Acasă Blog Pagina 80

Ready, steady, GDPR: cum să îți pregătești compania pentru implementarea Regulamentului General privind Protecția Datelor

0
gdpr

BusinessMark anunță organizarea conferinței Ready, steady, GDPR!, ce va avea loc pe 28 martie 2018, la Hotel Radisson Blu, București. Scopul evenimentului este de a prezenta principalele soluții cu privire la adapatarea companiilor în contextul implementării Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR). Acesta urmează să fie implementat începând cu 25 mai 2018, fapt ce va avea un impact puternic asupra mediului de afaceri din România.

Principiile generale de prelucrare a datelor cu caracter personal impun ca acestea să fie procesate în mod transparent. Scopul prelucrării trebuie să fie clar și legitim, iar cantitatea de date prelucrate trebuie să fie redusă la minimum, în funcție de scop. Datele trebuie să fie corecte, iar timpul de stocare trebuie să fie limitat la o perioadă legată de acest scop. În plus, integritatea și confidențialitatea datelor trebuie protejate.

În acest context, conferința Ready, steady, GDPR! își propune să analizeze subiecte, precum: pașii de urmat pentru a fi în conformitate cu noul regulament, implementarea în funcție de industrie, activitate și număr de angajați; consimțământul și validarea GDPR. Importanța caietului de incidente; strategii de integrare a normelor GDPR în cadrul structurilor interne; Evoluția tehnologiei în domeniul securității cibernetice. Introducerea tehnologiei FDA. Identificarea breșelor în securitate; Sancțiuni ce se vor aplica în caz de neconformitate. Timpul de notificare către autorităti; Rolul Ofițerului de conformitate în companii; Implicarea top managementului, actorilor decizionali la nivel de GDPR.

Participanții au oportunitatea de a interacționa cu următorii speakeri:

  • ROXANA IONESCU, Partner, Head of Data Protection, NNDKP
  • GABRIELA POPESCU, Legal Attorney, Microsoft România
  • CARMEN ADAMESCU,  Partener, EY Romania
  • NICOLETA IONESCU, Legal Manager, Orange Financial Services
  • ADAM PECKMAN, Cyber Global Practice Leader, Aon Risk Soluion – Global Risk Consulting
  • CRISTINA COSTACHE, CIPP/E – Legal Manager Strauss România
  • ROBERT STOICESCU, Manager, Risk Assurance Services, PwC România
  • RALUCA SILAGHI,  Manager, Radu și Asociații | EY Law 
  • CRISTINA IACOBESCU, LL.M, CIPP/E –  Associate, Reff & Asociații SCA
  • BIANCA NAGHI, Managing Associate, D&B David și Baias

Evenimentul se adresează specialiștilor DPO, directorilor generali și financiari, managerilor departamentului juridic, resurse umane, IT, asigurări, marketing.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul Ready, steady, GDPR! este organizat de BusinessMark alături de: AON Romania, Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen, EY Romania, PwC Romania, Rent for Comfort, ARILOGPlantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Jurnalul de Afaceri, Business24, Ziare.com, Financiarul.ro, FinZoom, SpatiulConstruit.ro, Manager Express, AngajatorulMeu.ro, Gazetadeștiri, Financial Market, Debizz, FEMEI ÎN AFACERI, Global Manager, Portal Management, Energynomics.ro, Roportal, Vox Capital, Transilvania Business, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Administratie.ro, MediaRabbit, PRBox, Rbeconnect, Chalbert, Săptămâna Financiară.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

Specialiștii Deloitte România discută despre impactul noilor modificări privind taxele la Fondul pentru Mediu

0
Deșeuri de ambalaje

BusinessMark Event Management alături de Deloitte România anunță organizarea conferinței „Deșeuri de ambalaje și echipamente electrice și electronice – 2018”, eveniment ce va avea loc pe 27 martie 2018 la Hotel InterContinental, București. Scopul conferinței este de a analiza impactul noilor modificări asupra obligațiilor de raportare și asupra taxelor ce trebuie să fie plătite la Fondul pentru Mediu.

În 2018, au intrat în vigoare noi reguli metodologice de calcul al contribuțiilor și taxelor datorate la Fondul pentru Mediu. Acest fapt aduce modificări importante în domeniu.

În acest context, conferința „Deșeuri de ambalaje și echipamente electrice și electronice – 2018” vine în întâmpinarea participanților și abordează următoarele subiecte: modificările aduse legislației privind taxele de mediu, schimbările preconizate de modificarea legislației în 2018, programul informatic AFM – trasabilitate deșeuri, aspecte de interes în procesul de derulare al inspecțiilor AFM, Retrospectiva anului 2017 și perspectiva pe 2018 prin ochii OTR – urilor în cazul gestionarii deșeurilor de ambalaje și gestionarii deșeurilor de EEE și baterii/acumulatori, modificările aduse taxei pe ambalaje, obligațiile distribuitorilor/ producătorilor de EEE-uri și baterii/acumulatori, contractele de transfer de responsabilitate: aspecte de interes și elemente esențiale ale raportului legal și ale contractului încheiat între operatorii economici și OTR.

La final, specialiștii Deloitte România vor prezenta abordări din practica recentă a controalelor de la AFM: documente care atestă trasabilitatea, persoana obligată la plata taxei, documente care oferă substanța necesară sistemului depozit.

Participanții au oportunitatea de a se întâlni cu următorii speakeri:

  • CORNEL BREZUICĂ Președinte, Administrația Fondului pentru Mediu 
  • ADELA LAZĂR – Director General, Greenpoint Management S.A.
  • MIHAI PETRE – Senior Manager, Servicii Fiscale, Deloitte România
  • DANIELA NEAGOE – Manager Servicii Fiscale, Deloitte România
  • OVIDIU BALACEANU – Avocat, Reff & Asociații
  • Reprezentant, Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor

Conferința se adresează directorilor financiari, logistică, import-export, responsabililor de taxe la Fondul pentru Mediu, precum și specialiștilor de Mediu.

Evenimentul este organizat de Deloitte Romania cu sprijinul BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Financiarul.ro, Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, Gazetadestiri, Business24, Debizz, Revista Valoarea, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Global Manager, Vox Capital, PRBox, Rbeconnect.

Înregistrarea la eveniment se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Despre Deloitte

Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale care oferă clienților o gamă completă de servicii integrate de consultanță.

Compania a dezvoltat o strategie solidă, la bază căreia se află o gamă diversificată de servicii profesionale furnizate clienților și un număr considerabil de industrii deservite în întreaga țară. Deloitte la dispoziția clienților resurse internaționale și priceperea locală pentru a-i ajuta să exceleze indiferent de locul în care aceștia își desfășoară activitatea.

Diversitatea este parte integrantă a identității companiei.

Despre BusinessMark Event Management

BusinessMark Event Management este divizia BusinessMark de organizare evenimente personalizate pentru clienți și de asigurare a suportului logistic. BusinessMark oferă posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei. Oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, producția, dar și optimizarea bugetului.

Banner SapunulCheia.ro

Managementul Organizatiilor si al Echipelor Performante | CODECS

0
Managementul Organizatiilor

Incepand cu luna martie 2018 CODECS organizeaza o noua sesiune a programului Diploma Profesionala in Management.

Gandit ca o cale accesibila si profesionista catre o cariera in management, programul analizeaza principiile managementului si va ofera instrumentele si cunostintele necesare pentru a imbunatati strategiile organizationale pentru viitor. De asemenea, va arata cum sa lucrati cu oamenii din organizatie si cum sa abordati aspecte importante precum motivarea, comunicarea cu personalul, recrutarea si selectia, sistemul de compensatii si beneficii. Sunt prezentate rolurile unui manager si aptitudinile absolut necesare acestuia: negocierea, munca in echipa, comunicarea, sedintele si rapoartele, etc.

Programul educational are un pronuntat caracter interactiv iar metoda de studiu imbina activitatile in classroom cu cele online si proiectele individuale cu cele de grup, urmarindu-se astfel atat schimbul de experienta cu tutorii si cu colegii, cat si stimularea creativitatii cursantilor.

Programul este astfel organizat incat cursantii nu trebuie sa isi intrerupa activitatea profesionala.
Peste 30 000 de manageri au absolvit cursurile CODECS de management.

Va invitam sa va alaturati acestei comunitati si sa alegeti cea mai accesibia si profesionista cale catre o cariera in management!

Pentru mai multe informatii despre programele CODECS puteti accesa www.codecs.ro, iar pentru calendarul cursurilor open 2018 https://www.codecs.ro/calendar-cursuri. De asemenea, un consultant CODECS va sta la dispozitie la numerele de telefon 021.252.51.82/3/4 si la adresa de e-mail sales@codecs.ro. Va asteptam si pe www.facebook.com/CODECSNetwork sau pe pagina nostra LinkedIn, CODECS.

Construieste-ti cariera alaturi de CODECS!

Te asteptam!

Banner SapunulCheia.ro

Cum evoluează piața de construcții și care este impactul modificărilor aduse contractelor-standard FIDIC, „roșu”, „galben” și „argintiu”

0
constructii

Reprezentanți ai companiilor de construcții, dezvoltatori imobiliari, avocați și consultanți au participat, pe 2 martie, la conferința „Noile contracte FIDIC”. Evenimentul a fost organizat de firma de avocatură MOREANU Law, alături de Partenerul Principal Patronatul Proprietarilor de Clădiri din România (RABO-Romanian Association of Building Owners) și BusinessMark Event Management. Întâlnirea a reunit în panel șase profesioniști cu experiență, care au discutat despre principalele modificări aduse noilor Contracte FIDIC, ediția a II-a publicate în luna decembrie 2017. De asemenea, aceștia au analiza cele 2 contracte naționale care vor fi utilizate pentru lucrările de infrastructură aplicabile proiectelor semnate începând cu data de 11 ianuarie 2018.

Dr. DANIEL MOREANU – Avocat, MOREANU Law a deschis conferința prin a oferi o imagine de ansamblu asupra Contractelor FIDIC. Încă de la început, acesta a precizat că deși discuțiile se vor axa pe cele 3 contracte („roșu”, „galben” și „argintiu”), este important de reținut că acestea nu sunt sigurele contracte create. În acest sens, există și alte modele („verde”, „roz”, „albastru”, „alb”),  create spre a fi utilizate la nivel internațional. De asemenea, Dr. Daniel Moreanu a subliniat că emiterea noului set de 3 contracte-standard constituie un moment definitoriu pentru piața construcțiilor la nivel global, urmând ca ulterior să facă precizări cu privire la fiecare model. De exemplu, FIDIC „galben” este dedicat proiectelor în care atât proiectarea, cât și execuția lucrărilor este realizată în mare parte de către Antreprenor. Spre deosebire de acest model, FIDIC „roșu” vizează proiectele în care responsabilitatea proiectării este în sarcina Beneficiarului, iar Antreprenorul realizează numai execuția lucrărilor. În cazul FIDIC „argintiu” atât proiectarea, execuția, cât și punerea în funcțiune a proiectului sunt în sarcina Antreprenorului care își asumă un nivel de risc mai crescut decât în cadrul FIDIC „galben”. Spre deosebire de primele contracte menționate, nu există Inginer, rolul acestuia este preluat de Beneficiar. Înainte de a da cuvântul invitaților din panel, Dr. Daniel Moreanu a prezentat cinci Principii de Aur care trebuie luate în considerare în elaborarea Condițiilor Particulare.

Schimbările aduse de noile contracte FIDIC au fost dezbătute de către specialiștii cu experiență la nivel național și internațional: STEPHEN BURKE – Construction Director, Forte Partners, ADRIAN TUDOR – Director Tehnic, Bog’Art, FLORIN POPA – Managing Partner, Vitalis, ȘERBAN JUVERDEANU – Head of Construction, P3 România și Drd. SILVIU MUNTEANU – Avocat.

În continuare, aceștia au acoperit subiecte, precum: avantajele noilor contracte FIDIC (Ex. claritatea și predictibilitatea, o mai bună alocare a riscurilor, definiții noi, rolul inginerului, rolul DAB/DAAB etc.), utilitatea unor astfel de forme contractuale, aspecte negative sau de îmbunătățit (complexitatea, detalierea excesivă a clauzelor, aspectele lăsate nereglementate etc.), popularitatea contractelor FIDIC în România în comparație cu piața internațională, momentul începerii lucrărilor, întârizerea și suspendarea acestora, dar și soluționarea disputelor.

Printre concluziile evenimentului se află și faptul că părțile vizate își pot îndrepta privirea asupra a tot ceea ce își dorește FIDIC să realizeze în viitor. Experții sunt de părere că FIDIC dorește să țină pasul cu tehnologia și cu nevoile părților contractuale. În acest sens, conferința reconfirmă faptul că specialiștii ar trebui să rămână informați, ancorați în realitate și să privească cu optimist spre aceste noi forme contractuale.

La finalul conferinței, Dr. DANIEL MOREANU a adus în discuție cele două modele naționale de contracte propuse de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice pentru lucrări de infrastructură. Acesta a precizat că utilizarea celor 2 modele de Contracte este obligatorie pentru contractele de achiziție publică sau sectorială inițiate după data de 11 ianuarie 2018 ce au o valoare (fără TVA) mai mare sau egală cu 23.227.215 lei, adică de aproximativ 5 milioane de EURO. În același timp, pentru contractele care au o valoare ce se situează sub pragul mai sus menționat, autoritățile contractante au dreptul, însă nu sunt obligate, să utilizeze noile modele de Contracte.

Evenimentul a fost organizat de MOREANU Law cu sprijinul partenerului principal Patronatul Proprietarilor de Clădiri din România (RABO-Romanian Association of Building Owners), al BusinessMark Event Management și al partenerilor media: Financiarul.ro, Jurnalul de Afaceri, Ziare.com, Gazetadestiri, Business24, Debizz, Revista Valoarea, Roportal, Bucureșteni.ro, Administratie.ro, Global Manager, Vox Capital, PRBox, RBEconnect.

Banner SapunulCheia.ro

Un nou concept de showroom pentru o nouă eră

0
concept de showroom

Lexus a inaugurat pe 28 februarie 2018 noul showroom printr-o abordare vizionară a mărcii, spațiul reprezentând materializarea luxului pogresiv.

Noul showroom este dedicat luxului progresiv – o experiență de lux amplificată și soluții prietenoase cu mediul în același timp. Rezultatul este unul proaspăt, modern și elegant, cu note personale și calde.

Facilitățile de retail și piesele de mobilier care compun călătoria clientului reflectă un design dinamic, expresiv, iar liniile fluide subliniază filosofia sinergiei celor două concepte aparent incompatibile – mișcarea și calmul – inspirate din designul modelelor Lexus. Fiecare zonă a fost analizată atent înaintea reamenajării și niciun detaliu nu a fost lăsat la întâmplare, abordarea contemporană Lexus în toate aspectele conferind o călătorie coerentă. Astfel atât materialele și paleta de culori, cât și liniile clare neîntrerupte, spațiile clar definite de texturi diferite, luminile ambientale și mobilierul modern, reprezintă cadrul potrivit pentru o stimulare multi-senzorială.

Arta ospitalității, Omotenashi, este un element fundamental al mărcii, care se regăsește in toate aspectele activităților brandului. De la caracterul primitor al modelelor Lexus și până la standardele de retail, brandul oferă experiențe incredibile la fiecare pas, anticipând nevoile și dorințele oaspeților noștri.

Odată cu dezvoltarea social media și a celor mai noi tehnologii, clientul de astăzi pornește într-un alt fel de călătorie. Pentru a satisface nevoile și așteptările acestui nou client, Lexus a abordat un nou concept de retail, care reflectă clar valorile mărcii: design îndrăzneț, tehnologie inovatoare, calitatea finisajelor executate de maeștrii Takumi și performanțe încântătoare.

Soluțiile digitale in diferitele zone de relaționare cu clienții reprezintă doar un element al unei experiențe multi-senzoriale. Aceasta începe chiar înainte de a păși in dealership. De afară, prin suprafețele vitrate, se observă un perete video integrat într-un fundal negru lucios. La intrare, lumina își schimbă subtil intensitatea, iar sala de așteptare a fost proiectată pentru a oferi cât mai mult confort clientului – cafea și ceai, Wi-Fi, un spațiu de lucru, scaune confortabile, dar și divertisment – prin intermediul display-urilor, oaspeții sunt la curent cu noile modele, tehnologii, dar și oferte speciale, știri, sau starea vremii.

Peretele video are și rolul de interfață pentru configurator, în care clientul își poate admira viitoarea mașină la scară mărită. Configuratorul poate fi accesat și de pe ecranele din zona privată de consultanță, pentru a vizualiza modul în care mașina poate fi adaptată să corespundă nevoilor și cerințelor clientului.
Experiența se încheie la livrarea mașinii, atunci când are loc un moment memorabil, personalizat. După prezentarea realizată individual de consultantul de vânzări, pe ecran apare un video, care arată o ultimă imagine a modelului ales. Suspansul crește odată cu diminuarea intensității luminilor, peretele de sticlă devine translucid, iar clientul își vede pentru prima dată noul Lexus, strălucitor și pregătit de prima sa călătorie.

Astfel, consumatorul Lexus este cufundat într-o experiență de lux de la început până la final.

În prezent, 64 de dealership-uri au fost reamenajate în spiritul noului concept, în 13 țări diferite. Până la finalul anului 2018, toate cele aproape 500 de centre din Europa vor avea o nouă înfățișare.

Cel mai nou membru Lexus, care marchează începutul unei epoci glorioase pentru brand, respectiv modelul LS, este disponibil in două variante: LS 500 pe benzină și LS 500h – modelul hybrid.

Păstrând esența modelului conceptual original LF-LC, Lexus LC 500 este un uimitor coupe, proiectat să redefinească așteptările și să vă taie răsuflarea.

Propulsat de un motor benzină de 5.0 litri, modelul dezvoltă o putere de 477cp/351 kW, transmisă trenului posterior. Motorul construit manual este echipat cu prima transmisie automată cu 10 trepte din lume disponibilă pentru un autoturism, oferind o accelerație incredibilă și un formidabil sunet, specific motoarelor V8.

LC 500h poate accelera de la zero la 100km/h în doar 5 secunde. Și cu toate acestea, consumul de carburant este la fel de impresionant – doar 6.4l/100km, în condițiile unui nivel al emisiilor de CO2 de 145g/km.

Lexus LS este rezultatul unei călătorii creative de cinci ani, a cincea generație a modelului transformând sedanul de lux într-o formă de artă complet nouă. Designerii noștri au împins întotdeauna granițele, dar acest ultim LS extinde frontierele tehnologiei și mai mult cu sistemul Multi Stage Hybrid – o tehnologie revolutionară care transformă performanțele autovehiculului Lexus Self-Charging Hybrid.

Noul LS redefinește mașina de lux, prin îmbinarea spațiul unui sedan cu ampatament lung, cu aspectul irezistibil al unui coupé. Interiorul se distinge față de alte vehicule de lux, prin estetică japoneză rafinată, tehnologie inovatoare și finisaje excelente.

Aspectul dinamic al LS este întărit de performanțele superlative. Poziția joasă de condus și cockpitul orientat spre șofer au fost concepute din dorința de a transforma condusul într-o experiență cu adevărat satisfăcătoare. Datorită noii platforme împărțite împreună cu coupé-ul de lux LX, acest sedan flagship oferă manevrabilitate remarcabilă, alături de confort suprem și rafinament.

Modelul LS este disponibil cu un motor bi-turbo V6 de 3.5 litri, sub emblema LS 500, care dezvoltă o putere de 307kW/417 CP sau cu tehnologia de ultimă generație Multi Stage Hybrid, pe LS 500h, care combină motor electric, care livrează un cuplu puternic pentru accelerație lineară cu un un motor convențional de 3.5 litri, oferind performanțe hibride de 264 kW/359 CP.

Banner SapunulCheia.ro

Dr. Leahu iti raspunde la cele mai importante intrebari despre implantul dentar

0
implantul dentar

Ce este implantul dentar? Este acesta mai dureros si mai complicat decat solutiile clasice de inlocuire a dintilor lipsa? Pot pacientii care sufera de pierderi osoase sa beneficieze cu succes de o asemenea interventie chirurgicala? Exista riscul ca un implant dentar sa afecteze investigatiile RMN ulterioare? Rezolva un astfel de tratament toate problemele dentare, pentru tot restul vietii?

Dr. Ionut Leahu, medic specialist in Implantologie la Clinicile Dr. Leahu din Bucuresti, iti raspunde la cele mai comune intrebari despre revolutionarele tratamente cu implant dentar, din vasta sa experienta si interactiunea cu numerosii pacienti de-a lungul timpului.

Pacient: Ce presupune un tratament cu implant dentar?

Dr. Leahu: Practic, procedura in sine reprezinta o interventie chirurgicala de inserare a unei radacini artificiale in os (mandibula sau maxilar), in locul dintelui lipsa. Astfel, in prima faza vom realiza o piesa din titan care va fi implantata in structura osoasa a pacientului. Pe langa aceasta radacina artificiala, ulterior vom monta bontul protetic, fiind legatura dintre radacina si coroana, in timp ce aceasta din urma este partea vizibila si estetica a noului dinte. Pentru a se apropria cat mai mult de functionalitatea si aspectul unui dinte natural, coroana este realizata din ceramica de inalta calitate, durabilitate si rezistenta.

Pacient: Asta inseamna ca nu pot recurge la un tratament cu implant dentar daca am osul nativ afectat?

Dr. Leahu: Nu aveti de ce sa va faceti griji in aceasta privinta! Datorita tehnologiei de ultima generatie, pierderile osoase pot fi remediate cu ajutorul unei proceduri suplimentare de aditie. Astfel, in urma acestui proces de augmentare a osului de la nivelul mandibulei sau maxilarului, chiar si cele mai complicate cazuri pot fi rezolvate garantat.

Pacient: Cat de dureroasa este interventia de implantare?

Dr. Leahu: Mult mai putin decat puntile dentare, care presupun devitalizarea a doi dinti invecinati, adica scoaterea nervului – una din temerile cele mai mari ale pacientilor. Implantul dentar nu afecteaza cu nimic ceilalti dinti si nu le provoaca niciun fel de durere. Este vorba doar de un disconfort sau mici efecte secundare post-operatorii, care vor disparea in scurt timp. In plus, intreaga procedura se desfasoara rapid, intr-o singura sedinta, sub efectul anesteziei.

Pacient: Cat dureaza recuperarea post-operatorie?

Dr. Leahu: Mai putin decat v-ati astepta! Tehnologia factorilor de crestere PRGF disponibila acum in clinicile noastre va ofera o vindecare a tesutului de 7 ori mai rapida, fara durere sau complicatii.

Pacient: Este adevarat ca implantul dentar afecteaza investigatiile RMN?

Dr. Leahu: Nu, nu este adevarat! Aparaturile RMN interfereaza doar cu obiecte ce contin fier. Un implant de calitate este realizat numai din materiale biocompatibile, neferoase: titan, zirconiu, ceramica.

Pacient: Un implant dentar ma poate tine pe viata?

Dr. Leahu: Acest lucru este posibil numai in cazul in care veti respecta intocmai toate indicatiile post-operatorii ale medicului implantolog, pentru a evita posibilele complicatii. De asemenea, respectarea regulilor de igiena orala este fundamentala pentru durata de viata a unui implant, care poate fi prelungita de la 10-15 ani pana la finalul vietii. Nu in ultimul rand, longevitatea lucrarii depinde si de calitatea materialelor folosite sau profesionalismul medicului. La Clinicile Dr. Leahu, intrunind toate aceste conditii, asiguram pacientilor o rata de succes a osteointegrarii de 100% pe termen cat mai lung.

Pacient: Ma va scapa implantul dentar de orice alta problema stomatologica?

Dr. Leahu: Implantul reprezinta o alternativa extraordinara la puntile dentare invazive sau protezele mobile incomode, in functie de caz. Insa implantologia nu poate inlocui, spre exemplu, ortodontia sau igiena orala de baza.

Banner SapunulCheia.ro

WALMARK lansează Index de Sănătate, un instrument online interactiv pentru un stil de viață sănătos

0
stil de viață sănătos

Nu a fost nicicând mai ușor să facem primul pas spre a avea grijă de sănătatea noastră! Cu Index de Sănătate Walmark, o nouă platformă interactivă, sarcina devine simplă și accesibilă tuturor.

Walmark prezintă un instrument online, ușor de utilizat și captivant, care analizează și urmărește starea de sănătate a utilizatorului.
Respondenții primesc un plan individual, care se întinde pe 4 săptămâni, cu pași specifici de urmat.
Analiza imediată, după terminarea celor 28 de sarcini zilnice, oferă motivație pentru implicare de lungă durată.
Sistemul dezvoltat în colaborare cu experți oferă educație în privința sănătății și inspirație pentru un stil de viață sănătos.
Cori Grămescu, coach de lifestyle și nutriție, promotor al unui stil de viață sănătos, recomandă Index de sănătate.

Walmark, unul dintre principalii producători de suplimente alimentare din Europa Centrală, cu o expertiză de 25 de ani, își extinde rolul de suporter activ al sănătății prin lansarea unei platforme online care să ghideze publicul către un stil de viață mai sănătos, Index de sănătate, https://www.walmark.ro/indexsanatate.
Dezvoltat în colaborare cu un specialist ceh în nutriţie metabolică, Index de sănătate are la bază un chestionar online care oferă o perspectivă de ansamblu asupra sănătății respondentului. Îi va lua numai 10 minute să răspundă celor 26 de întrebări, care acoperă 6 arii generale, considerate a fi pilonii unui stil de viață sănătos – de la informații de bază, activitate fizică, dietă zilnică, obiceiuri nesănătoase, starea efectivă de sănătate, la echilibrul emoțional.

Sofisticatul sistem generează un rezultat imediat, în forma unui număr între 0 și 100, care exprimă starea de sănătate a respondentului – Index de Sănătate (IS). Pe lângă IS, se regăsesc și alți parametri: Indicele de Masă Corporală (IMC) (supraponderal, normoponderal, obezitate, obezitate morbidă), indexul consumului de apă și o recomandare pentru un consum adecvat de apă. Un set de numere ale acestor indici oferă o imagine de ansamblu a stării de sănătate și continuă cu indicații asupra a 5 arii problematice cheie – 5 parametri cheie care ar trebui adresați pentru a menține sănătatea.

Rezultatul imediat este un plan ușor de parcurs și practic, care se întinde pe 4 săptămâni. Cu o sarcină zilnică simplă, dar eficace, care motivează respondentul să urmeze planul și să simtă rezultate foarte repede. Un sistem de reminder avansat ajută utilizatorii să fie la curent cu progresul lor.
Toate activitățile recomandate au fost gândite de un specialist, care s-a asigurat că au fost luate în calcul toate ariile sănătății, iar nivelul de dificultate este unul potrivit unei persoane obișnuite – toate sarcinile sunt realizabile, iar dacă planul este urmat, primele rezultate ar trebui să apară chiar din prima lună. Rezultatele pot fi împărtășite pe social media.

Ca bonus, mai există un set de recomandări – sfaturile simple, de zi cu zi, despre modalități de îmbunătățire a problemelor și riscurilor de sănătate. Și dincolo de planul de sănătate, fiecare utilizator va primi o recomandare personalizată pentru un program de nutriție bazat pe nevoile individuale.

Cori Grămescu, promotor activ al unui stil de viață sănătos și ambasadorul Indexului de sănătate, ne povesteşte de ce a acceptat această provocare și care sunt beneficiile platformei online Walmark.
“Partea cea mai interesantă a proiectului Index de Sănătate este pentru mine faptul că acest instrument este bazat pe cei 5 piloni ai unui stil de viață sănătos: dieta echilibrată, starea generală de sănătate, activitatea fizică, echilibrul psihologic și capacitatea de a gestiona obiceiurile nesănătoase. Testul online este construit în jurul acestor 5 elemente, iar evaluarea, recomandările generate și planul lunar creează un cadru organizat pentru cei care doresc să își îmbunătățeasca alegerile de lifestyle.
Nu ne este întotdeauna facil să conștientizăm zonele în care sănătatea noastră poate avea de suferit în urma alegerilor noastre, așa că o evaluare obiectivă este binevenită pentru a declanșa procesul de schimbare.
Faptul că testul online ia în calcul elementele esențiale pentru sănătate ne ajută să avem un plan concret de ameliorare a alegerilor noastre și, poate la fel de important, ne oferă informații corecte, de calitate, despre sănătate și construirea unui stil de viață sănătos.”

*Walmark nu încurajează administrarea de suplimente alimentare fără recomandarea unui specialist în domeniul sănătăţii.

Banner SapunulCheia.ro

O nouă ediție a cursului de Event Planner este organizată la Chișinău

0
Event Planner

Agenția de training Creative Business Management organizează, la Chișinău, cea de-a doua ediție a cursului de Event Planning. Acest curs are loc în perioada 24 – 25 martie și este conceput pentru organizatorii de evenimente care vor sa aibă succes în realizarea de evenimente pentru compania în care lucrează sau în dezvoltarea propriei afacerii. Trainerul cursului este Bianca Preda, specialist în PR și organizare de evenimente, cu o experiență de peste 10 ani.
Cursul este organizat în parteneriat cu wedding planner-ul local Alina Ciobanu, reprezentantul agenţiei şi revistei Mireasa din Republica Moldova.
”Cursul este binevenit dat fiind faptul că experiența de Event Planning este adunată personal, nu din auzite,” spune Olga, una dintre participanţii la prima ediţie a cursului. A fost excelent prezentată toată informația. Răspunsurile oferite de trainer, la orice întrebare adresată, au fost practice. Vă mulțumesc pentru experiențele pe care le-ați povestit!”, mai spune Olga, cursantă a trainingului de Event Planning.
În cadrul primei ediții a Cursului de Event Planning din Chișinău participanții au apreciat informațiile noi obţinute şi mai ales faptul ca acestea au fost completate de exerciţii practice. Un aspect foarte apreciat de cursanţi a fost acela că trainerul Bianca Preda este expert în domeniul predat şi oferă exemple actuale din activitatea zilnică.
Pe piața din România, cursul se află la cea de-a 50-a ediție organizată în cei 8 ani de la lansare și va fi organizat pentru a doua oară în Chișinău.
Agenda cursului de organizator de evenimente din Chișinău
Participanții la curs vor învăța ABC-ul meseriei de organizator de evenimente cu ajutorul unor instrucțiuni ușor de urmărit și prin exemple din activitatea practică a trainerului.Bianca Preda vine cu exemple concrete din experiențele sale de event planner cu firmele din România.
Cursul este structurat pe parcursul a două zile. În prima zi, participanții învață despre tipurile de evenimente, cum sunt ele structurate și ce presupune pregătirea unui eveniment. “De multe ori începătorii în domeniu nu își dau seama de importanța pregătirii unui eveniment, fapt care duce la foarte multe greșeli în timpul desfășurării lui. La curs învățăm să pregătim, să anticipăm și să limităm situațiile de risc ale unui eveniment. Câteodată, planificarea unui eveniment durează câteva luni, în timp ce desfășurarea efectivă se întinde pe o zi sau două. De aceea, noțiunile predate în prima zi de curs se axează foarte mult pe strategie, pregătire și concept“, spune Bianca Preda, trainerul Creative Business Management. Participanții află despre modalitățile de planificare și selectare a activităților și primesc recomandări despre dimensionarea echipei de proiect.
În a doua zi de curs trainerul predă bugetarea evenimentelor și modalități de finanțare a acestora. Participanții află despre cum se realizează un buget în cele mai mici detalii, în funcție de activitățile proiectului. Agenda cursului include detalii despre promovareaunui eveniment prin mijloace specifice publicului ţintă.
Costuri
Taxa de participare la curs este de 150 de euro de persoană și include toate costurile aferente, cum ar fi accesul la curs și la exercițiile și dezbaterile din cadrul acestuia, îndrumarea trainerului pe tot parcursul evenimentului, suportul de curs și materialele aferente, în format electronic, diplomă de participare eliberată de Creative Business Management, acces în comunitatea participanţilor la cursurile de event planner din România şi Chişinău, printr-un grup de Facebook.
Înscrieri
Cei interesaţi se pot înscrie accesând pagina cursului (curs-organizare-evenimente-chisinau) sau pot cere informații suplimentare la +37379566574 şi prin email la cursuri@cbmanagement.ro şi allinacb@mail.ru.

Banner SapunulCheia.ro

Pășește în lumea florilor și aranjamentelor florale

0
program de training din domeniul floristicii

Primul curs al celui mai complex program de training din domeniul floristicii va începe în data de 17 martie, la București. Programul este realizat de agenția Creative Business Management în parteneriat cu cea mai mare florărie online din România, Floridelux.ro. Cursul de Decorator Floral le va oferi cursanților posibilitatea de a dobândi cunoștințe teoretice și practice prin intermediul celor mai experimentați decoratori, lideri în domeniul floristicii.
”Creativitatea în aranjamentele florale ține foarte mult de starea de spirit, de sentimente și emoții. Un cadou floral este în sine o manifestație sau o transpunere a ceea ce simțim într-un aranjament floral, un buchet de flori sau un ansamblu floral”, spune Ioana Dosinescu managing partner al Floridelux.ro.
Prima ediție a cursului Decorator floral – hobby și artă, va începe sâmbătă, 17 martie. Timp de 3 weekend-uri, cursanții vor învăța arta decorării florilor în atelierele florărie Floridelux.ro, alături de cei mai experimentați traineri. Acest curs interactiv și flexibil îi va ajuta pe participanți să își dezvolte creativitatea pentru a realiza buchete și aranjamente florale cu ușurință și încredere.
”Floristica este un subiect foarte amplu și vast, însă foarte mulți au senzația că află, cunosc și deja știu tot din 2-3 buchete realizate în grabă. Recomandăm multă răbdare pentru a asimila corect informația și pentru a învăța să o aplici corect. Ascultă și învață de la cei care au experiență în domeniu, pentru a ști cum să vii apoi cu idei noi”, ne sfătuiește Ioana Dosinescu.
În cadrul acestui training cursanții vor învăța cum să combine diverse texturi și culori, să realizeze decoruri de impact și aranjamente florale pentru evenimente prin talentul și creativitatea lor. Partea teoretică va fi completată de cea practică, iar cu ajutorul trainerului Floridelux.ro toți cei prezenți vor învăța cum să aplice tehnicile florale.
Înscrierea la curs de face apelând unul dintre numerele de telefon 0743.183.353/ 021.337.23.54 sau prin email la cursuri@cbmanagement.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Evoluția sectorului financiar-bancar este dezbătută în cadrul evenimentului Romanian Financial Conference

0
Romanian Financial Conference

BusinessMark anunță organizarea celei de-a cincea ediții a evenimentului Romanian Financial Conference, ce va avea loc pe 14 martie 2018, la Hotel Radisson Blu, București.

Reprezentanţi ai managementului celor mai importante bănci și instituții financiare prezente pe piața românească vor analiza situația sectorului financiar-bancar.

Evenimentul își propune să dezbată teme legate de: perspectivele generale ale economiei românești și implicațiile în mediul bancar, impactul asupra sistemului bancar – exogen și endogen, influența noilor abordări legislative pe zona bancară, Payment Services Directive 2 (PSD 2), General Data Protection Regulation (GDPR). De asemenea, vor fi abordate și subiecte precum: evoluţia sectorului financiar nebancar, piața de asigurări, finanțarea prin piața de capital, piața românească de leasing, crypto currency, Blockchain Technology.

      Discuțiile vor fi moderate de către GABRIELA FOLCUȚ, Director Executiv în cadrul Asociației Române a Băncilor. Cele două sesiuni ale evenimentului,  Focus on banking și Focus on financial services, reunesc următorii invitați:

 SESIUNEA I

  • SERGIU OPRESCU, Preşedinte Asociația Română a Băncilor, Preşedinte Executiv Alpha Bank
  • FLORIN DĂNESCU, Preşedinte Executiv Asociația Română a Băncilor
  • DANA DEMETRIAN, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv, Banca Comercială Română
  • PETRE BUNESCU, Director General Adjunct BRD-GSG
  • *RADU GRAȚIAN GHEȚEA, Președinte CEC Bank, Preşedinte de onoare Asociația Română a Băncilor
  • ANA-MARIA BUTUCARU, Director, Servicii de Audit, PwC România
  • RODICA TUCHILĂ, Director Executiv, Asociația Română a Băncilor

SESIUNEA A II-A

  • LUCIAN ANGHEL, Președinte Bursa de Valori București, CEO BCR Banca pentru locuințe
  • VIRGIL SONCUTEAN, Chief Executive Officer, Allianz-Tiriac Asigurari
  • Reprezentant Autoritatea de Supraveghere Financiară
  • MELANIA HĂNCILĂ, Director Executiv, Asociația Societăților Financiare din România – ALB
  • ANDREI STAN, Partner, Moore Stephans
  • JAN PRICOP, Director Executiv, Asociația Administratorilor de Fonduri – AAF
  • CIPRIAN LADUNCA, CFO, Metropolitan Life
  • *COSTI STRATNIC, Member of the Directorate, OMNIASIG VIG
  • *SORANA MANTHO, Director General, Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România – UNSAR

*Sub rezerva confirmării

Evenimentul se adresează reprezentanților băncilor, companiilor de asigurări și celor de leasing, fondurilor de pensii, investitorilor, autorităților, experților financiari, analiștilor economici și consultanților.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul Romanian Financial Conference este organizat de BusinessMark alături de: CEC Bank, Moore Stephens, Rent for Comfort, Asociația Română a Băncilor, Asociația Societăților Financiare din România, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Energynomics.ro, Transilvania Business, AVOCATURA, Debizz, Business24, Ziare.com, Jurnalul de Afaceri, Financial Market, Manager Express, FinZoom.ro, FEMEI ÎN AFACERI, SpatiulConstruit.ro, Financiarul.ro, Gazetadeștiri, Portal Management, AngajatorulMeu.ro, Săptămâna Financiară, PRBox, Rbeconnect, MediaRabbit, Chalbert, Bucuresteni.ro, Roportal, Vox Capital, Global Manager, Administratie.ro, Revista Valoarea.

 

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediul de afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic. Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE