Acasă Blog Pagina 81

“Business online, caut agentie SEO” sau cum sa gasesti agentia care sa iti aduca succesul pe Internet

0
agentie SEO

Desi optimizarea SEO este adesea tratata cu superficialitate de catre necunoscatori, atunci cand este efectuata de catre o agentie SEO cu experienta, aceasta poate face diferenta intre un business de succes in mediul online si unul invizibil. In ultimii ani, au inceput sa apara tot mai multe agentii, lucru care te poate pune in dificultate atunci cand vrei sa faci o alegere pentru a investi in servicii SEO. Cum faci diferenta intre experti si amatori? Iata mai jos care sunt aspectele pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand cauti agentia SEO potrivita pentru tine si business-ul tau:

1) In primul rand, stabileste ce inseamna succesul pentru tine

Cu totii ne dorim succes. Ne gandim mereu la succes, visam la succes, iar unii dintre noi si actioneaza in consecinta. Insa ce inseamna succesul pentru tine cand vine vorba de SEO? Mai exact, de ce vrei sa investesti in serviciile unei agentii SEO si ce rezultate iti doresti sa obtii? Vrei doar ca site-ul tau sa apara in prima pagina de rezultate Google pe anumite cuvinte cheie? Iti doresti doar o crestere a traficului sau ti-ai propus si o crestere a vanzarilor?

Dupa ce iti stabilesti exact aceste obiective, trebuie sa intelegi si cum sunt evaluate rezultatele muncii pe care o depune agentia SEO cu care vei colabora, pentru a sti exact daca aceasta si-a facut treaba sau a esuat.

2) Comunica agentiei SEO ce asteptari ai de la ea

Inainte de a face o alegere finala, fii sincer cu tine insuti si cu agentia SEO cu care esti in discutii si comunica-i ce asteptari ai de la ea. Vrei ca aceasta sa fie neaparat localizata in orasul tau? Care este vechimea minima in domeniu pe care aceasta trebuie sa o aiba? Sau poate vrei o consultatie initiala gratuita, care sa te convinga sa mergi mai departe? Tu esti singura persoana care stie aceste lucruri, iar agentia SEO nu are de unde sa le cunoasca daca tu nu i le comunici.

3) Pune intrebarile-cheie

Odata ce ai ramas cu o lista restransa de agentii SEO, este timpul sa te intalnesti in persoana cu reprezentantii acestora pentru discutii avansate. In cadrul acestor intalniri, este important sa le pui cateva intrebari-cheie, care te vor ajuta sa iei o decizie obiectiva:

– cum ma veti ajuta sa imi ating obiectivele?

– care credeti ca este principalul avantaj pe care il oferiti ca agentie SEO?

– cum imi veti comunica schimbarile pe care le veti face site-ului meu?

– cum evaluati rezultatele optimizarii SEO?

– ce se intampla cand decidem sa oprim colaborarea?

In functie de domeniul de activitate al business-ului tau online, poti pune intrebari mult mai specifice pentru a afla in detaliu tot ce te intereseaza.

4) Verifica in Google pozitiile site-ului agentiei SEO

Ai angaja o companie de constructii daca ar avea sediul intr-o cladire care sta sa se prabuseasca? Cu siguranta, raspunsul este nu. In mod similar, poti verifica intr-un mod foarte practic daca agentia SEO cu care intentionezi sa colaborezi se ridica la nivelul promisiunilor pe care ti le face. Tasteaza in casuta de cautari din Google “optimizare SEO” sau “agentie SEO” si vezi pe ce pozitii listeaza site-ul agentiei respective. Daca site-ul apare in primele pozitii iar meta titlul si meta descrierea sunt concepute intr-un mod profesionist, care te atrage sa accesezi site-ul, este un semn ca agentia SEO este una de incredere.

5) Cere referinte si studii de caz

O agentie SEO profesionista va fi mai mult decat incantata sa iti ofere referinte, testimoniale si studii de caz cu privire la proiectele lor actuale si anterioare. Daca nu ti le ofera ei, cere-le tu! Studiile de caz sunt cele mai importante, deoarece acolo vorbesc doar rezultatele concrete, dar nu subestima nici valoarea referintelor. De obicei, daca oscilezi intre doua sau mai multe agentii SEO, referintele te pot ajuta sa iei decizia finala.

Banner SapunulCheia.ro

Armand de Brignac Rosé, desemnată ‘CEA MAI BUNĂ ȘAMPANIE ROSÉ DIN LUME’ în cadrul competiţiei “The 2017 best wine of the world”

0
CEA MAI BUNĂ ȘAMPANIE ROSÉ DIN LUME

Șampania Armand de Brignac Rosé Cuvée a obținut titlul “Cea mai bună șampanie rosé din lume”, având cel mai mare punctaj în cadrul competiției Best Wine of the World Competition (BWW) pentru 2017. Prestigioasa competiție internațională de vinuri BWW, găzduită de FINE Champagne Magazine și TastingBook.com a avut peste 22 000 de vinuri înscrise, fiind una dintre cele mai mari și cele mai riguroase competiții de vinuri din lume. Această prestigioasă distincție a fost acordată în urma primei runde de voturi din partea iubitorilor de vin și profesioniștilor din domeniu din peste 100 de țări. Runda finală a constat în trei degustări separate fără prezentarea etichetei (blind tastings), moderate de Tastinkbook Pros.

DESPRE B.D.G. IMPORT
Compania BDG Import a început să activeze în domeniul importului și distribuției de băuturi alcoolice premium și super-premium din anul 1994. BDG Import este singura companie din acest domeniu ce deține în parteneriat o rețea de distribuție HoReCa în București și Cluj fiind totodată prima companie care își comercializează și promovează produsele în canalul online prin site-ul www.beicevrei.ro. Din portofoliul BDG Import fac parte mărcile: Jack Daniel’s, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Metaxa, Evian, Jagermeister, Budweiser Budvar, Bols, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe DeRothschild, Bacardi, MARTINI®, Grey Goose, Bombay Sapphire, Dewars, The Famous Grouse, The Macallan, Armand de Brignac Champagne, TRUE 100% Natural.

Banner SapunulCheia.ro

Tremend a intrat în Inc. 5000, topul celor mai dinamice companii private din Europa

0
Tremend

Tremend intră pentru cel de-al doilea an consecutiv în topul Inc. 5000 Europa. Revista americană reunește în acest top cele mai dinamice companii din regiune, pe criteriul creșterii cifrei de afaceri pe o perioadă de 3 ani. De-a lungul timpului, printre companiile nominalizate în Inc. 5000 s-au numărat Microsoft, Timberland, Vizio, Facebook, Oracle, Moo, Sweden Mobilephones sau Caboline. În acest an, 98 de companii din București au intrat în acest top, capitala României urcând pe locul 4 în topul orașelor europene prezente în listă.

“Ne bucurăm să vedem companii românești printre cele mai dinamice organizații din Europa. Este un semnal bun pentru industria locală de software faptul că avem companii care se dezvoltă și care inovează permanent în materie de servicii, operațiuni sau tehnologii, pentru a obține avantaje competitive.” a menționat Ioan Cocan, co-fondator Tremend

Înființată în 2005, Tremend este specializată în dezvoltarea de soluții software, având clienți în 15 țări de pe 3 continente. La începutul acestui an, Tremend anunța achiziția unei companii din US, specializată în platforme web și mobile pentru branduri precum Netflix, Ford sau Samsung. Această inițiativă, împreună cu deschiderea celui de-al doilea centru de dezvoltare din Brașov și atenția sporită acordată unor tehnologii emergente precum Inteligența Artificială, Machine Learning sau Biometrics, fac parte din strategia companiei de a crește competitivitatea la nivel global și de a consolida prezența în US, UK și țările nordice.

Topul Inc. 5000 recunoaște inițiativele companiilor europene în a genera o creștere durabilă, prin analiza rezultatelor obținute pe o perioadă de 3 ani. Tremend a ocupat în acest an poziția 2134, inregistrând o creștere cu 431% a cifrei de afaceri în perioada 2013 – 2016.

“Timp de 36 de ani, INC. a fost o selecție a companiilor private cu cel mai alert ritm de creștere. Având în vedere milioanele de companii din Europa, listarea în INC. 5000 este cu siguranță o realizare semnificativă. Companiile din mijlocul clasamentului au avut o creștere a vânzărilor de peste 254 procente din 2013, în timp ce creșterea medie a fost de 473 procente. Acestea sunt rezultate excepționale în contextul economic al ultimilor 3 ani.” Eric Schurenberg, President and Editor-in-Chief Inc. Magazine

Banner SapunulCheia.ro

Häfele România inaugurează primul showroom din țară

0
Häfele România

Häfele România, lider în domeniul producției și comercializării de accesorii, feronerie pentru mobilier și sisteme electronice de control al accesului, anunță deschiderea primului showroom local, în București, unde își prezintă ultimele tehnologii pentru mobilier și soluții inteligente pentru aplicațiile arhitecturale. Noul spațiu expozițional, cu o suprafață totală de 150 mp, devine locul ideal unde producătorii de mobilier, designerii de interior, proiectanții, arhitecții, dar și consumatorii pot descoperi beneficiile feroneriei inovatoare pentru mobilier.
„Prin deschiderea noului showroom lansăm o invitație atât arhitecților, designerilor, producătorilor de mobilier, cât și partenerilor noștri să vină să descopere o parte din universul Häfele, să interacționeze zilnic cu consultanții de vânzări și sutele de produse expuse pentru a beneficia de sprijinul nostru în toate fazele de dezvoltare ale unui proiect. De asemenea, acest spațiu se adresează și consumatorilor, care vor să cunoască soluțiile Häfele, dar și cum va arăta viitorul în casa lor, printr-un mobilier inteligent și multifuncțional”, a declarat Rodica Popescu, Managing Director Häfele România.
Noul showroom, în care funcționează și sediul Häfele din București, este împărțit în două zone mari: zona operațională, ne-expusă clienților care susține operațiunile zilnice ale echipei de vânzări, marketing și consultanță în domeniul accesoriilor de mobilier și feroneriei arhitecturale, și zona expozițională, unde se pot testa gamele proprii de produse, dar mai ales unde vizitatorii pot fi consiliați de specialiști în alegerea soluțiilor potrivite pentru proiectele lor.
În cadrul spațiului se pot vedea și testa mecanismele de ridicare a ușilor din gama Free, soluțiile Slido Classic pentru o glisare facilă și confortabilă, sistemele Loox LED pentru o iluminare inteligentă, tehnologia Dialock pentru control al accesului, dar și gama de sertare și sisteme de rulare a sertarelor – Moovit MX. De asemenea, ultimele inovații, precum noii conectori din gama ixconnect, sistemul de organizare a dulapurilor – Easy Storage și oglinda multifuncțională demonstrează preocuparea de dezvoltare continuă a unor soluţii de locuit inteligent, fără a neglija calitatea stilului de viață.
În anul 2017, compania a înregistrat afaceri în creștere, de peste 8 milioane euro, chiar și în contextul unui an plin de investiții: implementarea unui nou sistem de gestionare al afacerii – SAP, amenajarea showroom-ului, dar și traininguri constante în echipa locală.
„Am reușit, anul trecut, să livrăm 30.000 de comenzi, adică mai mult de 7.000 de articole diferite, cu ajutorul a peste 1.000 de parteneri fideli, o dovadă clară că Häfele este alegerea atât pentru zona rezidențială, cât și cea comercială. Pentru acest an vizăm deschiderea unui nou centru logistic în Timișoara, lansarea unui nou website, cu o platformă de preluare a comenzilor integrată, precum și traininguri de produs pentru clienții noștri în noul spațiu”, adaugă Rodica Popescu.
Häfele a dezvoltat recent conceptul revoluționar de locuit inteligent pentru spații de dimensiuni mici intitulat „MicroApart 20/30”, care aduce „Mai multă viaţă pe m²”, una dintre cele mai mari provocări arhitecturale ale timpului nostru. Conceptul permite dezvoltatorilor imobiliari să creeze şi să furnizeze soluţii rezidenţiale atractive, flexibile, în mod rapid şi eficient. Aceste apartamente mici costă mai puţin pentru a fi construite, consumă mai puţină energie şi sunt mai uşor de întreţinut.
Despre Häfele
Häfele este o companie internațională, condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold, Germania. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără cei din industria mobilei, producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2016, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,311 miliarde de euro, având peste 7.300 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.
Häfele România este una din cele 37 de subsidiare ale Häfele GmbH & Co KG Germania. Înființată în octombrie 2009, cu sediul în Timișoara și un punct de lucru în București, pune la dispoziția partenerilor o gamă variată de repere specializate, de la mânere, balamale până la soluții de stocare, sisteme de glisare și de iluminat, toate disponibile la comandă cu o livrare imediată.

Banner SapunulCheia.ro

Seminar Process Communication Model®: “Comunicarea eficienta”

0
Comunicarea eficienta

Perioada: 28-30 martie 2018 * Localitate: Bucuresti * Program: 9:00-17:30 * Taxa de participare: 495Euro (nu se percepe TVA) * Termen-limita pentru inscriere si achitarea taxei: 16 martie 2018

Oricine se inscrie si plateste pana pe data de 9 martie 2018 primeste o reducere cu 50 Euro a taxei sale de participare!

Oferta speciala:
Companiile care doresc sa beneficieze in sistem “in house” de acest seminar primesc o reducere de 100 Euro/persoana pentru minim 10 angajati inscrisi!

Grup-tinta: jurnalisti, middle si top-manageri, magistrati, medici, parinti, profesori, specialisti in marketing si in resurse umane, specialisti in coaching si in consiliere, studenti (doar daca au implinit varsta de 18 ani), traineri

NASA a intrebuintat cu succes Process Communication Model® in recrutarea, selectarea si pregatirea astronautilor pentru misiuni speciale, iar multe personalitati publice contemporane folosesc modelul pentru rafinarea discursurilor politice sau a comunicarii in viata lor personala si profesionala.
Beneficii:

1. La nivel personal:
• Taxa de participare asigura si realizarea – sub licenta PCM® – a Profilului Individual al Personalitatii
• Aveti sansa de a va cunoaste in profunzime, de a va creste stima de sine si increderea in propriile capacitati
• Aveti posibilitatea optimizarii abilitatii valoroase de a interactiona pozitiv cu cei care gandesc sau simt altfel decat dumneavoastra

2. La nivel profesional:

• Seminarul este recunoscut la nivel international
• Va rafinati capacitatea de a comunica eficient in contexte si situatii dintre cele mai diverse
• Descoperiti metode excelente de a ramane in relatii sanatoase cu persoanele care au un set diferit de valori sau de standarde in raport cu ale dumneavoastra
• Identificati potentialele tipare de esec si actiunile recomandabile pentru a le transforma in viitoare modele de succes

3. La nivel organizational:

• Va dezvoltati abilitatile de a va motiva echipa, de a gestiona conflictele, de a controla si reduce stresul, de a conduce intr-un mod adecvat si de a va imbunatati capacitatea de a influenta deciziile
• Intelegeti relatia dintre asteptari, nevoi si stres, astfel incat sa administrati optim situatiile tensionate
• Identificati tipurile de personalitate ale celor din jur si va adaptati comunicarea stilului potrivit pentru fiecare dintre ei

Banner SapunulCheia.ro

Cancerul – a doua cauză a deceselor din țările membre UE

0
MediHelp

Un studiu publicat de Eurostat în septembrie 2017 arată faptul că, în ciuda progreselor semnificative făcute în lupta împotriva cancerului, această boală rămâne o preocupare importantă a țărilor din UE, fiind a doua cea mai răspândită cauză a deceselor de pe continent.
În anul 2014, 1.300.000 de oameni au murit din cauza cancerului, reprezentând 26,4% din numărul total al deceselor, dintre care 29,7% s-au produs în rândul bărbaților și 23,2% în rândul femeilor. Pe locul întâi s-a aflat Germania, urmată de Italia și Marea Britanie, în timp ce România s-a clasat pe locul 8 cu peste 50.000 de decese. În ceea ce privește statistica referitoare la operațiile și tratamentele pentru această condiție medicală, în țara noastră s-au efectuat peste 440 / 100.000 de locuitori, număr care s-a dublat față de 2010.
Ținând cont de acești indici cu privire la starea de sănătate a populației la nivel național și internațional, accesarea unei asigurări medicale private are o importanță deosebită, întrucât oferă beneficiarului siguranță financiară în situațiile medicale dificile.
Asigurarea privată de sănătate acoperă costurile ridicate ale tratamentelor sau ale intervențiilor, ajutând astfel deținătorul și familia acestuia să depășească momentele critice. Pe baza poliței, acesta poate alege orice clinică sau spital privat din țară sau din străinătate, beneficiind de servicii la cele mai înalte standarde. Mai mult decât atât, asigurarea poate fi utilizată atât în cazuri de urgență, evacuare aeriană, spitalizare, intervenții chirurgicale și tratamente, inclusiv cele pentru cancer, cât și pentru consultații sau controale de rutină, afirmă Zahal Levy, Președinte MediHelp Internațional.
Pentru a veni și mai mult în sprijinul persoanelor care se confruntă cu o asemenea problemă de sănătate, MediHelp Internațional, împreună cu partenerul său britanic LAMP Asigurări și în colaborare cu The New European Surgical Academy (academie internațională care reunește lideri de opinie din domeniul oncologiei și al chirurgiei oncologice, cu membri în 54 de țări) a creat NESAcard. Acesta reprezintă soluția pentru navigarea medicală și second medical opinion în cazul diagnosticării cu cancer. De asemenea, cardul oferă un beneficiu cash sau rambursarea costurilor pentru investigațiile inițiale efectuate. Astfel, o contribuție de 33 de euro pe an oferă beneficiarului garanția suportului financiar în situații de investigare și diagnosticare cu cancer.

Banner SapunulCheia.ro

Jocuri de seara – Adinkra

0
Jocuri de seara

Marti, 20 Martie, este seara in care ne jucam si ne cunoastem ghidati de cele 4 forte: DRAGOSTE, INTELEPCIUNE, DESTIN si PUTERE.
Am pregatit pentru voi un nou board game in care jucatorii vor fi provocati sa-si descopere slabiciunile si maiestria.

Participarea la eveniment se face doar pe baza de inscriere –https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfpyoeZ9E7DE6D9rbkhsz4A2RDRisw9APQKo72QNYRtHmkXiQ/viewform

Ce ne propunem?
Vrem sa schimbam regulile serilor de board games, imbogatind experienta cu activitati individuale si de grup, coordonate de Talida Faur – consilier dezvoltare personala.

Cui i se adreseaza?
Cupluri satule de aceleasi iesiri, cu aceiasi prieteni dragi, dar monotoni, care vor sa cunoasca oameni noi, sa petreaca o seara de jocuri alaturi de alte fete, alte freze, alte povesti, alte obiceiuri, alte glume, intepaturi sau ochi dati peste cap.
Daca totusi nu aveti cu cine sa va lasati acasa prietenii, puteti sa ii aduceti si pe ei.

Cum se desfasoara evenimentul?
18.30 – 19.00: Primirea
19:00 – 20:30: Jocuri talidiene – activitati de socializare, cunoastere si relationare.
20:30 – 22:00: Ne jucam Adinkra

Cat costa?
Taxa de participare este de 25 lei de persoana. In acest pret nu este inclusa consumatia.

Pentru orice alta intrebare, ne poti suna la numarul de telefon 0723048182 – Ioana sau pe mail salut@cubuline.ro.

Btw, daca vrei sa afli mai multe despre pachetele Cubuline si despre evenimentele noastre, nu uita sa ne dai like pe Cubuline si Relatii cu buline .

Banner SapunulCheia.ro

Cele mai importante notiuni asociate folosirii unor aparate de masura

0
aparate de masura

Aparatele de masura reprezinta dispozitive folosite la masurarea si controlul marimilor de stare fizico-chimica sau a celor de stare globala ale unui sistem fizic. Dupa felul marimilor ale caror valori sunt masurate, aparatele de masura se clasifica in:

aparate de masura mecanice: acestea masoara dimensiuni liniare (de exemplu metrul, rigla), unghiuri (raportorul), arii (planimetrul), volume (cilinidrul gradat), timpul (ceasul, cronometrul), viteza (vitezometrul), acceleratia (accelerometrul), turatia (tahometrul), forta (dinamometrul, cantarul, balanta), presiunea (barometrul, manometrul), altitudinea (altimetrul), debitul (apometrul, contorul), densitatea lichidelor (areometrul) etc;

– aparate de masura termice: acestea masoara temperatura (termometrul) sau cantitatea de caldura (calorimetrul);

– aparate de masura electrice: acestea masoara marimi electrice, in aceasta categorie intrand ampermetrul, voltmetrul, wattmetrul, fazmetrul, frecventmetrul, ohmmetrul si altele; aceeasi denumire o poarta in mod uzual si instrumentele  care masoara diferite marimi neelectrice prin conversia lor in marimi electrice;

– aparate de masura magnetice: acestea masoara marimi magnetice, printre care intensitatea de camp magnetic (magnetometrul) sau permeabilitatea materialelor (permeametrul); de asemenea, sunt denumite uzual instrumente magnetice cele care au ca piesa principala un magnet;

– aparate de masura optice: acestea masoara marimi optice, spre exemplu iluminarea (luxmetrul); de asemenea, sunt denumite uzual instrumente optice cele care au in componenta lor lentile sau oglinzi.

Notiuni de baza din vocabularul metrologiei

Metrologia este stiinta care se ocupa cu totalitatea activitatilor privitoare la masurari, etaloane, instrumente si aparate de masura, precum si supravegherea folosirii lor. Organizatia internationala de metrologie legala a definit expres unele notiuni legate de aparate de masura in standardul OIML V 2-200:

– clasa de precizie reprezinta o clasa de aparate de masura care satisfac anumite cerinte metrologice stabilite, destinate mentinerii erorilor de masurare si a incertitudinilor intre limitele specificate, in conditii de functionare specificate;

– domeniul de masurare reprezinta diferenta dintre valorile extreme ale marimii intr-un interval de indicatie nominal;

– eroarea informatiei de masurare este eroarea unui aparat pentru o valoare specificata a marimii masurate;

– incertitudinea instrumentala este o componenta a incertitudinii de masurare care provine de la un aparat aflat in uz;

– intervalul de masurare reprezinta ansamblul de valori ale marimilor de aceeasi natura care pot fi masurate de un aparat, cu o incertitudine instrumentala specificata, in conditii definite;

– stabilitatea unui aparat de masura reprezinta proprietatea acestuia de a-si pastra caracteristicile metrologice constante in timp;

– rezolutia unui dispozitiv de afisare reprezinta cea mai mica diferenta dintre indicatiile afisate care poate fi perceputa intr-un mod semnificativ;

– scara unui instrument de masurare cu afisaj este o componenta a unui aparat de masura cu afisaj constand intr-un set ordonat de marcaje impreuna cu orice valori ale marimii asociate;

– timpul de reactie in trepte reprezinta durata dintre momentul in care o valoare a marimii de intrare a unui aparat de masura sufera o schimbare abrupta intre doua valori constante specificate ale marimii si momentul cand o indicatie corespunzatoare se stabilizeaza.

In Romania, cele mai noi si performante aparate de masura si control, echipamente de laborator si echipamente analitice sunt aduse de catre Ronexprim, care este lider inca din 1991 pe aceasta piata. Printre acestea se numara microscoape, multimetre digitale, camere de termoviziune, osciloscoape, megohmmetre si clesti de curent, toate provenind de la producatori renumiti la nivel international, printre care Keysight, Fluke sau Sonel.

Banner SapunulCheia.ro

GEZE integrează produse premium în cadrul proiectului architectural Hilton Garden Inn

0
GEZE

GEZE România, liderul în sisteme premium de acționare a uşilor, a ferestrelor şi a tehnologiei de siguranţă, aduce pe piața locală un produs special din gama sa, ușa circulară SCR, montată în cadrul proiectului Hilton Garden Inn, din București. În completarea planului arhitectural, compania integrează tehnologiile de ultimă generație din gama sa de accesorii pentru uși, de la vârfurile gamei de amortizoare la automatizările pentru uși batante Ecturn.
Recomandarea consultanților GEZE, de a integra ușa circulară SCR în design-ul hotelului Hilton Garden Inn, a oferit posibilitatea unui acces facil pentru oaspeți și angajați, îmbinând funcționalitatea cu elemente de design.
„Proiectul cu hotelul Hilton Garden Inn a fost pentru noi cel mai provocator din ultima perioadă, însă am reușit să răspundem pozitiv așteptărilor clientului nostru și, mai mult decât atât, am dus calitatea la un nou standard, aplicând cele mai revoluționare produse din portofoliul nostru. În acest proiect, colaborarea dintre beneficiar, arhitect, constructor și consultanții GEZE a dus la alegerea unei soluții ideale și sperăm să mai avem astfel de proiecte în România, în care să punem accentul pe design și inovație” a declarat Vlad Stanislav, Managing Director GEZE România.
Parteneriatul cu Hilton Garden Inn a fost un success datorită integrării celor mai avansate produse din gama GEZE, și anume amortizoarele TS 5000 și TS 3000, automatizările pentru uși batante Ecturn, dar și un produs cu totul special – ușa circulară SCR, care constituie trecerea dintre spațiul exterior efervescent și confortul protector din cadrul hotelului. Fiind al doilea produs de acest tip montat în România, ușa circulară SCR devine elementul unic al fațadei clădirii.
Uşile glisante circulare au calități atât funcţionale, cât şi estetice, reușind să câştige spaţiu şi lumină într-o clădire. Sistemele lor pot avea o formă concavă sau convexă şi se pot integra în clădire, în moduri diverse, funcţionând întotdeauna fiabil şi sigur, chiar şi în condiţii de trafic intens. De asemenea, sistemele trebuie să fie complet funcționale în orice moment, mai ales într-un hotel cu activitate 24/7, dar să aibă și un design arhitectural care să se integreze, într-un mod discret și estetic, în stilul clădirii.
Seria de acționare GEZE Slimdrive SCR este una 360° pentru uși glisante curbate, iar acționările celor două uși formează o unitate, chiar dacă sunt controlate separat. Înălţimea de construcţie foarte redusă, de numai 7 cm, permite ca integrarea ușilor glisante circulare să fie aproape invizibilă în fațada oricărei clădiri.

Despre GEZE
Înființată în 1863, compania GEZE GmbH se numără printre cei mai prolifici dezvoltatori şi producători de sisteme de acționare a uşilor și ferestrelor şi de tehnologie de siguranţă.
În prezent, grupul deține 21 de subsidiare la nivel mondial și peste 2.800 de angajati. În România, GEZE este prezentă din 2004, funcționând ca subsidiară independentă din anul 2010, cu o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro. GEZE oferă o gamă largă de produse formată din sisteme de uşi automate – batante, glisante și rotative, amortizoare, construcţii din sticlă, instalaţii de evacuare a fumului şi a căldurii (RWA), sisteme de siguranță, precum și sisteme de ferestre și de ventilare.

Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul GEZE România: www.geze.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cabelo is celebrating beauty!

0
Cabelo

In luna Martie S A R B A T O R I M femeile si le facem sa se simta minunate.

Te asteptam cu drag sa te sarbatorim asa cum meriti, la Cabelo Beauty Salon. Expertii nostri in cosmetica, intretinere, coafura si manichiura, iti vor veni in ajutor cu sfaturi si recomandari, gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Pe langa dulciurile alese cu grija si paharul de vin frizant, in perioada 1-8 Martie te poti bucura de 20% REDUCERE la oricare dintre serviciile noastre.

Pentru a afla mai multe, nu uita sa vizitezi pagina noastra: Cabelo Beauty Salon . Acolo vei gasi informatii despre serviciile pe care la oferim, stilistii cu care ne mandrim si ofertele speciale pentru aceasta perioada.

Si pentru ca vrem sa te rasfatam pe deplin, daca iti faci o programare pentru data de 8 Martie, te poti bucura o reducere de 50% pentru unul dintre serviciile noastre.

Atentie! Locurile sunt limitate.

Pentru programari ne puteti trimite un email la adresa programari@cabelo.ro sau ne puteti suna la numarul de telefon: 0764 544 836.

Adresa noastra este: Str. Pajurei 2B, Sector 1 – Bucharest, Rla 5 minute de statia de metrou Jiului.

Atunci cand vine vorba de frumusete, ai nevoie de un specialist care sa te ghideze si sa-ti raspunda la orice intrebare. Echipa Cabelo este alcatuita din stilisti talentati, gata sa-ti ofere o experienta de neuitat.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE