Un beneficiu major al detinerii unui blog este ca ajută la stabilirea autorității:
Cele mai bune bloguri răspund la întrebările frecvente pe care le au clienții lor și clienții. Dacă creați în mod constant un conținut util pentru clientul dvs. vizat, acesta vă va ajuta să vă stabiliți ca o autoritate în ochii lor. Acesta este un instrument deosebit de util pentru profesioniștii în vânzări și service.
Vă puteți imagina impactul trimiterii unui post de blog educațional pe care ați scris-o pentru a clarifica lucrurile pentru un client confuz? Sau cât de multe alte oferte ar putea fi închise de un vânzător dacă conducătorii lor au descoperit conținut de blog scris de agentul lor de vânzări?
“Stabilirea autorității” este o metrică interesanta – cu siguranță nu la fel de concretă ca traficul și conducerea, dar este destul de puternica. Și dacă trebuie să legați impactul blogurilor la o valoare mai puțin fluentă, luați în considerare măsurarea acesteia în același mod în care puteți măsura activitățile de vânzare. Pentru că, la sfârșitul zilei, asta sunt multe din postările dvs. de blog. Gândiți-vă la oportunitățile de vânzare a oportunităților pe care blogging-ul le oferă:
Dacă potențialii clienți găsesc răspunsuri la întrebările lor obișnuite prin postări de bloguri scrise de oameni de la compania dvs., este mult mai probabil să intre în procesul de vânzări, având încredere în ceea ce aveți de spus pentru că le-ați ajutat în trecut – Au fost interesați să cumpere ceva de la dvs.
Persoanele care lucreaza in vânzări si care întâlnesc întrebări specifice care necesită o explicație aprofundată sau un răspuns documentat pot gasi raspunsuri intr-o arhivă de postări pe blog. Nu numai că aceste postări de blog ajută la mutarea procesului de vânzări mai repede decât un reprezentant de vânzări care a trebuit să creeze activele de la zero, dar vânzătorul este în continuare poziționat ca o resursă utilă pentru perspectiva lor.
Un alt beneficiu al detinerii unui blog este ca obtine rezultate pe termen lung:
Știti ce ar fi bine? Dacă oricare dintre următoarele lucruri v-a ajutat să conduceți traficul pe site și să generați noi clienți:
Călătorie în Hawaii
Mersul la sală
Dormitul.
O veste bună, totuși! Asta face blogging-ul – în mare parte prin intermediul motoarelor de căutare. Iată ce vreau să spun:
Să presupunem că scrieți și publicați astăzi un articol de blog. Să presupunem că postul de blog vă oferă 100 de vizualizări și 10 conduceri. Veți obține încă 50 de vizionări și 5 șanse de mâine, deoarece alte câteva persoane o găsesc pe social media, iar unii dintre abonații dvs. sunt adaugati pe e-mail. Dar după câteva zile, cea mai mare parte a acestei postari are doar 150 de vizualizări.
Nu s-a terminat.
Postarea pe blog este acum clasată în motoarele de căutare. Asta inseamna ca zilele, saptamanile, lunile si anii urmatori, puteti continua sa obtineti traficul si sa conduceti de pe postul de blog.