În 26 aprilie, la The Office Cluj-Napoca, conferința regională Zoom IN aduce și în acest an în discuție ultimele noutăți pentru specialiștii HR și manageri. Tema acestei ediții surprinde provocările cu care aceștia se confruntă în contextul actual al pieței muncii: procesele de HR clasice devin prea rigide pentru un mediu de business mult prea impredictibil și dinamic.

Ediția 2018
Într-un mediu atât de dinamic, clienții au un rol foarte importat în reușita companiilor. Poate tocmai de aceea, acestea depun eforturi considerabile pentru a-i menține mulțumiți. Paradoxul este că în goana după clienți, companiile uită de cea mai importantă resursă- angajații lor. Oare câte din firmele din România depun aceleași eforturi pentru angajații lor așa cum o fac pentru clienții lor?

Așadar, conferința business Zoom IN din acest propune un subiect îndrăzneț, care să răspundă acestei provocări: Employee Experience (experința angajaților). Conceptul de Employee Experience este relativ nou apărut în piața românească, însă aduce o abordare integrată, a nevoilor și feedback-ului angajaților, corelate cu obiectivele și caracteristicile companiei.

Ca în fiecare an, evenimentul se axează pe aplicabilitate și informații calitative. Noutatea acestei ediții este sesiunea Community Panel- un cadru în care comunitatea interacționează cu exemplele de bune practici și strategiile încercate de organizațiile locale.

Speakeri
Pentru informații cât mai avizate, agenda include perspectiva specialiștilor internaționali și naționali, cu expertiză în domeniu, dar și a companiilor locale. Le vom avea alături pe:
– Heleen Mes- HR director & Employee experience @Happiness Bureau, din Olanda. Heleen are peste 25 de ani de experiență în domeniul resurselor umane, fiind considerată un specialist de referință în industrie, ajungând de 2 ori în lista celor mai buni 10 angajatori din postura de HR manager al Dutch National Bank și Sonepar NL.
– Iulia Nare- Employee Experience Program Design @Genpact. Iulia conduce departamentul de HR Genpact din Marea Britanie precum și echipa de HR M&A din Europa. S-a specializat pe optimizarea de procese și practici organizaționale, sprijinind nivelurile de performanță din companii. Este executive coach, consultant și lider de opinie în aria resurselor umane.
– Justyna Krzych, Change Manager @Zalando Berlin. Justyna este psiholog organizațional, specializată în design-ul sustenabil al proceselor de HR pentru angajați, cu experiență pe dezvoltarea culturii organizaționale.
– Ligia Cremene, HR & Organizational Development Consultant, Profesor. Ligia ajută organizațiile în explorarea dinamicii sistemelor organizaționale și societale. În prezent, lucrează împreună cu companiile de IT și cu start up-urile din Cluj pentru: optimizarea performanței organizaționale, creativitate și inovație, management-ul conflictelor, management-ul stresului, leadership și dezvoltarea echipelor.
– Elena Călin, CEO @ UP!Your Service România. Din 2006, Elena conduce reprezentanța din România a UP! Your Service, lider global în construirea unei culturi organziaționale superioare a serviciilor. Cu o experiență de peste 25 de ani în afaceri și peste 15.000 de ore de training, coaching și consultanță, Elena este unul dintre cei mai experimentați specialiști în transformarea organizațiilor și orientarea acestora către oferirea de servicii superioare clienților lor.

Dă un Zoom pe site-ul conferintei (www.happy-employees.eu/zoom-in-2018/) pentru a-ți rezerva locul la eveniment! Ne vedem la conferință, în 26 aprilie 2018, la The Office, Cluj-Napoca!

Zoom IN- Employee Experience este susținut de partenerii evenimentului: IVP Design, Chic Bijoux, Exclusiv Catering&events, ExploreMed, Hansen, RMB Interauto.

Evenimentul este organizat de Azimut Happy Employees – singura compannie românească certificată Freedom centered de către organizația internațională WorldBlu. În încercarea de a ne atinge viziunea ca toate echipele din lume să-și atingă potențialul lor maxim, oferim servicii de training, team building, consultanță și coaching.

Banner SapunulCheia.ro