Ghid Facebook Audiente  

Audientele de pe Facebook sunt foarte vaste si iti ofera o gramada de optiuni de targetare a anunturilor din Facebook. In 2016, AdEspresso a aflat ca alegerea audientei potrivite scade costul pe click cu pana la 1000%. O MIE LA SUTAAAAA!

De exemplu este o diferenta uriasa cand vine vorba de CPC in diverse tari. Spre exemplu Facebook CPC este foarte mare in Australia, pe cand in Taiwan este foarte mic.

O metoda de a alege audienta potrivita pentru Facebook Ads este Custom Audiences – retargetarea oamenilor care au fost pe site-ul tau.

Setarea acestei audiente iti va aduce un ROI mare inca de la startul campaniei.

CTR MEDIU al anunturilor de retargetare este de 10x mai MARE decat a anunturilor basic.

CE SUNT FACEBOOK CUSTOM AUDIENCE?   

Este metoda prin care alegi exact cine va vedea anuntul tau de pe Facebook.

 

Sa incepem incet. Sunt 3 mari tipuri de audiente pe Facebook – salvate, lookalike, custom.

Audientele salvate sunt acele audiente in care poti alege varsta, sexul, device-ul, income level, interesul. Este o metoda de inceput buna doar ca targeteaza persoane neinteresate de produsul tau.

 

Audientele Lookalike – similare te ajuta sa atragi oameni interesati de brandul tau sau similari cu clientii tai. Audintele Lookalike sunt create pe baza vizitelor pe site, FB Pixel sau Custom Audience.

Gandeste-te la audientele Lookalike ca la o clona a audientei tale, doar ca targetezi oameni care nu au auzit de brandul tau.

 

In schimb Custom Audience este o audienta dezvoltata pe datele valabile din FB Pixel de pe site-ul tau.

Oamenii din aceasta audienta stiu de tine, de afacerea ta si sunt mai usor de convertit.

DE CE FUNCTIONEAZA ASA BINE COSTUM AUDIENCE?

Pentru ca targeteaza oamenii care au fost deja pe site-ul tau si au facut o actiune anume precum vizualizarea unei pagini, video, adaugare produs in cos etc.

Astfel acest tip de audienta este ideal de a atrage lead-uri in campania de marketing la un cost mic.

Trebuie sa intelegi inainte de toate care este diferenta intre audienta calda si cea rece.

Studiile au indicat ca 98% din B2B vizitatori pe site nu convertesc.

Care duce la intrebarea – de ce nu converteste lumea la anunturile mele?

Practic poate ca oferta nu e ok pentru ei, nu sunt targetati bine, produsul este scump si alte zeci de motive…

Astfel o audienta rece este acel tip de audienta care nu a auzit de brandul tau pana acum.

Audienta calda pe de alta parte este formata din oameni ce au auzit de tine si de brandul tau.

Astfel poti “incalzi” audienta rece facandu-i mai familiari cu afacerea ta. Astfel trebuie sa targetezi foarte bine audienta ta. Mesajul de marketing trebuie sa fie in ton cu temperatura audientei tale.

Folosind Facebook Audiente Customizate poti targeta mai usor audienta calda pentru ca aceasta a fost in interactiune cu brandul tau.

TIPURI DE FACEBOOK AUDIENTA CUSTOMIZATA

1. Fisier cu date despre audienta
2. Trafic de pe site
3. App activity
4. Engagement

 Dacă în prezent faceți publicitate pe Facebook la orice nivel, aceasta este pentru dvs. Acest ghid a fost creat pentru milioanele de agenți de publicitate care încă mai încalcă codul CBO – Optimizarea bugetului campaniei. Pentru cei prinși să remedieze scurgeri, dar totuși să găsească vasul unei noi oportunități. Luați în considerare acest ghid noua dvs. barcă, completată cu far, echipaj și rații pentru a naviga oricare dintre traseele pe care le are afacerea dvs. acum.

 

Pentru comerciantul cu experiență și pentru agentul de publicitate Facebook cu experiență, acest ghid vă va ajuta să reglați și să vă îmbunătățiți publicitatea curentă. Pentru tine, am scris asta pentru a încerca să transmit acea piesă care lipsește din puzzle-ul tău.

 

Pentru comerciantul fără experiență și agentul de publicitate Facebook fără experiență, acest ghid ar putea transforma literalmente performanța ta. Am scris acest lucru ca un ghid pas cu pas în mai mult decât doar CBO; acest ghid este o perspectivă asupra modului în care testez, optimizez și măresc.

 

În timp ce acest ghid presupune o cunoaștere de bază a publicității pe Facebook, aceasta nu are niciun plafon – modul în care acest impact va fi determinat de locul în care vă aflați acum și de obiectivele dvs. bazate pe capacitatea dvs. de a lua aceste cunoștințe și de a le adapta afacerii dvs.

 

CBO – sau optimizarea bugetului campaniei – pe care o definesc mai detaliat este ultima funcție de gestionare a bugetului de Facebook, care are un impact masiv asupra celor 7 milioane de agenți de publicitate de pe Facebook – unele bune, dar mai ales rele.

 

Să transformăm acest lucru în CBO fiind cel mai bun lucru care se va întâmpla cu afacerea dvs. de când ați început să faceți publicitate pe Facebook – afacere?

 

Nu este necesară cunoașterea Metodei BPM (programul meu principal de formare în reclame Facebook), deși există mai multe referințe la aceasta.

 

Cei care sunt deja pe parcurs vor putea să coase acele piese; cu toate acestea, acest ghid de aici este conceput ca un program de instruire de sine stătător pentru a vă conecta la campaniile de anunțuri Facebook existente.

 

Gândiți-vă la acest ghid ca la combustibilul care să vă accelereze afacerea și Metoda BPM este oxidul de azot conceput pentru a vă raceli afacerea. Ambele lucrează separat și împreună.

 

Acest ghid conține informații culese de la și cu Facebook, împreună cu cadre, strategii și tactici pe care le-am obținut din mai multe milioane în cheltuieli publicitare CBO în nișe de comerț electronic și de produse informaționale (bazate pe generația de plumb) testate pe o perioadă de peste 12 luni. .

 

Acestea au fost administrate de agenția mea, SM Commerce, care administrează conturi pentru clienți și operează propriile mele conturi de anunțuri personale în comerț electronic și produse de informare. Acest lucru este încercat și testat pe industrii și verticale, puncte de preț și canal.

www.star-marketing.ro/blog

 

Banner SapunulCheia.ro