Mireasa pentru fiul meu, emisiune difuzata pe Antena 1, a ajuns la a VI-a editie si, se pare ca succesul pe care l-a obtinut de-a lungul timpului a propulsat-o in fruntea topului emisiunilor de gen reality show matrimonial.
Prezentatoarele emisiunii, Mirela Vaida si mai apoi Paula Chirila, au avut mereu aparitii fermecatoare, feminine, datorita carismei personale dar si rochiilor care au fost puse la dispozitia lor de catre atelierele de creatie vestimentara cu care trustul Antena Group colaboreaza.
Un aport deosebit in alcatuirea look-ului de invidiat al prezentatoarelor l-a avut firma „Per Donna Romania”, ce confectioneaza imbracaminte de dama sub „bagheta” designerului roman Alexandru Georgescu.
Creatiile sale sunt adresate doamnelor si domnisoarelor active, cu varsta cuprinsa intre 25-45 de ani, cu studii superioare, ce pot avea slujbe la birou si un salariu mediu si care doresc sa adopte tinute chic, cu mult bun gust, dornice sa isi puna in evidenta formele feminine. Produsele Per Donna sunt disponibile pe masuri de la 36 la 50.
In centrul articolelor vestimentare se afla rochia, care, pentru designerul roman reprezinta simbolul feminitatii si al elegantei. Apoi, in colectia Per Donna gasim compleuri, bolerouri, paltoane si fuste. Ba mai mult, de curand, in portofoliul Per Donna au intrat si articole de incaltaminte de sezon.
Fanilor emisiunii „Mireasa pentru fiul meu” si nu numai, li s-a pregatit o surpriza de proportii. Astfel, in curand, vor avea posibilitatea de a achizitiona, in exclusivitate pe www.open4u.ro, rochiile pe care prezentatoarele indragitei emisiuni le-au purtat de-a lungul timpului.
Nu ratati momentul si inscrieti-va pentru noutati pe site pentru a fi la curent cu noile modele scoase la vanzare.