Acasă Blog Pagina 88

Servicii funerare Bucuresti – facem alegerile impreuna!

0
Servicii funerare Bucuresti

Pierderea unei persoane iubite vă poate lăsa cu multe întrebări fără răspuns, sentimente de stres și anxietate și durere, ceea ce face ca evenimentele să fie greu de manevrat. Persoanalul nostru calificat si profesionist de la Servicii funerare Bucuresti vă vor ghida prin aspectele serviciului funerar cu compasiune, demnitate și respect.

Personalul nostru de profesioniști dedicați este disponibil pentru a vă ajuta în efectuarea aranjamentelor de servicii funerare. De la alegeri de cascade la flori funerare, cei de la servicii funerare Bucuresti oferă servicii funerare individualizate concepute pentru a satisface nevoile fiecărei familii.

Serviciul nostru profesionist și angajamentul față de excelență au servit clienții noștri bine și puteți fi siguri că vă putem ajuta în timpul dvs. de nevoie. Indiferent dacă ați venit pe site-ul nostru pentru informații despre un serviciu sau pentru a vă aranja un serviciu, sperăm că informațiile pe care le veți găsi aici vor fi de ajutor.

Răsfoiți site-ul nostru pentru a afla mai multe despre serviciile și facilitățile noastre.

Proiectarea funeraliilor tale

Există două aspecte ale procesului de proiectare. În primul rând, vă rugăm să luați în considerare modul în care doriți să onorați și să celebrați viața. Atunci când se iau deciziile importante, vom aborda problema modului în care doriți să vă îngrijiți de rămășițele fizice.

Cum să cinstești o viață

Este vorba despre aducerea celor pe care îi iubiți împreună, într-o perioadă de pierdere. Este o chestiune naturală de făcut și, de-a lungul timpului, a devenit o practică socială. Mai important, un serviciu funerar sau memorial, fie că este tradițional sau contemporan, este primul pas în vindecare.

Puteți să vă oferiți serviciul oriunde și în orice fel vreți. Alegerile dvs. includ locul organiare,ziua săptămânii și ora din zi; ce rugăciuni vor fi spus sau cântecele religioase ce doriti sa fie cantate. Suntem aici pentru a vă ajuta să creați cel mai memorabil și mai semnificativ serviciu pentru a vă onora persoana iubita deoarece aceasta a facut parte din viata dumneavoastra deci este normal ca in aceste momente dificile cineva sa va ofere si dumneavoastra suportul de care aveti nevoie.

Următoarea examinare se concentrează asupra alegerii dintre înmormântare și incinerare. De obicei, oamenii au dorinte clare referitoarea la acest lucru. De fapt, persoana iubita sogur va spus dumneavoastra, sau altcuiva, exact cum doresc să fie îngrijiți. Dar poate fi o decizie dificilă pentru unele familii, mai ales când dorințele celor decedați nu au fost niciodată clar afirmate. Dacă este cazul, vă rugăm să știți că suntem în măsură să vă ajutăm să luați decizia perfectă pentru cel iubit și pentru dumneavoastră.

Odată ce vă decideți, detaliile mai fine ajung să fie focalizate. Dacă ați ales înmormântarea, alegeți apoi sicriul, bolta și cimitirul dorit. Bineînțeles, suntem aici să vă ajutăm.

Dacă incinerarea este alegerea voastră, atunci va trebui să luați următoarea decizie: dacă rămășițele incinerate vor fi plasate într-o nișă de mausoleu sau îngropate în cimitir.

În unele comunități, există opțiunea pentru o “înmormântare verde”. Dacă asta ar prefera persoana iubită, vă vom ajuta să alegeți o alegere ecologică.Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați www.evafunerare.ro

Banner SapunulCheia.ro

Managementul Organizatiilor si al Echipelor Performante | Descopera ingredientele unei echipe de succes

0
Managementul Organizatiilor

Cursul “Managementul Organizatiilor si al Echipelor Performante” ofera instrumente necesare managerilor in lucrul cu oamenii si ii ajuta pe participanti sa inteleaga rolul unei echipe performante in succesul organizatiei.

Participantii sunt ghidati sa inteleaga rolul managerului intr-un context plin de complexitate si incertitudine cum este mediul real de business. Participantii vor dobandi un set de cunostinte manageriale si isi vor dezvolta o serie de abilitati absolut necesare unui manager (comunicare, negociere, lucru in echipa, leadership).

Cursul “Managementul Organizatiilor si al Echipelor Performante” face parte din programul Diploma Profesionala in Management. O noua sesiune se desfasoara in perioada februarie – aprilie 2018.

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork.

Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!

Te asteptam!

Banner SapunulCheia.ro

Alege calea spre un management de succes | Diploma Profesionala in Management

0
management de succes

“Oamenii parasesc manageri, nu companii”, ne spun studiile empirice din domeniul Managementului. Ce calitati de success au acei manageri care reusesc sa aduca productivitatea companiilor si implicit fericirea angajatilor si care sunt abilitatile necesare pentru un MANAGEMENT DE SUCCES?
Construit sub forma unui MBA, Cursul Extensiv de Management: DIPLOMA PROFESIONALA IN MANAGEMENT organizat de CODECS isi propune sa dezvaluie o imagine completa asupra activitatii manageriale prin oferirea celor mai bune instrumente si tehnici din domeniu!

Incepand cu luna februarie 2018 CODECS organizeaza o noua sesiune a programului Diploma Profesionala in Management.

Gandit ca o cale accesibila si profesionista catre o cariera in management, programul ofera instrumentele si cunostintele privind aspectele functionale ale managementului si totodata dezvolta abilitatile absolut necesare managerilor.

STRUCTURA PROGRAMULUI:

Modulul 1 – Managementul organizatiilor si al echipelor performante (durata 3 luni)
Modulul 2 – Managementul informatiilor financiare si de marketing (durata 3 luni)
Modulul 3 – Managementul aprovizionarii si al stocurilor | Managementul productiei si al logisticii (durata 3 luni)
Modulul 4 – Viziunea globala asupra managementului (durata 1 luna)
Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.

Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!

Banner SapunulCheia.ro

Rochii casual, secretul din garderoba

0
Rochii casual

Mereu in voga, rochiile casual sunt preferate de femeile care stiu sa imbrace o tinuta comoda si atractiva in acelasi timp. Sofisticate prin versatilitate lor, rochiile casual te pot scoate din impas in orice moment al zilei, atunci cand intreaga agenda se da peste cap. O astfel de tinuta se preteaza atat zilelor aglomerate de la birou cat si iesirilor in oras cu fetele. Rochia casual iti da increderea neceara in orice contex.

Care sunt cele mai in voga rochii casual?

Rochiile casual sunt mereu in voga! Important este sa le adaptezi momentelor zilei, contextului si anotimpului. Asadar, este timpul sa faci o scurta trecere in revista a rochiilor pe care deja le ai in dressingul tau.

Nu este suficient sa ai o singura rochie casual. Pentru a fi pregatita in fata oricaror provocari, trebuie sa ai o gama variata de rochii casual. Astfel, in garderoba ta trebuie sa se regaseasca cel putin o rochie cu un croi actual (rochii camasa), una neagra, alba si una intr-o culoare electrizanta, ca de pilda rosu intens sau albastru electrizant. De asemena, este ideal sa ai rochii  adecvate atat sezonul cald cat si sezonului rece.

Vestea buna este ca rochiile casual se mixeaza perfect cu o gama larga de accesorii, incaltaminte si…sacouri. Nimic nu este mai elegant decat o rochie casual imbracata cu un taior, la birou. Sau, nimic nu este mai sexy decat o rochie casual purtata cu stiletto, atunci cand vrei sa inchei ziua la inaltime.

In ceea ce priveste bijuteriile, te poti lasa purtata de imaginatie. Ai liber la alegeri! Astfel de rochii se preteaza atat bijuteriilor statement, usor extravagante prin dimensiuni, cat si bijuteriilor pretioase. Oricare sunt alegerile tale, rochiile casual le vor pune in valoare si iti vor da o nota sofisticata.

Sa nu uitam gentile! Rochiile casual pot fi purtate cu genti voluminoase, cu sau fara imprimeu, dar la fel de bine pot fi accesorizate cu posete ori genti tip plic/clutch. Alegerile sunt dicate de momentul zilei.

Rochii casual-Asa NU!

Evita rochiile din materiale lucioase, mulate, cu accesorizari inutile sau prea sofisticate. Casual inseamna, in primul rand, confort. Opteaza pentru croiurile simple dar de efect, care te reprezinta si care iti complimenteaza silueta. Mascheaza zonele cu probleme, pune in evidenta atuu-rile!

Spune NU materialelor care se sifoneaza. Pentru ca o porti toata ziua, rochia casual trebuie sa-ti asigure confortul ideal, fara grija cutelor. De evitat sunt si texturile care nu-ti lasa pielea sa respire. In ceea ce priveste lungimea, evita rochiile prea scurte, dar si pe cele mult prea lungi. Trebuie sa te bucuri de lejeritate, iar cea mai buna alegere sunt rochiile cu lungime medie.

In magazinul online Inna B. Gasesti rochii casual in gama completa si la preturi excelente, pentru toate doamnele si domnisoarele pasionate de fashion. Iti propunem rochii casual ideale pentru birou, rochii casual pentru petreceri cocktail, rochii casual de la A la Z.

Colectia noastra include rochii casual pentru femeile puternice, mereu active, rochii casual pentru femeile sofisticate, rochii casual pentru femeile energice si jucause. Indiferent de alegeri, iti garantam modele in voga dar si materiale de calitate, in care te misti si te simti bine.

Banner SapunulCheia.ro

Diploma Profesionala in Managementul Vanzarilor

0
Diploma Profesionala in Managementul Vanzarilor

In perioada februarie – mai 2018 CODECS organizeaza programul Diploma Profesionala in Managementul Vanzarilor.

Cum ajunge un manager de vanzari sa influenteze echipa astfel incat aceasta sa obtina rezultatele dorite de catre companie? Care este succesul si mai ales, care sunt acele abilitati care plaseaza managerul de vanzari intr-o pozitie cheie in companie?

O noua sesiune a programului Diploma Profesionala in Managementul Vanzarilor CODECS ofera raspunsuri si un ansamblu integrat de cunostinte de ordin managerial care sa aduca performanta managerului si echipei sale de vanzari.

Programul dezvolta abilitati si cunostinte relevante pentru managerii de vanzari astfel incat acestia sa se implice activ in stabilirea, directionarea si coordonarea proceselor de dezvoltare a portofoliului activitatilor de vanzari pentru produsele si serviciile organizatiei.
Programul educational are un pronuntat caracter interactiv iar metoda de studiu imbina activitatile in classroom cu cele online si proiectele individuale cu cele de grup, urmarindu-se astfel atat schimbul de experienta cu tutorii si colegii, cat si stimularea creativitatii cursantilor.

Acesta este organizat astfel incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala.

CE VETI OBTINE PARCURGAND ACEST PROGRAM?
o Accesul la un curs acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari si dezvoltat pe baza competentelor din standardul ocupational manager de operatiuni, astfel incat fiecare participant care finalizeaza cu succes acest curs sa poata sa isi desfasoare activitatea in cadrul proceselor din organizatie;
o Certificatul ANC care permite exercitarea profesiei de DIRECTOR DE VANZARI (cod COR 112018)) – in urma absolvirii cu succes a cursului si a evaluarii competentelor dobandite. Evaluarea se face de catre o comisie mixta formata din reprezentanti ai Autoritatii Nationale pentru Calificari si reprezentanti CODECS.

Pentru inscrieri si informatii despre programe, un consultant CODECS iti sta la dispozitie la sediul din Str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau prin e-mail: training@codecs.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Inscrie-te acum la Programul Diploma Profesionala in Managementul Proiectelor! Peste 15 ani de traditie in Romania

0
Diploma Profesionala in Managementul Proiectelor

Prima sesiune 2018: Ianuarie – Aprilie 2018. CODECS organizeaza programul Diploma Profesionala in Managementul Proiectelor.
CODECS are o traditie de peste 15 ani pe piata programelor de Project Management din Romania.
Peste 10 000 de manageri au absolvit cursurile CODECS de Management de Proiect.

Scopul principal al programului este acela de a dezvolta o cultura organizationala orientata pe PROIECTE care sa creasca performanta manageriala a firmei si competitivitatea in piata. Programul este proiectat pentru urmatoarele OBIECTIVE:
1. Intelegerea rolului de MANAGER de PROIECT de catre grupul tinta in contextul unei culturi organizationale orientata catre management de proiect.
2. Insusirea celor mai moderne cunostinte, metode si instrumente pentru a obtine o mai buna performanta in managementul proiectelor.
3. Integrarea departamentelor firmei in serviciile complexe pe care aceasta le furnizeaza clientilor sai, intelegerea acestor servicii sub forma unui proiect.
4. Formarea de abilitati pentru Managerii de Proiect si membrii echipelor de proiect;
Obiectivele specifice ale programului vizeaza:
o Definirea notiunii de proiect in contextul organizational
o Identificarea structurilor de organizare a proiectelor
o Planificarea activitatilor si utilizarea eficienta a resurselor
o Identificarea si evaluarea riscurilor in derularea proiectelor
o Realizarea unei raportari eficiente in cadrul activitatii de proiect
o Monitorizarea si controlul situatiei proiectului
o Lucru in echipa in cadrul proiectelor
Ce veti obtine parcurgand acest program:
o Accesul la un curs acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari si dezvoltat pe baza competentelor din standardul ocupational manager de proiect, astfel incat fiecare particpant care finalizeaza cu succes acest curs sa poata sa isi desfasoare activitatea in cadrul proiectelor;
o Certificatul ANC care permite exercitarea profesiei de MANAGER PROIECT (cod COR 242401) – in urma absolvirii cu succes a cursului si a evaluarii competentelor dobandite. Evaluarea se face de catre o comisie mixta formata din reprezentanti ai Autoritatii Nationale pentru Calificari si reprezentanti CODECS.
o Materiale de curs dezvoltate pe baza metodologiei PMI (Project Management Institute)
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Programul educational are un pronuntat caracter interactiv iar metoda de studiu imbina activitatile in classroom cu cele online si proiectele individuale cu cele de grup, urmarindu-se astfel atat schimbul de experienta cu tutorii si cu colegii, cat si stimularea creativitatii cursantilor.
Programul este astfel organizat incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala.
Tutorii detin certificari profesionale cu recunoastere internationala in management de proiect si sunt practicieni cu experienta relevanta in domeniu, astfel incat pot impartasi cursantilor succese si esecuri din propria lor viata profesionala. Aflat in centrul procesului de invatare, cursantul, la randul sau, vine cu propriile experiente profesionale.
Peste 10 000 de manageri au absolvit cursurile CODECS Project Management in Romania. Va invitam sa va alaturati acestei comunitati si sa aflati mai multe detalii despre toate etapele unui proiect incepand de la initierea proiectului, risc, estimari necesare si contracte, la planificarea, formarea si conducerea echipei de proiect, executia proiectului/managementul configuratiei, pana la standarde, metodologii si reflectii asupra proiectelor.
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork.

Construieste-ti cariera in management de proiect alaturi de CODECS!
Te asteptam!

Banner SapunulCheia.ro

Designerii florali vor avea în 2018 cel mai complex program de training din industrie

0
Floridelux.ro

Designerii florali vor avea posibilitatea să își îmbunătățească cunoștințele în domeniu şi să își consolideze cunoștințele în cadrul unui program de training ce va fi lansat anul viitor de agenția Creative Business Management în colaborare cu florăria Floridelux.ro. Programul este cel mai complex lansat până în prezent pe piaţa din România şi se întinde pe module care durează aproximativ un an.
În urma acestui program intensiv de training, structurat pe module şi specializări, orice persoană care doreşte să activeze în domeniul floristic poate obţine informaţiile necesare. Cursul este structurat în mai multe module, fiecare având o durată de minim 32 de ore.
„Ceea care ne diferenţiază de ofertele existente, în prezent, pe piața de training din acest domeniu este complexitatea programului. Am vrut să lansăm un proiect în care pasionaţii de flori să nu mai fie nevoie să devină autodidacţi după finalizarea unor cursuri de bază. O dată înrolaţi în acest proiect, cursanţii noştri vor dobândi noţiunile de bază ale unui florist junior, până la cele mai complexe metode de dezvoltare a unui business în domeniu. Certificarea este doar unul din avantajele oferite de noi, întrucât mizăm în principal pe integrarea unor cunoştinţe aprofundate într-o experienţă practică ce se va desfăşura chiar în atelierele partenerilor noştri”,a declarat Bianca Preda, business manager în cadrul agenţiei de training Creative Business Management.
Prima sesiune de curs va începe în luna ianuarie când este programat trainingul de Decorator floral-hobby şi artă. Pe 20 ianuarie trainerii echipei Floridelux.ro vor intra în atelier cu prima grupă. Cursul se va desfăşura pe 3 weekend-uri şi se doreşte a fi o introducere în domeniu.
Modulele pe care le pot urma cei care vor să investească în dezvoltarea profesiei de florist sunt:
• Curs de florar junior. Acesta va avea o durată de 50 de ore şi va prezenta aspectele esențiale pe care orice decorator floral trebuie să le cunoască în viitoarea sa activitate. Modulul este programat pentru luna martie 2018.
• Curs de florar specialist. În urma acestui curs participanţii vor putea obţine o certificare de Decorator floral atestată prin diploma ANC (Autoritatea Nationala pentru Calificări). Primul modul va avea loc în luna iunie 2018.
• Curs de florar expert. Detaliază pârghiile de construcţie a unei afaceri cu flori şi soluţiile date de experţii Floridelux.ro.

„Am susținut mereu apariția unui program profesionist și complex pentru persoanele care doresc să se perfecționeze în meseria de florist, indiferent de nivelul de cunoștințe. Noi, la Floridelux.ro, am acordat întotdeauna o importanță deosebită pregătirii floriștilor noștri și investim constant în formarea profesională a acestora. Un pas important făcut în acest sens a fost pregătirea floriştilor noştri de către un master florist internaţional, cu o experienţă de peste 20 de ani. Urmărim cu interes dezvoltarea pieței de HR în floristică şi mizăm foarte mult pe o pregătire corectă bazată pe tehnică şi viteză de lucru, dar şi pe cunoaşterea florilor şi îngrijirea lor, de aceea suntem mândri să fim partenerii acestui program unic în România și să împărtășim din expertiza trainerilor noștri”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.

Cursurile sunt susţinute de trainerii Floridelux.ro şi sunt realizate în atelierele celei mai mari florării online din România.

Banner SapunulCheia.ro

Cauti haine de copii ieftine si de calitate? Iata cum le poti achizitiona

0
haine de copii ieftine

Exista o multime de provocari atunci cand esti parinte. Spre exemplu, cum ii cumperi copilasului tau alimente si haine de o calitate superioara, cu atatea cheltuieli deja existente?

Din fericire, la ora actuala sunt multe lucruri pe care le putem face pentru a achizitiona haine de copii ieftine si de calitate, fara sa afectam prea mult bugetul familiei, cum ar fi:

1. Orienteaza-te catre magazine online.

Toata lumea stie ca poti gasi absolut tot ce vrei pe Internet, de la jucarii, pana la haine de copii ieftine. Lasa deoparte aglomeratia din magazine, din mijloacele de transport sau din trafic si orienteaza-te catre magazine online ce produc in Romania articole vestimentare pentru copii, realizate din fibre naturale de calitate. Desigur, exista numeroase magazine online care practica preturi cu un adaos exorbitant, insa exista si producatori locali, cum ar fi Liloo, care practica preturi mult mai prietenoase cu buzunarul nostru.

2. Rezerva-ti o anumita zi pentru a trece in revista oferta existenta pe Internet.

Daca vrei sa ai siguranta ca o sa-i cumperi copilasului tau haine de copii ieftine, dar si de calitate, fa o selectie a articolelor vestimentare pe care le gasesti online. Dupa aceea, incearca sa cauti pareri despre respectivele site-uri sau sa citesti recenziile produselor. In acest fel, te asiguri ca nu ai irosit bani pe haine de copii care nu sunt ceea ce iti doreai si ca nu trebuie apoi sa faci retur.

3. Vezi ce alte costuri suplimentare exista.

Un alt lucru pe care va trebui sa-l verifici este costul transportului, care poate atinge valori considerabile pe unele site-uri, daca nu esti atenta la acest lucru. O modalitate foarte buna de a economisi bani este sa te orientezi catre magazine online care iti ofera transport gratuit la o anumita valoare a comenzii. In acest fel, imbini utilul cu placutul si nu faci cheltuieli suplimentare.

4. Lasa deoparte brandurile renumite si orienteaza-te catre producatori locali.

Cand vine vorba de hainele unui copil in crestere, este indicat sa nu investesti in articole prea scumpe, doar pentru o eticheta de prestigiu. Cei mici nu stiu de la ce firma sunt articolele vestimentare pe care le poarta si nu vor tine cont de asta atunci cand se vor juca. In cazul in care gasesti haine de copii realizate de producatori de renume, la preturi extrem de avantajoase, atunci poti profita de oferta. Insa ocaziile de acest gen fie sunt foarte rare, fie respectivele hainute sunt contrafacute si ii pot pune in pericol sanatatea celui mic.

In schimb, exista o multime de branduri mai putin cunoscute, care fac haine de copii ieftine si de calitate superioara. Atunci cand copilul tau va creste si va dori haine de firma, te poti orienta catre branduri mai cunoscute pentru a-i face pe plac. Pana atunci, cumpara-i haine realizate cu atentie la detalii din fibre naturale, de la producatori locali. Asa, vei avea certitudinea ca faci o investitie inteligenta si ca cel mic se va simti confortabil in ceea ce poarta.

5. Urmareste perioadele de reduceri.

Avand in vedere ca acesta este anotimpul reducerilor, in care toate brandurile se intrec in tot felul de oferte care mai de care mai atractive, ai ocazia sa cumperi acum haine de copii ieftine si de calitate superioara!

Pe viitor, este indicat sa iti notezi care sunt perioadele de reduceri si sa le urmaresti, ca sa cumperi atunci tot ce trebuie si sa economisesti sume considerabile.

Banner SapunulCheia.ro

Cele mai căutate cursuri în 2017 în comunicare: copywriting şi marketing digital

0
marketing digital

Cele mai căutate cursuri din domeniul comunicării au fost cele de copywriting si marketing digital, reiese din raportul pe 2017 al agenţiei de training Creative Business Management. Potrivit datelor pe anul care se termină, cursurile de copywriting au crescut ca volum cu 30% faţă de anul precedent, în timp ce solicitările pentru cursurile din domeniul marketingului digital au avut o creştere de peste 35%. Cele mai multe cereri au venit din partea companiilor multinaţionale reprezentând 40% din portofoliul agenţiei, restul fiind segmentat între freelanceri, experţi în comunicare şi tineri antreprenori.
Cursul de copywriting a fost susţinut de trainerul Cătălin Ionaşcu, owner-ul agenţiei Romanian copywriter, în 9 sesiuni deschise dintre care ultima din acest an, la Cluj. Potrivit statisticilor agenţiei de training, majoritatea participanţilor activează în domeniul comunicării sau advertising-ului. Media de vârsta la cursul de copywriting a fost de 31 de ani, cei mai mulţi având ca obiectiv să poată realiza conţinut online de calitate pentru diverse business -uri pe care le promovează.
O altă zonă de creştere a volumului de vânzări a agenţiei a fost reprezentată de cursurile de marketing digital, la care au participat în special persoane cu abilităţi tehnice în zona de indexare şi promovare online. Pachetul de cursuri de marketing digital include şi cursuri de SEO avansaţi, dar şi social media optimization.
„Credem că dezvoltarea business-urilor online a generat o nevoie de specializare a persoanelor care activează în acest domeniu. Bugetele tot mai mari ale departamentelor de comunicare digitală impun un nivel crescut de profesionalism, iar acest lucru atrage şi nevoia de formare continuă a acestor echipe. Cursurile de marketing digital sunt în portofoliul agenţiei noastre de peste 7 ani şi putem spune că suntem martorii unei evoluţii spectaculoase a acestui domeniu”, spune Bianca Preda, business manager în cadrul Creative Business Management.
2017 a fost primul an în care agenția a livrat traininguri de marketing digital şi social media în Chişinău, la solicitarea mai multor companii din Republica Moldova. Din portofoliul său face parte Orange Moldova şi alte companii cu un puternic impact digital în piaţa de peste Prut.
Din datele agenţiei, peste 40% dintre cursanţi spun că principala lor nevoie este să îşi structureze informaţia şi să aprofundeze cunoștințele tehnice pentru a putea face faţă provocărilor la locul de muncă. Mai mult de 20% spun că vor să afle părerea unui specialist în ceea ce privește proiectele lor şi doar 10% vin pentru a afla mai multe despre domeniu, în lipsa unei experienţe.
Printre cursurile care au generat volume de vânzări pentru agenţie în 2017 au fost cele realizate în parteneriat cu Internatioanal School of Communication din Marea Britanie. Anul acesta agenţia a lansat un curs nou de Internal Communication la care au participat specialişti în comunicare şi directori de comunicare internă.
Pentru anul 2018 agenţia şi-a propus să lanseze noi programe de training în zona de comunicare, dar şi legate de dezvoltarea business -urilor si capacitatea de adaptare la noile reguli de comunicare digitală.

Banner SapunulCheia.ro

Kavalan a fost desemnat „Distiller of the Year” în cadrul IWSC – International Wine and Spirit Competition

0
Kavalan

Kavalan, cel mai renumit whisky din Taiwan, a fost desemnat „Distiller of the Year” la International Wine and Spirit Competition 2017, cea mai înaltă distincție acordată în cadrul prestigiosului program dedicat tuturor producătorilor de băuturi spirtoase din lume.
Distiller of the Year este cel mai important premiu IWSC cu care este recunoscut Producătorul Anului din categoria de băuturi spirtoase, din care fac parte vodca, ginul, coniacul, romul, lichiorul și whisky-ul.
Dl. YT Lee, CEO Kavalan, afirma că premiul IWSC Distiller of the Year este o recunoaștere pentru distileria care obține cel mai mare scor în toate categoriile și regiunile.
„Pasiunea noastră este să producem un whisky de talie mondială; suntem onorați să primim acest premiu și hotărâți ca pe viitor să producem un whisky și mai rafinat,” a afirmat dl. Lee.
Ian Chang, Master Blender, a declarat că ar dori să îi mulțumească lui Dr. Jim Swan, expertul tehnic și prietenul Distileriei Kavalan, pentru inspirația pe care i-a oferit-o.
„În mod normal, Dr. Swan ar fi aici alături de noi. Știu că ar fi extrem de mândru de această realizare. Trofeul îi aparține lui Jim,” a spus Chang.
Kavalan a câștigat Premiul Producătorul Anului la categoria Băuturilor Spirtoase, acordat de IWSC, de șase ori, în anii 2011, 2012, 2013, 2015, 2016 și acum, în 2017. Kavalan Solist Ex-Bourbon Single Cask Strength a obținut, de asemenea, şi premiul 2017 IWSC “Trophy” pentru cel mai bun whisky produs în afara Scoției.
În calitate de pionier al whisky-ului produs în Taiwan, Kavalan a câștigat în mod repetat cele mai înalte distincții în domeniu. Solist Amontillado Sherry Single Cask Strength a fost desemnat „Cel mai bun whisky single malt single cask” în 2016 la prestigioasele World Whiskies Awards (WWA), iar Solist Vinho Barrique a câștigat titlul „Cel mai bun whisky single malt pe plan mondial” al ediției din 2015.

Despre whisky-ul Kavalan

Prima distilerie de whisky din Taiwan este deschizătoare de drumuri în arta whisky-ului single malt începând din anul 2006. Kavalan este maturat în condiții de umiditate și căldură intensă, beneficiind totuși de briza mării și vecinatatea munților și de apa de izvor din Snow Mountain. Toate aceste conditii si elemente asigura caracterul cremos ce reprezintă semnătura Kavalan. Distileria a fost denumită pornind de la numele indigen al Comitatului Yilan, în care este situată si este sustinuta de compania-mamă, King Car Group cu peste 30 de ani de experienta in producția de băuturilor alcoolice. Kavalan a câștigat peste 250 de medalii de aur și este disponibil în peste 60 de țări.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE