- Timp de două weekenduri, pasionații de tenis din companiile din România au concurat pentru un loc în finala turneului Corporate Tennis Open;
- Anul acesta au fost disputate 108 meciuri de către cei 47 de concurenți;
- Printre companiile înscrise în competiție se află: Red Bull, Bancpost, Caroli, Schneider Electric, Oscar Downstream, Biroul de Credit, KPMG România, Optim Project Management, Eurobank Property Services, The Social Incubator, Holograma 3D, Danfoss, Eurolife ERB Asigurări de Viață.
București, 26 iunie 2017 – BusinessMark anunță câștigătorii turneului de tenis „Corporate Tennis Open”, ce a avut loc pe 10-11 iunie, 17-18 iunie și 25 iunie 2017 la Pescariu Sports & Spa din București.
Reprezentanții mediului de afaceri au participat la următoarele categorii: echipe, simplu masculin, simplu feminin și dublu. Turneul s-a desfășurat în două etape: cea a grupelor și etapa finală. În primul weekend s-au desfășurat meciurile din grupe și s-au disputat în sistem „fiecare cu fiecare”. Echipele și jucătorii care s-au calificat în etapa finală au concurat pentru câștigarea trofeelor puse în joc.
Cele patru finale din cadrul celei de-a treia ediții a „Corporate Tennis Open” au avut următoarele rezultate:
Prima finală, cea de dublu s-a încheiat cu victorie pentru Bancpost. Andrei Bădăluță și Radu Petrescu din partea Bancpost au câștigat meciul disputat cu echipa Oscar Downstream – formată din Ionuț Săndulescu și Gabriel Popa, scor 6-4, 2-6, 10-6.
A doua finală, cea de simplu feminin s-a încheiat cu victorie pentru Ana Schiopu (Eurobank Property Services). Aceasta a câștigat meciul disputat cu Adriana Preda (Asociația The Social Incubator), scor 6-4, 6-3.
Radu Roșca (Red Bull) a învins în cea de-a treia finală, de simplu masculin, disputată în compania lui Gabriel Chifor (Eurolife ERB), scor final 6-3, 6-2.
Primul meci, al finalei probei pe echipe, le-a avut ca protagoniste pe Andra Savu (Biroul de Credit) și Alexandra Avîrvarei (KPMG România). Reprezentanta Biroului de Credit s-a impus cu scorul de 6-2, 6-2. Cel de-al doilea meci, disputat între Șerban Epure (Biroul de Credit) și Dragoș Nicolae s-a încheiat cu scorul de 1-6, 4-6. Scorul fiind 1-1 la general, meciul de dublu a fost decisiv în desemnarea câștigătoarei. Echipa Biroul de Credit s-a impus în fața echipei KPMG România, scor final de 6-2, 6-1, adjudecându-și marele trofeu.
De-a lungul competiției, reprezentanții mediului de business au avut ocazia să-și pună în valoare abilitățile sportive, să facă networking în cadrul unui cocktail party și să concureze pentru un loc pe podiumul competiției.
Turneul a fost organizat de BusinessMark în parteneriat cu Tenisshop, Samdam, Aqua Carpatica, Campofrio, Merlin’s Vitamin Aqua, A&D Pharma, Fillerina, Crescina, B.D.G. , Oscar Downstream, iDentity Crama Basilescu, Terra Bisco, HOLOGRAMA 3D, Redis Nutritie, Fruteria, Pescariu Sports & Spa, Preda Publishing, Mihaela Hurezeanu Trainer & Coach. Partenerii media ai conferinței au fost: Tenisdecamp, Open Tenis, Sport-inclusive, Sportclasic.ro, Doartenis, Tenisite.info, Dragos Luscan Wellness Coach, NewMoney, Ziare.com, Business24, FEMEI IN AFACERI, TransilvaniaBusiness, Calendar Evenimente, PRBox, Rbeconnect, Debizz, Jurnalul de Afaceri, Avocatura, Energynomics, Finzoom, Vox Capital, Revista Valoarea, Administratie.ro, SaptamanaFinanciara, Economiaonline, MediaRabbit, Chalbert, MLM News, Promo Afaceri, Plan de afacere, Startups.ro, Global Manager, Roportal, Bucuresteni.ro, Antreprenorinromania, Gazetadestiri, Manager Express.
Pentru informații despre evenimentele noastre vă invităm să accesați site-ul BusinessMark sau să ne scrieți pe adresa office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations, BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.