Supreme Council of European Business a reluat evenimentele lunare în data de 26 septembrie 2019, iar prima întâlnire din această toamnă a avut ca subiect de dezbatere tendinţele de consum din industria FMCG. Evenimentul a avut loc la Grand Hotel Continental și s-a bucurat de acoperirea media a Grupului de Presă Bursa.
Nicolae Hulea, Business Development Consultant, Nielsen România, a prezentat o serie de informații recente din piață despre modul în care consumatorii se raportează la companii, despre nevoile pe care aceștia le au și despre așteptările care îi influențează în luarea deciziilor de cumpărare. În 2018, piața FMCG a continuat să crească atât valoric, cât și cantitativ, supermarketurile înregistrând o creștere de 2 cifre, care a fost generată de expansiunea lor numerică, în timp ce evoluția în comerțul tradițional continuă să fie pozitivă, susținută de creșteri salariale și de comoditate. În ciuda prețurilor mai mari, optimismul românilor se traduce, în continuare, în creșteri de consum și o tendință de premiumizare.
„Ne străduim ca prin organizarea întâlnirilor noastre lunare să le prezentăm membrilor și invitaților noștri detalii esențiale care influențează decisiv mediul de business internațional. Luna aceasta ne-am oprit asupra dinamicii de consum din FMCG, iar speaker-ul evenimentului, Nicolae Hulea, ne-a adus în prim-plan informații extrem de valoroase care pot constitui pilonii unei strategii de piață care să genereze rezultate remarcabile”, spune Mehmet Sumeroglu, Chairman SCEB.
Evenimentul s-a bucurat de o audiență formată din antreprenori, middle și top management din diverse companii, care au avut oportunitatea să afle cele mai noi trenduri care influențează una dintre cele mai dinamice industrii.

Banner SapunulCheia.ro