Perioada: 28-30 martie 2018 * Localitate: Bucuresti * Program: 9:00-17:30 * Taxa de participare: 495Euro (nu se percepe TVA) * Termen-limita pentru inscriere si achitarea taxei: 16 martie 2018
Oricine se inscrie si plateste pana pe data de 9 martie 2018 primeste o reducere cu 50 Euro a taxei sale de participare!
Oferta speciala:
Companiile care doresc sa beneficieze in sistem “in house” de acest seminar primesc o reducere de 100 Euro/persoana pentru minim 10 angajati inscrisi!
Grup-tinta: jurnalisti, middle si top-manageri, magistrati, medici, parinti, profesori, specialisti in marketing si in resurse umane, specialisti in coaching si in consiliere, studenti (doar daca au implinit varsta de 18 ani), traineri
NASA a intrebuintat cu succes Process Communication Model® in recrutarea, selectarea si pregatirea astronautilor pentru misiuni speciale, iar multe personalitati publice contemporane folosesc modelul pentru rafinarea discursurilor politice sau a comunicarii in viata lor personala si profesionala.
Beneficii:
1. La nivel personal:
• Taxa de participare asigura si realizarea – sub licenta PCM® – a Profilului Individual al Personalitatii
• Aveti sansa de a va cunoaste in profunzime, de a va creste stima de sine si increderea in propriile capacitati
• Aveti posibilitatea optimizarii abilitatii valoroase de a interactiona pozitiv cu cei care gandesc sau simt altfel decat dumneavoastra
2. La nivel profesional:
• Seminarul este recunoscut la nivel international
• Va rafinati capacitatea de a comunica eficient in contexte si situatii dintre cele mai diverse
• Descoperiti metode excelente de a ramane in relatii sanatoase cu persoanele care au un set diferit de valori sau de standarde in raport cu ale dumneavoastra
• Identificati potentialele tipare de esec si actiunile recomandabile pentru a le transforma in viitoare modele de succes
3. La nivel organizational:
• Va dezvoltati abilitatile de a va motiva echipa, de a gestiona conflictele, de a controla si reduce stresul, de a conduce intr-un mod adecvat si de a va imbunatati capacitatea de a influenta deciziile
• Intelegeti relatia dintre asteptari, nevoi si stres, astfel incat sa administrati optim situatiile tensionate
• Identificati tipurile de personalitate ale celor din jur si va adaptati comunicarea stilului potrivit pentru fiecare dintre ei