Pentru a vă clasifica în rezultatele căutării Google pentru cuvintele dvs. cheie la alegere, trebuie să utilizați toate aceste tactici. Dar, probabil, cel mai important lucru pe care îl puteți face este să construiți multe pagini SEO și să organizați restul conținutului în jurul lor.
Definiția unei pagini optimizate prin SEO ON PAGE
O pagină optimizata ON PAGE este o pagină de site care este vizată pentru un anumit cuvânt cheie. Principalul său obiectiv este de a aduce trafic pentru un anumit termen și de a converti vizitatorii în clienți. O pagină SEO ar trebui să fie strâns aliniată la afacerea dvs. și la ceea ce faceți.
Paginile SEO pot fi utilizate pentru a construi clustere de cuvinte cheie și pentru a vă centra strategia de conectare în jurul unei destinații principale. Vă puteți gândi la o pagină SEO ca o „piesă centrală” a unui subiect / grup de conținut….
Google, Bing și alte motoare de căutare trebuie să vadă că publicați conținut pe site-ul dvs. web în mod regulat. Acesta este motivul pentru care multe echipe de marketing digital cheltuiesc resurse pe un blog, pe care le publică destul de frecvent. Însă ar trebui să creatii și pagini SEO pentru a clasifica căutarea și spune motoarelor de căutare despre ce faceti.
Paginile SEO servesc o funcție cu adevărat importantă strategiei de marketing. Gândiți-vă la o roată, cu un butuc principal și multe spițe înconjurătoare. „Hub” în acest caz este o pagină SEO. „Spițele” sunt postări de blog, care toate link-uri către pagina SEO pentru acest subiect.
Această structură de legătură spune Google și altor motoare de căutare că „centrul” dvs. sau pagina dvs. SEO sunt cele mai importante. Acest lucru vă ajută să evitați paginile concurente și vă oferă un focus central pentru conducerea clienților în jurul fiecărui grup de cuvinte cheie.
Paginile SEO sunt adesea cele mai strategice în centrul unui subiect sau al unui conținut. Pagina SEO ar trebui să aibă cel mai important cuvânt cheie cu volum mare, ca obiectiv principal. Și atunci ar trebui să legați alte variante de cuvinte cheie și idei conexe înapoi la această piesă centrală. Aici ne referim la cuvintele cheie similare sau semantice.
Iată un exemplu. Dacă pagina dvs. SEO vizează cuvintele cheie este „Managementul serviciilor IT”, s-ar putea să aveți articole de blog prietenoase cu SEO către aceasta, inclusiv:
-
Sfaturi despre managementul serviciilor IT
-
ITSM pentru companii mari
-
Definiția managementului serviciilor IT
În total, creați un cluster cu teme în jurul „gestionării serviciilor IT” și sa arătați Google că aveți o mulțime de alte conținut pentru a-l susține. Google vede apoi că aveți o anumită autoritate în acest subiect și vă va răsplăti prin creșterea cuvintelor cheie de clasare pentru acest termen.
Google este suficient de inteligent pentru a ști când lucrurile sunt legate semantic. În exemplul de mai sus, „Managementul serviciilor IT” este utilizat în mod interschimbabil cu ITSM, de exemplu. Așadar, nu vă faceți griji prea mult despre a fi rigid cu alegerile dvs. de cuvinte cheie. Este mai bine să alegeți termeni care să aibă sens pentru audiența dvs. și să se alinieze îndeaproape afacerii dvs.
Ce face ca o pagină SEO să aibă succes?
Iată o listă rapidă de trăsături care fac ca o pagină SEO să aibă succes:
O mulțime de conținut, imagini și etichete antet (cum ar fi H1, H2) pe pagina care sunt optimizate în jurul cuvântului cheie
Un formular vizibil în mod clar „deasupra faldului”, adică înainte de derularea pe pagină
Un punct clar de conversie, de exemplu „Descărcați Studiul de caz” sau „Solicitați o demonstrație”
Un CTA convingător sub formularul dvs., care este mai convingător decât pur și simplu „Trimiteți”
Multe link-uri îndreaptă către această pagină, cum ar fi în pagina web globală și în diverse articole pe blog.
Urmați aceste bune practici pentru o pagină bine optimizata ON PAGE conform cerintelor Google și puteți genera un nou flux de afaceri digitale pentru compania dvs.