Vanzarile si SEO merg mana in mana, la fel ca marketingul si continutul. Dar stii exact care este modul in care SEO te poate ajuta sa iti cresti vanzarile? Ai o strategie suficient de buna cand vine vorba de targetarea cuvintelor cheie si a landing page-urilor? Iata cateva strategii de optimizare SEO sustenabile, care te vor ajuta sa iti cresti vanzarile, cat si sa-ti cladesti un brand mai puternic.
Integreaza optimizarea SEO in strategia ta digitala
Multi specialisti in e-commerce si antreprenori online nu tin cont de obicei de un pas crucial – integrarea SEO in strategia lor digitala. SEO nu este doar un instrument suplimentar,, ci o componenta esentiala a marketingului digital.
Nu poti creste vanzarile daca nu pui optimizarea SEO in centrul strategiilor tale de dezvoltare web, producere de continut si social media.
– Integreaza instrumentele de marketing digital in strategia generala a business-ului online.
Optimizarea SEO este un instrument important in marketingul online. De aceea, trebuie sa te asigurica toate componentele acestuia, precum continutul, optimizarea SEO on page si off page si strategiile social media, sunt in concordanta. Cerceteaza fiecare stadiu al vanzarilor, de la general la particular, pentru a scrie articole mai bine targetate si optimizate din punct de vedere SEO . Avand o strategie coerenta, te poti asigura ca potentialii tai clienti, in momentul in care iti acceseaza website-ul, au parte de o experienta care ii va determina sa ia decizia de cumparare a produselor si serviciilor tale, lucru care va duce la cresterea vanzarilor.
Foloseste cuvinte cheie care sa vina in intampinarea nevoilor utilizatorului.
Atunci cand iti construiesti strategia de cuvinte cheie, gandeste-te intotdeauna la nevoile utilizatorului, la comportamentul sau de consumator si la intentiile lui de cumparare. Bineinteles ca vei dori sa rankezi pe anumite cuvinte cheie generale, insa e important sa rankezi si pe cuvintele cheie folosite de utilizatorii aflati intr-un stadiu mai avansat al procesului de cumparare. Iata cateva exemple de astfel de cuvinte cheie: ”cel mai bun”, ”ieftin”, ”cumpara”, ”cumpara online”, ”cumpara in (locul de unde se face cautarea)”, ”reducere”, nume de brand etc.
– De asemenea, trebuie tinut cont ca, atunci cand scrii continut optimizat SEO, sa nu insiri pur si simplu o lista lunga de cuvinte cheie, ci sa gasesti un echilibru intre cuvintele cheie si informatiile cu adevarat utile.
– Treci in revista gradul de utilizare a cuvintelor cheie in URL-uri, titluri de pagina, headinguri, texte de pe pagina si meta taguri. Folosesti cu adevarat cele mai importante si relevante cuvinte cheie?
– Cuvintele cheie bine targetate au o rata de conversie mult mai buna, deoarece exista mai putina competitie si reflecta mai bine nevoile specifice ale utilizatorului. Asadar, fii cat se poate de explicit atunci cand vine vorba de caracteristicile produselor si serviciilor tale .