Lanțul de restaurante de tip fast-food Hercule, prezent în Buzău, Reșița și Vaslui are în plan extinderea rețelei în acest an, urmând să deschidă noi locații în sistem de franciză în cele mai importante orașe din România.
Hercule promovează conceptul de tavernă în formatul unităților cu servire rapidă, cu specialități autentice din bucătăria grecească și mediteraneană. Hercule oferă produse tradiționale grecești precum souvlaki și gyros, combinate cu mirodenii și condimente originale marcă proprie, rezultând un concept individualizat.
„Avem rezultate excelente în restaurantele deschise, prin urmare am hotărât să ne extindem în continuare în sistem de franciză pe plan național. Oferim francizaților un sistem de know-how general, de management și marketing care poate fi implementat cu ușurință pentru funcționarea perfectă a restaurantului. Planul pe termen scurt este să avem o creștere de 200% și o dezvoltare constantă a brandului nostru. Pe termen lung în România ne dorim extinderea în toate marile orașe precum și în afara țării, în Uniunea Europeană” a completat Leonard Ilaș, director de marketing al francizei Hercule.
Brandul Hercule a luat ființă în anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat la Vaslui în sistem de franciză. Hercule are acum unități în 3 orașe din România: Buzău, Reșița, Vaslui și a înregistrat o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro în 2017.
În prezent lanțul de restaurante Hercule are mai multe cereri de francizare fiind în negocieri cu francizați pentru a deschide noi locații în București, Suceava, Galați și Focșani.
Restaurante în sistem franciză
Investiția necesară pentru deschiderea unui restaurant Hercule începe de la 38.700 de euro și crește în funcție de dimensiunea și de locația acestuia. La această sumă se adaugă taxa de franciză de 7500 de Euro. Suprafața restaurantului trebuie să fie de minimum 50 MP (pentru centre comerciale sau Mall) și de la 100 până la 200 MP pentru locații stradale (zonă centrală, preferabil cu parcare). Un minim de 12 angajați, șase pe tură sunt necesari pentru ca restaurantul să funcționeze la capacitate optimă.
Compania francizoare vine în întâmpinarea viitorilor parteneri cu o ofertă promoțională pentru vara anului 2018, în care aceștia nu trebuie să plătească redevențe lunare din încasări. Se percepe o contribuție lunară la bugetul de marketing pe plan național, echivalentul a 1% din încasări către francizor.
Suport permanent oferit francizaților Hercule
Hercule România asigură suport constant antreprenorilor ce vor să deschidă o unitate în sistem de franciză și oferă ca beneficii: oferirea unui pachet promoțional de marketing și semnalistică, training intensiv la Hercule Gyros School, achiziția echipamentelor necesare unei noi locații: cuptoare de pâine, friteuze, malaxoare, cuțite speciale grecești etc.
„Am ales un brand potrivit pentru dezvoltarea în plan național cu o profitabilitate mare chiar de la deschidere. Plecând de la tipul de business, ne orientăm către toate orașele inclusiv către orașele mici și mijlocii, care pot asigura targetul vizat de clienți. Aceste planuri de extindere reprezintă un pas important în strategia Hercule de dezvoltare în România“, a declarat Leonard Ilaș, director de marketing al francizei Hercule.
###
Contact: comunicare@herculerestaurant.ro