Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă TOMMY JEANS CREST Toamnă 2018, inspirată din campania inițială Tommy Crest, lansată în 1985. Campania globală, creată în colaborare cu Jelani Blackman și RIMON, artiști în plină ascensiune, celebrează optimismul, diversitatea și exprimarea propriei individualități, aducând totodată un omagiu moștenirii muzicale a brandului. Colecția capsulă va fi disponibilă la nivel global, în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS. În magazinele TOMMY JEANS din România, TOMMY JEANS CREST va fi disponibilă începând cu 26 noiembrie 2018.
Realizată de celebrul fotograf Luc Coiffait în Londra, campania digitală integrată îi aduce în prim-plan pe Jelani Blackman și RIMON, aceștia punându-și amprenta asupra stilurilor TOMMY JEANS CREST, pe măsură ce folosesc moda ca mijloc de exprimare a propriei individualități. Campania mobilă include interviuri video exclusive cu cei doi artiști care își împărtășesc țelurile, personalitățile favorite, destinațiile de călătorie și melodiile preferate, inspirând publicul prin forța lor continuă de a împinge limitele așteptărilor.
Colecția capsulă prezintă piese denim esențiale, aducând un twist în arhiva bogată a brandului prin emblema Tommy Crest – un leu cu o sabie, înconjurat de lauri, emblemă ce este reinventată prin aplicații moderne și zone de plasare neașteptate.
Piesele womenswear emblematice sunt jacheta puffer în carouri bleumarin și verzi, cu o mică emblemă Crest brodată în partea din față; o rochie de inspirație rugby shirt în dungi bleumarin, roșii și albe, cu emblema Crest poziționată pe piept; hanorace de culoare albă sau bleumarin și pulovere albe cu emblema pe piept și mâneci; tricouri roșii, albe și navy ce au frontal logo-ul steag TOMMY JEANS și emblema Crest; jachetă trucker din catifea reiată roșie; salopetă și fustă mini cu nasturi frontali și detalii imprimate cu emblema Crest, mom jeans prespălați cu Crest pe buzunarul din spate și jacheta trucker din denim, brodată cu Crest și TOMMY JEANS pe spate.
Piesele menswear emblematice includ o jachetă trucker din denim și un sacou Harrington în carouri, brodate cu emblema Crest și inscripția TOMMY JEANS pe spate; pulovere albe, roșii sau bleumarin cu emblema Crest imprimată pe spate, brațe și pe piept, în completarea logo-ului TOMMY JEANS; pulovere gri, roșii sau bleumarin brodate cu emblema Crest și logo-ul TOMMY JEANS; dad jeans ușor prespălați cu emblema Crest pe buzunarul din spate; salopetă albă cu emblema în fața logo-ului TOMMY JEANS; pantaloni sport bleumarin sau roșii cu emblema imprimată pe partea laterală a piciorului; o cămașă în carouri multicolore cu o mică inscripție Crest pe buzunarul din față și tricouri roșii, albe sau bleumarin cu emblema imprimată pe piept, în dreptul logo-ului steag TOMMY JEANS.
Accesoriile includ șepci bleumarin, albe sau în două nuanțe, verde cu albastru, borsete, dar și șosete roșii, albe sau bleumarin, inscripționate cu emblema Crest.
Prietenii și urmăritorii brandului sunt invitați să se alăture conversației din rețelele de socializare folosind #TommyJeans și @TommyHilfiger.
Acasă Modern / Lifestyle TOMMY HILFIGER ANUNȚĂ LANSAREA COLECȚIEI CAPSULĂ TOMMY JEANS CREST TOAMNĂ 2018