Handsome Monk Coffee House, cafeneaua concept din Park Lake, anunță, pentru anul în curs, deschiderea a trei cafenele în sistem franciză în București, iar planurile de dezvoltare vizează extinderea în afara Capitalei, în orașele mari precum Cluj, Timișoara, Arad, Brasov, Constanța.
În primul an de la deschidere, Handsome Monk a înregistrat o cifră de afaceri de 400.000 de euro, iar pentru 2018 estimează o creștere de 25%, de până la 500.000 euro, bazându-se pe intensificarea traficului în mall, dar și activitățile de marketing, de creștere a brand awareness-ului.
„În primul an de activitate ne-am concentrat pe consolidarea brand-ului și familiarizarea clienților cu acesta, mai ales că și noi și mall-ul eram la început de drum. Feedback-ul primit a fost unul pozitiv așa că, astăzi, ne bucurăm de rezultatele obținute și mai ales că am reușit să fidelizăm aproximativ 300 de clienți care ne-au trecut pragul zilnic și care acum petrec aici circa 20-30 de minute. În 2018 ne propunem să deschidem cu succes cele trei francize planificate, iar începând cu anul viitor să inaugurăm câte cinci pe an”, a declarat Călugăru Frumosu, Owner Handsome Monk.
Cele mai cerute produse Handsome Monk sunt cele pe bază de cafea, cu diferite siropuri și sosuri, caramelul fiind aroma preferată a clienților: Milk Caramel Machiatto, Caramel Mocha Latte, Milk Caramel Creamy Cooler sau Caramel Mocha Cooler.
Pentru 2018, cafeneaua pregătește deschiderea a trei francize, care au beneficiat de finanțarea Start Up Nation. Pentru un astfel de proiect, taxa de franciză este de 10.000 de euro, iar deschiderea unei cafenele durează de la două luni până la un an, în funcție de tipul finanțării și necesită o investiție de aproximativ 80-100.000 de euro.
„O franciză Handsome Monk presupune asumarea unei responsabilități mari, însușirea valorilor pe care noi le promovăm, dar și dorința de a contribui activ la dezvoltarea brand-ului și a reputației pe plan local, prin mentalitatea pe care noi o insuflăm odată cu acordarea unei francize. Ne recomandă experiența de 16 ani în domeniul HoReCa, analiza constantă a pieței din România, cât și a celei internaționale, alături de analiza comportamentului de consum, toate acestea puse în aplicare de către echipa de management”, a adăugat dl Călugăru.
Pentru deschiderea unei cafenele de succes reprezentanții Handsome Monk recomandă produse de calitate, un concept de design inedit, servicii bune, atmosfera placută și relaxantă, mentalitatea de business și un know-how solid.
Piața cafenelelor din România este în plină dezvoltare și are un potențial foarte mare, mai ales că în România există doar trei dintre cele mai extinse zece lanțuri de cafenele internaționale. ”Cafenelele de specialitate apărute în ultimii ani, cel puțin în București, ne bucură și ne întărește convingerea că oamenii au o deschidere către această ramură și caută calitate și informare pentru ceea ce consumă”, completează Călugăru Frumosu.
Despre Handsome Monk
Prin întoarcerea la origini, Handsome Monk a deslușit misterele cafelei și împărtășește atmosfera acelor vremuri într-o locație autentică cu preparate originale și elemente naturale, pentru experiențe autentice. Pe lângă activitatea de self-service, brew bar-ul este activitatea prin care Hansome Monk se diferențiază, oferind iubitorilor de cafea, rețete unice, gusturi și arome variate, alături de un barista și de produse din țări de origine precum India, Columbia, Etiopia, Guatemala, Kenya, Nicaragua sau Brazilia. În extensia cafenelei, și pentru a întări sloganul „Back to Origins”, clienții se pot bucura de juice bar-ul Forever Green, care oferă sucuri proaspete, smoothie-uri și bowls, susține o dietă echilibrată prin preparate cât mai naturale și nutritive.
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul Handsome Monk: www.handsomemonk.com sau pe pagina de Facebook .

Banner SapunulCheia.ro