Acasă Blog Pagina 83

Alukönigstahl România estimează afaceri în creștere, de peste 20 de milioane de euro

0

Alukönigstahl România, sucursala concernului austriac cu același nume, cu o istorie de peste 150 de ani și lider european pe piața sistemelor din aluminiu, PVC și oțel, anunță afaceri în creștere pentru anul 2017, de 18,1 milioane de euro, iar pentru acest an estimează să depășească 20 de milioane de euro. În prezent, compania livrează soluții de sistem către segmentul de office – 75% din totalul afacerilor, 19% către zona rezidențială, restul către alte tipuri de construcții, spitale, retail și edificii culturale.
”Ne bucurăm de rezultatele anului trecut mai ales că ele vin în contextul unui an plin de investiții: inaugurarea unui nou depozit care a însemnat peste 2 milioane de euro în construcție și stocuri, dar și extinderea echipei, 30% dintre angajați fiind noi. Ne așteptăm ca și anul acesta activitățile companiei să fie în creștere, mai ales pe zona clădirilor de birouri, prin prisma proiectelor aflate deja în lucru sau care urmează să demareze în scurt timp precum: Renault Offices, Day Tower, Isho Office Timișoara, Euronest Sibiu, birourile Bosch Cluj, UBC 3 Timișoara, Coresi Business Park Brașov, The Bridge 2 București. Astfel, ne planificăm creșterea capacității de livrare din noul nostru depozit și dezvoltarea echipei, a declarat Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România.
Cea mai mare parte a cifrei de afaceri, aproximativ 15,9 milioane euro, se realizează din livrarea soluțiilor și sistemelor de profile din aluminiu pentru pereți cortină, uși, ferestre, uși glisante urmate de vânzările de sisteme din PVC aflate în creștere în 2017, de peste 1,1 milioane de euro, iar restul din sistemele din oțel, în special construcții rezistente la foc.
Noul depozit al companiei, situat în Sudul Capitalei, are o suprafață totală de 3.650 mp, mai mare cu 35% față de cel anterior, peste 1.000 de articole de stoc, fiind dotat cu trei poduri rulante și sisteme de depozitare moderne. O echipă logistică formată din 12 manipulanți și 5 referenți stă la dispoziția clienților, astfel încât livrarea comenzilor să fie una promptă și eficientă.
Dl. Attila Beer gestionează, începând cu anul 2016, și afacerile Alukönigstahl din Republica Moldova, reprezentanță care a înregistrat în 2017 vânzări de 500.000 euro, iar pentru anul acesta estimează o creștere de 50% a business-ului. Planurile de dezvoltare pentru anul în curs se vor concentra pe inaugurarea unui showroom și a unui birou la Chișinău, dar și recrutarea de noi angajați, ceea ce va atrage o investiție de aproximativ 60.000 de euro.
Alukönigstahl Romania reușește, ca prin partenerii săi strategici: Schüco International KG – lider mondial pe piața sistemelor din aluminiu pentru ferestre, uși și pereți cortină, și Jansen AG – lider mondial în sisteme din oțel pentru ferestre, uși și pereți cortină, să gândească și să realizeze soluții arhitecturale personalizate pentru toate fazele unui proiect de construcții.
Printre cele mai importante proiecte din 2017 unde compania a oferit consultanță și soluții se numără: Orhideea Tower, Globalworth Campus 2, Timpuri Noi Square din București, Openville și Vox Timișoara, The Office Cluj, Coresi Business Park Brașov, Bucharest Business Garden, Starnet Office Chișinău, Lidl Offices, Riviera Office Cluj, Hotel Hilton Garden Inn, Hotel IBIS Arad, One Herăstrău Park, Nathex Work & Living Cluj Napoca.

Despre Alukönigstahl Romania
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări sud-est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din PVC și aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cursul Brokeraj de Afaceri, singurul curs din Romania unde înveti să intermediezi afaceri intr-un mod profesionist

0
curs brokeraj afaceri busines broker romania

București, 20 februarie 2018 Bursa Romana de Afaceri organizeaza in  perioada 29 – 31 Martie prima sesiune de Cursuri de Intermediere / Brokeraj de Afaceri din anul 2018.

Organizate in parteneriat cu Asociatia Nationala a Brokerilor de Afaceri din Romania – ANBAR, cursurile de brokeraj de afaceri sunt o continuare a actiunilor de profesionalizare a activitatii de intermediere de afaceri desfasurate de ANBAR, si de ridicare la standarde internationale a practicilor locale din domeniu.

Programul de training combină partea de cursuri tinute de experți din mediul de business cu sesiuni de mentorat si practica in intermediere de afaceri care continua dupa finalizarea cursului, ambele menite să le ofere celor interesati sa isi extinda competentele in zona de intermediere de afaceri, atat sprijinul teoretic dar si practic pentru a-și insusi si exersa in conditii reale bunele practici din domeniu.

Cursurile de Brokeraj de Afaceri au demarat in anul 2013.

Incepand cu acest an au fost adaugate si sesiunile de mentoring si practica after-course pentru ca cei care participa la cursuri sa aiba sansa de a incepe mai usor sa practice intermedierea de afaceri.

Cursurile se adreseaza in principal consultantilor de afaceri, avocatilor si auditorilor, mediatorilor, evaluatorilor, brokerilor imobiliari si de credite precum si altor profesionisti care prin prisma activitatilor pe care le desfasoara interactioneaza cu alti oameni de afaceri si pot intermedia o relatie de afaceri in schimbul unui fee. Cei interesati de noi oportunitati de cariera sunt deasemenea bine veniti.

Intrucat cei care participa la cursurile de brokeraj de afaceri sunt in general persoane ocupate, aceasta sesiune de curs va concentra ambele module pe parcursul a trei zile 29, 30 si 31 Martie 2018 (Joi dupa amiaza, Vineri toata ziua si Sambata dimineata).

Taxa de participare la Cursul de Brokeraj de Afaceri este de 240 Euro + TVA

Cei interesati pot obtine mai multe informatii pe pagina dedicata Brokerilor de Afaceri din platforma de business matchmaking RBE Connect, inscrierile putand fi facute si prin telefon 021-266.56.77 sau prin email la office@rbe.ro

La finalul cursurilor, participantilor li se elibereaza Diploma de Participare din partea Bursei Romane de Afaceri si a Asociatiei Nationale a Brokerilor de Afaceri din Romania, acestia putand astfel sa aplice ulterior pentru a deveni membri ai ANBAR.

Brokerul de Afaceri este profesionistul care poate facilita / organiza si eficientiza procesul de intermediere a unei afaceri si isi face din aceasta activitate un business in sine sau complementar cu alte activitati pe care le desfasoara in mod curent. Pentru clarificare, dam cateva exemple de tranzactii aflate in sfera de activitate a unui broker de afaceri: vanzarea – cumparare integrala sau partiala a unei afaceri, realizarea de parteneriate de afaceri si asocieri, vanzarea de tehnologie sau know-how, tranzactionarea de francize, realizarea de contacte de afaceri care sunt urmate de incheierea de tranzactii intre doi sau mai multi parteneri de afaceri etc.

BURSA ROMANĂ DE AFACERI este prima si cea mai complexa platforma de intermediere si consultanta in afaceri din Romania cu acces la piata internationala, parteneri de afaceri, investitori straini, oportunitati de afaceri, care faciliteaza internationalizarea companiilor romanesti, investitiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures in tara si in strainatate, dezvoltarea si/sau restructurarea afacerilor, cumpararea si vanzarea de afaceri la cheie. Noi conectam oamenii de afaceri si companiile la noi piete de desfacere, parteneri si oportunitati de afaceri.

Banner SapunulCheia.ro

Managementul Informatiilor financiare si de marketing | Modulul 2 – Diploma Profesionala in Management CODECS

0

Managementul este complex si prezinta fatete diferite, printre care aspectele legate de marketing si cele financiare ocupa un loc important.

CODECS va propune un program Business School Professional structurat in doua parti principale – marketing si finante – pe care le veti parcurge atat secvential, cat si integrandu-le, asa cum se petrec lucrurile in viata reala de business. Conceptele de marketing va vor ajuta sa va serviti mai bine clientii, consumatorii, cumparatorii si celelalte grupuri interesate. Astfel, veti contribui la cresterea performantelor organizatiei in care lucrati, indiferent din ce sector este aceasta si indiferent ce pozitie ocupati in cadrul ei. Apoi, desigur, intelegerea aspectelor financiare ale organizatiei este la fel de importanta pentru managerii tuturor tipurilor de organizatii, pentru a fi in stare sa ia deciziile cele mai judicioase. O buna intelegere a modului in care trebuie gestionati banii organizatiei este importanta pentru toti managerii.

Cui ii este destinat?
Managerilor de orice nivel fara suficienta pregatire formala in domeniul marketingului si managementului financiar si care doresc sa-si consolideze competentele in aceste domenii
Specialistilor din alte domenii care doresc sa-si largeasca orizontul de cunostinte si sa-si imbunatateasca perspectivele de cariera

Structura si durata programului
Modulul 2 al Diplomei Profesionale in Management se bazeaza pe metodologia open learning, imbinand activitatea tip classroom tutorial la sediul CODECS cu activitatile online si studille de caz cu realizarea proiectelor individuale.
Desfasurat pe o perioada de 3 luni programul de training include:
Ilustrarea principalelor concepte de management financiar clarificand instrumentarul si procedurile financiare de evaluare si control a costurilor, stocurilor si profitabilitatii intr-un exercitiu financiar aferent unei organizatii
Managementul marketing-ului este prezentat succint reliefand mixul de marketing si metodele de planificare a activitatii de marketing, managementul echipelor de vanzari si activitatile referitoare la managementul de cercetare, proiectare si dezvoltare al unui produs/ grupe de produse.
Cursul este acreditat de catre Autoritatea Nationala pentru Calificari si dezvoltat pe baza competentelor din standardul Ocupational Manager, astfel incat fiecare particpant care finalizeaza cu succes acest toate modulele programului Diploma profesionala in Management sa poata sa isi desfasoare activitatea intr-o pozitie de management.

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.2525182 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe pagina noastra LinkedIn.

Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!
Te asteptam!

Banner SapunulCheia.ro

Fii unul din echipa LEGO Ninjago

0

Ninja strălucitoare, curajoasă și veselă din colecția LEGO a devenit faimoasă nu cu mult timp în urmă, dar jocuri uimitoare pe computer există deja aici cu un nou site de divertisment.
Venind în lume în 2011, războinicii curajoși din plastic au atras atenția nu numai fanilor faimosului set de constructori – mii de băieți și fete cu entuziasm fără precedent sunt purtați cu istoria și aventurile lor. Popularitatea Spinjitzu a ieșit din setul obișnuit de constructori și acum își trăiește propria viață pe paginile de cărți și reviste, pe ecrane de cinematografe și în jocuri populare pe calculator.
Este ușor să intri într-o lume realistă, plauzibilă și distractivă a ninjagoilor – eroi curajoși și profesorul lor înțelept să se întâlnească fericit cu invitații pe site-ul www.JocuriNinjago.com. Curajosul Cole, Kai, Jay, Zane și Nya disperat vor aduce cu plăcere toată lumea în aventuri interesante și periculoase online.
Jucătorii, care nu se tem de oameni moarte, schelete, dragoni și șerpi, pot participa la bătălii cu echipele de bogei și pot ajuta ninja curajos în bătaia atacurilor dușmanilor. Apoi, puteți merge direct la inamicul și încercați să găsiți o super-armă prețuită, care va fi foarte utilă eroilor.
Jucătorii, care nu-i plac împușcăturile și luptele, se pot bucura de jocuri cu arcadă, deoarece căutarea comorilor în labirinturi încurcate este crucială și pentru înfrângerea dușmanilor. Jocurile de pregătire pentru viteză, atenție și agilitate pot fi trecute singure și în compania prietenilor invitați prin intermediul rețelelor sociale. Teaserele logice, colorarea și puzzle-urile vor face apel la fanii calm și contemplativi ai ninjelor care arata ca Zane.
Sub îndrumarea înțeleptului și pacientului Sensei Wu, toată lumea poate să treacă formarea online și să devină un adevărat maestru al puterii marțiale antice a lui Spinjitzu. Poate că aveți nevoie de mai mult de o încercare, dar răbdarea și industria vor da roade, mai ales că sunt necesare pentru ninja viitoare.
Secțiunile relevante ale site-ului vor introduce jucătorii eroilor principali, caracterul lor, armele, obiceiurile. Ninja Kai este stăpânul elementelor de foc și liderul echipei, se îmbracă în costume roșii și folosește o sabie de foc în luptă. Eroul este temperat și impulsiv, mereu sfâșiat în luptă, dar dispus să asculte liniștit instrucțiunile lungi ale Maestrului Wu. Gânditorul Zane se referă la elementul complet opus de gheață, hainele sale sunt ușoare, iar eroul folosește gheață împotriva inamicilor. Cal și modest Cole este un partener excelent, oferindu-și toată puterea în lupta împotriva adversarilor. Elementul său – Pământ, deci culorile hainei sunt întunecate. În lupta împotriva adversarilor, el preferă să nu folosească arme, ci să lupte doar pe mâini. Caracterul Jay-ului rapid și vorbit corespunde elementului său de fulger. Hainele personajului în tonuri albastre și în luptele Jay pot folosi aproape orice armă – de la nunchak la aerocleks.
În timp, puteți asculta melodii și melodii familiare, mergând pe pagina de muzică. Și imagini colorate și dinamice sau portrete ale eroilor Ninjago sunt disponibile nu numai pentru vizualizare – le puteți descărca pe computer sau pe dispozitive mobile.
Accesul la lumea Ninjago pe www.JocuriNinjago.com este permis în orice moment fără înregistrarea și descărcarea de jocuri pe PC. Vino, juca, împărtăși impresii și recomanda cele mai bune jocuri, acordându-le o rată bună și o creștere a ratingului. Aici puteți întâlni noi cunoștințe, aflați toate secretele abilităților eroilor și deveniți unul dintre participanții echipei legendare. Jocurile moderne cu grafică colorată vor transfera jucătorul într-o lume magică cu numeroase misiuni, orientate logic, inteligent, viteză și precizie. Jocurile de pe site se vor potrivi perfect atât jucătorilor adulți, cât și tinerilor participanți la confruntare. Navigare simplă, o descriere detaliată a regulilor și controalelor, o selecție largă de jocuri de calitate – este doar o mică parte din ceea ce a fost pregătit pentru vizitatorii site-ului nostru nou.

Banner SapunulCheia.ro

Zmeur Heritage, cel mai popular soi de zmeura

0
Zmeur Heritage

Esti in cautarea unui soi de zmeura remontat, care sa fructifice si vara si toamna tarziu? Cauti un soi de zmeura usor de adaptat la conditii de clima si relief, deloc pretentios in ceea ce priveste solul? Soiul Heritage este un clasic, foarte apreciat si cultivat pe teritoriul Romaniei.

Cultivat, in special, pentru fructele sale mari si delicioase, soiul Heritage este o investitie profitabila pentru incepatori dar si pentru cei cu experienta in domeniu. In primul rand, vorbim despre un zmeur cu productivitate foarte buna si o rezistenta excelenta la inghet, boli si arsita.

Pentru a obtine rezultate de nota 10, este necesar ca soiul zmeur Heritage sa fie plantat la soare si sa aiba suficienta apa. Terenul trebuie sa fie usor inclinat si ferit de vant. Sunt cerintele minime. Odata stabilite aceste detalii, te vei bucura de doua recolte pe an, bogate si gustoase.

De ce este zmeur Heritage un soi apreciat?

Heritage este unul dintre cele mai cautate si apreciate soiuri de zmeura. Motivul? Pretentiile mici, capacitatea de productie mare, fructele gustoase, bune de expus la raft. In plus, vorbim despre un soi remontat, deci, despre fructe de doua ori pe an! Este unul dintre cele mai bune soiuri pentru productia de toamna.

Iata ce este important sa stii despre acest soi. Caracteristici

Soiul Heritage este originar din SUA. Creste vertical si nu are nevoie de suport. Este un soi remontat care asigura o productie secundara, toamna, pe varfurile drajonilor noi. Pentru ca tulpina este rigida, planta poate sa sustina incarcatura de fructe fara spalier. Ceea ce, bineinteles, este un plus.

Este un soi autofertil, nu suporta excesul de umiditate, insa are nevoie de stropiri frecvente, mai ales, in lunile caniculare. Aciditatea din sol trebuie sa fie moderata. Zmeur Heritage  nu suporta umbra, motiv pentru care trebuie plantat in locuri bine luminate.

Zmeur Heritage are o rezistenta foarte buna atat la temperaturi scazute, cat si la cele ridicate, dar si la trecerile bruste de temperatura. Rezista bine si la boli sau daunatori.

Un alt avantaj asigurat de acest soi este acela ca fructele sale nu cad, in cazul in care amani culesul cu cateva zile. Mai mult, fructele sunt rezistente la manipulare si transport, pastrandu-si aspectul intact.

Epoca de maturare are loc in prima decada a lunii iulie (prima rodire) si ultima decada a lunii august. A doua rodire are loc  in prima decada a lunii septembrie.

Fructele sale merita toata atantia! Acestea se remarca prin marime (fructe medii spre mari), dar si prin culoare-rosu intens, lucios. Forma lor este conica, iar gustul este puternic aromat. Zmeura Heritage este usor de comercializat, aspectul fiind unul placut.

Fructele de la acest soi sunt perfecte pentru delicatesele culinare, in special,  cele de cofetarie. Zmeura Heritage poate fi consumata proaspata, concelata si semi-preparata. Un ingredient inedit pentru sucuri naturale, dulceturi, gemuri si jeleuri.

SC STRONGBERRY SRL produce si comercializeaza material saditor  pentru arbusti fructiferi. Ai accesul la o gama variata de zmeura, printre care zmeur Heritage, zmeura Heritage, drajoni zmeur Heritage. Firma iti asigura documente de certificare si pasaport fito-sanitar. Comenzile se pot efectua si online.

SC StrongBerry SRL,

office@strongberry.ro

0724.409.668 / 0724.158.633

 

Banner SapunulCheia.ro

Zmeur Cayuga, un soi performant. Iata de ce

0
Zmeur Cayuga

Cauti un soi de zmeura performat? Zmeur Cayuga este un soi timpuriu, viguros, drojeneaza puternic, rezistent la schimbari climatice, bun pentru comercializare. Pe scurt, ai  tot ceea ce este important la un soi bun de zmeura.

Zmeura Cayuga este  raspandita pe teritoriul tarii noastra, fiind un soi apreciat si usor de lucrat. Nu presupune tratamente costisitoare, iar fructele sunt delicioase, suculente si au un gust dulce, perfect pentru a fi consumate proaspete si nu numai. Avand acest soi, cresterea si fructifiarea zmeurului va fi o activitate placuta, chiar si la indemana incepatorilor.

De ce zmeur Cayuga si nu un alt soi de zmeura?

Infiintarea unei plantatii de zmeura nu presupune investitii mari si nici efort, ci doar minime informatii si un soi bun, care sa fructifice suficient de mult.

Zmeura, indiferent de soi, prefera solurile bine drenate, de tip argilos, nisipos, argilo-nisipos, cu o aciditate potrivita (unele soiuri suporta bine chiar si solurile cu o aciditate crescuta). Ideal ar fi ca terenul sa fie usor inclinat si, foarte important, ferit de vant. Pentru a se dezvolta, zmeura are nevoie de lumina suficienta.

Zmeur Cayuga este un soi cu traditie in tara noastra, fiind cultivat, de ani de zile, in toate zonele Romaniei(munte, campie, deal). Este cunoscut ca fiind un soi cu putere de drajonare mare, care are o rata de prindere foarte buna.

Soiul de zmeura Cayuga formeaza tulpini semiviguroase , fructele sunt de marime medie (4-5 grame), sferice sau ovo-sferice, rosii-caramizii sau carmin, se desprind usor la recoltare. Un avantaj este acela ca drupeolele sunt bine lipite intre ele ceea ce faciliteaza culesul/transportul/manipularea fructelor.

Cayuga are nevoie de sustinere. Pentru ca produce, inclusiv, toamna pe varfuri,  planta nu se poate sustine singura, motiv pentru care se recomanda un sprijin suplimentar  sub forma de spalieri cu un rand de teuri. In ceea ce priveste procedeele de intretinere, acestea nu difera fata de alte soiuri. Tunderea se face primavara, odata cu trecerea inghetului.

Soiul rezista bine la temperaturi scazute dar si la cele ridicate (cu conditia sa fie udat suficient, mai ales in zilele de seceta). Cayuga nu este sensibil la daunatori sau boli, fiind un soi ce nu necesita tratamente costisitoare. Administrarea unui ingrasamant natural este suficient pentru o crestere sanatoasa.

Este un soi bun care fructifica vara foarte devreme dar si toamna. Deoarece fructifica timpuriu, fructele sale sunt la mare cautare, putand fi comercializate cu un pret mai bun fata de alte soiuri.

Arbustii Cayuga produc fructe atat la inceputul verii, cat si toamna, in luna septembrie .

Fructele au un gust placut si o gama completa de vitamine/minerale. Se consuma proaspete, congelate sau semi-preparate. Sunt un ingredient perfect in preparatele de cofetarie. Zmeura Cayuga este ideala pentru gemuri, dulceturi, sucuri, etc. Aspectul fructelor este comercial.

Singura conditie pentru a avea rezultate foarte bune este sa apelezi la un furnizor specializat  care sa-ti puna la dispozitie material saditor de calitate. SC STRONGBERRY SRL poate furniza zmeur Cayuga, zmeura Cayuga dar si drajoni zmeur Cayuga din pepiniera proprie. Comanda se poate face si online, cu livrare in toata tara.

SC StrongBerry SRL,

office@strongberry.ro

0724.409.668 / 0724.158.633

Banner SapunulCheia.ro

Häfele aduce Viitorul în casa ta, printr-un mobilier inteligent și multifuncțional

0
mobilier inteligent

Häfele, lider în domeniul producției și comercializării de accesorii și feronerie pentru mobilier, precum și sisteme electronice de control al accesului, ține pasul cu dezvoltările erei digitale printr-o multitudine de noi produse revoluționare care fac posibilă integrarea acestora în case inteligente și spații de locuit multifuncționale.

Planificarea mobilierului într-un mod integrat, dezvoltarea produselor ținând cont de tendințele din industrie, dar mai ales de nevoile consumatorilor, cunoștințele de specialitate, logistica de top și serviciile de neegalat, toate acestea sunt atuu-urile Häfele cu ajutorul cărora se evidențiază în cadrul expoziției de la Târgul Holz-Handwerk, din Nuremberg, prezentând experiența soluțiilor 360°.

Astfel, cu ajutorul sistemului de reglare a plintei Häfele Axilo egalizarea mobilierului de bucătărie pe picioarele plintei, în special pe cele din spate, devine mult mai simplă și ușoară. Sistemul inteligent de ajustare de la Häfele pune capăt problemelor oricărui montator și oferă o reglare ergonomică, cu monitorizarea simultană a nivelului.

Sistemul de iluminare cu LED-uri din gama Loox, deschide orizonturile spre o lume inteligentă a mobilierului și a încăperilor, fiind un reper important în dezvoltarea aplicației Häfele Connect. Cu ajutorul acesteia și a Controller-elor BLE Box, controlul individual al luminilor (on/off, modificarea nivelului de luminozitate și a temperaturii culorii) și gestionarea inteligentă și în timp real a aplicațiilor electrice (uși culisante, lifturi TV) devin adevărate beneficii pentru utilizator.

În completarea experienței 360 vin soluțiile din gama Easy Storage, un sistem complet pentru montarea dulapurilor dintr-o singură sursă. Cu un design modern și suprafețe unitare, fiecare raft sau suport al dulapului poate fi adaptat în funcție de necesități datorită existenței noului conector, care economisește cu 50% timpul de montare și care, în comparație cu conexiunile înșurubate, permite asamblarea și dezasamblarea fără utilizarea uneltelor speciale.

De asemenea, spațiul de lucru poate fi transformat cu ajutorul sistemului ergonomic de accesorii de birou Officys. Tehnologia premium a produsului asigură condiții perfecte de muncă și oferă reglarea înălțimii biroului în mod silențios prin simpla apăsare a unui buton.

Häfele are grijă și de calitatea aerului, prin intermediul purificatorului de aer PurePlasma. Noile purificatoare asigură un aer curat, respirabil, în orice încăpere a casei datorită tehnologiei inovatoare de eliminare a mirosurilor, bacteriilor, germenilor, sporilor de mucegai, alergenilor și distrug virușii și ciupercile existente în aerul din încăpere. Aerul este curățat, în combinație cu o o hotă, ca un dispozitiv integrat, sau în mod independent.

Un alt accesoriu care face parte din soluțiile integrate este și oglinda multifuncțională, care combină lumina, cu sunetul și comenzile de dezaburire, într-un singur produs. Cu o operare intuitivă, funcțiile sunt controlate prin atingerea tastelor de pe oglindă. Sistemul de sunet poate fi controlat și de la distanță cu ajutorul tabletei sau a unui smartphone.

Nu în ultimul rând, noua colecție de mânere pentru mobilier, H17 impresionează prin funcționalitatea, designul și finisajele moderne din materiale precum oțel inoxidabil sau cupru. Acestea oferă un aspect deosebit, inconfundabil și individual, obiectelor de mobilier din bucătărie, living, dormitor, baie sau hotel, fiind disponibile în mai multe variante de texturi și culori.

Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2015, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,3 miliarde de euro, având peste 7.100 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, vine în întâmpinarea producătorilor de mobilă, revânzătorilor de feronerie și accesorii pentru mobilă, designerilor și arhitecţilor prin soluțiile și produsele inovatoare.

Banner SapunulCheia.ro

Second medical opinion – a doua sansa la viata

0
Second medical opinion

Un raport al Institutului Naţional de Diagnostic arata faptul ca, in Romania, unul din zece pacienti primeste un diagnostic gresit. Mai mult decat atat, unul din sase pacienti se teme ca ar putea primi un diagnostic incorect sau un plan de tratament ineficient, in special din cauza nivelului scazut al increderii oamenilor in sistemul public de sanatate. In acest context, un numar tot mai mare de persoane apeleaza la second medical opinion care implica repetarea setului de analize sau alegerea unui medic diferit pentru interpretarea rezultatelor obtinute in urma investigatiilor medicale realizate.
De cele mai multe ori, pacientii decid sa apeleze la second medical opinion atunci cand primesc diagnosticul unor boli grave, insa orice persoana are dreptul de a opta pentru un al doilea aviz medical conform Legii 46/2003, art. 11 din Romania. Repetarea analizelor sau discutia cu un alt medic le aduce pacientilor numeroase beneficii, printre care: confirmarea 100% a diagnosticului, alegerea celui mai bun tratament care exista in concordanta cu rezultatele analizelor si cu istoricul sau medical, identificarea optiunilor si aflarea tuturor implicatiilor schemei de tratament alese.
In acest context, asigurarile private de sanatate reprezinta cea mai sigura alternativa pentru a avea certitudinea unui second medical opinion avizat. Astfel, pacientul va avea o perspectiva cat mai clara asupra situatiei in care se afla si asupra pasilor pe care trebuie sa ii urmeze pentru a se insanatosi. Pentru a veni in sprijinul persoanelor care se gasesc in situatii medicale dificile, impreuna cu asiguratorul britanic LAMP Insurance, am creat NESAcard – un produs care acopera investigatiile initiale in cazul diagnosticului de cancer sau beneficiul bani, in cuantum de 2000 euro, dar si second medical opinion, in cadrul NESA (New European Surgical Academy). afirma Zahal Levy, Presedintele MediHelp Internațional.
Tinand cont de faptul ca, in ultimii ani, a crescut preocuparea romanilor pentru starea lor de sanatate si dorinta de a primi tratamentul de care au nevoie, second medical opinion reprezinta inca un pas important facut de catre pacienti pentru a se asigura ca primesc cea mai buna ingrijire medicala de care au nevoie. Accesarea acestui serviciu in cadrul unei retele chirurgicale internationale care include lideri de opinie Paneuropeni, dar si globali, in domeniul oncologiei si al chirurgie oncologice, avand membri in 54 de tari, se poate face prin NESAcard pentru doar 33 euro / an.

Banner SapunulCheia.ro

Un nou program de training pentru fermieri este lansat de Creative Business Management

0
training pentru fermieri

Agenția de training Creative Business Management lansează, în data de 2 martie, un nou program de curs susținut de specialiști care oferă informații esențiale, necesare pentru activități performante în agricultură. Timp de 4 zile, în cadrul cursului ”Managementul fermei” participanții vor învăța despre modul în care pot face un plan de afaceri, despre organizarea activităților fermei și marketingul produselor agricole.
“Cursul”Managementul fermei” este lansat după o experiență de 4 ani în organizarea de cursuri în agricultură. În acești ani am învățat de la cei peste 600 de cursanți care sunt problemele cele mai dificile în agricultură și care sunt nevoile lor de formare. Ne dorim ca acest curs să răspundă, în mare parte, întrebărilor despre organizarea activităților în fermă și să îi ajute pe cei aflați la început de drum să găsească oportunități viabile de finanțare și vânzare a produselor”, a declarat Beatrice Pandea, coordonator training în cadrul Creative Business Management.
Acest program este dedicat atât fermierilor cu exploatații de dimensiuni mari care doresc să eficientizeze activitatea, cât și proprietarilor de ferme mici care își doresc să crească printr-un plan de afaceri finanțat din fonduri europene.
”Fermierii care conduc ferme profitabile știu că succesul activității agricole ține, de cele mai multe ori, de planificare și finanțare. Ei știu mai bine ca oricine că, spre deosebire de alte meserii, a fi șef de fermă nu este o activitate cu program definit. Șeful de fermă este înainte de toate o vocație, pe care mulți fermieri o transmit către generațiile următoare”, a adăugat Beatrice Pandea.
Programul este structurat în patru zile de curs, în care participanții vor învăța cum să își extindă business-ul și să își maximizeze profitul. Programa cursului cuprinde: planul de afaceri al fermei, activitatea de producție vegetală a fermei, activitate de producere animală în ferma zootehnică și marketingul și vânzarea produselor agricole.
Prima parte a acestui program este susținută de lectorul Violeta Rusu, cu o experiență de peste 10 ani în project management pentru obținerea finanțărilor din fonduri europene în domeniul agriculturii. Lectorul va împărtăși participanților la curs noțiunile cele mai importante în vederea stabilirii unui plan de afaceri pe termen lung cu rezultate eficiente.
Cea de a doua zi de curs din programul ”Managementul fermei” este susținută de lectorul Maria Toader, profesor în cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Agricultură. Cu o expertiză vastă în domeniu ea le va oferi cursanților noțiunile teoretice și cele mai bune practici verificate din activitatea de producție vegetală a fermei.
Programul cuprinde și un curs de o zi despre activitatea de producție animală în ferma zootehnică. Cursanții vor dobândi noțiuni teoretice despre organizarea, comercializarea și valorificarea produselor, predate de lectorul Viorica Boboc.
Ultima zi de curs este dedicată marketingului și tehnicilor de vânzare a produselor agricole, în care participanții vor afla care sunt etapele esențiale în valorificarea produselor agricole și ce instrumente pot folosi pentru a crea o strategie puternică de promovare și vânzare. Cursul este susținut de Bianca Preda, redactor șef al revistei Eco-Ferma – singura revista de agricultură ecologică, fost jurnalist cu o bogată experienţă în activitatea de PR și consultant de imagine în proiecte de dezvoltare în agricultură. De peste 12 ani coordonează şi implementează strategii de promovare pentru companii din domeniul agricol. Experiența sa în promovarea agriculturii este dobândită prin participarea la evenimente interne și internaționale de profil.
Cursul este organizat în București, iar doritorii își pot rezerva locul prin apel telefonic numărul 0743.183.353, pe email la cursuri@cbmanagement.ro sau pe pagina cursului.

Banner SapunulCheia.ro

Schimbările și avantajele oferite de utilizarea Poliței de Asigurare de Garanție Vamală comparativ cu o Scrisoare de Garanție Bancară sau numerar

0
Polița de Asigurare Vamală

CertAsig Insurance and Reinsurance și Deloitte Romania, alături de BusinessMark Event Management anunță organizarea evenimentului „Polița de Asigurare Vamală – o alternativă eficientă la Scrisoarea de Garanție Bancară”, ce va avea loc pe 27 februarie 2018, la Hotel InterContinental din București. Întâlnirea reprezintă o invitație la un mic dejun de afaceri alături de unii dintre cei mai buni specialiști de pe piața asigurărilor de Garanții Contractuale și Vamale din România.

Scopul acestui eveniment este de a afla care sunt cele mai importante schimbări legislative și de a cunoaște principalele beneficii ale utilizării unei Polițe de Asigurare de Garanție Vamală comparativ cu o Scrisoare de Garanție Bancară sau numerar.

În prezent, legislația vamală permite operatorilor economici să apeleze la o nouă formă de garantare vamală și anume o poliță emisă de societățile de asigurare stabilite pe teritoriul Uniunii Europene. Spre deosebire de metodele tradiționale de garantare în vamă – numerar sau Scrisoare de Garanție Bancară, Polița de Asigurare de Garanție Vamală eliberează, în primul rând, cash-ul colateral, lăsând resursele financiare la dispoziția afacerii. De asemenea, aceasta permite ridicarea limitei de garantare, comparativ cu metodele tradiționale, asigurând un număr suplimentar de operațiuni vamale, un număr mai mare de parteneri comerciali.

Participanții au oportunitatea de a se întâlni cu următorii speakeri:

  • JAMES GRINDLEY, CEO, CertAsig
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România
  • SÎNZIANA MUSCALU, Chief of Bond Underwriting, CertAsig
  • COSMIN DINCĂ, Senior Consultant, Customs & Global Trade, Deloitte România

Asigurările de Garanții Contractuale și Vamale reprezintă un produs relativ nou pentru Europa Centrală și România. Deși subscrierile de obligațiuni au început să apară în România în urmă cu aproximativ 7-8 ani, există încă o slabă cunoaștere a modului în care acestea funcționează și cum pot fi folosite de către companii. Cel mai des întâlnite asigurări în regiune sunt cele de ofertă, performață și întreținere, care sunt și cele mai cunoscute. Există multe alte utilizări ale asigurărilor care pot fi observate și în alte țări. În fapt, Italia are unul dintre cele mai extinse portofolii din Europa și, probabil, din lume. În acest sens, considerăm că putem învăța multe de la această piață vastă. CertAsig este un asigurător ce oferă produse specializate și aproximativ 30% din portofoliul nostru îl reprezintă asigurările de garanții. Compania noastră caută permanent oportunități de a lansa noi produse și de a răspunde cerințelor clienților. Pentru că Polița de Asigurare de Garanție Vamală este subiectul central al conferinței, în mod cert, și potențialul pentru acest produs este semnificativ. Portul Constanța este al doilea cel mai mare din Europa, după cel din Hamburg. Și România are garanții esențiale cu cinci țări, atât din Uniunea Europeană, cât și din afara UE. Dat fiind faptul că importurile cresc în România, se observă și nevoia unor garanții personalizate. În cadrul CertAsig, vedem acest aspect ca pe o oportunitate interesantă. Suntem norocoși că acest eveniment reunește specialiștii și liderii pe piața asigurărilor de Garanții Contractuale și Vamale din România, care vor împărtăși din cunoștințele și experiența personală. Sunt sigur că întâlnirea va fi una utilă și sperăm să stimuleze cunoașterea și utilizarea asigurărilor de garanții în România.”, declară James GRINDLEY, CEO, CertAsig.

Polițele de asigurare de garanții vamale sunt utilizate în mod frecvent în țările membre ale Uniunii Europene, ca urmare a cadrului legislativ permisiv. Scopul nostru îl reprezintă promovarea acestora și în mediul de afaceri din România. În situația în care participantul la comerțul internațional este interesat de dezvoltarea activelor companiei, de noi investiții, sau pur și simplu nu dispune de toate resursele neceare, accesarea unui astfel de instrument de garantare, oferă în mod cert oportunitatea de utilizare eficientă a resurselor financiare ale unei companii, eliberând sumele de bani blocate în scrisorile de garanție bancară. Cu siguranță, concluziile evenimentului vor fi pe măsura așteptărilor tuturor acelora ce doresc să își eficientizeze timpul acordat în obținerea unei Garanții Vamale precum și costurile pentru utilizarea acesteia, în raport cu câștigul oferit”, declară Sînziana MUSCALU, Chief of Bond Underwriting, CertAsig.

 „Introducerea unei noi metode de garantare în relația cu autoritatea vamală arată încă o dată preocuparea constantă a legiuitorului European pentru susținerea mediului de afaceri, a participanților la comerțul internațional mai precis. În contextul actual, resursele financiare disponibile în interiorul fiecărei societăți deschid constant noi oportunități de afaceri, noi orizonturi, fiind deosebit de valoroase. De aceea, polița de garantare vamală este un produs deosebit de valoros pentru societățile care nu doresc să-și blocheze resursele financiare într-o scrisoare de garanție bancară. Mai mult, apariția unor noi jucători în domeniul garanțiilor vamale, alături de cei tradiționali (societățile bancare), va duce la împărțirea riscurilor inerente între mai mulți participanți, ceea ce le va face mai ușor de controlat și absorbit la un cost din ce în ce mai mic pentru mediul de afaceri.”, declară Mihai PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România.

Conferința se adresează companiilor care realizează activități de import-export, transportatorilor, comisionarilor vamali și brokerilor de asigurări, directorilor generali și financiari.

Evenimentul este organizat de CertAsig Insurance and Reinsurance, Deloitte,  cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Financiarul.ro, Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, www.transport-business.ro, 100% Construct, SpatiulConstruit.ro, Gazetadestiri, Business24, Calendar Evenimente, Debizz, Revista Valoarea, Transilvania Business, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Manager Express, Global Manager, Chalbert, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect, Rabbit Media.

Înregistrarea la eveniment se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Despre CertAsig

CertAsig este o companie de asigurări românească, cu sediul în București și operațiuni în România,Turcia, Bulgaria și Cehia. Este o companie de asigurări dedicată segmentului Corporate și este lider pe piața asigurărilor din regiunea Mării Negre. CertAsig are sucursale în Constanța și Cluj, reprezentanțe regionale în Suceava și Râmnicu Vâlcea, un birou de legătură în Istanbul (Turcia) și o sucursală în Sofia (Bulgaria).

CertAsig oferă soluții inovatoare în piețele din România, Bulgaria și Turcia, experiență și standarde internaționale în asigurări pentru companii, adaptate la specificul piețelor locale, servicii corecte și prompte de instrumentare a daunelor, programe de reasigurare puternice, menite să confere siguranța financiară.

Despre Deloitte

Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale care oferă clienților o gamă completă de servicii integrate de consultanță. A dezvoltat o strategie solidă, la bază căreia se află o gamă diversificată de servicii profesionale furnizate clienților și un număr considerabil de industrii deservite în întreaga țară.

Pune la dispoziția clienților resurse internaționale și priceperea locală pentru a-i ajuta să exceleze indiferent de locul în care aceștia își desfășoară activitatea.

Diversitatea este parte integrantă a identității companiei.

Despre BusinessMark Event Management

BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE