- Încep înscrierile la HR Strategist – evenimentul care plasează viziunea strategică în centrul departamentului de HR;
- Conferința se adresează atât directorilor generali, managerilor, consultanților și specialiștilor în resurse umane, cât și antreprenorilor.
BusinessMark anunță organizarea conferinței HR Strategist, ce va avea loc pe 20-21 februarie 2018, la Hotel Radisson Blu, București. Specialiștii români și străini se reunesc pentru a discuta despre importanța implicării departamentului de HR în implementarea unei filosofii strategice și suportul pe care acesta îl oferă tuturor celorlalte divizii ale unei companii.
Ediția din 2018 se desfășoară pe parcursul a două zile și cuprinde, în prima zi, un CEO Roundtable urmat de discuții, analize și dezbateri în cadrul zilei următoare.
Tematica evenimentului include subiecte precum: Rolul resurselor umane la nivel de sustenabilitate, dezvoltare și profitabilitate a business-urilor; cerere vs. ofertă și măsurile strategice ce pot fi luate pentru sustenabilitatea afacerilor; recrutarea tinerilor și gestionarea corectă a așteptărilor acestora, retenție, comp & ben, salarizare, condiții flexibile de muncă; armonizarea ingredientelor: concurență, viteză, schimbare; provocările care apar la nivel de people management; importanța culturii organizaționale pentru echipe și procese eficiente pe termen lung; dezvoltarea culturilor organizaționale pro-diversitate; avantajele strategiilor de tip employer branding: a strategy with benefits; practici de management & leadership; secretele gestionării echipelor multigeneraționale; identificarea talentelor și instruirea viitorilor manageri.
„Fiecare început de an aduce cu sine atât oportunități, cât și provocări la nivelul departamentelor de resurse umane. Suntem nerăbdători să aflăm, de la unii dintre cei mai buni profesioniști din țară și străinătate, care sunt elementele ce definesc strategiile marilor companii în 2018. De aceea, vă invităm să luați parte la evenimentul care ne va arăta care este următorul nivel în HR.”, a declarat Andreea Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Primii speakeri care s-au alăturat proiectului sunt:
- ALEKSANDRA TRIANTAFYLLIDOU – HR Manager, IKEA SEE
- CORNEL CĂRĂMIZARU – Director General, FRIESLANDCAMPINA
- ALEXANDRU ALDOESCU – Head of HR, SAMSUNG
- CRISTINA ULEȘAN – Chief People Officer, PIZZA HUT, PIZZA HUT DELIVERY, KFC, TACO BELL – part of SPHERA FRANCHISE GROUP
- GYÖNGYI HUNYADI – HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION
- MIHAELA SCURTU – HR Operations Manager, DRAEXLMAIER
- ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA
Agenda acestei ediții este completată de doi invitați speciali: ANDRE DE WIT – Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM / Vice President Learning, CARLSBERG GROUP DENMARK și KATHRIN KÖSTER – Professor of Leadership and International Management, HEILBRONN UNIVERSITY; Founder, KÖSTER + PARTNER.
Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.
Evenimentul HR Strategist este organizat de BusinessMark alături de: ROMANIAN SOFTWARE, Signal Iduna, UP Romania, CIO Council, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator și Asociația Națională a Recrutorilor. Partenerii media ai conferinței sunt: Europa FM, Signal Connect, AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Portal HR, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, Manager Express, AngajatorulMeu.ro, Gazetadeștiri, Financial Market, Debizz, FEMEI ÎN AFACERI, Global Manager, EFdeN, Portal Management, Energynomics.ro, Roportal, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, PRBox, Rbeconnect, Chalbert, Săptămâna Financiară, Calendar Evenimente.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.