Acasă Blog Pagina 82

Tommy Hifiger aduce la Milano TOMMYNOW “DRIVE” Primăvară 2018

0
Tommy Hifiger

TOMMYNOW „DRIVE” a călătorit la Milano cu Gigi Hadid; ținutele pentru femei și bărbați, de pe podiumuri, sunt disponibile într-un ecosistem de canale de cumpărare din peste 70 de țări. Total reinventat, evenimentul interactiv pentru Primăvară 2018, TOMMYNOW, a combinat moda cu activități relaționate curselor de Formula 1, celebrând parteneriatul lui Tommy Hilfiger cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

Tommy Hilfiger anunță TOMMYNOW „DRIVE”, un eveniment interactiv plin de energie, construit în jurul modei, inovației și lumii pline de adrenalină ale curselor de Formula 1. Inspirat de pasiunea lui Tommy Hilfiger pentru spoturile cu motor, show-ul a combinat viteza și actualitatea cu o notă de nostalgie pentru vintage.

A patra prezentare de sezon a brandului, TOMMYNOW Primăvară 2018, a avut loc în timpul Săptămânii Modei de la Milano, pe 25 februarie 2018, la 21:00 (ora României), la Milano Congressi.
După succesul primelor trei prezentări TOMMYNOW, cea de Primăvară 2018 a fost construită pe formatul marca Tommy Hilfiger, „See Now, Buy Now”.

SPRING 2018 COLLECTION STATEMENT
Ciao, Milano. Experiența fashion TOMMYNOW răscolește orașul cu cele mai tari piese ale colecției de Primăvară 2018. E cool, îndrăzneață și fiecare look poate fi cumpărat instantaneu.
Oferim un omagiu pasiunii lui Tommy pentru curse, combinând tradiția americană cu o notă atletică, modernă, pentru el și pentru ea. Regăsim jocuri unice cu proporțiile și formele; reinterpretări surprinzătoare ale pieselor noastre iconice; traduceri grafice ale dungilor de inspirație Formula 1, carourilor și logo-urilor de arhivă.
Parteneriatul cu Campionii Mondiali Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport, ne hrănește spiritul inovator, depășind granițele experiențelor interactive în timp ce rămânem accesibili tuturor prin aplicația TOMMYNOW SNAP. Să pornim.

COLLECTIONS
TOMMYNOW “DRIVE” a marcat lansarea colecției capsulă TommyXGigi, pentru primăvară 2018. Supermodelul internațional Gigi Hadid este ambasadorul global al brandului TOMMY HILFIGER, colecțiile pentru femei, incluzând îmbrăcăminte, încălțăminte, ochelari de soare, ceasuri și parfum. Colecția TommyXGigi celebrează viteza – de la pasiunea lui Tommy pentru sporturile cu motor la ritmul alert de viață al lui Gigi.
După succesul evenimentului TOMMYNOW din toamna lui 2017, brandul continuă să democratizeze podiumul și să prezinte ținute HILFIGER COLLECTION atât pentru bărbați, cât și pentru femei.

TOMMYNOW “DRIVE”
Peste 2.000 de oaspeți, printre care consumatori, presă, persoane VIP, cumpărători și influenceri din industrie, au fost invitați să se bucure de experiențe fashion surprinzătoare. Oaspeții au fost introduși în lumea plină de energie a TOMMYNOW „DRIVE” printr-un tunel futuristic, cu o cifră octanică ridicată și o stație de tip portret, au fost învăluiți în sunetele unei curse de Formula 1, courtesy of BOSE, și lumini LED. Au trecut prin fiorii unei curse în cadrul simulatorului de curse F1 și provocarea Pitstop F1, ambele oferite de Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
Tommy Hilfiger a fost recent poziționat în topul primelor 3 cele mai inovatoare companii din Stil, de către Fast Company, în ediția sa anuală de marcă. Această recunoaștere a venit datorită abordării unice a brandului, TOMMYNOW „See Now, Buy Now”, recunoscând inovațiile digitale și de comerț pe care TOMMY HILFIGER le-a lansat prin această platformă.
TOMMYNOW continuă să acționeze ca un incubator în care se testează, evoluează noi tehnologii, care sunt apoi integrate în afacerea Tommy Hilfiger. În acest sezon, experiența TOMMYNOW „Behind the Drive”, produsă prin efecte parallax, a venit cu un strat în plus de povestire digitală. Prin scanarea codurilor QR, împărțite prin spațiul de la Milano Congressi, oaspeții au fost introduși în lumea TOMMYNOW. Conținutul exlusiv foto și video a inclus evoluția capsulei colaborative pentru primăvară 2018 TommyXGigi și procesul de asamblare a unei mașini de curse Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
TOMMYNOW SNAP continuă să folosească tehnologie de recunoaștere a imaginii 2D și 3D, care le permite utilizatorilor să facă o fotografie a oricărui obiect din magazin, de pe podium, dintr-o reclamă sau de pe stradă și să-l poată cumpăra direct de pe tommy.com. Pentru Primăvară 2018, aplicația deschide porțile lumii modei, a designului de colecție, artizanatului și pasiunii cu TOMMYNOW „Behind the Drive”. Pe lângă faptul că recunoaște colecțiile feminine și masculine din Primăvară 2018, ale TommyXGigi și HILFIGER COLLECTION, aplicația TOMMYNOW SNAP prezintă și imagini din culise cu procesul de design al produselor, pentru a îmbogăți experiența de shopping dincolo de prezentarea TOMMYNOW. În plus, conținutul video include evoluția colecției capsulă TommyXGigi de primăvară 2018 și un social media feed cu celebrități care poartă piesele favorite din colecție.
În acest sezon, TMY.BOY și TMY.GRL, chatbots powered by A.I., vor oferi sfaturi de styling ale celebrităților prin conținut video oferit de influencerii de la TOMMYNOW „DRIVE”, care vor împărtăși ținutele lor favorite din colecțiile de primăvară 2018 TOMMY HILFIGER.
Show-ul a fost deschis de supermodelul internațional Gigi Hadid și a continuat cu top modele precum Bella Hadid, Anwar Hadid, Lucky Blue Smith, Winnie Harlow, Hailey Baldwin, Christian ‘King’ Combs, Cordell Broadus, Audrey Hilfiger, Julian Ocleppo, Hannah Ferguson, Joan Smalls, Sora Choi și Josephine Skriver.

Banner SapunulCheia.ro

Amazon business boost, trainingul care transformă o idee într-un business global

0
Amazon

Amazon este platforma online cu cea mai rapidă creștere din lume, iar ea a devenit disponibilă și antreprenorilor români care doresc să își crească veniturile prin vânzarea de produse la nivel global. Potențialul investiției în vânzarea de produse pe Amazon este unul uriaș și a permis antreprenorilor din mediul online precum Sergiu Nichițean să încheie anul 2018 cu o cifră de afaceri de aproape 150.000 de dolari, exclusiv din acest domeniu. Experiența lui Sergiu ca antreprenor este împărtășită în cadrul unui curs intensiv, lansat împreună cu agenția de training Creative Business Management. „Amazon business boost” va avea prima ediție în perioada 24-25 martie 2018, la București și își propune să îi ajute pe antreprenori să găsească cu ușurință drumul către o afacere prosperă în comerțul online la nivel global.
Cursul va începe cu o prezentare generală a platformei Amazon Market Place și va detalia cele mai simple și eficiente moduri de a trece de următoarele provocări:
• Găsirea unui produs viabil. Cum găsim o nișă cu multe vânzări, dar o concurență mică?
• Găsirea unui furnizor în China, dar și cum se pot livra produsele direct din România.
• Crearea contului de vânzător terț pe Amazon și detalii despre fiscalitate.
• Crearea unui brand.
• Crearea paginii de prezentare a produsului.
• Obținerea primelor recenzii.
• Crearea și optimizarea campaniilor de reclame.
• Strategia de lansare a produsului.
• Sfaturi pentru creșterea afacerii.
La finalul cursului, participanții vor primi gratuit două resurse complete de informație realizate de trainerul Sergiu Nichițean : “Business a l’Amazon – Rețeta care nu pică greu” și broșura “Fabricat în România, vândut pe Amazon”.
Sergiu Nichițean a pornit prima lui afacere online în 2006, la 18 ani, și a vândut-o 4 ani mai târziu. Este vorba despre un site care găzduiește o comunitate pentru pasionații de mountain-biking. A studiat și a profesat în domeniul dezvoltării software pentru aplicații web și a experimentat de-a lungul anilor diverse afaceri online, de la marketing afiliat la comerț electronic. În 2014 a dezvoltat un magazin online care vinde produse fabricate în România pe plan internațional. De patru ani, Sergiu continuă să își dezvolte afacerea pe Amazon și își îndrumă comunitatea pentru a reuși să facă bani din vânzarea de produse pe Amazon. În martie 2017 a lansat primul produs fabricat în China și a încheiat anul cu un volum de vânzări de aproape $150.000. Este singurul trainer din sfera Amazon seller-ilor români care vorbește despre vânzarea produselor românești pe această platformă.

Banner SapunulCheia.ro

Cursuri si certificari Lean Six Sigma

0
Cursuri

In perioada 10-11 martie & 17-18 martie & 24 martie 2018 CODECS organizeaza in Bucuresti cursul Lean Six Sigma Green Belt.

Prin prezentari interactive, exercitii practice, activitati de grup, simulari si exemple concrete acest curs isi propune o intelegere aprofundata si corecta a elementelor fundamentale si a principiilor de baza ale metodologiei Lean Six Sigma. La finalul cursului participantii vor fi in masura sa:
• Inteleaga si sa explice beneficiile metodologiei Lean Six Sigma si a abordarii structurate pe etape DMAIC
• Aplice principiile de baza ale metodologiei, precum si instrumentele aferente fiecarei etape
• Propuna, demareze si conduca cu succes proiecte concrete de optimizare a unor procese.

Cursul este destinat managerilor sau proprietarilor de procese din conducerea executiva, sefilor de departamente – care au sarcina de a mentine performantele proceselor in care sunt implicati si de a veghea la ameliorarea lor continua, colaboratorilor in situatia de a conduce un proiect pe termen scurt, pentru a aprecia daca LSS este recomandabila, expertilor sau specialistilor din procese invitati sa participe in cadrul sesiunilor de rezolvare a problemelor si de ameliorare a performantelor proceselor din cadrul departamentelor lor. Cursul este destinat tuturor celor interesati de optimizarea proceselor din orice domeniu de activitate, din organizatii care au inceput sau au in plan inceperea unui program Lean Six Sigma.

Lean Six Sigma NU este aplicabila doar in productie, ci oriunde se intâmpla procese, adica peste tot, in orice fel de organizatii.

Cursul are ca obiectiv transferul de competente pentru insusirea cunostintelor teoretice de baza si generale initiale, precum si a competentelor generale si specifice referitoare la:
• managementul proceselor (organizarea locului de munca, identificarea tendintelor de variatia a procesului si a cerintelor clientului, proiectarea metodelor de analiza si imbunatatire a procesului, imbunatatirea procesului, dezvoltarea sistemului intern de imbunatatire continua a proceselor)
• competentele fundamentale: dezvoltare personala continua, rezolvarea problemelor, comunicarea informatiilor necesare pentru imbunatatirea proceselor
• identificarea oportunitatilor de ameliorare a proceselor in cadrul propriilor organizatii
• utilizarea unui vocabular comun (standard) propriu metodologiei Lean Six Sigma si intelegerea principiilor fundamentale ale abordarii DMAIC, cu scopul de a contribui la rezolvarea problemelor si la ameliorarea proceselor
• lucrul in echipa, utilizind principalele instrumente ale metodologiei Lean Six Sigma.

Durata cursului: cursul se desfasoara pe durata a 5 zile, cu un total de 35 ore (40 de ore inclusiv pauze).
Certificare: participantilor li se acorda certificate eliberate de o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA (CODECS – Accredited Training Organization). De asemenea, participantilor li se asigura pregatirea in vederea sustinerii unui eventual examen de certificare internationala.
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
o Durata: 5 zile | 10-11 martie & 17-18 martie & 24 martie 2018
o Locatia: Sediul CODECS din Strada Agricultori nr.37-39, sector 2, Bucuresti
o Pret: 500 Euro + TVA / participant (in aceasta suma sunt incluse materialele de curs, mesele de pranz si coffee-break-urile)

o Oferta lunii martie: 450 Euro + TVA / participant

Din luna septembrie 2014 CODECS a devenit Accredited Training Organization a International Association for Six Sigma Certification cu sediul in SUA, Phoenix, Arizona, pentru programele Yellow, Green si Black Belt. Aceasta acreditare atesta faptul ca programele de training Lean Six Sigma oferite de CODECS respecta standardele IASSC.

Ce veti obtine parcurgand aceste cursuri:
o Accesul la cursuri oferite de o CODECS ca si institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA: CODECS – Accredited Training Organization;
o Certificatul de participare oferit de CODECS – o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA;
o Doar pe baza Certificatului de participare oferit de o institutie acreditata de International Association for Six Sigma Certification SUA veti putea sustine examenul online la IASSC SUA, in vederea obtinerii certificatului recunoscut international si eliberat de International Association for Six Sigma Certification SUA;
o Recomandarea din partea CODECS pe baza careia veti putea sustine examenul online la IASSC SUA, in vederea obtinerii certificatului recunoscut international si eliberat de International Association for Six Sigma Certification SUA.
Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!
Te asteptam!

Banner SapunulCheia.ro

Piața globală de print valorează peste 900 mld. dolari în 2018

0
Piața globală de print

Una dintre cele mai recente cercetări realizate de către Smithers Pira arată faptul că, pe baza previziunilor economice făcute de către experți în domeniu, piața globală de print va depăși 900 mld de dolari în 2018. Această dezvoltare are loc, în special, datorită creșterii cererii de etichete și a tot ceea ce înseamnă packaging, în detrimenul aplicațiilor grafice.
Rapoartele arată faptul că, în ultimii ani, s-a înregistrat o ușoară scădere a cererii pentru cataloagele și broșurile de prezentare ale companiilor, cauzată de trimiterea acestora și în format electronic. De asemenea, social media și digital marketing au contribuit la această dinamică, îndeosebi din cauza orientării industriei de publicitate către mediul online.
În ciuda acestei tendințe, a crescut, în mod semnificativ, cererea pentru etichete și packaging, ceea ce face ca valoarea pieței globale de print să înregistreze creșterea estimată în 2018. Printul digital, care până acum se afla în topul industriei, va ajunge la 19.7%, iar packaging-ul va crește până la 38.1%.
Este cert faptul că, la nivel regional, estimările diferă, întrucât sunt influențate de evoluția pieței locale și de dinamica altor sectoare industriale conexe, în special a celor mai mature din punct de vedere economic.
România se aliniază la această tendință de ceva timp, afirmă Călin Pascu – General Manager Agenția de Print. Am observat, în piață, o cerere tot mai mare pentru etichete și packaging, în special în cazul proiectelor de print sau campaniilor la nivel național, în care companiile au nevoie de printuri cu specificații din ce în ce mai variate, la cea mai înaltă calitate. Aceste schimbări din industrie sunt importante deoarece vorbesc despre atenția sporită acordată materialelor printate. În egală măsură, pentru companiile românești și nu numai, interacțiunea clienților lor cu brandul are o importanță tot mai mare, ceea ce face ca proiectele de print să devină mai creative.
Această dinamică a industriei de print creează un mediu propice pentru dezvoltarea companiilor de print management și demonstrează faptul că piața, atât la nivel regional, cât și la nivel global, adoptă o tendință accentuată către client experience.

Banner SapunulCheia.ro

Antique Market – descopera obiecte care ascund povesti frumoase

0
Antique Market

Cel mai important eveniment dedicat colectionarilor si iubitorilor de arta din Romania se va desfasura si in acest an in cadrul Romexpo Bucuresti de-a lungul a trei editii.
Intre 8 si 11 martie Antique Market ofera atat vizitatorilor cat si expozantilor posibilitatea de a evalua si de a expune piese de mobilier si decoratiuni, arta plastica, obiecte personale si de colectie, argintarie si portelanuri fine, bijuterii vechi, fotografii de epoca, jucarii, vehicule de epoca si multe altele. Tentatia de a colectiona nu numai obiecte rare, ci si obiecte care au in spate o istorie care asteapta sa fie decoperita, obiecte pline de sarmul unor epoci trecute, fac din acasta manifestare un eveniment de amploare in care diferitele domenii din tematica se completeaza reciproc, aducandu-si fiecare propriul segment de public.
La Antique Market vizitatorii se pot intalni cu personalitati ale vietii culturale, isi pot completa cunostintele despre tendintele in amenajarea si combinarea stilurilor – integrarea obiectelor vintage in in design-ul interior, isi pot incepe sau dezvolta colectii personale, pot trai momente unice ascultand povestile expertilor despre obiecte mai mult sau mai putin cunoscute sau pot cumpara obiecte pentru a putea face cadouri inedite. Toate acestea si multe altele se doresc a fi descoperite si in acest an in cadrul celor 3 evenimente Antique Market 2018 ce vor avea loc in 8-11 martie, 12-16 septembrie si 7-9 decembrie.
Pentru mai multe detalii despre programului de desfasurare va invitam sa vizitati site-ul dedicat evenimentului: www.antiquemarket.ro
2018 Grandz Comunicare

Banner SapunulCheia.ro

Romanian Executive Summit 2018 – Povestea Leadershipului 2.0

0
povestea leadershipului

Orice experiență de antreprenoriat reflectă o poveste unică, animată de personaje înzestrate și temerare, conștiente că succesul se obține în echipă, la capătul unei călătorii marcate de probe și deveniri. Întocmai ca-n Harap-Alb! Și în basm, și în business, într-o primă instanță a leadershipului strategic, transformarea își află protagonistul chiar în lider – vioara întâi a orchestrei organizaționale. Totodată, modul în care managerul ghidează activitatea membrilor și se raportează la îndeplinirea obiectivelor îi va defini calitatea de primă verigă în alcătuirea companiei. Acestea fiind spuse, cum facem corect business pe o piață competitivă?

De patru ani, leadershipul de calitate nu mai este secretul bine ascuns al celor puțini. Pentru dezbaterea și conștientizarea celor mai importante dinamici din mediul de afaceri, Romanian Executive Summit (RExS), ajuns la cea de-a patra ediție, organizează în data de 13 aprilie 2018, la Cluj, Hotel Golden Tulip, evenimentul tematic „Povestea Leadershipului 2.0, dedicat managerilor de top din România, aflați în funcții C-level: CEO, COO, CFO, Managing Partner, General Manager, Director Marketing, Directori HR, Business Partner ș.a m.d. Cu prilejul întâlnirilor anterioare, RExS s-a remarcat drept un concept de coaching sui-generis pe piața autohtonă, un excelent spațiu de întâlnire pentru profesioniștii care urmăresc o schimbare de paradigmă în strategia de management.

Evenimentul „Povestea Leadershipului 2.0” împrumută idei și concepte din basmul Harap-Alb, articulându-se în trei workshopuri interactive susținute de tot atâția traineri consacrați. Este vorba despre ateliere lucrative centrate pe cele trei unghiuri de abordare majore:

  • EU” – „Transformarea începe cu mine. Sau despre călătoria de transformare a lui Harap-Alb” | Susținut de Rodica Obancea;
  • „ECHIPA” – „Angajamentul se naşte în ECHIPA ta! Sau cum Harap-Alb îşi face o echipă puternică şi reuşeşte prin aceasta | Susținut de Madi Rădulescu;
  • „ORGANIZAȚIA” – „Rolul leaderului în ORGANIZAŢIE! Sau cum se produc rezultatele prin acţiunile asumate şi implementate de echipă | Susținut de Ovidiu Toader.

Aşadar, workshopurile de executive coaching vor însemna o incursiune în principalele dimensiuni implicate în actul de management – liderul, echipa, organizaţia – aflate într-o relaţie de interdependenţă.

 

COACHES:

Rodica OBANCEA, Executive Team & Coach, PCC (ICF)

Coach profesionist, are competențe de coaching executiv și de echipă, certificate de International Coach Federation, și crede în valorile leadershipului de top. Este antrenată să lucreze cu lideri și echipe, ca să aducă în organizații deschiderea către desăvârșirea personală și către colaborare, ajutând la punerea în practică a potențialului maxim, tradus prin rezultate excepționale.

Madi RĂDULESCU, MBA, Executive Coach, PCC, Managing Partner MMM Consulting Intl

După 15 ani de educație, consultanță, training și facilitare de procese de transformare organizațională, a adăugat pe listă și coachingul executiv. Madi îi ghidează pe lideri spre cea mai înaltă misiune a lor: conducerea organizațiilor spre performanță.

Ovidiu TOADER, Business Advisor

Ovidiu Toader este business coach, consilier în afaceri și antreprenor, partener în peste 10 companii în ultimele două decenii, cu cifre de afaceri cumulate de peste 60 de milioane de euro. Din 2014 lucrează cu antreprenori și manageri pentru: stabilirea cu claritate a viziunii, a obiectivelor și pentru crearea planului de acțiuni. Îi însoțește pe partenerii lui în implementarea planului de acțiuni și în obținerea rezultatelor pentru a menține focusul pe profit și eficiență!

 

Detalii suplimentare despre înscrieri aflați AICI, accesând site-ul oficial.

Persoană de contact:

Alexandra MURTAZA / Junior Key Account

E-mail: alexandra@distrikt.ro

Telefon: 0723 220 922

Banner SapunulCheia.ro

10 pași pentru a îmbunătăți marketing-ul fermei

0

Marketingul fermei sau al produselor agricole poate fi perceput de mulți fermieri ca un hobby costisitor. Cu toate acestea, cei mai mulți dintre aceștia spun ca și-ar dori să aibă clienți mai serioși, buni platnici și care să le respecte munca pe care o fac. Această diferență în atitudine poate fi reconciliată cu ușurință cu o strategie de marketing ca îi va ajuta pe fermieri să își găsească bucuria și valorile cu care au plecat la drum în această afacere aducând, în același timp, clienții pe care și i-au dorit. O strategie de marketing a fermei poate să înceapă de la cele mai simple activități, cum ar fi invitarea clienților să viziteze ferma și poate fi dezvoltată într-o serie de activități mai complicate cum ar fi crearea unui brand unic și promovarea sa. Toate aceste informații vor fi prezentate într-un modul de marketing al fermei din cadrul celui mai recent curs de agricultură lansat de agenția Creative Business Management: Manager de fermă. Prima ediţie a cursului începe pe 2 martie, în Bucureşti.
Printre recomandările de promovare prezentate de trainerul Bianca Preda, specialist în comunicare și redactor șef al revistei online Eco Ferma, se numără 10 pași prin care fermierii vor putea să seteze o strategie.
1. Primul pas constă în identificarea clienților cărora te adresezi. Cine vrei să devină clientul tău? Odată ce ai aflat cine este, unde stă și care sunt preocupările clientului îți este mai simplu să știi ce ai putea să îi oferi. Dacă ferma are deja clienți, gândește-te la cei mai buni. Pe ei vrei să îi păstrezi și apoi să te recomande altora. Lor le vei spune cele mai importante lucruri despre ferma și produsele ei.
2. Găsește-ți unicitatea. Este important să găsești acel unic lucru care te va diferenția de concurenţa ta. Fie că este vorba despre calitatea produselor, unicitatea lor sau o rețetă cu totul specială, găsește o frază pe care o vei folosi de aici înainte pentru a te prezenta.
3. Creează un logo care să integreze acest mesaj unic. Imaginea va trebui să se regăsească în toate materialele de prezentare și să devină emblema activității tale. Logo-ul și sloganul tău te vor prezenta oamenilor cu care nu comunici în mod direct. Ele vor ajunge înaintea ta la clienți, vor vorbi despre tine pe raftul magazinelor și vor comunica de pe un site cu viitorii tăi clienți. Prin urmare, ce vrei să spună despre tine?
4. Prezintă o ofertă cu produsele pe care lei ai. O poți printa sau expune într-un site. În oricare din cazuri, oferta trebuie să comunice nu numai prețul produselor, dar și calitatea lor. Cu cât folosești mai multe argumente pentru client cu atât el va fi mai decis că produsul tău este suficient de bun.
5. Stabilește ce servicii conexe oferi. Pune pe hârtie toate argumentele pe care le poți oferi atunci când este vorba despre serviciile conexe. Un produs poate avea rezultate excepționale, dar în lipsa posibilității de a fi transportat într-un mediu corespunzător el nu va fi cumpărat de clienți. Serviciile determină mai mult de un sfert din decizia de cumpărare a unui produs. Ușurința cu care clientul îți găsește oferta, ce detalii comunici și care sunt serviciile post-vânzare sunt argumente care pot influența decisiv cumpărătorii. Atunci când creezi o ofertă, alătură informațiilor despre produs și pe cele care vorbesc despre serviciile conexe (depozitare, transport, asistență).
6. Enunță certificările și premiile. Într-o piață competitivă nu este mereu suficient să ai produse bune. Oamenii trebuie să creadă în tine. Acest lucru poate fi realizat dacă anumite entități cu credibilitate îți recomandă produsul. O emblemă generală folosită ca recomandarea onestității folosește mereu în a dobândi credibilitate. Dacă ne gândim la siglele de “produs certificat” sau “produs premiat” ele sunt puse într-un loc vizibil, uneori chiar pe etichetă.
7. Participă la evenimente. Contractele se semnează între firme, dar relațiile se fac între oameni. Prezența la diverse evenimente îţi poate asigura un statut de om informat și un cerc de cunoștinţe utile pentru promovarea produselor tale. Câteodată este recomandat să fii chiar tu cel care generează aceste evenimente. O excursie în fermă poate fi un prilej de a comunica cu potențialii clienți. În felul acesta ei cunosc produsele și vor fi încântați să petreacă o zi în aer liber.
8. Comunică rezultatele bune. Nu toți anii sunt buni în agricultură, dar atunci când ai încheiat unul cu succes anunță clienții și presa. Este important pentru oameni să știe că faci performanță în domeniul tău. Acest artificiu de comunicare îți va asigura fidelizarea clienților actuali. Comunicarea nu trebuie să fie într-o formă foarte complicată. Un text corect scris poate pleca pe email către toți clienții tăi. Folosește câteva poze reprezentative și date importante cum ar fi “Anul acesta am început să cultivăm două produse noi. Ele se vor adăuga portofoliului actual”.
9. Planifică momentele în care vei face o acțiune de marketing. Nu îți va cere nimeni să te ocupi mereu de marketing. Managerul de fermă are și alte îndatoriri. Cu toate acestea, gândește-te care sunt cele mai importante momente în care vrei să comunici și fă-ți un calendar cu ele. Datele târgurilor și evenimentelor pentru fermieri sunt cunoscute cu mult timp înainte și ai timpul necesar să pregăteşti o broșură cu cele mai noi produse.
10. Evaluează strategia într-o anumită perioadă de timp. Este momentul în care vedem ce acțiuni au funcționat și le putem continua pe termen lung.
Mai multe detalii despre modul în care fermierii pot aborda strategia de marketing vor fi prezentate în cea de-a patra zi a cursului de Managementul fermei. În primele zile, trainerii vor aborda subiecte precum planificarea activităților în câmp, dar și despre întocmirea bugetelor și a planului de afaceri al fermei. Prima ediţiei a cursului are loc în perioada 2-5 martie, iar înscrierile au început. Cei interesaţi pot cere detalii la telefon: 0743.183.353 sau prin e-mail la: cursuri@cbmanagement.ro. Locurile acestei sesiuni sunt limitate la 8 persoane.

Banner SapunulCheia.ro

Project Management Professional | PMP® Preparation | MARTIE 2018

0
Project Management

CODECS organizeaza la Bucuresti programul educational Project Management Professional (PMP®) Preparation adaptat la PMBOK® Guide SIXTH Edition.

Administrat de către Project Management Institute (PMI®), PMP® este programul de certificare profesională în Project Management cu cea mai largă acoperire internațională.
Cursul Project Management Professional (PMP®) Preparation se adreseaza atat practicienilor in Project Management care doresc sa sustina examenul de certificare PMP®, dar si celor care au o bogata experienta in domeniul Managementului de Proiect, si isi doresc imbunatatirea deprinderilor actuale, dar si recunoasterea formala a cunostintelor si abilitatilor personale.

Programul totalizeaza 35 de ore de instruire, fiind structurat in sectiuni care impreuna asigura necesarul de training pentru promovarea cu success a examenului PMP® in noul sistem de examinare, in vigoare din martie 2018.

Durata: 4 zile | 17-18 & 24-25 martie 2018
Locatia: sediul CODECS (strada Agricultori, nr. 37-39, sector 2, Bucuresti)
Pret: 500 Euro/participant +TVA (in aceasta suma sunt incluse materialele de curs, mesele de pranz si coffee-break-urile)
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open http://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro.
Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe LinkedIn, CODECS.

Construieste-ti cariera internationala in project management alaturi de CODECS!
Te asteptam!

Banner SapunulCheia.ro

Ulei de cocos extravirgin pret corect pentru un produs aparte!

0

Uleiul de cocos extravirgin se extrage din pulpa nucii de cocos care in prealabil a fost uscata la soare, afumata sau uscata in cuptoare speciale. Spre deosebire de cel rafinat, este prelucrat la rece prin presare, fara alte actiuni termice si chimice, toate elementele nutritive ale nucii de cocos regasindu-se in uleiul de cocos extravirgin.

Punctul de ardere este de 177 de grade Celsius (nefiind recomandat in prajeli), ceea ce il mai util in inlocuirea untului si margarinei, fiind tartinabil, pentru ca la temperaturi mai mici de 25 de grade Celsius devine solid. Se poate adauga in dressinguri si sosuri pentru salate, excelent in folosirea la prajituri, torturi, placinte, etc.

Pretul este unul echilibrat pentru ca uleiul de cocos extravirgin este cel mai sanatos ulei care exista in lume, depasindu-l in valori nutritive, beneficii medicale sau cosmetice, uleiul de masline extravirgin. De asemenea trebuie retinut ca este importat din tari exotice precum Filipine, India, Sri Lanka sau cele din Caraibe.

Raportul dintre acest miraculos ulei de cocos extravirgin pret / beneficii este unul in favoarea consumatorului.

Uleiul de cocos extravirgin – continut si beneficii

Uleiul de cocos extravirgin este bogat in fitonutrienti, in speciali in acizi grasi cu lant mediu si scurt de tipul acidului lauric, acidul capric, acidul caprilic, vitamine A, C, E si K, minerale cum este fierul si calciul.

Datorita acestui continut special o cura (interna si externa) cu ulei de cocos extravirgin pret de cateva saptamani sau chiar luni, ajuta in urmatoarele afectiuni:

-Boli degenerative precum Alzheimerul datorita acizilor grasi de tip Omega 6

-Osteoproza datorita cantitatii mari calciu continut de ulei

-In dieta copiilor si a batranilor pentru fier

-In diabet are rol de  reglare a glicemiei

-Ajuta in curele de slabire, eliminind colesterolul rau (LDL) si crescand nivelul de colesterol bun (HDL)

-Detoxifiaza organismul

-Eficient in raceli si in durerile de gat

-Remediu natural impotriva ulcerului gastric, reparand peretii afectati ai stomacului

-Combate bacetriile daunatoare si virozele

-Restabileste echilibrul hormonal

-Excelent in combaterea stresului

-Cicatrizeaza raniile si arsurile mai repede decat alte remedii

-Trateaza sebumul si elimina matreata capului

-Intareste unghiile

-Se poate folosi ca o veritabila crema de ras sau aftershave pentru a inlatura iritatiile pielii

-Aplicat pe o piele intepata de insecte micsoreaza umflatura si reduce durerea sau mancarimea

-Hidrateaza si regenereaza pielea

-Excelent demachiant

-In mastile pentru par, repara varfurile despicate si intareste radacina acestuia

Ulei de cocos extravirgin – pretuind mai mult decat orice sanatatea

Toate aceste avantaje aduse in lupta omului modern cu problemele lumii actuale fac din sortimentele aflate pe piata de ulei de cocos extravirgin pret ce este necesar de platit pentru a fi mai sanatosi, mai energici, mai optimisti, mai indragostiti de viata si de natura atat de generoasa. Atata fizic cat si psihic, valoare uleiului de cocos extravirgin este imensa.

Banner SapunulCheia.ro

Cel mai mare avantaj al unui sistem de alarma modern

0
sistem de alarma

Majoritatea celor care detin un smartphone il folosesc pentru retelele de socializare, pentru a primi sau a efectua apeluri telefonice, pentru a asculta muzica sau pentru jocuri. Totusi, exista utilizari mult mai practice ale unui smartphone, iar printre acestea se numara si controlarea unui sistem de alarma.

Avansul tehnologic extrem de rapid a facut ca, in zilele noastre, un sistem de alarma sa fie dotat cu functii inteligente si sa poata comunica la distanta cu proprietarul locuintei sau al cladirii de birouri unde este instalat, dar si cu autoritatile.

In plus, noile sisteme de alarma sunt si mult mai usor de instalat si mai intuitiv de utilizat, asadar apelarea la un electrician sau specialist in acest domeniu nu mai este necesara. Chiar daca este pentru prima data cand achizitionezi un sistem de alarma, il poti monta singur, iar acesta va functiona imediat la cele mai inalte standarde de calitate.

Insa, de departe cel mai important avantaj al unui sistem de alarma modern este faptul ca poate fi controlat cu usurinta de la distanta, prin intermediul smartphone-ului. Poti accesa setarile alarmei, o poti arma sau dezarma daca este nevoie si vei fi imediat notificat in cazul unei probleme de functionare. In plus, in cazul in care un raufacator incearca sa intre prin efractie in apartamentul, casa sau biroul tau, sistemul de alarma te va apela si, in acelasi timp, va chema si firma de paza sau politia.

Aceste lucruri sunt posibile datorita unei tehnologii mai vechi, care abia in zilele noastre a putut fi implementata corect, pentru o functionare desavarsita. Este vorba despre dotarea sistemelor de alarma cu o cartela GSM. Pana nu sunt pusi in fata faptului de a-si cumpara un sistem de alarma, oamenii nu isi pun niciodata intrebarea cum afla ca un incident s-a produs in locuinta lor. Raspunsul este simplu: prin intermediul smartphone-ului. Acesta se conecteaza la centrala sistemului de alarma, care va trimite notificari ori de cate ori senzorii au fost declansati.

Monitorizarea unui sistem de alarma prin intermediul smartphone-ului este foarte utila in situatia in care, in cazul unei vacante mult asteptate, locuinta ramane goala.

In plus, unele sisteme de alarma dispun de microfon si difuzor si permit comunicarea dintre proprietar, prin intermediul smartphone-ului, si cei aflati in respectivul perimetru.

Aceste mari avantaje fac din sistemele de alarma una dintre cele mai utile si eficiente tehnologii pentru siguranta si protectia personala, alaturi de camerele de supraveghere. De altfel, folosirea sistemelor de alarma si a camerelor de supraveghere in paralel este indicata, pentru o eficienta sporita.

Magazinul online Seku.ro iti pune la dispozitie sisteme de alarma, camere de supraveghere, interfoane, dispozitive de control acces si pontaj, detectie incendiu, automatizari, sisteme de apel, Home Use si IT&C, de la producatori renumiti, dar si multiple avantaje privind transportul, livrarea, garantia si returul produselor.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE