Mediul economic romanesc, aflat in continua dezvoltare, dar inca ostil, sustine cresterea portofoliului institutiilor bancare si non-bancar dar, totodata, si a riscurilor comerciale si de creditare cauzate de lacunele existente in legislatia actuala.
Singura metoda a unei companii de a trece peste aceste obstacole o reprezinta decizia de implementa un sistem ERP dedicat, atat pentru a se informa corect si complet despre potentialii clienti, ci si pentru a evita insolventa sau incidentele legate de plata.
TotalSoft, cel mai puternic dezvoltator de solutii software si sisteme ERP 100% romanesti, a lansat Charisma Financial Risk Assessment, un modul ERP ce rezolva toate problemele mentionate mai sus, dar imbunatateste si relatia companie-furnizori prin informarea din timp a acestora cu privire la riscurile tranzactiilor comerciale viitoare.
De cealalta parte, Charisma Financial Risk Assessment este un modul ERP prin care se evalueaza si se reduc riscurile financiare prin faptul ca solutia software moderna poate identifica potentialul risc de creditare si al tranzactiilor, in raport cu clientii si partenerii de afaceri.
Charisma Financial Risk Assessment este un serviciu web perfect integrat Charisma ERP care, in parteneriat cu ICAP Romania, Starbyte, datefirma.ro, RisCO etc., ofera accesul online si instantaneu la informatii financiare si non-financiare despre partenerii de afaceri.
Astfel, indiferent ca este vorba de istoricul clientului, structura actionariatului, participatii, evaluarea riscului sau declaratiile financiare din ultimii ani, acest modul ERP furnizeaza toate informatiile critice despre partener, in vederea evaluarii rapide / reducerii riscurilor financiare.
In ceea ce priveste calitatea datelor, Charisma Financial Risk Assessment poate interoga volume mari de date din diverse surse de informatii oficiale din Romania: Registrul Comertului (RECOM), Ministerul Finantelor Publice (MFP), Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Buletinul de insolventa, Portalul Instantelor de Judecata, Centrala Incidentelor de Plati (CIP) etc.
Printre beneficiile financiare si operationale pe care acest modul ERP le poate aduce unei companii, enumeram:
– minimizarea riscurilor implicate in relatiile de afacere – datorita analizelor in profunzime cu privire la situatia financiara a partenerilor de afaceri, acest modul ERP reduce riscul incheierii unor contracte paguboase;
– prin centralizarea informatiilor si afisarea lor printr-un singur click in Charisma ERP, aceasta solutie software reduce numarul oamenilor implicati in colectarea si verificarea informatiilor;
– Charisma Financial Risk Assessment este un modul ERP ce asigura un proces decizional rapid si sigur in dezvoltarea parteneriatelor de durata;
– creste productivitatea angajatilor prin inlocuirea introducerii manuale a atributelor de scoring cu interogarea web automata a furnizorilor de date.
Functionalitatile oferite de acest modul ERP de Financial Risk Assessment
1. Acces la o baza de date unica si centralizata de informatii comerciale si indicatori financiari – acest modul ERP utilizeaza strict informatii provenite din surse 100% sigure si veridice, eliminand erorile umane;
2. Modulul ERP de Financial Risk Assessment creeaza o structurare eficienta a informatiilor interogate – pe categorii de interes: profil companie, insolventa, evaluare risc, limita de credit, istoric companie, puncte de lucru, angajati, actionari si participati etc.;
3. Are un motor propriu de scoring;
4. Acest modul ERP poate crea rapoarte de date negative, precum: notificari rapide asupra datoriilor companiei catre stat, a reclamatiilor si a incidentelor de plata, datoriile cu asigurarile sociale, cu sanatatea, somajul (in cazul angajatilor companiei), precum si dosarele juridice in care este implicata;
5. Date actualizate la minut – frecventa de actualizare a informatiilor este extrem de mare, asigurandu-se astfel o baza decizionala fiabila.
Descopera si alte beneficii pe care un modul ERP de Financial Risk Assessment le poate aduce pentru compania ta, de pe site.