rece care se apropie. Incearca sa mananci fructe, legume, sa bei fresh-uri naturale sau, chiar sa ceri sfatul medicului pentru o cura de vitamine.
Sportul te poate ajuta. Fie ca respecti cele 30 de minute de mers pe jos indicate de specialisti, fie iti faci un abonament la sala de sport, miscarea iti va face bine. Expertii sustin ca prin sport, creierul nostru elibereaza endorfine. Endorfinele mai sunt numite de savanti si ”moleculele fericirii”. Ecuatia nu este deloc complicata, te misti mai mult, te simti mai bine.

Si, inca una dintre metodele care ajuta in special femeile sa se vindece de astenia de toamna este grija fata de aspectul exterior. Poate parea superficial insa o femeie care se simte frumoasa, va fi mai vesela. Imbraca-te cat mai feminin, pune-ti atuurile in valoare. O rochie poate face minuni.

De ce sa lasi toamna sa-ti diminueze energia cand poti sa te bucuri de aceeasi libertate de miscare ca si vara? O tinuta sexy, un dres confortabil si…gata, poti sa petreci o seara de neuitat in oras.
Ori, daca vrei un accesoriu imbatabil atunci cand vrei sa fii feminina si sexy in acelasi timp, poti conta pe Opaque Prestige Aloe Vera de la Diamond By Adesgo. Aceste dresuri au 40 DEN si sunt perfecte pentru zilele de toamna. In plus, datorita materialului tratat cu Aloe Vera, picioarele tale primesc exact ingrijirea de care au nevoie in acest sezon.

Fie alegi tinutele office, fie preferi un look rebel-chic, rochiile sau fustele nu trebue sa-ti lipseasca din dotare. Iar daca te gandesti ca o zi pe tocuri poate sa fie obositoare, ia in calcul si faptul ca dresurile Opaque Prestige Aloe Vera de la Diamond By Adesgo sunt concepute special pentru a favoriza circulatia si pentru a diminua oboseala.
Asadar, ia-ti adio de la zilele mohorate de toamna si imbratiseaza o noua atitudine, cea pozitiva!

Banner SapunulCheia.ro

Ajuta-l pe cel mic sa se acomodeze mai repede la scoala

0
Asevi Argan

Vremurile s-au schimbat. Scoala nu mai este chiar atat de infricosatoare cum era odinioara. In generatiile trecute, scolarii erau intimidati de abundenta de reguli stricte pe care trebuiau sa le respecte odata cu inceperea scolii. De la verificarea batistutei si pana la pozitia pe care elevii o aveau in banca, regulile noi aparute odata cu inceperea scolii erau destul de rigide si nu prea stimulau o buna dezvoltare a personalitatii proaspatului elev.

Nici nu este de mirare ca exista generatii intregi de rebeli, gata gata sa se razvrateasca de la ori ce pare conformism.
Astazi, sistemul de invatamant pare ca s-ar fi adaptat putin vremurilor moderne si psihologiei copilului. Dar, chiar si asa, parintii trebuie sa fie vigilenti si sa fie alaturi de cei mici pas cu pas, inca din prima zi de scoala.
Tranzitia poate fi grea, de la programul normal al copilului, la programul de zi cu zi la scoala. Ce pot face parintii? Sa fie deschisi si rabdatori, sa fie atenti la comportamentul copilului si sa ii ofere acestuia sustinere chiar si cand cel mic nu o cere in mod direct.

Copilul isi incepe practic viata sociala odata cu inceperea scolii. Chiar daca gradinita este un fel de ”antrenament” pentru anii de vor urma, scoala este mediul in care cel mic invata ce este cu adevarat responsabilitatea si angajamentul.
In primii ani de scoala este important pentru cel mic sa simta apartenenta la grup, sa lege noi prietenii si sa descopere ca are inclinatii spre anumite materii.
Ca parinte, desi esti responsabil mai mult moral, poti sa-ti ajuti copilul sa se simta important si recompensat de cate ori are o zi mai grea. Fie ca-l duci si aduci de la scoala, fie ca-i pregatesti un pachetel pentru pranz cu mancarea lui preferata sau fie ca il scutesti de anumite sarcini casnice, fiecare gest conteaza.

Este foarte important sa ai un comportament incurajator pentru noile activitati in care este implicat copilul. Poate iti amintesti cat de certareti erau parintii in trecut cu prichindeii care isi murdareau hainele, de exemplu. Cei mici trebuie incurajati sa se joace si sa nu isi restrictioneze activitatile creative. Pentru tine ca parinte ar trebui sa fie mai importanta fericirea celui mic decat mormanul de rufe murdare. Care, la o adica, nici nu ar trebui sa existe daca folosesti noul Asevi Argan.
Iar daca vrei prospetime incredibila pentru diminetile in care-l imbraci pe cel mic pentru o noua zi de scoala, trebuie sa alegi balsamul Asevi Sensitif. Nu trebuie sa-ti bati capul cu pete dificile daca ai alaturi un detergent lichid concentrat si totusi special conceput pentru a pastra mai mult tesaturile delicate.
Hainele copilului tau vor fi curate si vor avea o textura catifelata si parfumata in acelasi timp. Si zilele tale vor fi mai usoare. De nota 10 chiar.

Banner SapunulCheia.ro

Deloitte România organizează seminarul „Totul despre originea mărfurilor – de la teorie la practică” pentru prima dată la Timișoara

0
Deloitte România

București, 26 septembrie 2017 – Deloitte România alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea seminarului „Totul despre originea mărfurilor. De la teorie la practică”, eveniment ce are loc pe 5 octombrie 2017 la Hotel Timișoara, în orașul cu același nume.

Dovada de origine a mărfurilor, care atestă practic „naționalitatea economică a mărfii”, este importantă atât din prisma taxelor vamale cât și a măsurilor comerciale cum ar fi: taxe anti-dumping și de compensație, embargouri comerciale, măsuri de protecție și compensatorii, restricții cantitative etc.

Seminarul susținut de specialiștii Deloitte România oferă participanților o abordare structurată a conceptului de origine, fiind discutate aspecte referitoare la: concepte de bază origine preferențială / nepreferențială, calculul de origine, exemple practice de stabilire a originii nepreferențiale, exemple practice de stabilire a originii preferențiale, documente care atestă originea, declarația furnizorului, exportator autorizat – riscuri și beneficii, verificarea ulterioară a dovezilor de origine, cazuri judecate de Curtea Europeană de Justiție, informații de Origine Obligatorii.

Evenimentul include discuții interactive în cadrul cărora vor fi prezentate cele mai des întâlnite oportunități și probleme care afectează modul de determinare a originii.

Originea mărfurilor din perspectiva vamală este un concept complex cu un impact semnificativ atât prin prisma taxelor vamale datorate cât și a măsurilor comerciale (taxe anti-dumping și de compensație, embargouri comerciale, măsuri de protecție și compensatorii, restricții cantitative etc.). O mare parte din mărfurile produse în prezent pe teritoriul României păstrează originea materiilor prime componente, chiar dacă valoarea adăugată adusă în România este semnificativă. Fiecare tip de marfă, fiecare acord preferențial are un set de reguli în baza cărora putem acorda sau nu o anumită origine a produselor respective. Prin seminarul Totul despre originea mărfurilor ne-am propus să oferim participanților o abordare structurată de la concepte teoretice la exemple practice și studii de caz întâlnite de echipa noastră în practica de zi cu zi.”, a declarat  MIHAI PETRE – Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte România

 

În cadrul celor patru sesiuni tematice, participanții au ocazia să interacționeze cu următorii speakeri:

  • MIHAI PETRE– Senior Manager Servicii Fiscale, Deloitte România
  • DANIELA NEAGOE – Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România
  • COSMIN DINCĂ– Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România
  • ANCA LUPUȘORU– Senior Consultant Servicii Fiscale, Deloitte România

Seminarul este dedicat directorilor financiari, generali, economici, contabili, controllerilor financiari, auditorilor, experților și consultanților fiscali, analiștilor financiari.

Evenimentul este organizat de Deloitte România cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Jurnalul de Afaceri, Business24,  Ziare.com, Gazetadestiri, Calendar Evenimente, MLM News, Financiarul.ro, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Legal Marketing, FinZoom.ro, Chalbert, Avocatura, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.

Înregistrarea la seminar se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Despre Deloitte

Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale care oferă clienților o gamă completă de servicii integrate de consultanță. A dezvoltat o strategie solidă, la bază căreia se află o gamă diversificată de servicii profesionale furnizate clienților și un număr considerabil de industrii deservite în întreaga țară. Deloitte pune la dispoziția clienților resurse internaționale și priceperea locală pentru a-i ajuta să exceleze indiferent de locul în care aceștia își desfășoară activitatea. Diversitatea este parte integrantă a identității companiei.

Despre BusinessMark Event Management

BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.

Banner SapunulCheia.ro

Experții PKF Finconta și reprezentanții Ministerului Finanțelor Publice analizează situația fiscalității din România la „Autumn tax update forum”

0
Autumn tax

București, 26 septembrie 2017 – PKF Finconta alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea celei de-a treia ediții a „Autumn tax update forum”, eveniment ce va avea loc pe 3 octombrie 2017 la Hotel InterContinental, București.

Evenimentul constituie un prilej de analiză și dezbatere a fiscalității în România și reunește reprezentanți ai Ministerului Finanțelor Publice și experți fiscali. În plus, participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.

În cadrul acestei ediții se vor dezbate subiecte legate de noutățile legislative cu incidență fiscală: Split TVA, impozitul pe venit, impozitul pe profit, impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului, aspecte întâlnite în practica organelor de inspecție fiscală legate în principal de modul de documentare a achizițiilor de servicii, noutăți la nivel național și internațional în domeniul prețurilor de transfer, BEPS și alte tendințe la nivel global în taxarea profiturilor.

„Anul 2017, a adus și continuă să aducă noutăți legislative cu un puternic impact asupra mediului de afaceri românesc. Fiind vorba despre modificări care guvernează atât activitatea firmelor, cât și cea a oamenilor obișnuiți, consultanții PKF Finconta împreună cu reprezentanții Ministerului de Finanțe Publice își doresc să vină în sprijinul tuturor cu clarificări și sfaturi concrete asupra modului de implementare al acestora”, a declarat FLORENTINA ȘUȘNEA – Managing Partner, PKF Finconta

Evenimentul cuprinde două sesiuni, iar speakerii invitați sunt:

  • FLORENTINA ȘUȘNEA – Managing Partner, PKF Finconta
  • DAN MANOLESCU – Președinte, Camera Consultanților Fiscali
  • MARIA POPA – Tax Manager, PKF Finconta
  • NARCISA CHIRILĂ – Tax Manager, PKF Finconta
  • GABRIELA POPESCU – Human Capital Manager, PKF Finconta HR
  • TANȚI ANGHEL – specialist pe procedură fiscală
  • DANIELA TĂNASE, Ministerul Finanţelor Publice
  • GEORGETA TOMA, Ministerul Finanţelor Publice

 

Ediția de anul acesta este dedicată directorilor financiari, generali, economici, contabili, controllerilor financiari, auditorilor, experților și consultanților fiscali, analiștilor financiari.

Evenimentul este organizat de PKF Finconta cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Jurnalul de Afaceri, Business24,  Ziare.com, Gazetadestiri, Calendar Evenimente, MLM News, Financiarul.ro, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Legal Marketing, FinZoom.ro, Chalbert, Avocatura, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.

Înregistrarea la eveniment se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Despre PKF Finconta

PKF Finconta este o firmă cu capital 100% românesc, membră a  PKF International Ltd. PKF International reprezintă o reţea de firme membre, independente din punct de vedere legal, cu o prezenţă în 400 de oraşe din 150 de ţări, fiind constant clasată în top 15 firme de consultanţă şi audit la nivel mondial.

În România, suntem unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii fiscale și contabile, fiind în poziția 10 în piața de consultanță fiscală (conform CCF/2016). Grupul PKF Finconta este format din patru companii românești care, încă din anul 1994, dezvoltă soluţii orientate către client. Cu peste 45 de membri în echipă, oferim servicii de contabilitate, audit, consultanță fiscală, servicii de salarizare și de lichidare, idei inovatoare care sa îi ajute pe clienţii noştri în abordarea corectă a actualului mediu de afaceri, ce se află într-o continuă şi rapidă schimbare. Portofoliul nostru include clienți dintr-un spectru larg de sectoare de activitate: transport, energie regenerabilă, servicii profesionale, tehnologie, construcții, producție, industria de retail si de energie, imobiliar, pharma.

Despre BusinessMark Event Management

BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.

Banner SapunulCheia.ro

Profesioniștii în domeniul resurselor umane au analizat tendințele în materie de operațiuni și procese organizaționale la „Operational HR”

0
operational hr

București, 26 septembrie 2017 – BusinessMark a organizat cea de-a patra ediție a conferinței „Operational HR”. Timp de două zile, specialiștii în domeniul resurselor umane, din țară și străinătate, au dezbătut principalele provocări și tendințe legate de operațiuni și procese organizaționale.

Printre subiectele abordate anul acesta enumerăm: managementul motivării și metode de gestionare a performanței, adaptarea proceselor operaționale de HR la provocările contextului economic și social autohton, optimizarea costurilor financiare, dezvoltarea unor companii sustenabile, valorificarea capitalului uman, inteligența artificială, modalități de păstrare a angajaților, inovații în sfera digitală a departamentelor de resurse umane, talent management, procese strategice, sistemice și deliberate care identifică liderii potențiali.

În continuare, vă prezentăm câteva dintre concluziile speakerilor prezenți:

IRINA IGNĂTESCU – HR Director, G4S a deschis conferința și a prezentat abordările etice atât față de angajați, cât și față de mediul social, explicând în ce măsură contribuie HR-ul la dezvoltarea unei companii responsabile. Aceasta a completat faptul că orice proiect pe care îl desfășoară are un impact major asupra imaginii companiei, dar și asupra rezultatelor de afaceri.

ANDREEA GEORGESCU – Head of Human Resources, MAZARS ROMÂNIA a abordat una dintre ariile sale preferate din domeniul în care lucrează: HR Reporting & Business Metrics. A accentuat faptul că raportarea în resurse umane este foarte importantă, dar că este necesar să existe o strategie în acest sens. Mai mult, Andreea a încheiat prezentarea cu un gând încrezător: „Business-ul are nevoie de noi în calitate de adviseri.”

IOANA HARANGUȘ – HR Director, VINCON a completat: „Noi am pus accent pe fiecare rol în parte. Cum am făcut acest lucru? Ne-am concentrat pe echipă, strategie și brand. De ce echipă? Poți să fii cel mai bun din piață, să ai o ofertă competitivă, dar dacă nu ai echipa care să îți ducă produsul în piață, poți să ai orice strategie. Avem colegi care lucrează de 35 de ani în companie, iar unii dintre ei sunt mentori pentru inginerii noi.”

MIRONA GHERMAN – Workplace Solutions Analyst, Office Agency, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA a adus în discuție beneficiile modului de organizare al birourilor, folosindu-se de activity based working. Aceasta a menționat: implicarea angajaților, recrutarea și selecția, colaborarea și comunicarea, schimbul de idei și informații, flexibilitatea, productivitatea și eficiența, inovația și starea de bine a angajaților.

Prezentarea ADELEI PREDESCU – HR Manager, RADISSON BLU a adus în discuție branding-ul de recrutare luând în calcul diversitatea locală: „Ne-am gândit și i-am întrebat pe colegii noștri: Ce vă reprezintă la locul de muncă? Ce vă motivează? În funcție de răspunsurile primite, ne-am dat seama că echipa face diferența.”

KATHRIN KÖSTER – Professor of Leadership and International Management, Heilbronn University; Founder, Köster + Partner a fost invitatul special a vorbit despre ce înseamnă HR-ul sustenabil, satisfacția angajaților, incluziune și diversitate. În plus, Kathrin a adus în discuție cultura de doer, ce poate schimba un individ, o echipă sau o întreagă organizație. Aceasta presupune descoperirea potențialului fiecărei persoane, îi ajută pe angajați să-și cunoască abilitățile și să se adapteze la schimbare, dar în același timp să-i inspire pe ceilalți să adopte o atitudine pozitivă.

GINA CRUCERU – Group Performance & Rewards Manager, KMG International a prezentat un mix de elemente pe care specialiștii le pot folosi pentru a motiva oamenii: protejează, ai grijă, descoperă potențialul, investește în oameni și conectează.

IULIA GHIȚĂ – Account Manager, BOOKSTER a vorbit despre cele trei elemente care definesc o cultură a prieteniei: comunicarea deschisă, ascultarea și încrederea în oameni. Mai mult, a explicat faptul că atât timp cât angajații sunt fericiți la locul de muncă și clienții vor fi mulțumiți.

CARMEN BĂRBULESCU – HR Plant Manager, ADIENT AUTOMOTIVE a explicat cum de-a lungul timpului, din 4 în 4 ani, au făcut angajări masive și despre cum s-a modificat modelul de recrutare în funcție de provocările întâmpinate: rata șomajului, creșterea salariului minim pe economie, creșterea ofertelor pe plan local sau neîncrederea oamenilor în anunțurile de angajare.

LEONARD RIZOIU – Managing Director, LEO HR a adus în discuție una dintre soluțiile sale de retenție a angajaților: Stay INterview. Acesta a completat faptul că dispun de rapoarte care îi ajută pe managerii de HR și nu numai să aibă un plan de acțiune foarte bine stabilit.

MALVIKA LUPOAIE   HR Business Partner, HUAWEI a încheiat prima zi de conferință și a prezentat câteva modalități creative de recognition pentru angajați, în încercarea de a corela performanța cu recompensa.

Prima zi a evenimentului s-a încheiat cu un workshop susținut de PwC România: HR SPEAKS BUSINESS – HR REPORTING & BUSINESS METRICS. OANA MUNTEANU – Senior Manager, PwC România a discutat despre obiectivele strategice și de resurse umane, definirea și calcularea indicatorilor cheie de performanță legați de capitalul uman și comunicarea mesajelor cheie prin rapoarte/ prezentări de impact.

Cea de-a doua zi a evenimentului a reunit profesioniști din companii cu renume pe piața națională și internațională:

OLGA BOTUȘAN – EMEA HR Director, STEFANINI a discutat despre transformarea culturii în servicii. În timpul prezentării, aceasta a menționat cele 7 promisiuni pe care le promovează în interiorul companiei: respectă și ai încredere în oameni, ai grijă de nevoile clientului, demonstrează că ai o mentalitate antreprenorială, bazată pe rezultate, adoptă o atitudine etică, folosește-te de puterea exemplului, excelează prin ceea ce faci și fii mândru că faci parte din această companie.

LAVINIA ALEXIE – HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA a discutat despre transformarea la nivel organizațional și a precizat câțiva factori cheie pe care companiile îi pot urmări: proiectarea organizației și a locurilor de muncă, dezvoltarea noilor abilități, alinirea oamenilor și echipelor din organizație, comportamentul și modalitățile de lucru. Nu în ultimul rând, susținerea schimbării!

MIHAELA DRUGĂ – Membru al Directoratului, SIGNAL IDUNA a explicat de ce este importantă schimbarea și cum reușesc să facă acest lucru în cadrul companiei în care lucrează. Pe parcursul prezentării a explicat care au fost obiectivele, provocările, dar și procesul schimbării în sine.

În cadrul conferinței, ARIADNA ȘUTAC – Executive Manager HR, ABB a expus principalele lecții pe care le-au extras în urma schimbării organizaționale. Cele mai importante lucruri au fost: investește timp și resurse pentru a-i pregăti pe people managers pentru trasnformare, comunică des și onest indiferent dacă există și situații incerte, identifică persoanele care îmbrățișează schimbarea și atribuie roluri cheie.

CORINA GHIAȚĂU – Organizational Development Manager, ORANGE a completat tematica cu aspecte referitoare la consilierea în carieră: o călătorie digitală și umană a angajaților.

DANA CIUCĂ – HR Director, ISS FACILITY SERVICES România & Grecia a discutat despre provocările de business în domeniul resurselor umane. Aceasta a menționat câteva lucruri pe care specialiștii în resurse umane ar trebui să le aibă în vedere: să calibreze organizația în funcție de evoluția afacerii, să atragă și să motiveze angajații care creează experiențe de muncă remarcabile, să dezvolte capabilitățile interne sau să dezvolte o cultură organizațională solidă.

BASAV RAY CHAUDHURI – Change Leader, Transformation & Strategy Mentor, Executive Coach a vorbit despre modelul de schimbare personală dezvoltat de Elizabeth Kübler-Ross. Acesta a încheiat prezentarea sa cu un gând optimist: „schimbarea este puternică, iar liderii eficienți se concentrează pe construirea relațiilor.

VIOLETA BALINT – HR Manager, HUTCHINSON a tratat câteva subiecte de interes pentru industria în care lucrează: fluctuațiile de personal, integrarea, comunicarea, motivarea și a exemplificat prin programele pe care compania în care lucrează le desfășoară.

MARIAN HANGANU – Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE a explicat ce înseamnă organizația trifoi, o soluție previzionată acum 29 de ani. Principalele subiecte abordate au fost: viitorul nu mai este ceea ce era, iarna demografică, industrii sub stres și ce este de făcut.

ANDREEA COSTIN – HR Business Partner, SIEMENS a atins un subiect de actualitate: cum influențează digitalizarea domeniul resurselor umane, care sunt oportunitățile și riscuri, ce putem face, cum ne adaptăm la schimbare și cum are loc implementarea.

ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA a expus tendințele și provocările în HR pornind de la o cercetare BusinessMark – Valoria despre percepțiile liderilor de business și de HR din România cu privire provocările strategice ale funcției de resurse umane.

LAURA PREDOI – HR Manager, AVITECH a încheiat cea de-a doua zi a conferințelor cu o soluție pentru viitor și un răspuns la întrebarea: cum reușește realitatea virtuală să schimbe parcursul resurselor umane în 2017.

Întâlnirea s-a terminat cu workshop-ul susținut de KPMG România: SUCCESUL ÎN SECOLUL 21 – O CĂLĂTORIE PE CELE 5 TĂRÂMURI. CLAUDIA STAN – Manager, People Services, KPMG Romania, RALUCA FRĂȚILĂ – Senior Manager, Culture Change Responsible, KPMG Romania și IRINA RUBELI – Senior Manager, Culture Change Responsible, KPMG Romania au pus accent pe schimbările care afectează organizațiile și au construit alături de participanți cele cinci tărâmuri ale modelului Five lands: The Mindset Land, The Artgineer Land, EQ Land, Sustainability Land, I21Land.

Conferința „Operational HR” a reunit specialiști și lideri care coordonează departamentele de resurse umane: manageri și directori de resurse umane, specialiști salarizare, fiscalitate și payroll, consultanți, avocați cu expertiză în payroll, directori generali și antreprenori.

Evenimentul a fost organizat de BusinessMark alături de Romanian Software, Signal Iduna, Mazars România, Colliers International, Biroul de Traduceri Champollion, World Class România, LeoHR, Life Dental Spa, Leonidas, Maastricht School of Management România, Camera de Comerț Bilaterală Bulgaria-România, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator. Partenerii media ai conferinței sunt: Signal Connect, AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, PRwave, AngajatorulMeu.ro, FEMEI ÎN AFACERI, Business24, Ziare.com, Portal HR, Manager Express, Gazetadeștiri, Săptămâna Financiară, Debizz, Global Manager, PortalManagement, Energynomics, Financiarul.ro, Roportal, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Legal Marketing, MLM News, Startups.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, Chalbert, FinZoom.ro, Avocatura.

Pentru informații despre evenimentele noastre vă invităm să accesați site-ul BusinessMark sau să ne scrieți pe adresa office@business-mark.ro.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE