Studii recente efectuate la nivel national cu privire la identificarea trendurilor in marketing au evideniat importanta unei strategii omnichannel in procesul companiilor de trecere de la vanzarile clasice la customer experience.
Comportamentul de achizitie, asteptarile, preferintele si nevoile consumatorilor se schimba cu o viteza din ce in ce mai mare. De aceea, un magazin de sector sau un supermarket are nevoie si de varianta sa online. In egala masura, trebuie sa fie prezent in social media, sa trimita clientilor sai cateva reviste pe luna cu promotii, sa aiba campanii si reduceri pe Facebook, dar si sa sustina evenimentele organizate in oras. Asadar, omniprezenta in retail este esentiala pentru a fi cat mai aproape de clienti si pentru a le satisface nevoile specifice.
Este important ca retail-ul sa investeasca atat intr-o prezenta fizica, cat si intr-una digitala, deoarece studiile arata faptul ca procentul romanilor care cumpara online a crescut cu 40% in 2017, comparativ cu 2016. In retail si nu numai, clientii isi doresc sa primeasca revista cu promotii a supermarket-ului din cartier si sa se bucure de promptitudine si diversitate atunci cand merg in magazine. Cu alte cuvinte, cresterea sau scaderea vanzarilor este direct determinata de abilitatea jucatorilor din piata de retail de a oferi clientilor o experienta pozitiva si sustinuta prin canalele online si offline. Prin urmare, o campanie creativa de marketing online declinata in offline prin intermediul printurilor de calitate plasate strategic, va asigura indeplinirea obiectivelor si va avea un impact pozitiv asupra brandului. afirma Calin Pascu – General Manager Agentia de Print.
In ultimii ani, comportamentul consumatorului implica folosirea motoarelor de cautare pentru a obtine mai multe informatii despre produsele pe care acesta vrea sa le achizitioneze, indiferent daca le va cumpara online sau offline. De aceea, este necesara o armonizare a imaginii brandului, dar si a prezentei sale online cu cea offline pentru a oferi clientului o experienta pozitiva de cumparare si pentru a-l loializa.
De peste 5 ani, Agentia de Print – prima companie romaneasca de print management – a realizat proiecte complexe de print pentru companii de referinta din tara, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recas, Sky Group, Preturi Pentru Tine (PPT), DB Group, Hewlett Packard, Annabella, Lifecare si multi altii.
Romanii vor o experienta pozitiva de cumparare atat online, cat si offline
Peste 3.300 de echipe de studenți participă la concursul International VELUX Award 2018
Un număr record de 3.318 echipe s-a înscris pentru a participa la cel mai mare concurs destinat studenților la arhitectură – VELUX International Award, ediția 2018. Participanții concurează pentru premii în valoare de 30.000 €, dar și pentru șansa de a-și prezenta proiectele despre lumina naturală în fața juriului prezent la Festivalul Mondial de Arhitectură.
„Suntem încântați să vedem că atât de multe echipe s-au înscris pentru concursul de anul acesta”, declară managerul de program al competiției, Per Arnold Andersen, de la Grupul VELUX. „Cu un număr record de universități și țări participante, ne așteptăm ca întrecerea dintre proiecte să fie provocatoare.”
International VELUX Award este o competiție bienală care invită studenții de la arhitectură din întreaga lume să ia în considerare rolul luminii naturale ca pe o sursă importantă de energie și bunăstare. Scopul său este de a consolida utilizarea acestei surse infinite în proiectarea clădirilor, în educația studenților la arhitectură, dar și pentru a stabili o legătură durabilă cu viitorii arhitecți.
„Mai mult de 3.000 de echipe din școli și universități de arhitectură din 102 țări își pot demara pregătirea proiectelor pentru premiul din acest an. Ne bucurăm să vedem că studenții din cinci regiuni apreciază și utilizează lumina naturală în arhitectură, dar mai ales o consideră o strategie și o soluție pentru viitor”, adaugă Per Arnold Andersen.
Juriu renumit pentru evaluarea proiectelor
Echipele de studenți înregistrate pentru a participa la competiție sunt rugate să înscrie un proiect până la data de 15 iunie, într-una dintre cele două categorii – „Lumina naturală în clădiri” sau „Investigații ale luminii naturale”. Astfel, în luna iunie, juriul va selecta doi câștigători, din fiecare dintre cele cinci regiuni membre ale Uniunii Arhitecților: 1) Europa de Vest, 2) Europa de Est și Orientul Mijlociu, 3) America, 4) Asia și Oceania și 5) Afica. Cei selectați vor fi invitați să-și prezinte proiectele în cadrul Festivalului Mondial de Arhitectură ce are loc în luna noiembrie, iar juriul va alege un câștigător la nivel mondial din fiecare categorie de premii. De asemenea, studenții care demonstrează utilizarea inovatoare a produselor VELUX vor primi premii din partea juraților.
În acest an, juriul este format din arhitecții Carme Pigem (ES), Rick Joy (SUA), Saša Begović (HR) și Li Hu (CH), precum și vicepreședintele Centrului de Inovare VELUX, Martin Pros Jepsen.
International VELUX Award
Competiția a fost lansată în 2003, cu premii în 2004, 2006, 2008, 2010, 2012, 2014 și 2016. Aceasta este organizată în strânsă colaborare cu Uniunea Internațională a Arhitecților (UIA) și cu Festivalul Mondial de Arhitectură și este recunoscut de Asociația Europeană pentru Educația Arhitecturală, Institutul American de Studii în Arhitectură, Consorțiul de Centre de Cercetare Arhitecturală și Asociația Colegiului Școlilor de Arhitectură.
Mai multe informații pe www.iva.velux.com sau pe www.facebook.com/internationalveluxaward .
Despre Grupul VELUX
În urmă cu 75 de ani în Danemarca, Villum Kann Rasmussen, fondatorul companiei, își propunea să transforme podurile întunecate în spații locuibile de calitate, cu lumină naturală și aer proaspăt. De atunci și până în prezent, grupul VELUX a ajuns să fie recunoscut în toată lumea pentru că a revoluționat conceptul de fereastră de mansardă, dar și pentru inovațiile sale în domeniu și abilitatea de a dezvolta produse de înaltă calitate care definesc standardele industriei.
Socializare intr-un stil nou – Adinkra
Sambata, 12 Mai, ne jucam si ne cunoastem, ghidati de cele 4 forte: DRAGOSTE, INTELEPCIUNE, DESTIN si PUTERE.
Am pregatit pentru voi un nou board game in care jucatorii vor fi provocati sa-si descopere slabiciunile si maiestria.
Simbolurile Adinkra vin din taramul unde s-a nascut timpul, unde marea isi intinde nesfarsita albastrime si muntii ating cerul, din indepartata Africa de vest. Frumusetea si semnificatia simbolurilor Adinkra ne-a fascinat… si astfel vrem, prin folosirea lor in acest joc, sa transferam in prezent mesajele incapsulate de fiecare simbol in parte.
Ce este diferit la Adinkra fata de alte jocuri?
Scopul jocului este de a ne descoperi, fiind potrivit deopotriva persoanelor care deja se cunosc sau celor care abia acum se vad pentru prima data. Traseul pe care trebuie sa-l urmezi pentru a finaliza jocul este plin de intrebari si provocari pe care va trebui sa le depasesti. Pe tot parcursul jocului, restul participantilor vor incerca sa te impiedice sa ajungi la finalul labirintul, provocandu-te la diverse probe.
Este un joc care se bazeaza pe noroc, strategie si, mai mult decat toate, sinceritate.
Provocarile sunt menite sa descopere jucatorilor insusiri de care acestia pot fi mai mult sau mai putin constienti de existenta lor. Pot fi provocari despre:
DRAGOSTE: menite sa descopere emotie, atractie, pasiune, devotament sau chiar abnegatie;
INTELEPCIUNE: focusate pe echilibru, renuntare, detasare, concentrare sau empatie;
PUTERE: care vor testa vitalitatea, anduranta, tactul si vanitatea fiecarui jucator;
DESTIN: ce vor pune la incercare incredere, speranta sau chiar crezurile jucatorilor.
Cum se desfasoara evenimentul?
Vrem sa schimbam regulile serilor de board games, imbogatind experienta cu activitati de grup, prin care incepem sa ne cunoastem, sa ne imprietenim si sa formam echipele in care ne vom juca.
Adinkra se joaca in echipe de 4 -5 participanti, asa ca este important sa va anuntati prezenta la eveniment.
Durata eveniment: 3 ore
Cat costa?
Fiecare participant va plati 15 lei (la fața locului), iar consumatia se plateste separat.
Inscrie-te aici >>> https://goo.gl/VcLwxG
De ce Adinkra?
„Initial jocul a fost un cadou pentru iubitul meu. Aflati la inceput de relatie, fiecare moment petrecut impreuna curgea mai repede decat ma asteptam. Aveam 1000 de intrebari in cap .. despre el, despre noi si cu greu imi gaseam timpul si curajul sa le descopar raspunsurile.
Pentru ca petreceam foarte mult timp jucandu-ne impreuna cu prietenii, fie acasa, fie prin oras, jocuri precum Catan, Dixit sau Activity, m-am gandit ca poate ar fi dragut sa incercam ceva diferit, ceva personal, pastrand competitivitatea si amuzamentul jocurilor clasice, dar imbogatind experienta cu povesti, fapte, ganduri si multa conversatie. Asa a aparut Adinkra ? ” Ioana M.
Eveniment organizat de Cubuline in parteneriat cu “Hai să socializăm!”, o comunitate care promovează formarea și dezvoltarea relațiilor sociale prin intermediul activităților de grup, fie că acestea se desfășoară în natură, în oraș sau oriunde dincolo de ecranul calculatorului.
Artizanii naturii la Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa”
Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” îi invită pe copii sâmbătă, 12 mai 2018 de la ora 11:00, la o nouă întâlnire cu temerarii exploratori Dodi și Roni care, împreună cu specialistul Muzeului Alexandra Florina Popa, le vor povesti micuților despre câțiva artizani ai naturii.
Tânăra cercetătoare le va face cunoștință copiilor cu trei maeștri ai construcțiilor din natură: viespea zidar, înzestrată cu o îndemânare deosebită în realizarea cuibului de lut, pasărea grădinar – un adevărat arhitect care, folosindu-se de fructe, cochilii de melci, frunze sau pietricele colorate își decorează într-un mod inedit „coliba”, precum și cu un dulgher iscusit – castorul. Meșter al construcțiilor de baraje, castorul are un rol important în cadrul ecosistemelor naturale.
Copiii vor fi pe rând atât spectatorii cât și protagoniștii spectacolului în care vor fi implicați printr-o serie de jocuri și ghicitori realizate sub forma teatrului de umbre. La final, actorii păpușari au pregătit, ca de obicei, o mică surpriză tuturor celor care vor fi inspirați de momentele artistice și vor dori să-și facă acasă propriul teatru de umbre!
La întâlnire sunt invitați copiii cu vârste cuprinse între 4 și 9 ani. Înscrierile se pot face pe adresa de e-mail info@antipa.ro, în limita a 50 de locuri, iar taxa de participare este de 15 lei/copil.
Parteneri: Pipo și Doxi
Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro,GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com,HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com,kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.
Care sunt motivele pentru care sa folosesti o bicicleta eliptica acasa?
Spre deosebire de alte aparate de fitness, bicicleta eliptica iti ofera posibilitatea unui antrenament cardio complet, cu maximum de beneficii asupra organismului tau.

Iar pe langa maximul de avantaje, siguranta maxima cu care te poti antrena folosind o bicicleta eliptica chiar acasa la tine, fara a fi nevoit sa mergi la sala sau a avea nevoie de un antrenor personal, reprezinta de asemenea un alt motiv pentru care sa apelezi la un astfel de aparat. Cum este posibila aceasta performanta? Datorita pedalelor spatioase de care dispune o asemenea bicicleta, talpile tale nu vor depasi suprafata acestora in timpul exercitiilor, ceea ce inseamna ca riscul unei posibile accidentari este eliminat in totalitate. Asadar:
Bicicleta eliptica este usor de utilizat si extrem de eficienta
Avand un design ergonomic, aceasta poate fi incadrata in aproape orice locuinta, totodata functionand silentios. In plus, majoritatea modelelor sunt prevazute cu un calculator pentru reglarea nivelului de intensitate si monitorizarea exercitiilor: timp, viteza, distanta, calorii, scanare etc. De asemenea, eficienta acestui aparat cardio stationar se traduce si prin faptul ca simuleaza cu succes urcatul scarilor, mersul pe jos sau alergatul. Prin urmare, poti arde pana la 800 de calorii in doar 60 de minute, slabind in timp record si mentinandu-te in forma mult mai usor!
Bicicleta eliptica iti lucreaza simultan partea inferioara si superioara a corpului
Datorita manerelor mobile de care dispune o bicicleta eliptica, miscarile specifice acestui tip de exercitii implica concomitent antrenarea bratelor, a muschilor spatelui, bicepsului si tricepsului. De asemenea, rezultatele nu vor intarzia sa apara inclusiv la nivelul pieptului si abdomenului. Iar pentru ca poti combina tipurile de exercitii, pedaland atat inainte, cat si inapoi, bicicleta eliptica contribuie semnificativ si la tonifierea masei musculare a feselor, coapselor sau gambelor. Tot ce trebuie sa faci este sa folosesti acest aparat de fitness cel putin 30 de minute pe zi, la intensitate medie sau maxima.
Bicicleta eliptica te ajuta la imbunatatirea starii de sanatate fizice si psihice
Obtinerea unei conditii fizice mai bune, cresterea rezistentei la efort si intarirea sistemului imunitar se numara, de asemenea, printre motivele pentru care sa folosesti o astfel de bicicleta chiar acasa la tine, in confortul propriei locuinte. Notabil este si faptul ca acest aparat de fitness iti protejeaza articulatiile si coloana vertebrala, fiind recomandat in scopuri terapeutice, pentru recuperarea medicala a persoanelor cu astfel de probleme. Mai mult decat atat, prin efortul fizic depus cu regularitate, inima si plamanii tai vor functiona mai bine, riscul bolilor metabolice fiind totodata redus considerabil. Nu in ultimul rand, exercitiile cardio te ajuta sa te relaxezi, sa te eliberezi de stres si sa-ti mentii echilibrul psihic.
Bicicleta eliptica este accesibila oricui
Un alt motiv pentru care o astfel de bicicleta reprezinta solutia ideala in materie de antrenamente cardio efectuate acasa se datoreaza inclusiv designului robust si stabil, cu manere ajustabile si senzori de puls incorporati. Fiind prevazuta cu scaun reglabil, pedale aderente si spatioase, o bicicleta eliptica este in general practica si accesibila oricui, indiferent de conditia fizica: incepatori, intermediari sau avansati.
De ce sa apelezi la o firma de Tractari Auto
Se poate intampla oricui sa se afle in nefericita situatie de a i se defecta autoturismul fie in drum spre serviciu, fie , mai rau, atunci cand va angajati sa faceti o calatorie mai lunga.
Daca porniti la drum cu masina de exemplu in interese personal, in concediu sau in diverse alte calatorii si aveti probleme cu masina, ramaneti in pana din diverse motive, apelati cu incredere la serviciile de Tractari Auto Bucuresti de calitate. Problemele masinii vor fi rezolvate fie pe loc, fie veti fi tractati daca e nevoie, desigur, in conditii de maxima siguranta. Dispunem de diverse autospeciale echipate la cele mai inalte standarde si putem oferi ajutor in orice situatie si ne puteti contacta la orice ora.
Serviciile noastre de Tractari Auto sunt disponibile 24 ore din 24. Pentru calatorii sigure si confortabile, salvati in agenda telefonica nr. nostru pentru a va putea oferi ajutor specializat in cazul in care aveti nevoie de astfel de servicii.
Raspundem oricarei solicitari pentru Tractari Auto sau pentru asistenta rutiera. Pentru noi nu reprezinta un impediment ora la care ne contactati sau locul in care va aflati, oriunde pe teritoriul tarii noastre.
Oferim servicii de Tractari Auto atat pentru autoturisme, cat si pentru camioane sau alte vehicule
www.tow2go.ro
În plină ascensiune pe piață: VELUX România, lider în ferestre de mansardă, are un nou sediu!
Puțini știu că primul sediu VELUX România a fost la Cluj și că, abia ulterior, compania s-a mutat din motive logistice, în centrul țării, la Brașov. Timp de 11 ani, aici au fost birourile și showroom-ul care au reprezentat compania și de unde VELUX România le-a vorbit oamenilor despre beneficiile luminii naturale și ale ventilației folosind propriile produse. Începând cu 2018, VELUX România setează noi standarde și transformă din temelii o hală industrială foarte veche într-un nou spațiu de birouri și showroom. Lumina naturală, suprafețele vitrate mari, confortul și facilitățile unei clădiri moderne sunt doar câteva din avantajele noului spațiu.
Potențialul unui spațiu foarte vechi
Fosta platformă industrială Tractorul, lansată în 1925, ca fabrică de avioane și apoi transformată din 1946 într-o uzină de producție pentru utilaje agricole, care a devenit în timp unul dintre primii zece producători mondiali din industrie, este o emblemă pentru Brașov. Azi, Coresi Business Park este unul dintre cele mai ample proiecte de regenerare urbană din România care a transformat fosta platformă industrială Tractorul într-un parc de business, vibrant, cu numeroase spații de birouri neconvenționale, contemporane unde sunt găzduite companii internaționale și locale, iar VELUX România este una dintre ele.
„Pentru noul birou cu showroom, am pornit de la ideea pe care am susținut-o mereu: orice spațiu se poate reinventa la nesfârșit. Așa am văzut potențialul de amenajare și am dat valoare unui spațiu foarte vechi și degradat. Este vorba despre o veche hală industrială, care în trecut era recunoscută drept <> – din cauza acoperișului sub formă de cupolă. Noul interior, a cărui amenajare a fost o adevărată provocare, este manifestul nostru pentru un spațiu de locuit sănătos, plin de lumină naturală și aer proaspăt. În calitate de lideri de piață, setăm astfel noi standarde și ne reinventăm, printr-un nou concept de birou și de showroom care pune în practică valorile grupului: dedicația, respectul reciproc, îmbunătățirea permanentă, ințitativa locală, sincronizarea”, spune Noemi Ritea, director general VELUX România.
Open space cu suprafețe vitrate mari
Noul birou este un open space cu suprafețe vitrate mari și spații generoase, unde lumina naturală pune în valoare mobilierul în stil minimalist, nordic. Liniile simple ale mobilierului urmăresc tendințele contemporane de amenajări interioare, în timp ce accentele roșii respectă branding-ul companiei. Este un interior care a fost gândit astfel încât să pună accentul și pe colaborarea dintre colegi: prin suprafețele deschise și prin locurile de întâlnire formale și informale.
Din noul spațiu nu lipsesc soluțiile de iluminat VELUX: o fereastră pentru acoperiș tip terasă VELUX, model CVP cu acționare electrică cu telecomandă a fost montată într-o sală de întâlniri, în coffee point și în două grupuri sanitare s-au folosit tuneluri solare, astfel încât lumina naturală pătrunde și în cele mai întunecate zone ale biroului.
La interior, clima poate fi controlată separat în fiecare birou, iar izolarea fonică este un adevărat atu, care oferă intimitate. Sala mare de meeting de la etaj se poate transforma oricând într-un spațiu de training modern pentru desfășurarea cursurilor pentru angajați sau pentru parteneri, fiind dotată cu toate echipamentele și infrastructura tehnică necesare. În același timp, platforma din fața biroului poate fi transformată într-un mic spațiu expozițional pentru cursurile practice care se fac alături de parteneri.
Și, pentru că VELUX România a încurajat mereu un stil de viață sănătos și un echilibru între orele de muncă și timpul liber, noul sediu este plasat strategic: în imediata apropiere există un parc mare, cu numeroase facilități pentru activități în aer liber, dar și o cantină cu un meniu divers și o cafenea. Tot în zonă este și cel mai mare centru comercial din Brașov care asigură accesul angajaților la facilități, precum restaurante, bănci și la cel mai nou centru de fitness și piscină din Brașov.
Un concept nou de showroom
„Chiar dacă noul spațiu nu se află într-o mansardă, am reușit să aducem în România un concept nou de showroom cu mai multe funcțiuni, unele în premieră. Astfel, alături de colegii noștri din Danemarca am creat un display personalizat pe care sunt prezentate aproape toate produsele noastre, lucru imposibil de făcut pe un acoperiș adevărat”, mai spune Noemi Ritea, director general VELUX România.
Cei care vor vizita de acum showroom-ul VELUX România, vor avea ocazia să testeze și să admire în detaliu atât produsele din gama Standard și Standard Plus, dar mai ales produsele Premium care nu sunt expunse nicăieri în țară: balconul Cabrio, fereastra de fum, ieșirea pe acoperiș, elementele verticale, ferestre pentru acoperiș terasă și altele.
Despre Grupul VELUX
În urmă cu 75 de ani în Danemarca, Villum Kann Rasmussen, fondatorul companiei, își propunea să transforme podurile întunecate în spații locuibile de calitate, cu lumină naturală și aer proaspăt. De atunci și până în prezent, grupul VELUX a ajuns să fie recunoscut în toată lumea pentru că a revoluționat conceptul de fereastră de mansardă, dar și pentru inovațiile sale în domeniu și abilitatea de a dezvolta produse de înaltă calitate care definesc standardele industriei.
Adresa: VELUX România, strada Turnului 5, Coresi Business Park, clădirea T42, modul A3, 500152, Brașov, România.
www.facebook.com/VELUXRomania
https://www.youtube.com/user/VELUXRomania
PetExpo, cel mai mare eveniment dedicat animalelor de companie, împlinește 10 ani
Anul acesta, PetExpo împlinește 10 ani de existență. Ediția aniversară a celui mai mare târg din România dedicat animalelor de companie se va desfășura în perioada 15 – 17 iunie, la Romexpo în pavilioanele C4 – C5. Cea de a zecea ediție aduce pentru expozanți și vizitatori un spațiu dublu față de edițiile anterioare, de aproximativ de 5000 mp și multe evenimente speciale în cadrul târgului.
În premieră, la PetExpo în cadrul ediției din 2018, vizitatorii împreună cu animalele lor de companie vor avea acces la cel mai mare parc de distracții dedicat patrupedelor. În cele 5 zone interactive: Ninja Challenge, Play Ball, Pet Networking Area, Beauty Salon și Strairway of Champions, stăpânii și animăluțele vor colecționa amintiri de neuitat. Pentru animăluțele talentate și dresate zona Arena PetExpo va fi deschisă, iar la îndrumarea stăpânilor lor vor putea să își exerseze abilitățile în cadrul jocurilor și concursurilor din program. Accesul în zonele interactive este inclus în prețul biletului de intrare la PetExpo.
La eveniment vor fi prezenți 50 de expozanți, producători, importatori și distribuitori de hrană, produse de dresaj, îmbrăcăminte, accesorii sau medicamente destinate animalelor de companie, care își vor prezenta ofertele dedicate iubitorilor de animale. Ofertele lor vor ajunge la aproximativ 15.000 de persoane, care sunt așteptate la eveniment alături de animalele lor de companie.
”Ne bucurăm că am ajuns la cea de-a zecea ediție și că în fiecare an vizitatorii și expozanții au venit la târg cu drag. Anul acesta este special pentru noi, am pregătit o ediție aniversară pe care o sărbătorim prin crearea parcului de distracții pentru animalele de companie. Avem pregătite mai multe surprize, mai ales că dispunem de un spațiu dublu comparativ cu edițiile anterioare”, spune Ilie Pană, organizatorul târgului PetExpo.
Costul unui bilet la PetExpo este de 20 de lei, iar cei care le vor achiziționa online de pe site-ul evenimentului, pana la 1 iunie 2018, vor beneficia de un discount de 50%.
Pleci in vacanta? Aceste produse cosmetice nu trebuie sa-ti lipseasca din bagaj
Sezonul cald aduce intotdeauna cu sine un aer foarte degajat, care ne trimite cu gandul la vacanta. Tu ti-ai planificat deja vacantele pentru aceasta vara? Indiferent ca preferi sa te relaxezi la munte sau pe plaja sau alegi sa vizitezi un nou oras, trebuie sa acorzi importanta bagajului pe care il iei cu tine. De cate ori nu ai plecat in vacanta si ai constata ca ai uitat exact cele mai importante lucruri? Ca sa eviti o asemenea neplacere, ti-am pregatit o lista a celor mai importante produse cosmetice care trebuie sa se regaseasca in bagajul tau de vacanta.
Corectorul de ten
Iubim machiajul, dar exista momente in care simtim nevoia sa mergem pe o linie mai naturala. Totusi, natural nu inseamna ca trebuie sa renunti in totalitate la anumite produse cosmetice. Unul dintre acestea este corectorul de ten. Foloseste-l ca sa ascunzi eventualele cearcane sau pentru alte imperfectiuni minore ale tenului.
Alege noul corector lichid de la Melkior. Acest produs cosmetic este foarte usor de aplicat si nici nu vei avea nevoie sa impachetezi si o pensula de machiaj speciala. Acesta este deja prevazut cu un aplicator special.

Mascara
Mascara se alatura anticearcanului in ceea ce priveste naturaletea. Un strat sau chiar doua de mascara nu vor ruina dorinta ta de a avea un machiaj foarte natural. Mai mult decat atat, probabil ai observat si tu ca exista anumite produse cosmetice care fac minuni in adevaratul sens al cuvantului. Iar mascara este unul dintre acestea. Privirea ta este de doua ori mai intensa si chiar nu ai nevoie de foarte multe alte produse cosmetice pentru a arata bine.
Luciu de buze
Luciul de buze este, cu siguranta, unul dintre produsele cosmetice care nu trebuie sa-ti lipseasca din bagajul de vacanta. Nu numai ca este unul dintre cele mai cool cosmetice ale acestui sezon, dar transmite exact acelasi aer degajat al vacantelor de vara. Incearca noul luciu de buze Ultrashine de la Melkior. Are o textura foarte placuta, deloc lipicioasa si ofera si hidratare buzelor tale.

Produsele cosmetice pentru sprancene
Sprancenele tale iti contureaza fata, asa ca nu ar trebui sa le neglijezi niciodata! Adauga in bagaj produsele cosmetice preferate si asigura-te ca acestea arata impecabil in fiecare zi de vacanta. Astfel, indiferent ca vei opta pentru un machiaj foarte natural sau putin mai sofisticat, vei arata foarte bine.
Fondul de ten
Chiar daca nu pare, fondul de ten este unul dintre produsele cosmetice de nelipsit din bagajul de vacanta. Alege o formula cu SPF si bifeaza doua scopuri in acelasi timp: protectie impotriva soarelui si un ten perfect si luminos. In plus, vacantele vin la pachet cu foarte multe poze – trebuie sa arati impecabil si sa iti faci cele mai frumoase amintiri.
Acum ca stii ce produse cosmetice trebuie sa iei cu tine in vacanta, este timpul sa te inarmezi cu energie si sa profiti din plin de aceasta vara.
Aparitia sapunului – legenda si istorie
Inca din timpuri preistorice, oamenii au descoperit ca spalarea sau curatarea cu apa are efecte benefice asupra pielii lor si combate murdaria.
Datorita faptului ca locuiau in apropierea apelor, ei au observat ca in momentul cand isi spalau mainile, apa indeparta praful sau noroiul existent. Cu timpul, acest lucru a devenit o practica din ce in ce mai des utilizata.
O data cu evolutia civilizatiei, oamenii au descoperit un produs mult mai eficient pentru a indeparta mai bine murdaria, si anume sapunul.
Legendele spun ca una dintre cele mai vechi atestari documentare despre aparitia sapunului dateaza din anul 2800 i. Hr. si provine din vechiul Babilon. In acel loc a fost gasit ingropat in pamant, un cilindru confectionat din lut, inscriptionat cu detalii despre fierberea grasimii si a cenusii, care continea o substanta similara sapunului. Totodata, un document egiptean din domeniul medicinii, datand din 1500 i. Hr., cunoscut sub numele de Papirusul lui Ebers, descria o substanta asemanatoare sapunului, realizata prin combinarea uleiurilor cu anumite saruri alcaline si folosita atat pentru spalat cat si pentru tratarea unor boli ale pielii.
Se spune ca denumirea de sapun provine de la locul numit Muntele Sapo din vechea Roma, loc renumit pentru sacrificarea animalelor. Grasimea provenita de la sacrificarea animalelor curgea jos, iar cand afara ploua aceasta se amesteca cu cenusa si curgea spre rau. Femeile care obisnuiau sa spele rufele in raul Tibet, au observat sa acel amestec rezultat din grasime si cenusa le curatau hainele mult mai bine decat daca foloseau doar apa.
O data cu caderea Romei, igiena a fost abandonata, inregistrand un declin substantial in folosirea sapunului pentru curatenia personala.
Fabricarea sapunului a renascut insa in secolul al VIII lea d. Hr. in Italia si Franta. In secolul al XIII lea se fabrica deja sapun in Franta, iar Anglia intra şi ea pe piata europeana a sapunului 100 de ani mai tarziu. Abia pe la sfarsitul secolului XIX si inceputul secolului XX , igienei i s-a dat o atentie mai mare, curatenia personala fiind considerata benefica atat pentru sanatatea fizica cat si pentru cea mentala.
Primele productii manufacturiere au luat nastere in Franta (Marsilia) si Italia (Savona). In Spania, Italia si sudul Frantei se produceau sapunuri pe baza de ulei de masline care erau preferate pentru igiena personala, acestea fiind de o calitatea superioara celor fabricate din seu in Anglia si nordul Frantei. Sapunurile din seu se foloseau mai mult pentru spalarea rufelor sau a altor textile.
O data cu izbucnirea Primului razboi Mondial, cererea de sapun a crescut extrem de mult, cerere pe care manufacturierii n-o mai puteau acoperi. In acel moment, companiile industriale au inceput sa produca in masa detergenti din produse pe baza de petrol. Acestea sunt sapunurile pe care le gasim astazi in magazine.
Cu toate acestea, in zilele noastre mai exista si unele companii care produc sapun de casa din ingredinte naturale lucrat manual la rece, unul dintre cele mai renumite brand-uri de sapunuri naturale fiind Sapunul Cheia. Producatorii au reusit sa aduca pe piata romaneasca cele mai bune sapunuri naturale de casa destinate atat igienei personale cat si spalarii rufelor si covoarelor.



















