Amazon este platforma online cu cea mai rapidă creștere din lume, iar ea a devenit disponibilă și antreprenorilor români care doresc să își crească veniturile prin vânzarea de produse la nivel global. Potențialul investiției în vânzarea de produse pe Amazon este unul uriaș și a permis antreprenorilor din mediul online precum Sergiu Nichițean să încheie anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 150.000 de dolari, exclusiv din acest domeniu. Experiența lui Sergiu ca antreprenor este împărtășită în cadrul unui curs intensiv, lansat împreună cu agenția de training Creative Business Management. „Amazon business boost” va avea prima ediție în perioada 24-25 martie 2018, la București și își propune să îi ajute pe antreprenori să găsească cu ușurință drumul către o afacere prosperă în comerțul online la nivel global.
Cursul va începe cu o prezentare generală a platformei Amazon Market Place și va detalia cele mai simple și eficiente moduri de a trece de următoarele provocări:
• Găsirea unui produs viabil. Cum găsim o nișă cu multe vânzări, dar o concurență mică?
• Găsirea unui furnizor în China, dar și cum se pot livra produsele direct din România.
• Crearea contului de vânzător terț pe Amazon și detalii despre fiscalitate.
• Crearea unui brand.
• Crearea paginii de prezentare a produsului.
• Obținerea primelor recenzii.
• Crearea și optimizarea campaniilor de reclame.
• Strategia de lansare a produsului.
• Sfaturi pentru creșterea afacerii.
La finalul cursului, participanții vor primi gratuit două resurse complete de informație realizate de trainerul Sergiu Nichițean : “Business a l’Amazon – Rețeta care nu pică greu” și broșura “Fabricat în România, vândut pe Amazon”.
Sergiu Nichițean a pornit prima lui afacere online în 2006, la 18 ani, și a vândut-o 4 ani mai târziu. Este vorba despre un site care găzduiește o comunitate pentru pasionații de mountain-biking. A studiat și a profesat în domeniul dezvoltării software pentru aplicații web și a experimentat de-a lungul anilor diverse afaceri online, de la marketing afiliat la comerț electronic. În 2014 a dezvoltat un magazin online care vinde produse fabricate în România pe plan internațional. De patru ani, Sergiu continuă să își dezvolte afacerea pe Amazon și își îndrumă comunitatea pentru a reuși să facă bani din vânzarea de produse pe Amazon. În martie 2017 a lansat primul produs fabricat în China și a încheiat anul cu un volum de vânzări de aproape $150.000. Este singurul trainer din sfera Amazon seller-ilor români care vorbește despre vânzarea produselor românești pe această platformă.