Acasă Blog Pagina 73

Vanzari mai mari cu 30% pentru ProfiArt dupa schimbarea magazinului online

0
ProfiArt

ProfiArt, o companie dedicata artistilor plastici si handmade, are vanzari mai mari cu 30% dupa numai o luna de la schimbarea platformei de E-commerce. Noul sistem de comert electronic a fost implementat de Senior Software, furnizor cu un portofoliu unic de sisteme software in Romania.

ProfiArt este o companie ce comercializeaza materiale pentru artisti plastici si activitati handmade, situandu-se in Top 3 companii de profil din Romania. Managerii ProfiArt au decis sa investeasca intr-o platforma de comert electronic personalizabila, cu ajutorul careia au crescut deja vanzarile cu peste 30%. Noul soft de E-commerce a fost implementat de Senior Software, furnizor cu un portofoliu unic de sisteme software in Romania.

“Inca din prima luna de folosire a noii platforme am avut cresteri fata de perioada similara a anului precedent: vanzarile au crescut cu peste 30% si valoarea medie a cosului s-a dublat, numarul utilizatorilor s-a marit cu 25%, iar timpul petrecut pe site a avut o crestere de peste 20%. In plus, numarul utilizatorilor de pe platforme mobile l-a depasit pentru prima data pe cel de pe desktop. Practic, am avut cresteri insemnate in ceea ce priveste toti indicatorii importanti”, a declarat Gabriel Varzan, IT manager ProfiArt.

Dupa implementare, soft-ul de E-commerce a permis personalizarea magazinului online dupa cele mai noi tendinte din piata, oferind posibilitatea de a atasa documente, imagini, video-uri si nu numai. De asemenea, datorita noii structuri a site-ului ProfiArt, paginile au o indexare mult mai eficienta, rezultand o mai buna vizibilitate a produselor.

In plus, soft-ul ii permite companiei sa vina in intampinarea clientilor cu promotii, sa raspunda prompt solicitarilor prin sectiunea de suport de specialitate direct de pe site si sa afiseze informatii relevante pentru cumparatori, intr-un mod mult mai accesibil.

Decizia echipei ProfiArt de a investi in solutia de E-commerce a fost luata deoarece vechiul sistem nu asigura dezvoltarea dorita in mediul online. ”In urma analizei mai multor sisteme, cea propusa de Senior Software s-a pliat cel mai bine pe nevoile noastre, din punct de vedere al functionalitatilor, versatilitatii si costurilor. Echipa a inteles foarte repede cerintele noastre, si, in plus, au venit cu idei noi pe care le-am implementat. In acest domeniu, o solutie e-commerce este esentiala, nu doar in ceea ce priveste vanzarea, ci si pentru permanenta legatura pe care trebuie sa o avem cu clientii”, a completat Gabriel Varzan.

Profiart este o companie infiintata in 1997, specializata in comercializarea materialelor pentru artisti plastici si activitati de handmade. Compania are 2 magazine proprii in Bucuresti, o retea de distributie nationala, servicii specializate si cea mai variata gama de produse existenta intr-un magazin de profil din Romania (peste 40.000 de repere).

Despre platforma E-commerce

Solutia de E-commerce de la Senior Software este o platforma 100% customizabila, cu impact semnificativ in organizarea si optimizarea procesului de vanzari online. In functie de specificul fiecarei companii, se pot alege urmatoarele tipuri de portaluri:

• Magazin online – tranzactiile se desfasoara direct intre companie si consumatorii finali.
• Portal B2B – se adreseaza persoanelor juridice.
• Portal generare prospecti – se recomanda companiilor cu cicluri mai lungi de vanzare.

Despre Senior Software

Senior Software este unul dintre cei mai dinamici furnizori locali de solutii software integrate pentru managementul afacerilor. Fondata in 2003, compania a realizat peste 400 de implementari de succes, utilizand cele mai noi tehnologii de la Microsoft, alaturi de platforme testate la nivel international precum Tableau Software sau Logistics Vision Suite de la Mantis Informatics. Senior Software isi desfasoara in prezent activitatea in patru locatii din Romania (Bucuresti, Constanta, Cluj, Iasi) cu o echipa formata din peste 150 de angajati, fiind unul dintre principalii funrnizori de sisteme software integrate din Romania.

• 400+ implementari de succes
• 15 ani de experienta
• 150 angajati
• 42% crestere CA

Website: https://www.seniorsoftware.ro/
Email: office@seniorsoftware.ro

Banner SapunulCheia.ro

Jocuri de socializare si cunoastere – Adinkra

0
Jocuri de socializare

Daca iti doresti sa cunosti oameni noi, sa le descoperi povestile, calitatile si, de ce nu, obiceiurile proaste, te invitam Sambata, 2 Iunie, incepand cu ora 15.00, la cea de-a doua editie Adinkra, organizata de Cubuline.

Ce ne propunem?
Ne propunem sa schimbam reteta unei zile obisnuite de board games, imbogatind experienta cu jocuri individuale si de grup, prin care incepem sa ne cunoastem, sa ne imprietenim si sa formam echipele in care ne vom juca Adinkra.

Ce este Adinkra?
Adinkra este un nou board game, pregatit de Cubuline, in care jucatorii vor fi provocati sa-si descopere slabiciunile si maiestria.

Scopul jocului este de a ne descoperi, fiind potrivit deopotriva persoanelor care deja se cunosc sau celor care abia acum se vad pentru prima data. Traseul pe care trebuie sa-l urmezi pentru a finaliza jocul este plin de intrebari si provocari pe care va trebui sa le depasesti.

Cum se desfasoara evenimentul?
15.00 – 15.30 Primirea
15.30 – 16.30: Icebreaker: socializam, ne cunoastem, iar daca suntem prea timizi avem pregatite scurte joculete de relationare.
16.30 – 18.30: Formam echipele si incepem sa ne jucam Adinkra

Cat costa?
Taxa de participare este de 15 lei/persoana. In acest pret sunt incluse jocurile si partea de organizare. Consumatie nu este inclusa.

Participarea la eveniment se face pe baza de inscriere: https://goo.gl/VcLwxG
*Datele colectate prin intermediul formularului de inscriere vor fi folosite doar cu scopul de a trimite informatii referitoare la evenimentul pentru care va inscrieti. Nu trimitem newsletter, oferte sau promotii si nu transmitem aceste date catre terti.

Pagina evenimentului:
https://www.facebook.com/events/255594245178833/

Jocuri de socializare si cunoastere – Adinkra

Pentru orice alta intrebare referitoare la acest eveniment, ne poti suna la numarul de telefon 0723048182 – Ioana sau ne poti trimite un mesaj in privat.

Te asteptam,
Echipa Cubuline

Banner SapunulCheia.ro

Hailey Baldwin și Winnie Harlow sunt noile ambasadoare ale brandului Tommy Hilfiger

0
Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger anunță că modelul Hailey Baldwin alături de activista și modelul Winnie Harlow sunt noile ambasadoare ale brandului global TOMMY HILFIGER, în cadrul colecției pentru femei din Toamnă 2018. Ca parte din campania globală a brandului, care celebrează personalitățile iconice de mâine din modă, artă, muzică și divertisment, ele vor fi imaginile colecției pentru femei TOMMY ICONS Toamnă 2018.

“Ca două dintre cele mai râvnite modele din lume, Hailey Baldwin și Winnie Harlow devin personalitățile iconice de mâine, captivând publicul cu forța și focul lor interior,” a spus Tommy Hilfiger. „Ele pavează drumul pentru următoarea generație de femei Tommy, abordând totul cu încredere și optimism. Aceste calități și valori mă fac să le primesc cu entuziasm în familia noastră.”

Pasiunea și dedicarea lui Hailey Baldwin se reflectă în cei 12 ani în care a studiat baletul, înainte de a își începe cariera de model la vârsta de 16 ani. Prin reach-ul său incredibil din social media, cu mai bine de 11 milioane de urmăritori numai pe Instagram, împărtășește cu fanii momente unice din viața ei de pe podium și din spatele lui. Hailey Baldwin a defilat la fiecare prezentare experimentală TOMMYNOW încă din sezonul Toamnă 2016 și a apărut pe coperta Vogue, Marie Claire, Wonderland, Elle, Harper’s Bazaar, L’Officiel, și Love. În acest moment, găzduiește emisiunea Drop the Mic, alături de Method Man, pe TBS și a găzduit recent și iHeartRadio Music Awards.

“Prin modă îmi exprim individualitatea, iar creațiile TOMMY HILFIGER sunt ideale pentru a face declarații îndrăznețe,” a povestit Hailey Baldwin. „Îmi place să stilizez fiecare ținută încât să fie a mea și abia aștept să le arăt fanilor brandului cum am introdus propria perspectivă în stilurile TOMMY ICONS pentru Toamnă 2018.”

Nominalizată ca Modelul Anului în cadrul Fashion Awards 2017, Winnie Harlow are o pasiune pentru celebrarea individualității și a unei imagini pozitive asupra corpului, prin reach-ul său incredibil de pe canalele sale de social media, unde se conectează cu milioane de urmăritori. Este un cunoscut public speaker, TED Talk-ul său despre percepția frumuseții adunând peste un million de vizualizări pe Youtube. Winnie Harlow a defilat recent în cadrul prezentării TOMMYNOW “DRIVE”, din Milano, unde Tommy Hilfiger a prezentat în premieră colecția sa de Primăvară 2018. Ea a apărut pe coperta Elle, Glamour, Marie Claire, L’Officiel și Wonderland, dar și în videoclipul piesei „Lemonade”, a lui Beyonce.

“Am crezut întotdeauna în puterea de a îmbrățisa cine ești și de a dărâma convențiile, așa că sunt mândră să formez un parteneriat cu un designer incredibil cu care împărtășesc acest spirit,” a declarat Winnie Harlow. „Mi-a plăcut întotdeauna stilul cool, classic american, al brandului și sunt entuziasmată că pot împărtăși cu fanii TOMMY HILFIGER piesele mele favorite.”

Moștenirea brandului TOMMY HILFIGER este strâns legată de cultura pop și sport icons prin numeroase colaborări. Recent, designer-ul American a anunțat că va forma un parteneriat cu Lewis Hamilton, șoferul de curse britanic, cvadruplu Campion Mondial Formula 1 și ambasador al TOMMY HILFIGER Menswear, pentru o colecție capsulă TommyXLewis care va fi lansată în Toamnă 2018. Tommy Hilfiger a colaborat, de asemenea, cu supermodelul international Gigi Hadid, creând patru colecții capsulă TommyXGigi, care au adus o perspectivă fresh lumii womenswear în cadrul TOMMY HILFIGER. Tommy Hilfiger a mai format parteneriate cu duo-ul The Chainsmokers și cu campionul international de tenis, Rafael Nadal. Aceste colaborări reflectă angajamentul brandului de a-și extinde reach-ul și de a se conecta cu următoarea generație de consumatori. Tommy Hilfiger a anunțat, mai devreme în acest an și un parteneriat strategic pe mai mulți ani cu cvadruplii Campioni Mondiali Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport, devenind partenerul oficial pentru îmbrăcăminte.

Prietenii și urmăritorii brandului sunt invitați să participle la conversația din social media folosind #TommyHilfiger and @TommyHilfiger.

Banner SapunulCheia.ro

EXELO pregătește noua generație de manageri

0
EXELO

EXELO a derulat, în perioada 19-20 mai 2018, finala celei de-a doua ediții a Competiției Inter-universitare, Gifted Managers. Scopul evenimentului a fost acela de a crea oportunități pentru studenții facultăților de profil de a-și demonstra și dezvolta abilitățile și competențele de gestionare a diverselor provocări din viața unei organizații, prin intermediul unui concurs de management.
Universitățile care s-au înscris în competiție au fost: Școala Națională de Studii Politice și Administrative, Universitatea București, Universitatea Nicolae Titulescu, Universitatea de Ştiinţe Agronomice și Medicină Veterinară, Universitatea Ecologică. Echipele câștigătoare ale competițiilor organizate la nivelul fiecărei universități, formate din câte 4 membri – CEO, CFO, HR, Sales – au avut șansa de a opera în timp real și de a urmări atingerea obiectivelor de afaceri agreate. Studenții au simulat, prin intermediul platformei SimTeam, procese de business menite să îi ajute în dezvoltarea abilităților manageriale cheie, precum: luarea deciziilor sub presiunea timpului și pe baza unor informații incomplete, gândire critică și strategică, leadership, delegare etc. Folosind o abordare bazată pe jocul educațional, simulatorul a permis participanților să înțeleagă provocările asociate administrării unei organizații, cum ar fi complexitatea și interdependențele dintre departamente sau procesele de luare a deciziilor. Mai mult decât atât, competiția le-a oferit acestora oportunitatea de adaptare a scenariului în funcție de evoluția simulării, pregătindu-i, astfel, pentru provocările profesionale viitoare. Anul acesta, cupa Gifted Managers a fost câștigată de echipa Veni, Vidi, Vici, alcătuită din reprezentanții Universității Nicolae Titulescu: Mihaela Gabriela Bădără, Elena-Angela Gavril, Dumitru Botez și Florin Păun.
„Trăim într-un context în care o prioritate majoră a organizațiilor este deficitul de personal bine pregătit, dar translatarea acestei preocupări în plan faptic se lasă așteptată. Consecvenți rolului de susținător al dezvoltării oamenilor și organizațiilor, am inițiat o suită de evenimente în cadrul cărora să punem la aceeași masă reprezentanții mediului economic, studenții și profesorii. Competiția Gifted Managers este o astfel de oportunitate, în care suplimentar oportunității de evaluare a abilităților manageriale, participanții au ocazia să împărtășească impresii, experiențe, perspective. În acest fel, competiția se constituie într-o experiență memorabilă cu multiple beneficii.” afirmă Mircea Mihai, Director Executiv EXELO și inițiator al competiției Gifted Managers.
Despre susținerea inițiativei lansată de EXELO, Adriana Cocîrță, CEO & Owner Nomade Communication, afirmă: „Felicitări organizatorilor pentru inițiativă și felicitări tuturor participanților! Cea mai eficientă formă de învățare este cea bazată pe practică, în care studenții să poată aplica toate cunoștințele acumulate. Implicarea noastră în cadrul competiției Gifted Managers se aliniază culturii organizaționale de a investi în dezvoltarea abilităților practice a studenților.”
EXELO, partenerul în România al Global Knowledge, este o companie de training care abordează ciclul de dezvoltare al soluției de business prin intermediul unei combinații de instrumente aferente domeniilor de expertiză: analiza de business, management de proiect și abilități de business.

Banner SapunulCheia.ro

Filmul „Generația Indoor”, realizat de VELUX, devine viral – Mii de oameni au ieșit afară după ce au văzut filmul alarmant –

0
Generația Indoor

Cu aproape 600.000 de distribuiri și 44,2 de milioane de vizualizări, acest film despre noi, generația Indoor, care ilustrează riscurile grave la care este expusă sănătatea noastră în fiecare minut petrecut în spații închise, a devenit viral pe internet.

Videoclipul de trei minute realizat de VELUX a creat o dezbatere masivă pe rețelele sociale. Sute de mii de oameni au discutat despre riscurile asupra sănătății cauzate de faptul că petrec 90% din viața lor în spații interioare, ceea ce, pentru mulți, a reprezentat un fapt îngrijorător, de care au devenit acum conștienți.

Utilizatorii rețelelor sociale și principalele canale de știri au punctat fapte alarmante despre viața trăită în spațiile închise, care includ următoarele:

– Aerul din interior poate fi de până la cinci ori mai poluat decât aerul din exterior;
– Traiul în locuințe umede, cu mucegai, crește riscul de astm cu până la 40%;
– Lipsa luminii naturale ne face să ne simțim triști, ceea ce, în timp poate duce la depresie;
– Lumina naturală sporește abilitățile de învățare ale copiilor cu până la 15%;
– Dormitoarele copiilor pot fi cele mai poluate încăperi din întreaga casă.

Premiera filmului a coincis cu rezultatele unui nou raport realizat de YouGov și de grupul VELUX – „Generația Indoor”, publicat pe 15 mai. Sondajul a implicat 14 țări și a scos la lumină rezultate copleșitoare despre modul în care credem că ne trăim viața și modul în care facem acest lucru.

Videoclipul despre Generația Indoor poate fi vizualizat aici:aici.
Află mai multe informații: www.velux.ro/indoorgeneration

Despre Grupul VELUX

În urmă cu 75 de ani în Danemarca, Villum Kann Rasmussen, fondatorul companiei, își propunea să transforme podurile întunecate în spații locuibile de calitate, cu lumină naturală și aer proaspăt. De atunci și până în prezent, grupul VELUX a ajuns să fie recunoscut în toată lumea pentru că a revoluționat conceptul de fereastră de mansardă, dar și pentru inovațiile sale în domeniu și abilitatea de a dezvolta produse de înaltă calitate care definesc standardele industriei.

Banner SapunulCheia.ro

Schüco – premiat multiplu cu Red Dot Award pentru design de produs

0
Schüco

Schüco, partener Alukönigstahl România, obține trei premii Red Dot, în cadrul competiției de design pentru produse, pentru soluțiile Schüco ASE 60/80, Schüco Seamless Combination și Schüco FireStop. Criteriile de evaluare, în cadrul Red Dot Awards, includ gradul de inovare, funcționalitatea și calitatea produselor.
„Suntem mândri să anunțăm aceste premii, pe care Red Dot le-a acordat partenerului nostru, pentru nivelul de inovare, funcționalitate, cât și calitatea produselor. Alukönigstahl și Schüco au devenit parteneri strategici, pentru a ajunge la rezultate de succes, care sunt demonstrate de către poziția noastră de lider în tehnologie și inovație. Schüco dezvoltă și vinde sisteme de calitate pentru invelișul clădirilor – clădiri de birouri, case rezidențiale și construcții industriale, iar în spectrul de produse se regăsesc profile și accesorii pentru construcția de ferestre, uși, fațade și sere”, a declarat Attila Beer, Administrator Alukönigstahl România și Republica Moldova.
Schüco ASE 60/80
Schüco ASE 60/ 80 sunt două variante constructive care fac parte dintr-o nouă platformă pentru uși glisante din aluminiu, unde nutul central pentru feronerie garantează distribuția optimă a greutății, suportând până la 350 de kilograme.
De asemenea, noua platformă pentru uși glisante permite realizarea unor cercevele suple, cu profile cu lățimea vizibil redusă, iar punctul central pe care a fost dezvoltat sistemul îl reprezintă design-ul și confortul sporit. Tocul poate fi integrat aproape în întregime în structura clădirii. Produsul are un aspect premium, cu prag la nivelul solului, cu profil inversor și secțiunea de interblocare foarte subțire, dar și protecție anti-efracție ridicată.
Schüco Seamless Combination
Cu Schüco Seamless Combination, sistemul de uși glisante Schüco ASS 77 PD (Panorama Design) se integrează perfect în fațadele Schüco FWS 35 PD, astfel încât să păstreze aspectul filigranat al profilelor de doar 35 milimetri ale acestui perete cortină. Aspectul suplu și elegant este susținut și de integrarea tocului în podea, perete și tavan, cu un vitraj până la pardoseală, pentru transparență și luminozitate maximă. Astfel se realizează elemente glisante rapide și silențioase, acționate manual sau electric.
Schüco FireStop
Gama de sisteme de profile etanșe la fum și pentru protecție împotriva focului, din aluminiu, Schüco FireStop, este o soluție estetică pentru uși rezistente la incendiu, cu tehnologie inovatoare. Profilele robuste care permit realizarea unor uși cu dimensiuni mari de până la 1500 mm lățime și 3100 mm înălțime, împreună cu feroneria ascunsă realizează soluții cu un design premium și performanțe tehnice excelente.
În plus, sistemul impresionează prin tehnologia sa inovatoare: construcția profilului permite echiparea simplă și rapidă pentru realizarea celor două variante constructive: sistemul de protecție la foc Schüco ADS 90 FR 30 sau sistemul etanș la fum Schüco FireStop ADS 76.NI SP. Aceste sisteme din gama Schüco FireStop vor fi disponibile începând din toamna anului 2018.
Pentru mai multe informații despre produse, vizitați:
https://www.alukoenigstahl.ro/ro/sisteme/produse/schueco-ase-60
https://www.alukoenigstahl.ro/ro/sisteme/produse/schueco-ase-80-hi
https://www.alukoenigstahl.at/en/division-system/products/schueco-firestop-ads-90-fr-30
https://www.alukoenigstahl.at/en/division-system/products/schueco-firestop-ads-76-ni-sp
Despre Alukönigstahl Romania
Înființată în 1864, Alukönigstahl GmbH este o companie de familie dezvoltată de-a lungul a cinci generații, iar în prezent acoperă 17 țări Sud-Est europene, cu o cifră de afaceri de peste 300 milioane de euro (în 2014).
Din 1995, s-a înființat filiala din România, cu sediul și depozitul central în București și un birou tehnico-comercial în Cluj. Alukönigstahl asigură partenerilor săi locali o gamă largă de produse și servicii: sisteme de profile Schüco din PVC și aluminiu pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; sisteme de profile din oțel Jansen pentru ferestre și uși, pereți cortină și luminatoare; documentație tehnică completă pentru producerea tâmplăriei; consultanță pentru alegerea soluției optime din punct de vedere tehnic și financiar pentru un proiect.
Având peste 3.000 de parteneri din domeniul investițiilor imobiliare, arhitecturii și construcțiilor metalice, în ultimii 23 de ani au fost realizate peste 5.000 de proiecte, și construcții reprezentative.
Pentru mai multe informatii, vizitați site-ul companiei: www.alukoenigstahl.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cea mai discreta si flexibila calatorie cu transfer aeroport

0
transfer aeroport

Lukadi Transport va garanteaza cea mai eficienta metoda de transfer aeroport pentru cei dornici sa ajunga in strainatate cat mai des posibil. Toate autoturismele din dotare va ofera acces gratuit la internet si va garanteaza transportul sigur si rapid, pentru ca dumneavoastra sa ajungeti in timp util la destinatie.

Daca trebuie sa faceti parte dintr-o delegatie importanta si dispuneti de timp limitat sau aveti un vis de indeplinit sau va doriti sa sarbatoriti la inaltime reusita dumneavoastra, noi va suntem mereu aproape.

Detinem un numar surprinzator de mare de autovehicule pentru a fi siguri ca putem face fata tuturor solicitarilor. Cu noi puteti ajunge in orice zi oriunde in tara la aeroportul de unde trebuie sa luati zborul catre destinatia mult visata. Evitati stresul provocat de mijloacele de transport in comun si nu fiti dezamagiti daca nu exista conexiuni intre cele doua locatii, respectiv de unde plecati si unde trebuie sa ajungeti, ci bucurati-va de confort si buna dispozitie.

Prin transfer aeroport ajungeti la destinata dorita in timp real

Lukadi Transport este firma care va ofera servicii de transfer aeroport, in conditii de maxima siguranta si confort, oricand si la orice ora. Pentru noi ste foarte important ca dumneavoastra sa ajungeti relaxat si bucuros la destinatia dorita.

De asemenea, noi intentionam sa oferim clientilor nostri o stare de bine permanenta pe tot parcursul calatoriei cu noi pentru ca acestia sa-si doreasca sa mai calatoreasca cu firma noastra si in viitor. Cu o experienta vasta in domeniu si o echipa de profesionisti in jurul nostru, reusim sa gasim solutii inovatoare care sa va ajute sa mergeti mai departe orice s-ar intampla. Noi incercam sa facem numai bine si sa atragem oamenii de partea noastra, fiindca in acest fel toti vom avea numai de castigat.

Masinile noastre au dotari de ultima generatie si va intampina intotdeauna cu un grad inalt de confort si eleganta, pentru a ridica standardele asa cum meritati. Ne dorim sa evoluam mereu si sa aducem  noutatile inovatoare cat mai aproape de dumneavoastra.

Transfer aeroport- masini fara probleme de ordin tehnic

 Daca doriti sa beneficiati de oferta noastra de transfer aeroport cu masini modernizate si incapatoare apelati cu incredere la Lukadi Transport, firma care se remarca detasabil avand o mare experienta in transportul de calatori, de-a lungul anilor. Noi suntem alaturi de dumneavoastra atunci cand trebuie sa ajungeti la o anumita ora in aeroport, pentru a lua avionul spre o anumita destinatie. Cu noi aveti parte de servicii de calitate superioara la preturi unice, care fac diferenta.

Ne puteti contacta zilnic prin telefon sau trimiteti un mesaj pe site-ul nostru. Va stam zilnic la dispozitie cu sugestii sau sfaturi privind conditiile de transport sau variantele care s-ar potrivi cel mai bine cerintelor dumneavoastra. Tot ceea ce ne dorim este sa rezolvam problema in cel mai scurt timp posibil si sa gasim solutia cea mai eficienta pentru clientii nostri, pentru a fi satisfacuti de felul in care ii tratam si ii ajutam.

Banner SapunulCheia.ro

Expoziția „Kiseleff nr. 1 De 110 ani, orașul crește în jurul lui!” la emisiunea „Știința în cuvinte potrivite”

0
Deinotherium

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” în parteneriat cu Radio România Cultural vă invită marți, 22 mai 2018 la o emisiune care va aduce în discuție evenimentul prilejuit de 110 ani de la inaugurarea Clădirii de la Șosea.

În cadrul emisiunii „Știința în cuvinte potrivite”, transmisă pe toate frecvențele Radio România Cultural și video online pe www.radioromaniacultural.ro cu începere de la ora 13:20, realizatorii emisiunii Corina Negrea și Dan Manolache vor discuta împreuna cu invitații lor – Prof. Univ. Dr. Ioana Gabriela Beldiman, Universitatea Națională de Arte București, Dr. Oana Marinache, Istoric de artă, Președintele „Asociației Istoria Artei”, Dr. Luis Ovidiu Popa, Directorul Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”, Dr. Oana Paula Popa, Cercetător Științific gr.II, șeful Laboratorului de Biologie Moleculară din cadrul Muzeului, precum și Arh. Cătălina Gabriela Bulborea, curatori ai expoziției, despre o călătorie în timp care îți dezvăluie, cu ajutorul fotografiilor, al documentelor, dar și al obiectelor, diferitele momente prin care a trecut clădirea muzeului în cei 110 ani de existență.

Parteneri media: Radio Romania Cultural

UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro,GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.

Banner SapunulCheia.ro

Kiseleff nr. 1 De 110 ani, orașul crește în jurul lui!

0
Kiseleff nr. 1

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” anunță deschiderea expoziției temporare „Kiseleff nr. 1. De 110 ani, orașul crește în jurul lui!”, care va putea fi vizitată până la data de 14 octombrie 2018. Vernisajul acesteia va avea loc joi, 24 mai, începând cu ora 18:00 la sediul Muzeului din Șoseaua Kiseleff nr. 1, în prezența domnului Ambasador Prof. Dr. Adrian Cioroianu, delegat permanent al României pe lângă UNESCO, a domnului Consilier Prezidențial Prof. Univ. Dr. Arh. Sergiu Nistor, precum și a domnului Prof. Univ. Dr. Ioan Opriș.
Expoziția propusă de Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” ne va purta printr-o călătorie imaginară în timp, în care vom descoperi, cu ajutorul fotografiilor, al documentelor, dar și al obiectelor, diferitele momente prin care a trecut clădirea muzeului în cei 110 ani de existență. Atracția principală a expoziției va fi reprezentată de una dintre himerele originale care ornau cornișa muzeului, dar mai ales de o reconstituire a grupului alegoric „Știința Zoologiei”.

Clădirea inaugurată pe 24 mai 1908 în prezența Regelui Carol I, a Principelui Ferdinand și a Principesei Maria, dar și a unei numeroase asistențe alcătuită din personalități marcante ale culturii românești, reprezenta primul edificiu din Regatul României realizat pentru a fi muzeu.

Muzeul de Istorie Naturală și Antichități a fost întemeiat în 1834 și a fost adăpostit inițial în clădirea Colegiului Sfântul Sava. În anul 1893, Grigore Antipa a fost numit la conducerea Secției de Zoologie a Muzeului de Istorie Naturală și Antichități, pe când aceasta se afla în aripa dreaptă a Palatului Universității din București. Peste numai un an, colecțiile de zoologie au fost mutate într-o casă particulară închiriată de statul român pe stada Polonă nr. 19. Noul director a depus un efort susținut și, doar în câțiva ani, a reușit prin expediții, achiziții și donații să realizeze un muzeu cu 10 săli, care era vizitat cu „adevărată aviditate” de către public. În anul 1903, Grigore Antipa prezenta Regelui Carol I și primului ministru Dimitrie Sturdza un memoriu în care solicita construirea unui local special pentru a instala colecțiile adunate și pentru a organiza în el un „Muzeu de Istorie Naturală cu toate secțiile care-i aparțin și demn de Capitala Țării”.

Eforturile lui Grigore Antipa sunt încununate de succes, iar guvernul alocă suma de 350.000 lei pentru făurirea muzeului. Proiectul construcției a fost încredințat inginerului Mihail Roco, iar fațadele noii clădiri au fost desenate de către cunoscutul arhitect Grigore Cerkez. În timpul lucrărilor, Spiru Haret îi sugerează lui Grigore Antipa ca frontonul clădirii să fie decorat cu un grup statuar care să reprezinte știința. Lucrarea avea să fie încredințată sculptorului Dimitrie Paciurea și, doi ani mai târziu, grupul alegoric numit „Știința Zoologiei” împodobea frontonul clădirii, în timp ce, deasupra sa, un vultur majestuos scruta orizonturile ajutat de două himere care flancau lateralele edificiului. Cutremurul din noiembrie 1940 a dislocat frumoasa alegorie a lui Paciurea, astfel încât a fost nevoie să se decidă demontarea sculpturii care amenința să cadă și să pună astfel în pericol viața vizitatorilor. Astăzi, doar fotografiile vechi ale clădirii ne mai amintesc de remarcabila operă de artă.

„Acest institut va fi o mare valoare pentru cultura poporului și pentru învățământul superior… În acest muzeu, pe lângă cultura științei se face și cultura națională” sunt cuvintele rostite de Regele Carol I la inaugurarea noii clădiri din Șoseaua Kiseleff nr. 1, clădire devenită simbol al zoologiei și muzeografiei de istorie naturală, simbol al orașului care de 110 ani crește în jurul său.

Parteneri: Fisn’nBricks. Adevărul, Weekend Adevărul, Historia, Historia Special.
Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro, GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com, HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com, kidsnews.ro, labucatarie.ro.

Banner SapunulCheia.ro

Angajati cu 30% mai productivi pentru cel mai mare furnizor de obiecte sanitare de lux din Cluj

0
furnizor de obiecte sanitare

Cel mai mare distribuitor de obiecte sanitare premium din Cluj estimeaza o crestere de pana la 30% a productivitatii angajatilor. Aceasta majorare se datoreaza unui pachet de softuri implementate de Senior Software, furnizor de sisteme software cu un portofoliu unic de solutii in Romania.

Jollycontor este o companie cu aproape 25 ani de experienta pe piata distributiei de obiecte sanitare. Dupa o analiza detaliata, reprezentantii Jolly au ales pachetul integrat de sisteme Senior Software format din solutiile SeniorERP pentru managementul resurselor si SeniorVisualBI pentru raportare si analiza.

Managerii Jollycontor estimeaza ca cele doua sisteme vor determina o crestere de pana la 30% a productivitatii angajatilor datorita automatizarii operatiunilor si a monitorizarii acestora in timp real.

“Pachetul de solutii Senior Software iti permite sa controlezi de la macro la micro o buna parte din operatiunile firmei si sa realizezi cu usurinta orice centralizare, raport sau analiza. Mai mult, interfata si modul in care functioneaza sistemele ne surade. Cred ca avem deja peste 50 de rapoarte facute. Este un tool exceptional! Totodata, solutia de BI ne permite sa construim dashboard-uri din mai multe rapoarte, un aspect care este extrem de important, mai ales cand vrei sa prezinti mai multe date intr-un singur loc pentru aprobarea unui buget sau a unui proiect”, a declarat Paul Ivanciuc, Manager Operatiuni Jollycontor.

Pe langa beneficiile mentionate, cel mai mare furnizor de produse sanitare de lux din Cluj a observat urmatoarele schimbari dupa alegerea pachetului de softuri ERP + BI:

• Cresterea cu 20-25% a eficientei in procesul de aprovizionare marfuri
• Generarea documentelor fiscale pe baza comenzii
• Un control si o transparenta mai mare asupra circuitului documentelor
• Imbunatatirea fluxurilor operationale
• Eficientizarea procesului decizional
• Posibilitatea crearii unor analize de business complexe
• Urmarirea in timp real a situatiei incasarilor, dar si a altor indicatori care influenteaza costurile si vanzarile

Decizia reprezentantilor Jollycontor de a investi intr-un pachet de sisteme software pentru managementul afacerii a venit odata cu dezvoltarea accelerata a companiei din ultimii ani. “Ne-am dat seama ca nu putem creste fara o solutie integrata de management pe masura, iar pachetul ERP + BI de la Senior Software a indeplinit cele mai multe criterii de selectie in comparatie directa cu alti furnizori din domeniu. Cele mai importante criterii au fost: personalizarea platformei conform nevoilor noastre, suportul post-vanzare, preocuparea continua pentru dezvoltarea aplicatiei, interfata simpla si usurinta cu care se utilizeaza sistemul”, a adaugat Paul Ivanciuc.

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro, Jollycontor este o afacere din Cluj ce desfasoara activitati de consultanta, distributie, retail si vanzari online in domeniul amenajarilor interioare de baie. Compania detine un showroom de aproximativ 2.000 mp si doua depozite cu o suprafata totala de 4.000 mp, iar in potrofoliul acesteia se regasesc peste 5.000 de produse.

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE