Millward Brown Digital este unul dintre liderii mondiali in cercetarea impactului publicitatii in randul consumatorilor. Compania a realizat un studiu cu privire la influenta campaniilor de marketing – care au integrat diverse canale de promovare – asupra intentiei de cumparare a consumatorilor si asupra cresterii vizibilitatii unui brand.
Cercetarea a inclus 150 de studii de caz din industrii precum: FMCG, automotive, divertisment si financiar, iar concluzia a fost urmatoarea: campaniile care au avut o componenta offline s-au bucurat de o crestere a vizibilitatii cu maxim 15% fata de cele care nu au inclus materiale printate.
Mai mult decat atat, exista o serie de cercetari care ilustreaza felul in care printurile influenteaza, in mod favorabil, opinia consumatorilor cu privire la diverse branduri si intentia lor de achizitie. Mixul media care a inregistrat cele mai bune rezultate a fost acela dintre print si TV, crescand intentia de cumparare a subiectilor chestionati cu 17% fata de acelasi esantion expus la alte asocieri, cum ar fi online si print sau online, TV si print.
Experienta noastra acumulata in cei aproape 6 ani de activitate ne-a demonstrat acelasi lucru, afirma Calin Pascu – General Manager Agentia de Print. Proiectele de print pe care le-am coordonat pentru partenerii nostri au inclus, de multe ori, numeroase campanii de marketing la nivel national si, uneori, international. De aceea, sunt convins ca dimensiunea offline a unei campanii de marketing are, in continuare, un rol semnificativ, mai ales datorita faptului ca ofera consumatorului posibilitatea de a avea o experienta senzoriala cu brandul.
De peste 5 ani, Agentia de Print – prima companie romaneasca de print management – a dus la bun sfarsit proiecte complexe de print pentru companii de referinta din tara, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recas, OTP Leasing, Chiristian Dior, StanleyBet, Hafele, Hewlett Packard, Lifecare, Annabella si multi altii.