Daca ai un business online, probabil deja ai studiat piata in cautarea unei agentii SEO care sa iti ofere servicii de calitate. In momentul de fata exista numeroase agentii care iti garanteaza pozitii de top in Google, insa de cele mai multe ori promisiunile nu se ridica la nivelul asteptarilor. Intr-o astfel de situatie, cum poti afla inainte de a semna un contract daca o anumita agentie SEO este de incredere? Acestea sunt cele 7 intrebari pe care trebuie sa le adresezi inca de la prima intalnire.

1. Ce experienta in domeniu aveti?

Incearca sa afli daca agentia a mai colaborat cu business-uri similare cu al tau. Daca raspunsul este afirmativ, solicita sa vezi concret evolutia proiectului si rezultatele pe care site-ul le-a obtinut in urma optimizarii. Orice agentie SEO profesionala va fi mai mult decat incantata sa iti dezvaluie astfel de detalii.

2. Cat la suta din activitate reprezinta outsourcing?

Exista numeroase agentii SEO care deleaga anumite task-uri altor firme, agentii sau chiar free lanceri. Cu cat volumul de munca delegat este mai mare, cu atat controlul asupra situatiei este mai instabil. Este de preferat sa colaborezi cu o agentie SEO care realizeaza intreaga activitate in-house.

3. Cum se va desfasura comunicarea pe parcursul colaborarii? 

Comunicarea este o componenta cruciala. Cu toate acestea, vorbim despre un subiect cu doua taisuri. Asa cum tu trebuie sa stii care este progresul activitatii, agentia SEO trebuie sa fie intotdeauna pregatita sa isi adapteze strategia in functie de schimbarile pe care le sufera compania ta.

4. Care va fi rolul meu?

Poate fi tentant sa plasezi intreaga activitate in bratele agentiei SEO, dar cu cat te implici mai mult, cu atat rezultate vor fi mai bune. De aceea, este esential sa intelegi inca de la inceput care este rolul tau si cum poti ajuta pentru a ajunge cat mai repede la rezultatele dorite.

5. Care sunt rezultatele pe care le preconizati si in cat timp?

Nicio agentie SEO profesionala nu iti va garanta o anumita pozitie pe cuvintele cheie targetate, dat fiind ca Google foloseste niste algoritmi care se pot modifica in orice moment. Nu trebuie sa ai incredere intr-o agentie care iti promite ca vei ocupa prima pozitie in Google in doar o luna – acesta este un rezultat imposibil! Cu toate acestea, stabiliti impreuna telurile si solicita sa ti se descrie strategia preliminara.

6. Cum sunt alese cuvintele cheie? 

Strategia de cuvinte cheie este unul dintre factorii care iti vor aduce o pozitie de top in paginile de rezultate. De aceea, este foarte important sa se realizeze un studiu amanuntit in urma caruia sa se stabileasca lista de cuvinte cheie pe baza carora se va realiza intreaga activitate SEO. O agentie SEO profesionala iti va intelege business-ul si va sti care este cea mai buna strategie pe care trebuie sa o abordeze pentru a-ti aduce rezultatele dorite.

7. Care este experienta voastra in marketing dincolo de cunostintele de SEO?

SEO resprezinta una dintre ramurile importante ale marketingului, dar nu singura. In consecinta, o agentie SEO profesionala trebuie sa inteleaga tot ceea ce presupune marketingul online.

Banner SapunulCheia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.