Parmafood a redus la jumatate timpul necesar pentru operatiunile de planificare bugetara si rapoartare financiara, folosind solutia SeniorCPM de la Senior Software.
Parmafood Group Distribution a renuntat la programele invechite de tip Excel si a automatizat complet procesul de planificare bugetara din companie. Cu sistemul CPM pentru managementul performantei de la Senior Software, distribuitorul din Bucuresti a redus cu 50% timpul alocat pentru pregatirea bugetelor si a rapoartelor.
Dupa o colaborare de succes de peste 10 ani, managerii Parmafood au apelat din nou la echipa Senior Software din nevoia de a urmari mai eficient raportul lunar de profit si pierdere (P&L) pe divizie/ brand/ produs si de a intocmi cu acuratete bugetul de vanzari si cheltuieli la nivel de produs si client.
“Printre beneficiile obtinute dupa implementarea sistemului SeniorCPM se numara: in primul rand, inlocuirea fisierelor Excel; reducerea cu 50% a timpului alocat organizarii si consolidarii bugetului; un control sporit asupra cheltuielilor la nivel de responsabil de buget; posibilitatea de a urmari in timp real evolutia marjei de profit la nivel de produs si scaderea timpului de livrare a rapoartelor manageriale”, a explicat Adrian Cainamisir – Director Operatiuni Parmafood.
De asemenea, prin implementarea solutiei CPM, Parmafood profita acum de functionalitati importante precum:
• Intocmirea automata a bugetului lunar de vanzari si cheltuieli la nivel de produs si client
• Calcularea automata si urmarirea raportului de profitabilitate la nivel de articol
• Estimarea tipurilor de costuri din facturile de tip discount off-invoice
• Punctarea estimarilor de facturi suport furnizori si discount clienti cu facturile sosite ulterior direct in sistem
• Calcularea si urmarirea raportului Profit & Loss (profit si pierderi), incluzand estimarile de discounturi acordate si primite
• Posibilitatea de a urmari distinct pe Key Account, Horeca si Retail a tuturor veniturilor si cheltuielilor repartizate pana la nivel de SKU si partener
• Detalierea si monitorizarea cheltuielilor (clasificare – directe, indirecte; repartizare in functie de SKU si partener; mapare in bugetul de cheltuieli; urmarire cheltuieli actuale vs. buget)
• Alocarea facturilor de servicii pe centre de cost
• Repartizarea cheltuielilor logistice pe articol, in functie de tipul operatiunii de livrare
• Emiterea unor rapoarte de profitabilitate la nivel de SKU pana la contribution margin
• Un sistem avansat de definire si gestionare a promotiilor si ofertelor din procesul de achizitii si vanzari
Pe langa SeniorCPM, Parmafood utilizeaza si sistemele ERP si SFA de la Senior Software, cele trei solutii oferind viziunea de ansamblu asupra afacerii de care aveau nevoie managerii companiei pentru a lua cele mai bune decizii de business.
“Senior Software, cu care am inceput colaborarea acum 10 ani, a dat dovada ca este partenerul ideal pentru afacerile de distributie, deoarece acorda o atentie deosebita identificarii corelatiilor corespunzatoare pentru eficientizarea activitatilor de business”, a declarat Eugen Savu – Director General Parmafood.
Despre Parmafood Group Distribution
Parmafood este unul dintre principalii jucatori de pe piata romaneasca de distributie a alimentelor si bauturilor, avand in portofoliu o gama de peste 3000 de produse de la 120 de branduri cu renume international precum: Santal, Twining, Tabasco, De Cecco, Mutti, Mazza, Pietro Coricelli, Bonomi etc.
Compania acopera toate segmentele de distributie la nivel national: K.A., HoReCa si Retail Traditional, iar oferta de produse se adreseaza restaurantelor si pizzeriilor, cluburilor/barurilor si bucatariei internationale.
Despre Senior Software
Fondata in 2003, Senior Software este singurul furnizor de sisteme software din Romania cu un pachet complet de solutii integrate. Compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics.
Senior Software a pornit business-ul cu o singura divizie, iar, in prezent, dispune de 6 divizii prin care se implementeaza sisteme intuitive de tip ERP, BI, SCM, MES, E-commerce si Hardware. Compania isi desfasoara activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din aproximativ 150 de angajati, fiind unul dintre principalii furnizori de sisteme software integrate din Romania.