VirtualCards – aplicaţia mobilă de carduri de fidelitate numărul 1 în România – a depăşit 1 milion de instalări . Cu un rating mediu de 4.8 pe Google Play şi Apple şi peste 25.000 de recenzii din întreaga lume, VirtualCards continuă să răspundă cu brio așteptărilor utilizatorilor.
Inca de la lansarea sa, VirtualCards a evoluat în permanenţă. De la funcţionalitatea de scanare a cardurilor de fidelitate până la emiterea virtuală de carduri noi direct din aplicaţie, de la accesul la oferte personalizate şi până la tehnologia iBeacon, VirtualCards este o aplicaţie extrem de apreciată de către o comunitate activă de utilizatori care o folosesc în fiecare zi pentru carduri, cupoane şi oferte bazate pe geolocaţie.
Ce înseamnă VirtualCards acum?
– Peste 3 milioane de carduri de fidelitate adăugate, în peste 70 de ţări
– Zilnic sunt utilizate prin intermediul aplicaţiei aproximativ 17.000 de carduri de fidelitate. La un coş de cumpărături de 40 de euro/utilizator, folosirea reducerilor VirtualCards facilitează achiziții de mai mult de 14 milioane de euro într-o lună
– Branduri de top partenere: Selgros, Cora, Lidl, Carrefour Market, ECCO, Otter, Lee Cooper, Marks&Spencer, Timeout, Kenvelo și multe altele. Lista completă aici: https://www.virtualcardsapp.com/promotii/
– Sute de alţi comercianți cu amănuntul, francize și întreprinderi mici
– Disponibilă în 6 limbi: română, engleză, franceză, germană, rusă şi ebraică
– Peste 4.5 milioane de click-uri ale ofertelor, cu afişare în funcţie de carduri, locaţie şi preferinţele utilizatorilor
Pentru a sărbători şi a se adapta nevoilor celor 1 milion de utilizatori, VirtualCards a lansat o nouă versiune. Pe lângă designul atrăgător şi prietenos, principalele funcţionalităţti noi sunt: opţiunea de afişare a cardurilor ca listă sau ca imagini, posibilitatea de adăugare și emitere a cardurilor cu cod QR şi salvarea bonurilor în aplicație (funcția fiind de ajutor pentru garanția produselor sau pentru voucherele oferite de parteneri)
VirtualCards oferă un kit complet de instrumente pentru programe de loialitate: statistici, feedback, cupoane, puncte de loialitate sau ștampile, notificări, mesaje, newslettere, oferte şi localizare prin GPS sau tehnologie iBeacon. VirtualCards este unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing moderne. Totul poate fi gestionat în mod autonom, pentru o relație cât mai strânsă cu clienții.
VirtualCards evoluează şi va intra într-o nouă etapă pentru a deveni o aplicație internațională. “VirtualCards a atins punctul în care viitorul este reprezentat de expansiunea internațională”, declară Sorin Mitran, CEO VirtualCards. “În acest moment ne focusăm pe oferirea de soluţii avansate de loializare pentru partenerii noştri, iar utilizatorilor le punem la dispoziţie o aplicaţie de încredere ale cărei servicii de relaţii cu clienţii sunt cele mai bune din industrie. Scopul nostru este să ne extindem pe noi piețe și să dezvoltăm relații de parteneriat pe termen lung în întreaga lume. În acest sens suntem în căutarea unui investitor pentru următoarea fază de dezvoltare. Primul pas l-am facut prin participarea la ProgramulEuropean Acces2Europe din Barcelona susţinut de Peninsula Corp. Participarea la acest program reprezintă un prim pas în lansarea proiectului şi în afara ţării. VirtualCards se angajează să continue inovarea şi să atragă investiţii pentru a pune interesele comunităţilor de utilizatori din întreaga lume în centrul procesului de transformare digitală.”