O conferință eveniment marca Connect Events
Compania Connect Events organizează la București, în data de 28 octombrie 2016, conferința „Fabricat în România”. Evenimentul va reuni aproximativ 100 de participanți și își propune să creeze un spațiu de dezbatere liberă pentru producători, comercianți și autorități publice deopotrivă. Cu ajutorul invitaților noștri vom face o radiografie a mediului de business autohton, vom identifica oportunitățile și riscurile de pe piață și ne vom inspira din poveștile de succes ale marilor afaceri românești.
Pentru ca informațiile cuprinse în acest eveniment să fie complete, vom discuta si despre ultimele norme legislative ce au efect asupra produselor și producătorilor români. Invităm, așadar la aceeași masă reprezentanți ai instituțiilor publice, reprezentanți ai marilor lanțuri de magazine dar și reprezentanți ai lanțului scurt de apovizionare să își expună punctul de vedere cu privire la efectele legii 150/2016 asupra comerțului autohton.
Conferința va debuta la ora 10:30 și se va desfășura conform următorului program:
10.00 – 10.30 Bun venit cu cafea și patiserie caldă
Panel 1 (10:30 – 15.10)
Fabricat în România: Prezentarea mediului de business autohton și a evoluției lui in ultimii 10 ani.
Ce piețe de desfacere există pentru producătorii români? Riscuri și oportunități
Consolidarea și dezvoltarea brand-urilor românești
Programe guvernamentale de susținere și dezvoltare a micilor producători
Sesiune de întrebări
Oportunități de viitor
Mândru producător în România!
Dezvoltare prin turism 100% românesc
Efectele legii 150/2016 asupra producătorilor români și a lanțurilor de magazine
Sesiune de întrebări
Panel 2 – Brand-uri de succes autohtone (15.30 – 18.30)
Tradiție și inovare în afaceri
Modele de business de urmat
Cum revigorezi un brand tradițional?Câteva exemple care ne inspiră.
Sesiune de întrebări
Cât de vandabile sunt pe piețele externe, produsele și serviciile cu Eticheta „Fabricat în România”
Campanii de promovare de succes
18.15 – 18.30 Încheierea evenimentului
Taxa de participare este 150 ron/ 1 pers, iar inscrierile se pot face pe pagina oficială www.connectevents.ro. Pentru oportunități legate de speech, promovare si parteneriate, vă rugăm să ne contactați la rezervare@connectevents.ro
Departament de Comunicare Connect Events & Connect Events Services SRL
Despre Connect Events
Connect Events s-a născut din dorința de a realiza pe piața din Romănia evenimente și cursuri “altfel”. Am reușit de-a lungul timpului să realizăm o serie de cursuri care s-au evidențiat prin noutatea tematicilor dar și prin adaptarea lor perfectă la noua realitate a mediului de business autohton. Înțelegem că mediul dinamic în care ne dezvoltăm activitatea, este în permanentă schimbare și că nevoile de perfecționare din cadrul departamentelor unei companii au devenit tot mai specifice. Din dorința de a realiza programe care să cuprindă informații complete legate de principalii piloni ai unei companii, am lansat în 2015 seria programelor Master Class dedicate departamentelor de management, marketing, vânzări și departamentului financiar. Obiectivul acestor programe este să răspundă rapid unor necesități imediate și să ofere participanților încrederea și cunoștințele necesare pentru derularea cu succes a activității lor.