Supreme Council of European Business organizează primul eveniment al anului, pe 31 ianuarie, la Grand Hotel Continental, începând cu orele 18:30. Tema întâlnirii o reprezintă modul în care business intelligence și competitive intelligence intervin în procesul de luare a deciziilor în cadrul unei companii în vederea eficientizării acestora.
Business Intelligence reprezintă procesul de analiză a datelor interne pe care o companie le generează, de la productivitate până la profituri sau pierderi. Business Intelligence constituie un instrument util în procesul de predicție a rezultatelor pentru că permite analiza concomitentă a datelor din trecut cu cele din prezent. Competitive Intelligence are rolul de a realiza o analiză a pieței pe care compania activează și a modului în care competitorii direcți își desfășoară activitatea.
Cu ajutorul instrumentelor de Business Intelligence companiile dezvoltă noi oportunități de business, implementează strategii de îmbunătățire a proceselor interne sau își extind portofoliul de produse. Business Intelligence are impact la toate nivelurile unei companii, de la planificare strategică la fixarea prețurilor sau alegerea angajaților. Competitive Intelligence are drept obiectiv principal capacitatea unei companii de a câștiga un avantaj competitiv în fața concurenților direcți.
Ultimii ani au adus transformări majore climatului de business la nivel mondial, acest lucru datorându-se în special dezvoltării tehnologiei și globalizării. Complexitatea pe care o afacere o dobândește face ca datele statistice despre tendințele consumatorilor, procesele interne sau dinamica piețelor naționale sau internaționale să fie fundamentale în luarea deciziilor. Cu ajutorul Business & Competitive Intelligence, o companie își poate îmbunătăți cota de piață, își poate adapta procesele interne într-un mod mai eficient și poate înțelege mai clar dinamica unei piețe, spune Mehmet Sumeroglu, Chairman al Supreme Council of European Business.
Cei doi speakeri ai evenimentului sunt Emil Hedeșiu, consultant în competitive intelligence în afaceri și management, și Barbu Mihăescu, Senior Advisor al Swiss Mattig Management Partners și consultant pentru Camera de Comerț Elveția – România, partener în România al Camerei de Comerț Elveția – Europa Centrală, membră a SwissCham (asociație a Camerelor de Comerț Elvețiene) și colaboratoare a Rețelei Globale Elvețiene. Printre membrii se numără importanți investitori elvețieni precum Holcim, Nestlé, Franke, Sika, Ringier, Rieker, Sefar, Inter-Spitzen, Azomures, Alpiq și Axpo, cât și mari companii elvețiene cu activități comerciale în România, precum SGS, Swiss International Air Lines, Roche, and Syngenta.
Cu peste 30 de ani de activitate, Emil Hedeșiu este, în prezent, consultant în management și competitive intelligence. Doctor în Științe Militare, Informații și Securitate Națională, absolvent al Universității Naționale de Apărare „Carol I” și autor al unui număr semnificativ de articole care dezbat subiecte legate de competitive intelligence, Emil Hedeșiu este consultant pentru numeroase companii naționale și internaționale.
Barbu Mihăescu este Senior Adviser în cadrul subsidiarei din România a firmei elvețiene Mattig Management Partners, specializată în dezvoltarea afacerilor pe plan intern și internațional, finanțarea proiectelor, fuziuni și achiziții, servicii de in-/outsourcing. Barbu Mihăescu cunoaște mediul de afaceri și are experiență în diverse domenii economice în România și în alte țări est europene (Bulgaria, Republica Moldova, Polonia, Slovacia), ca urmare a participării la proiecte internaționale finanțate de Banca Mondială, Uniunea Europeană sau investitori privați.
Evenimentul se bucură de acoperirea media a Ziarului Bursa.

Banner SapunulCheia.ro