Acasă Blog Pagina 87

Leadership de inalta performanta | Training intensiv | 27-28 ianuarie 2018

0
Leadership

Inscrie-te acum la Trainingul intensiv “Leadership de inalta performanta” organizat de CODECS!

SCOPUL PROGRAMULUI

Acest program de training cu durata de 2 zile, permite cursantilor sa inteleaga in mod real care sunt principiile de baza ale leadershipului si care este rolul unui leader in cadrul unei organizatii.

OBIECTIVE
Obiectivele programului sunt:
 Intelegerea practicilor liderilor puternici
 Gasirea unui echilibru intre cele 5 roluri corespunzatoare leadershipului performant
 Imbunatatirea performantei personale
 Dobandirea unei viziuni clare si cuprinzatoare asupra viitorului
 Invatarea unui mod de organizare si gestionare a propriilor prioritati, astfel incat lucrurile importante sa fie tratate inaintea celor minore
 Sa devina un lider care isi imputerniceste coechipierii, facandu-i sa dea tot ce e mai bun in ei

ASPECTE ACOPERITE
Dupa parcurgerea programului de training participantii vor dobandi:
 Cunostinte referitoare la intelegerea principiilor fundamentale ale leadershipului si abilitati in a folosi aceste cunostinte in organizatia din care fac parte.

STRUCTURA SI DURATA PROGRAM
 Durata programului este de 2 zile consecutive per grupa de cursanti.
 O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h.

Pentru inscrieri si informatii despre programele CODECS un consultant va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

Banner SapunulCheia.ro

Hard Rock Cafe Bucuresti sarbatoreste 10 ani de la deschidere printr-un mega-concert Holograf

0
concert Holograf

Pe 19 ianuarie, Hard Rock Cafe Bucuresti sarbatoreste zece ani de la deschidere printr-un mega concert sustinut de Holograf, trupa care a cantat si la inaugurarea restaurantului, in urma cu un deceniu. Petrecerea aniversara nu va prilejui doar intalnirea cu cele mai frumoase hituri ale trupei, precum “Dragostea mea”, “Ti-am dat un inel” sau “Esti asa frumoasa”, ci va aduce celor prezenti si o multime de surprize.

Deschis in ianuarie 2008 in Herastrau, Hard Rock Cafe Bucuresti a fost cel de-al 144-lea restaurant al retelei Hard Rock International, si cel mai mare restaurant din Europa. Pe scena sa au urcat unele dintre cele mai mari trupe ale tuturor timpurilor, dar si artisti si formatii romanesti celebre: Mr. Big, Nazareth, Lita Ford, Uriah Heep, The Rasmus, T-Rex, New Model Army, Joan Osborne, Debbie Davis, John Lawton, Coco Montoya, Johnny Raducanu, Vama, Iris, Directia 5, Delia, Compact, Cargo, Smiley, Vita de Vie, Vunk, Carla’s Dreams si multi altii.

In urma cu zece ani, la petrecerea de deschidere, toti membrii trupei Holograf au donat cate un obiect personal pentru impresionanta colectie de suveniruri a restaurantului, devenind prima trupa romaneasca ce a intrat in circuitul celui mai mare muzeu de obiecte din lumea muzicii, cu peste 80.000 de exponate in cafenelele din intreaga lume.

La HRC Bucuresti sunt expuse costume de scena, instrumente muzicale, postere, LP-uri de aur si platina, fotografii si multe altele, printre care: chitara lui Richie Sambora sau cea a lui Bruce Springsteen, un costum purtat de John Lennon, tinuta de scena a lui Elton John, bustiera Madonnei, jacheta pe care Michael Jackson a purtat-o in videoclipul “Beat It”, etc. In total, peste 300 de obiecte de colectie.

Accesul clientilor la eveniment se va face incepand cu ora 20.00, iar concertul va incepe la ora 22.30.

Biletele se gasesc in format electronic pe www.iabilet.ro si in reteaua de magazine IaBilet (iabilet.ro/retea: Magazinele Flanco, Metrou Unirii 1 langa casa de bilete Metrorex, Magazinul Muzica, Magazinele IQ BOX – Telekom, Cafe Deko, Club Vintage, Club Quantic, Agentiile Perfect Tour, Magazinele Uman si pe terminalele self-service ZebraPay din toata tara), cat si la Hard Rock Cafe.

Biletele au urmatoarele preturi:
– 119 lei, cu loc la masa, in sala;
– 69 de lei, fara loc, in fata scenei, unde vor fi mese de cocktail.

In pretul biletului este inclusa si o bere draught oferita de CARLSBERG.

Un eveniment recomandat de Rock FM.

Banner SapunulCheia.ro

Una dintre cele mai performante camere de termoviziune, in oferta Ronexprim

0
camere de termoviziune

Termoviziunea reprezinta vizualizarea in infrarosu a diferentelor si variatiilor de temperatura. Scopul unei camere de termoviziune, un dispozitiv electronic hipersensibil la caldura, este sa inregistreze diferenta de temperatura la sol, incepand cu 0,2 grade Celsius, si sa afiseze o harta a intensitatii radiatiei (miscarea caldurii) pe un domeniu din spectrul electromagnetic. Modificarile de temperatura pot indica probleme serioase ale instalatiilor, iar o camera de termoviziune te poate ajuta sa previi sau sa descoperi aceste probleme.

Camera cu infrarosu Ti400 de la Fluke este una dintre cele mai performante camere de termoviziune disponibile in acest moment pe piata, fiind perfecta pentru profesionisti, datorita caracteristicilor de inalta performanta.

Aceste camere de termoviziune sunt echipate cu focalizare automata LaserSharp, pentru imagini de o claritate perfecta. Orice profesionist stie ca focalizarea este cel mai important aspect care trebuie asigurat la efectuarea unei inspectii in infrarosu. In absenta acesteia, este posibil ca masuratorile de temperatura sa nu fie precise, avand uneori abateri de pana la 20 de grade. Astfel, exista un risc mult mai mare ca anumite probleme sa ramana nedetectate.

Cu ajutorul acestor camere de termoviziune, puteti realiza urmatoarele obiective:

– obtinerea de imagini de inalta definitie, folosind camera de 5 MP cu performante de nivel industrial;

– comunicarea mai rapida, cu transfer wireless al imaginilor direct pe PC, smartphone sau tableta;

– detectarea mai rapida a problemelor, cu tehnologia patentata Fluke IR-Fusion cu mod AutoBlend;

– utilizarea usoara si intuitiva a interfetei cu utilizatorul, folosind o singura mana;

– vizualizarea, salvarea si distribuirea datelor chiar de pe teren, prin intermediul aplicatiei Fluke Connect;

– capturarea de imagini digitale suplimentare, care indica locatia exacta sau detalii suplimentare ale acesteia, prin intermediul sistemului de adnotare IR-PhotoNotes;

– navigarea rapida in meniu, prin intermediul ecranului tactil capacitiv, rezistent, cu o rezolutie de 640×480 pixeli;

– inregistrarea vocala si adnotarea, functii care salveaza detalii suplimentare impreuna cu fisierul de imagine;

– redarea imaginilor in timp real, pe un PC sau monitor de inalta definitie, prin USB sau HDMI;

– inlocuirea rapida a bateriilor inteligente, reincarcabile, al caror nivel de incarcare este indicat de afisajul cu LED-uri, pentru o flexibilitate sporita pe teren;

– schimbarea obiectivului pe teren, pentru o flexibilitate mai mare in aplicatiile suplimentare (aceste camere de termoviziune sunt echipate cu obiective interschimbabile);

– folosirea software-ului de analiza si raportare SmartView si a aplicatiei SmartView Mobile.

Iata mai jos specificatiile acestei camere de termoviziune:

– interval de masurare a temperaturii: intre -20 si +1.200 de grade Celsius;

– sensibilitate termica: sub 0,05 grade Celsius;

– compensare direct pe ecran a temperaturii de fundal reflectate, compensare direct pe ecran a transmisiei;

– distanta minima de focalizare: 15 cm;

– focalizare automata LaserSharp, focalizare manuala avansata;

– scalare lina automata si manuala a nivelului si a razei de actiune;

– comutare rapida intre modurile manual si automat, scalare automata rapida in modul manual;

– imagine-in-imagine (PIP), imagine in infrarosu pe tot ecranul, mod AutoBlend;

– card de memorie microSD, memorie flash integrata;

– IR-PhotoNotes, conectivitate wi-fi, adnotare, inregistrare video standard si radiometrica, redare video in timp real, compatibilitate cu Fluke Connect, capturare automata, telecomanda pentru utilizarea de la distanta;

– durata de viata a bateriei: peste 4 ore de utilizare continua;

– garantie: 2 ani standard cu posibilitatea de prelungire.

Camerele Fluke Ti400 sunt printre cele mai apreciate camere de termoviziune din oferta Ronexprim, lider inca din 1991 pe piata aparatelor de masura si control din Romania. Pe langa oferta foarte variata de produse de la producatori de renume la nivel mondial, Ronexprim ofera si consiliere din punct de vedere tehnic si suport in vederea instalarii si punerii in functiune a echipamentelor de masura, testare si control achizitionate.

Banner SapunulCheia.ro

Curs Inteligenta Emotionala

0
Curs Inteligenta Emotionala

Vino la CODECS la un training experiential unde vei afla modalitati de educare a inteligentei emotionale!
Inteligenţă Emoţională înseamnă:
O mai mare capacitate de comunicare;
O mai dezvoltată disponibilitate de a asculta şi înţelege, în loc de a auzi;
O mai rafinată artă de a genera opţiuni, alternative, soluţii cu cîştig reciproc;
O mai mare uşurinţă de a echilibra componentele personale şi profesionale ale existenţei tale cotidiene.

SCOPUL PROGRAMULUI
Acest program de training cu durata de o zi permite cursantilor sa isi insuseasca un set de principii, bazat pe intelegerea de sine, increderea si eficacitatea personala. Abordarea schimbarii ca pe o temelie a transformarii personale si organizationale

OBIECTIVE
Obiectivele programului sunt:
 Insusirea unui set de principii care le va schimba atat viziunea asupra propriei vieti, cat si performanta in munca
 Dobandirea a mai multa intelegere de sine, incredere, eficacitate personala, capacitate de a aborda provocarile si oportunitatile din munca lor.

COMPETENTE ACOPERITE
Dupa parcurgerea programului de training participantii vor stapani urmatoarele principii:
 Modelul integritatii
 Exercitati-va responsabilitatea
 Stapaniti momentele cheie
 Clarificati-va viziunea
 Definiti-va scopul
 Actionati cu integritate
 Pretuiti ceea ce sunteti

STRUCTURA SI DURATA PROGRAM
 Durata programului este de o zi de training per grupa de cursanti
 O zi de training contine 6 ore de lucru efectiv, dispuse in 4 sesiuni de 1 ½ h

Pentru inscrieri si informatii despre programele de training un consultant CODECS va sta la dispozitie la sediul din str. Agricultori, nr. 37-39, la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail: training@codecs.ro; sales@codecs.ro

Banner SapunulCheia.ro

COMORI NEVĂZUTE ale Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”

0
Antipa

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” vă invită luni, 15 ianuarie 2018, la o serie de evenimente destinate aniversării Zilei Culturii Naționale, care vor include vizite ghidate gratuite în colecția de fluturi a Muzeului, precum și o emisiune-dezbatere transmisă în direct de Radio Romania Cultural. De asemenea, în această zi, publicul va avea acces gratuit în expoziția permanentă a Muzeului.

În cadrul emisiunii „Știința în cuvinte potrivite”, realizatorii Corina Negrea și Dan Manolache împreună cu invitații lor vor discuta despre Patrimoniul Științific al Muzeului, care este format din cca. 2 milioane exemplare de nevertebrate și vertebrate (actuale și fosile), în prezent, cea mai mare colecție fiind cea de insecte, cu peste 1.000.000 de exemplare, urmată de colecția științifică de moluște cu peste 250.000 de exemplare și colecția de crustacee cu peste 100.000 de exemplare. Emisiunea-dezbatere va fi transmisă în direct de Radio România Cultural şi video, pe www.radioromaniacultural.ro, între orele 13:20 și 14:30.

Cea mai valoroasă colecție care va putea fi vizitată în această zi este colecţia ştiinţifică Aristide Caradja – adevărat tezaur ştiinţific şi muzeologic, cu cca. 74.500 exemplare de fluturi colectate din Europa Centrală şi de Sud, Orientul Mijlociu, Siberia Orientală, centrul şi sudul Chinei, nord-vestul Africii, America Centrală şi de Sud, India, Malaezia şi Australia. În cadrul acestei colecții pot fi admirate numeroase exemplare care aparțin unor specii rare, amenințate, multe dintre acestea având o valoare patrimonială deosebită.

Ghidajele în colecția de fluturi, programate de la 10:30, 12:00 și 15:00, vor fi realizate de către personal științific de specialitate al Muzeului. Participarea este gratuită iar înscrierea se face prin email pe adresa info@antipa.ro, în limita a 15 locuri/grup.

În mod special, luni, 15 ianuarie 2018, publicul poate vizita gratuit expunerea permanentă a Muzeului care, în această perioadă conține și expoziția temporară „O Prietenie Regală: Grigore Antipa și Regii României 1892-1944”, aflată în Holul Central de la etajul Muzeului.

Accesul publicului în Muzeu se va face între orele 10:00 și 18:00 (ultimul vizitator va intra la ora 17:00).

Banner SapunulCheia.ro

Dobandeste un avantaj profesional in 2018! Cursuri si certificari Lean Six Sigma

0
Lean Six Sigma

In perioada 19-21 & 27-28 ianuarie 2018 CODECS organizeaza in Bucuresti cursul Lean Six Sigma Green Belt.

Prin prezentari interactive, exercitii practice, activitati de grup, simulari si exemple concrete acest curs isi propune o intelegere aprofundata si corecta a elementelor fundamentale si a principiilor de baza ale metodologiei Lean Six Sigma. La finalul cursului participantii vor fi in masura sa:

· Inteleaga si sa explice beneficiile metodologiei Lean Six Sigma si a abordarii structurate pe etape DMAIC

· Aplice principiile de baza ale metodologiei, precum si instrumentele aferente fiecarei etape

· Propuna, demareze si conduca cu succes proiecte concrete de optimizare a unor procese.

Cursul este destinat managerilor sau proprietarilor de procese din conducerea executiva, sefilor de departamente – care au sarcina de a mentine performantele proceselor in care sunt implicati si de a veghea la ameliorarea lor continua, colaboratorilor in situatia de a conduce un proiect pe termen scurt, pentru a aprecia daca LSS este recomandabila, expertilor sau specialistilor din procese invitati sa participe in cadrul sesiunilor de rezolvare a problemelor si de ameliorare a performantelor proceselor din cadrul departamentelor lor. Cursul este destinat tuturor celor interesati de optimizarea proceselor din orice domeniu de activitate, din organizatii care au inceput sau au in plan inceperea unui program Lean Six Sigma.

Lean Six Sigma NU este aplicabila doar in productie, ci oriunde se intâmpla procese, adica peste tot, in orice fel de organizatii.

Cursul are ca obiectiv transferul de competente pentru insusirea cunostintelor teoretice de baza si generale initiale, precum si a competentelor generale si specifice referitoare la:

· managementul proceselor (organizarea locului de munca, identificarea tendintelor de variatia a procesului si a cerintelor clientului, proiectarea metodelor de analiza si imbunatatire a procesului, imbunatatirea procesului, dezvoltarea sistemului intern de imbunatatire continua a proceselor)

· competentele fundamentale: dezvoltare personala continua, rezolvarea problemelor, comunicarea informatiilor necesare pentru imbunatatirea proceselor

· identificarea oportunitatilor de ameliorare a proceselor in cadrul propriilor organizatii

· utilizarea unui vocabular comun (standard) propriu metodologiei Lean Six Sigma si intelegerea principiilor fundamentale ale abordarii DMAIC, cu scopul de a contribui la rezolvarea problemelor si la ameliorarea proceselor

· lucrul in echipa, utilizind principalele instrumente ale metodologiei Lean Six Sigma.

Durata cursului: cursul se desfasoara pe durata a 5 zile, cu un total de 35 ore (40 de ore inclusiv pauze).

Certificare: participantilor li se acorda certificate eliberate de o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA (CODECS – Accredited Training Organization). De asemenea, participantilor li se asigura pregatirea in vederea sustinerii unui eventual examen de certificare internationala.

° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

o Durata: 5 zile | 19-21 & 27-28 ianuarie 2018

o Locatia: Sediul CODECS din Strada Agricultori nr.37-39, sector 2, Bucuresti

o Pret: 500 Euro + TVA / participant (in aceasta suma sunt incluse materialele de curs, mesele de pranz si coffee-break-urile)

o Oferta lunii ianuarie: 450 Euro + TVA / participant

Din luna septembrie 2014 CODECS a devenit Accredited Training Organization a International Association for Six Sigma Certification cu sediul in SUA, Phoenix, Arizona, pentru programele Yellow, Green si Black Belt. Aceasta acreditare atesta faptul ca programele de training Lean Six Sigma oferite de CODECS respecta standardele IASSC.

Ce veti obtine parcurgand aceste cursuri:

o Accesul la cursuri oferite de o CODECS ca si institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA: CODECS – Accredited Training Organization;

o Certificatul de participare oferit de CODECS – o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA;

o Doar pe baza Certificatului de participare oferit de o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA veti putea sustine examenul online la IASSC SUA, in vederea obtinerii certificatului recunoscut international si eliberat de International Association for Six Sigma Certification SUA;

o Recomandarea din partea CODECS pe baza careia veti putea sustine examenul online la IASSC SUA, in vederea obtinerii certificatului recunoscut international si eliberat de International Association for Six Sigma Certification SUA.

Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!

Te asteptam!

Banner SapunulCheia.ro

Agenția Creative Business Management a lansat singurul Ebook complet din România în domeniul protocolului

0
Creative Business Management

Într-un demers menit să ajute persoanele care sunt implicate în gestionarea unor manifestări formale, agenția de training Creative Business Management a lansat singurul Ebook din România care conține toate prevederile legislative în domeniul protocolului. “Ghidul actelor normative pentru reglementarea regulilor de protocol şi ceremonial” este o compilație de legi care guvernează relațiile între state și persoane cu funcții oficiale, fiind un document util oricărei persoane care vrea să facă dovada cunoștințelor în domeniu.

Ebook-ul este coordonat de trainerul cursului de “Eticheta și protocol în afaceri”, Cristina Turnagiu Dragna. În cadrul acestui curs trainerul detaliază și explică toate noțiunile cuprinse în Ebook, oferind participanților o perspectivă mai largă asupra modului în care aceste legi pot fi interpretate. Acesta poate fi descărcat de pe pagina cursului ”Eticheta și protocol în afaceri”.

Cele mai importante noțiuni cuprinse în cele 8 texte de lege din ghidul de protocol se referă la modul în care este arborat steagul național, cum sunt afișate însemnele oficiale și care este ordinea de precădere în comunicările oficiale.

Unele dintre cele mai ignorate prevederi ale acestor legi sunt legate de intonarea imnului naţional și tipărirea acestuia în manualele școlare. “Unele prevederi sunt uitate chiar și de reprezentanții instituțiilor de stat. Dacă ar fi să aplicăm prevederile legii 75/1994, toate manualele școlare ar trebui să aibă la început tipărit imnul naţional, ceea ce nu se mai întâmplă în prezent. Acesta este motivul pentru care la cursul de etichetă și protocol în afaceri învățăm să interpretăm aceste legi pentru a fi în concordanță cu bunul simț fără să cream situații absurde prin respectarea unor legi încă neactualizate”, a spus Cristina Turnagiu Dragna.

Următoarea ediție a cursului ”Eticheta si protocol în afaceri” va avea loc în perioada 26-27 ianuarie 2018.

Banner SapunulCheia.ro

START 2018: Au inceput inscrierile Business School Professional

0
Business School

Alege expertiza manageriala conceputa pentru lumea in care traim si aplica din prima zi ce ai invatat.
Alege programele de Diploma Profesionala CODECS.
Inscrierile pentru sesiunea 2018 au inceput.

Cele 5 programe cuprinse in programa Business School Professional se bazeaza pe sistemul „open learning” (construit in jurul ideii de responsabilitate a cursantului), sub asistenta tutorilor (ghid si sprijin pe toata durata studiului), cu accent pe elemente de coaching si mentoring, pe interactivitate si pe schimbul de experienta cu ceilalti colegi.
Programele sunt astfel organizate incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala. Programele cuprind atat tutoriale in sala cat si activitati online pe platforme web dedicate. Cursantii sunt implicati in studii de caz si simulari de business si sub indrumarea tutorilor realizeaza proiecte atat individuale cat si de grup.

Tutorii sunt practicieni cu experienta relevanta in domeniul in care predau, care pot impartasi cursantilor succese si esecuri din propria lor viata profesionala.

Aflat in centrul procesului de invatare, cursantul, la randul sau, vine cu propriile experiente profesionale. Faptul ca in cadrul tutorialelor si in lucrarile scrise se dezbat probleme de la locul sau de munca si se cauta solutii prin aplicarea unor modele si instrumente de referinta in practica internationala face ca participarea la program sa reprezinte o „calatorie” experientiala.

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS un consultant va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe Facebook sau pe pagina nostra LinkedIn.

Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!

Banner SapunulCheia.ro

Wedding Trend Report: Tendințele în organizarea de nunți pentru 2018

0
organizarea de nunți

The International Academy of Wedding and Event Planning a lansat raportul internațional privind tendințele nunților anului 2018. Acesta a fost realizat în parteneriat cu cei mai renumiți specialiști internaționali în organizarea de nunți. Raportul realizat de Wedding Academy cuprinde predicțiile pentru trendurile dominante în 2018 în ceea ce privește: locațiile, temele, stilul și decorul, fotografiile, cateringul și florile. De asemenea, au fost incluse statistici care să îi ajute pe cei ce activează în domeniu, dar și tendințele în afaceri, social media, marketing, educație și nunțile vedetelor. The International Academy of Wedding and Event Planning este reprezentată în România de agenția Creative Business Management pentru cursurile internaționale acreditate.
Trendurile pentru nunți sunt inspirate din arte, design, moda și design de interior. Dacă în ultimii doi ani au fost în tendințe accentele metalice, alama este metalul anului 2018.
Millennial pink a fost una dintre culorile cele mai îndrăgite, dar anul acesta vor predomina tonurile de roz pudrat și culoarea anului conform Pantone, Ulraviolet și nuanțele de lavandă.
David Tutera, renumitul organizator de nunți pentru vedete, consideră că în 2018 vor predomina nunțile inspirate din nostalgia perioadei clasice Hollywoodiene: ”Anii 1940 si 1960 vor fi cei mai populari, alături de clasicul glamour Hollywoodian care nu va ieși niciodată din modă”.
În ceea ce privește meniul pentru nunți, Tutera este de părere că anul acesta open bar-urile vor fi înlocuite de baruri unde se va servi un singur tip de cocktail, vinuri rose sau whiskey. Tot mai multe cupluri optează pentru un catering modern. Acesta implică și alegerea unui meniu vegetarian sau vegan pentru toți invitații.
Decorul nunților, anul acesta, va fi dominat de modele geometrice, îndrăznețe, inspirate din stilul anilor 1920, minimalism sau Art Nouveau. Catifeaua va fi unul dintre materialele cele mai utilizate datorită versatilității și strălucirii pe care o imprimă oricărui spațiu.
Raportul acestui an oferă și statistici utile pentru cei care activează în domeniul organizării de nunți. De exemplu, 62% dintre organizatorii de nunți preferă e-mailul ca mijloc de comunicare cu clienții, iar 24% au fost contactați de cupluri pe rețelele de socializare.
Agentia Creative Business Management este reprezentantul oficial în Romania al International Wedding Planning Academy, academia ce oferă cel mai complex program de training international din domeniul organizării nunților și evenimentelor speciale.
Wedding plannerii care doresc să afle toate noutățile pentru 2018 pot descărca raportul accesând acest link: http://www.weddingacademyglobal.com/trend-report-signup/

Banner SapunulCheia.ro

Nomade Communication si-a dublat cifra de afaceri în 2017

0
Nomade Communication

Nomade Communication – agentie de comunicare si relatii publice – si-a dublat cifra de afaceri in 2017. Cresterea s-a datorat extinderii echipei dar, mai ales, a portofoliului agentiei din care fac parte companii precum MediHelp, AnaHotels si multe altele. Incepand cu jumatatea anului 2017, procesul de dezvoltare s-a accelerat si prin desfasurarea numeroaselor proiecte de comunicare la nivel national si international pentru companiile care au ales Nomade Communication ca partener de incredere.
„Inca din momentul in care am deschis agentia, ne-am propus sa le oferim clientilor servicii de PR si strategii integrate de comunicare care sa ii ajute in indeplinirea obiectivelor de comunicare si care sa vina in sprijinul atingerii obiectivelor de afaceri. Intr-o piata din ce în ce mai competitiva, campaniile creative de comunicare si abordarea noastra axata pe rezultate ne-au permis o dezvoltare constanta. In 2018, ne propune sa continuam pe aceasta traiectorie ascendenta si sa dezvoltam cateva noi linii de business care sa ne plaseze pe o pozitie mai competitiva in mediul de afaceri din Romania si nu numai.” spune Adriana Cocirta – CEO Nomade Communication.
In egala masura, investitiile facute pe tot parcursul anului 2017 in agajati, in digitalizarea proceselor operationale si in eficientizarea intregii activitati au crescut oportunitatile de dezvoltare ale companiei.
„De asemenea, ne mandrim cu faptul ca avem clienti care au ales sa ramana alaturi de noi inca de la inceput. Speram ca si anul acesta sa le indeplinim, cu succes, toate asteptarile.” a mai adaugat Adriana Cocirta.
Nomade Communication este o agentie de comunicare si PR care ofera fiecarui client o strategie de comunicare integrata si adaptata care vine in sprijinul strategiei generale de business. Scopul principal al agentiei este ca, prin schimbarea perspectivei, sa genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public tinta, ci pentru toate categoriile de stakeholders pe care ii are o companie.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE