Se zice ca cel mai bun loc pentru a ascunde un cadavru este in pagina 2 a rezultatelor de cautare Google.

 

Probabil ca ai mai auzit asta inainte, dar este o gluma des intalnita in lumea SEO pentru ca mai putin de 1% din oameni dau click pe rezultatele de pe pagina doi.

 

Hai sa lasam gluma la o parte – daca site-ul tau se claseaza mai jos de pagina 2 pe Google este practic invizibil.

 

In acest ghid iti vom arata 7 pasi pentru a-ti clasa mai bine site-ul in rezultatele de cautare Google.

 

Primul pas este sa faci un research de cuvinte cheie prin care sa afli dupa ce cuvinte sau expresii sa iti clasezi mai bine site-ul in Google si sa dezvolti content aferent.

 

Dupa care trecem la pasul 2 sa verificam cu atentie concurenta noastra – trebuie sa vedem ce content au ei, cum isi creeaza contentul si ce cuvinte cheie folosesc ei in acest sens.

 

Prin Ahrefs poti sa vezi paginile care primesc cel mai mult trafic, care primesc cele mai multe linkuri si vizite.

 

Sunt informatii valoroase de care sa tinem cont pe viitor. Dupa care sa mergem mai departe si sa dezvoltam content care sa se alinieze cu intentia de cautare a useriilor. Formatul contentului poate sa fie ghiduri – how-to, tutoriale, list posts, reviews, etc.

 

Mai trebuie sa ne asiguram ca avem un content care acopera in totalitate un subiect cheie – pentru ca doar asa putem sa raspundem clar si direct intrebarilor din mintea clientiilor potentiali.

 

Mai trebuie mai apoi sa estimam cate backlinkuri sunt necesare pentru a ne clasa mai bine site-ul in rezultatele de cautare Google. Astfel trebuie sa verificam prin Ahrfes sau SemRush cate backlinkuri are concurenta noastra.

Citeste mai multe pe www.star-marketing.ro

Banner SapunulCheia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.