Femeile acordă extrem de multă atenţie atunci când ies din casă, astfel că, aspecte precum make-up-ul, coafura, vestimentaţia sau accesoriile sunt întotdeauna atent analizate, în oglindă, minute în şir. Conform The Telegraph, cercetătorii britanici au ajuns la concluzia că femeile dedică aproximativ 136 de zile din viaţa lor machiajului sau alegerii hainelor potrivite. Astfel, în medie sunt alocate 30 de minute pentru spălarea părului, 20 de minute pentru realizarea make-up-ului şi alte 15 minute pentru manichiură.
Luna februarie este luna dedicată iubirii şi reprezintă, în mod evident, perioada în care cuplurile îşi celebrează dragostea, iar cei singuri au mai multe șanse să-și găsească sufletul pereche, astfel că, aspectul fizic este mai important ca oricând.
Iată câteva sfaturi pentru un make-up de excepţie la prima întâlnire oferite de specialiștii Life-Care® România.
1. Un ten sănătos, este un ten frumos
Utilizarea cu regularitate a unor creme hidratante, va oferi tenului un aspect sănătos şi îl va face să arate impecabil, indiferent de make-up-ul ales. Astfel, cu cât pielea arată mai bine, cu atât produsele de make-up vor putea fi întinse cu uşurinţă, iar efectul final va fi cel scontat.
2. Nuanţele de roşu trezesc pasiunea
Nuanţele de roşu, în diversele lor forme, sunt alegerea ideală, pentru luna îndrăgostiţilor. Astfel, alegerea unui ruj roşu spre exemplu, pentru o cină romantică, fie ea şi în regim de (pentru) prima întâlnire, poate fi alegerea ideală. Rujurile Biotissima au în componenta lor pigmenţi intenşi şi o textură cremoasă, pentru (care iti fac buzele) seducătoare şi irezistibile. Astfel, rujul Biotissima®, în nuanţa de roşu profund, 35 lei, poate face diferenţa, la prima întâlnire. Datorită untului de cacao organic, a uleiului de ricin, dar şi a uleiului de măsline organic, rujul Biotissima® oferă hidratare profundă şi un aspect de invidiat.
3. Ochii conturaţi sunt oglinda sufletului
În luna februarie, luna îndrăgostiţilor, femeile fac eforturi să arate impecabil. Prima întâlnire însă, în cazul doamnelor singure, le poate da bătăi de cap şi pot exagera în anumite privinţe, atât în ceea ce priveşte make-up-ul, cât şi în alegerea vestimentaţiei.
Nuanţele de roşu pe buze stârnesc întotdeauna pasiunea şi sunt, de cele mai multe ori, atribuite femeilor puternice şi independente. Buzele roşii cer însă că make-up-ul din zona ochilor să fie unul simplu și discret, fără foarte multe culori. Specialiştii în make-up recomandă un make-up simplu, dintr-o dungă fină de tus, pentru a nu încărca pleoapa. Tușul negru de ochi Biotissima®, 38 lei, poate fi alegerea ideală, întrucât are o pensulă extrem de uşor de utilizat care oferă precizie maximă, fără prea mare bătaie de cap.
4. Consolidarea make-up-ului – rezistență garantată
Consolidarea make-up-ului este un pas extrem de important, mai ales că prima impresie, în cazul primei întâlniri, va rămâne mult timp, în mintea partenerului. Astfel, după realizarea make-up-ului, este necesară aplicarea unui strat subţire de pudră, care va fixa întreg make-up-ul.
5. Perfectă, din cap până-n picioare
Prima întâlnire este, de obicei, cea mai dificilă, implica, de cele mai multe ori şi foarte multe gesturi, astfel că, mâinile, joacă rolul principal. În general, oamenii folosesc mâinile pentru a gesticula, pentru a explica, pentru a atrage atenţia şi, cum manichiura trebuie să fie impecabilă, lacul de unghii Biotissima® roşu închis, 10 lei, este alegerea ideală, pentru un aspect perfect, din cap până în picioare.
Luna februarie este luna dedicată iubirii, astfel că, primele întâlniri sunt în toi, pentru cei care îşi caută sufletul pereche. Un aspect impecabil, un vocabular adecvat şi maniere ireproşabile reprezintă reţeta de succes pentru o întâlnire reuşită.
Produsele Biotissima® sunt certificate BIO, oferind astfel garanţia beneficiilor importante aduse sănătăţii tenului. A trăi Bio înseamnă a elimina din jur tot ceea ce este artificial, chimic sau procesat, astfel că, un mod de viaţă organic reprezintă o alegere firească pentru cei ce vor să-şi schimbe viaţa. Cosmeticele Bio-organice sunt benefice nu numai pentru om, ci şi pentru natură, producătorii de cosmetice organice încercând să folosească ambalaje cât mai puţine, și biodegradabile, pentru a nu dăuna mediului înconjurător.
Despre companie:
Life Care® este în prezent cea mai mare companie de Vânzări Directe din România, orientată pe vânzarea de produse Bio, naturale şi vegane. În plus, numeroase publicaţii precum Forbes, Capital, Money Channel Bâz, Wall-Street şi altele au detaliat activitatea Life Care®, recunoscând astfel eficiența sistemului.
Înfiinţată în 2005, Life Care®, prima şi cea mai importantă companie românească din domeniul vânzărilor directe, crede că o viaţă mai bună şi mai fericită înseamnă prosperitate, sănătate şi frumuseţe. Portofoliul companiei include peste 500 produse BIO, create după reţete originale Life Care® şi produse în Germania, Italia, Franţa sau SUA: cosmetice şi produse de îngrijire personală, suplimente nutritive şi cosmetice terapeutice, precum şi produse destinate curăţeniei şi îngrijirii casei. Acestea pot fi achiziţionate atât de la partenerii Life Care® e, cât şi online, direct pe www.life-care.com. Astăzi, Life Care® înseamnă peste 5 milioane de consumatori unici, mai mult de 20 milioane de produse vândute şi peste 2 milioane de pachete livrate consumatorilor.