Tokinomo, cea mai eficientă și inovativă soluție de in-store marketing, va expune ultima versiune a robotului promoțional în secțiunea contemporană a Muzeului Publicității și Brandurilor Românești, care poate fi vizitat între 08 – 24 noiembrie în incinta Arcub (Hanul Gabroveni).
Tokinomo este un start-up 100% Made in Romania care a revoluționat industria publicității in-store la nivel global. Folosind o combinație unică de senzori de mișcare, sunet și lumină, Tokinomo aduce la viață produsele de la raft și oferă o experiență de shopping memorabilă clienților din magazine.
Eficiența robotului promoțional Tokinomo a fost dovedită la nivel de creșteri în vânzări și brand awareness si a atras colaborări cu branduri FMCG de top precum Coca Cola, Heineken, Unilever, Pernod Ricard, PepsiCo și retaileri ca Mega Image, Carrefour, Media Markt și alții.
Campaniile de promovare a produselor folosind Tokinomo generează, în medie, creșteri în vânzări de 200% și au un impact pozitiv pe termen lung asupra notorietății brandului.
Studiile de caz desfășurate până în prezent au surprins cu precădere reacții pozitive ale consumatorilor, care interacționează cu produsele vorbitoare, zâmbesc și le filmează pentru a le publica pe rețelele de socializare.
Câștigător al marelui premiu pentru inovație la târgul RBTE London 2018 (cea mai prestigioasă expoziție dedicată industriei de retail din Europa), start-up-ul românesc Tokinomo este considerat a fi unul dintre cele mai inovative și de succes proiecte de #retailtech la nivel internațional.
Vino la Muzeul Publicității și Brandurilor Românești să vezi în direct ce poate face Tokinomo pentru brandul tău!
www.tokinomo.com
Contact: Corina Mihalache
corina@tokinomo.com