Atena, Grecia – 31 January 2022: Intracom Telecom, un furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, a semnat un contract cu Aeroportul Internațional din Atena (AIA) pentru furnizarea unei soluții complete de management al informațiilor de securitate fizică a infrastructurilor exterioare ale AIA.
Intracom Telecom va implementa platforma sa inovatoare de integrare a software-ului PSIM, denumită SISC2, prin intermediul căreia AIA va putea combina tehnologii moderne de detectare – urmărire – clasificare a amenințărilor, verificare a amenințărilor, declanșare a alarmelor și identificare a evenimentelor de încălcare a securității.
Mai precis, în cadrul contractului, Intracom Telecom s-a angajat să proiecteze, să furnizeze și să instaleze radarele de supraveghere terestră (GSR), senzorii de detectare a intruziunilor prin fibră optică, camerele de supraveghere pe timp de noapte și componentele de gestionare și integrare a software-ului PSIM, asigurând o interfață și o integrare fără probleme cu sistemele/infrastructura existentă, utilizând soluția sa de supraveghere, colaborare, coordonare și administrare a diverselor evenimente de securitate fizică, SISC2.
Noul sistem PSIM va permite AIA să monitorizeze, în timp real, 24 de ore din 24, detectarea intruziunilor, alarmarea și notificările, cunoașterea situațională, alcătuirea unei imagini operaționale comune, consolidând astfel capacitățile AIA și protejând infrastructurile sale critice împotriva amenințărilor de natura umana, a dezastrelor naturale și a catastrofelor.
SISC2 de la Intracom Telecom este o soluție software completă de tip PSIM cu capacități avansate de comandă și control care agregă, procesează, clasifică și analizează informațiile primite de la mai multe sisteme de securitate și aplicații terțe pentru a furniza informații relevante, controlându-le prin intermediul unei interfețe de utilizator intuitive bazate pe GIS. Platforma maximizează eficiența detecției, eficacitatea operațională și livreaza în timp util informații de cunoaștere situationala. Aceasta sporește și accelerează procesul de luare a deciziilor de către operatori prin oferirea de asistență decizională și optimizarea operațiilor și a planurilor de back-office și de misiune, gestionând resursele și task-urile disponibile prin proceduri standardizate autorizate.