Tommy Hilfiger anunță că Lewis Hamilton, cvadruplul Campion Mondial de Formula 1 și ambasadorul global al brandului TOMMY HILFIGER, colecția pentru bărbați, se parteneriază cu Tommy Hilfiger, celebrul designer american, pentru a introduce prima colecție colaborativă TommyXLewis în toamna lui 2018. Lewis Hamilton a dezvăluit logo-ul colecției în cadrul unui eveniment exclusiv din Shanghai, pe 11 aprilie, punându-și amprenta pe cunoscutul steag TOMMY HILFIGER.
„Lewis este curajos în tot ce face, de la curse, la sporturi extreme și până la modă,” a povestit Tommy Hilfiger. „Această colecție colaborativă este ceva foarte nou în departamentul hainelor pentru bărbați și, în același timp, celebrează ADN-ul TOMMY HILFIGER. Un asemenea rezultat vine numai de la parteneri cu care împărtășim aceleași valori și ambiții. Am fost foarte mândri să dezvăluim logo-ul exclusiv și inspirația pentru design cu fanii noștri din China azi-noapte și abia așteptăm să împărtășim colecția cu lumea întreagă, începând din această toamnă. ”
Steagul TommyXLewis a fost dezvăluit la evenimentul din Shanghai, în cadrul unei instalații de artă care a fost inspirată din design-ul colecției, inclusiv cu influențe de street style și proiecții ale tatuajelor lui Lewis Hamilton. Logo-ul celebrează faimosul steag de referință Tommy Hilfiger, cu inițialele lui Lewis Hamilton în bleumarin, care reflectă culorile brandului și font-ul utilizat în tatuajele pilotului britanic de Formula 1. Colecția va conține îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, lenjerie intimă și șosete.
„Pe măsură ce a crescut pasiunea mea pentru modă, a crescut și dorința să realizez o colecție. Este o onoare să formez un parteneriat cu Tommy Hilfiger, alături de care îmi împlinesc visul,” a declarat Lewis Hamilton. „Sunt nerăbdător să le arăt fanilor din întreaga lume cum eu și Tommy ne-am canalizat creativitatea în această primă colecție colaborativă TommyXLewis.”
La evenimentul din Shanghai, Lewis Hamilton a mai dezvăluit invitaților, printre care s-au numărat Shawn Yue, actorul din Hong Kong și brand ambasadorul din China pentru TOMMY HILFIGER menswear, prietena brandului, actrița Maggie Jiang și influenceri ca Nikki Min, Chery Gun, Li Hui, Erhan Liu, Yu Hai Hang și Wu Pei, ce îl inspiră și îl ambiționează în fiecare zi. Mulțimea s-a bucurat de un performance unic din partea cântăreței Jessie J, care se află pe locul I în emisiunea Singer, dar și de activări surprinzătoare și captivante.
Ziua Super Brandului, dedicată lui TOMMY HILFIGER și găzduită de Asia Hung, pe JD.com, alături de influencerii Aka și Aska, de pe 12 aprilie, a atins un reach de peste 26 de milioane de consumatori care s-au bucurat de activări captivante și oferte ale zilei.
Moștenirea brandului TOMMY HILFIGER este strâns legată de cultura pop și starurile sportive. În anii ‘90, Tommy Hilfiger a fost unul dintre primii designeri care a combinat moda cu celebritatea și a devenit un pionier în industrie, după ce a îmbrăcat artiști precum Aaliyah, Mark Ronson și Usher și i-a implicat în reclamele sale pe David Bowie sau Beyonce. În ultimii ani, Tommy Hilfiger a stabilit parteneriate cu supermodelul Gigi Hadid, cu care a realizat patru colecții capsulă TommyXGigi, cu Campionul international de tenis, Rafael Nadal, duo-ul The Chainsmokers și actorul Shawn Yue, prin care reflectă angajamentul brandului de a-și extinde audiența și de a se conecta cu viitoarea generație de consumatori. Tommy Hilfiger are și o istorie cu cursele de Formula 1, iar recent a anunțat un parteneriat strategic pe mai mulți ani, devenind Partenerul Oficial de Îmbrăcăminte pentru cvadruplii campioni mondiali de la Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Brandul a sponsorizat în trecut echipa de Formula 1, Lotus, între 1991 și 1994 și a fost primul brand din afara lumii curselor care a sponsorizat echipa de Formula 1 a Ferrari, inclusiv prin uniforme realizate chiar de Tommy Hilfiger, în 1998.