IBIS World a publicat la finalul anului 2017 un studiu realizat în USA potrivit căruia, companiile care realizează transferuri de la și spre aeroport se confruntă cu o competiție în creștere a serviciilor independente de transport, precum Uber sau car sharing. În aceste condiții se observă o scădere a veniturilor alocate de companii pentru transferuri, cu toate că numărul călătoriilor cu avionul a crescut.
Această situație se regăsește și în România datorită serviciilor alternative de transport pentru care turiștii pot opta la finalul călătoriei. De cealaltă parte, turiștii care vin în vacanță, și, îndeosebi cei care ajung în țară în interes de afaceri, aleg companiile specializate în acest tip de transfer din mai multe motive, printre care putem enumera: accesul la un serviciu premium de transport, flexibil, personalizat și dedicat, oferit de o companie de renume.
Nevoia de siguranță și dorința de a accesa servicii premium de transfer care să ofere disponibilitate 24/7 și un șofer dedicat, vorbitor de limba engleză reprezintă factorii pricipali care influențează decizia oamenilor de afaceri. afirmă Ortansa David, Manager General David Intercar. Din experiența noastră, pentru manageri și antreprenori, timpul este cea mai importantă resursă. Din acest motiv, ei optează pentru un partener de mobilitate care să le ofere flexibilitate și pe care să conteze oricând, fie că este vorba despre o deplasare de serviciu sau doar despre o zi de vacanță.
În acest context, deși există numeroase alternative pentru transferurile zilnice de la și spre aeroport, companiile specializate din industrie devin principalele opțiuni pentru oamenii de afaceri care realizează frecvent călătorii în România sau în afară. Rapiditatea, promptitudinea, flexibilitatea și siguranța reprezintă motivele principale pentru care acest domeniu se va află într-o continuă expansiune.
Înființată în 2005, David Intercar oferă servicii premium de rent a car, transferuri de la hotel la aeroport și tururi organizate în țară cu șoferi vorbitori de limba engleză și servicii logistice complete pentru evenimente internaționale. Portofoliul său include companii românești, dar și multinaționale, din diverse domenii: IT, real estate, food & beverages, banking, farma, retail, hospitality, automotive, financiar, dar și diverse ambasade. De asemenea, compania se implică, în mod activ, în comunitățile de afaceri din țară și din străinătate, făcând parte din: Camera de Comerț și Industrie Româno – Germană, Camera de Comerț Româno – Olandeză și Camera de Comerț Româno – Britanică.
Domeniul serviciilor de transfer aeroport este în continuă dezvoltare în România
Anghinare de la Italian Shops
Gama diversificata de produse din anghinare de la Italian Shops
Italian Shops ofera cea mai bogata sortimentatie de produse conservate din anghinare, o delicatesa gastronomica italiana si un atu pentru sanatate: Anghinare marinata felii, Crema de anghinare, Pasta de anghinare, Anghinare intreaga in ulei, Risotto cu anghinare.
Magazinul Online Italian Shops pune la dispozitia clientilor produse originale italiene de cea mai buna calitate, din diverse marci cu traditie : Ponti, Afeltra, Neri, Iposea, Sacla, Roi, etc.
Anghinarea, o delicatesa gastronomica
Anghinarea este o planta-minune pentru medicina naturista, folosita ca atare inca din cele mai vechi timpuri . Fiind o planta originara din zona mediteraneeana, era firesc ca gastronomia italiana sa acorde anghinarei statutul de delicatesa culinara. Practic, anghinarea conservata se consuma tot timpul anului, fiind usor digerabila, putin calorica si depurativa.
Anghinarea este cea mai gustata conserva de legume de catre italieni, mari amatori de
”antipasti ”, adica de gustari. De asemenea, anghinarea este un ingredient principal pentru cunoscuta pizza.
De la gustare, la felul I , garnitura sau felul II , anghinarea este ingredientul ideal pentru o masa usoara si delicioasa. Veti fi surprinsi in cate moduri se poate gati anghinarea sau cat de “artistic ” poate fi un preparat cu anghinare proaspata.
Produsele din anghinare de la Italian Shops
Cele mai cunoscute produse din anghinare sunt anghinarea marinata felii sau anghinarea intreaga, ale unor marci cu traditie : Anghinare taiata marinata Neri, Anghinare taiata in ulei Sacla, Anghinare taiata in ulei de floarea soarelui Ponti, Anghinare italiana Carciofotto Berni , Anghinare Italia intreaga in ulei de floarea soarelui Iposea .
Pentru iubitorii de paste sau risotto, Italian Shops propune Anghinare taiata in suc natural Ponti Peperlizia sau Anghinare la gratar De carlo, in ulei extravirgin de masline.
Din gama produselor gourmet oferta Italian Shops este imperdibila : Sos italian pentru paste cu anghinare Afeltra, Crema italiana de miez de anghinare De Carlo, Crema italiana de anghinare in ulei de masline Fior di Campagna , Pasta Italia de anghinare La Gallinara, Anghinare cu Ton- amestec italian pentru aperitive Galfre Ghiotto.
Despre Italian Shops
Italian Shops este un magazin online de produse italiene, ce vine in intampinarea clientilor sai , inca din 2013, cu o selectie de produse originale italiene, atat din gama produselor alimentare , cat si din cea a produselor de ingrijire personala sau detergenti.
Italian Shops doreste sa aduca un plus de profesionalism in domeniu, mizand pe calitatea produselor si pe servicii care sa faca clientii sa revina intotdeauna cu placere .
Comenzile online facute la Italian Shops sunt 100% onorate !
Italian Shops va asteapta sa vizitati oferta sa din propriul magazin online !
Sfaturi in alegera firmei de rent a car in Timisoara
Închirierea de mașini de închiriere, de exemplu, este specializată în vehicule fiabile și ieftine, gama lor de vehicule dispune de mașini mici și economice care sunt perfecte pentru orașul de navetă, mașini de turism care sunt bune pentru oraș și, de asemenea, pentru drumul deschis, care transportă câteva bagaje suplimentare, SUV pentru cei care au nevoie de spațiu suplimentar și de putere și, de asemenea, oameni mutatori și microbuze pentru cei care călătoresc cu un grup mare de oameni. Bargain Rental Cars are cel mai prietenos personal și prețuri foarte competitive (poate fi cel mai ieftin din oraș!).
Iată cele 10 lucruri de luat în considerare atunci când alegeți o companie de închirieri de mașini:
1) Comparați prețurile – Diferența dintre tarifele zilnice variază în funcție de durata de închiriere, de ziua săptămânii și de sezonalitate.
2) Nou = scumpe – companiile care oferă mașini de ultimă generație percepe o primă pentru
aceasta. În funcție de nevoile dvs., un vehicul care nu este atât de nou va face același loc de muncă uneori la jumătate din preț.
3) Dimensiune Probleme – Verificați dacă vehiculul pe care îl angajați va satisface nevoile dvs. Nu e bine dacă nu îți poți instala toate bagajele.
4) Asigurarea este întotdeauna o idee bună – Cele mai multe companii includ asigurarea standard pe tarifele lor regulate, cu un excedent de la 500 la 5000 dolari. Pentru o taxă suplimentară, puteți reduce acest exces la o fracțiune din acest preț.
5) Cât de departe te duci? – Unele companii oferă două rate diferite atunci când angajează, una cu kilometri nelimitate, ceea ce înseamnă că puteți călători liber fără să vă faceți griji cu privire la costul suplimentar și cealaltă opțiune pe care o veți plăti pentru km-urile pe care le călătoriți. În mod normal, atunci când plătiți pentru kilometri în plus, tarifele zilnice vor fi mult mai ieftine decât opțiunea nelimitată.
6) Drivere suplimentare – Unele companii de autoturisme de închiriere pot sau nu pot percepe taxe pentru conducătorii auto suplimentari.
7) Umplerea rezervorului – În mod normal, companiile de închiriere de autoturisme vă vor da vehiculul cu un rezervor complet de gaz și vă așteaptă ca vehiculul să se întoarcă cu rezervor complet. În cazul în care nu o aduceți pe deplin, unele companii de închiriere de mașini vă pot percepe o taxă de administrare și, de asemenea, pentru prețul combustibilului.
8) Extra biți – Majoritatea companiilor de închiriere de mașini oferă pentru o taxă suplimentară, unități gps, scaune pentru copii, scaun rapel, portbagaj, lanțuri de zăpadă etc … Unele companii de închiriere de mașini pot oferi un pachet cu preț redus pentru câteva articole suplimentare.
9) Asistență la drum – Unele companii oferă 24 ore asistență rutieră oferită de AA. În mod normal, nu există nicio taxă suplimentară pentru apel în caz de defecțiuni mecanice. În situații precum baterii plate sau anvelope plate, se aplică o mică taxă.
10) Fumatul nu este permis – Majoritatea companiilor de închirieri auto nu permit fumatul în mașină. Companiile de închiriere de mașini vă vor percepe o taxă de curățenie în cazul în care faceți acest lucru.
Pentru a încheia lucrurile, asigurați-vă că verificați întotdeauna acordul de închiriere și dacă există ceva ce nu sunteți sigur, adresați-vă companiei de închirieri auto să vă explice.
De ziua Hard Rock Cafe, Original Legendary Burger va costa doar 2,8 lei, echivalentul a 71 de centi, ca in 1971
Povestea Hard Rock Cafe a inceput cand doi americani care traiau in Londra si-au propus sa aduca gustul de acasa pe pamant englezesc. Pentru o experienta fara precedent, au elaborat un mix irezistibil intre preparate autentice, muzica buna si suveniruri de la mari artisti internationali. Pe 14 iunie 1971 s-au lansat in afaceri, deschizand, in spatiul unei foste reprezentante Rolls Royce, primul restaurant Hard Rock Cafe.
Pentru a celebra 47 de ani de la fondarea brandului, pe 14 iunie 2018, restaurantele Hard Rock din intreaga lume vor oferi clientilor, intre ora 11 si ora 12, celebrul Original Legendary Burger la acelasi pret ca in 1971 – 71 de centi, echivalentul a 2,8 lei in restaurantul din Bucuresti.
Burgerul Original Legendary din carne de vita usor condimentata este asezonat cu bacon la cuptor, doua felii de branza Cheddar, un inel crocant de ceapa si o felie de rosie. Este servit intr-o chifla rumenita, alaturi de cartofi prajiti si un sos special. Promotia se deruleaza pe principiul “primul venit, primul servit”.
Prin aceasta oferta aniversara, Hard Rock isi propune sa le multumeasca celor care, in decursul timpului, au transformat Original Legendary in cel mai popular produs al restaurantului. Incepand din 1971, Hard Rock isi desfasoara activitatea sub motto-ul ‘Love All, Serve All’ si isi continua aceasta misiune si in prezent.
Despre Hard Rock International
Cu locatii in peste 75 de tari, din care 184 restaurante, 24 hoteluri si 11 cazinouri, Hard Rock International (HRI) este unul dintre cele mai cunoscute branduri pe plan mondial. Pornind de la o chitara a lui Eric Clapton, Hard Rock detine cea mai mare colectie din lume de obiecte care le-au apartinut celor mai populare staruri pop-rock internationale, expusa in locatiile sale de pe intreg mapamondul. Hard Rock este, de asemenea, celebru pentru salile de concerte live si pentru colectiile sale de haine si produse legate de muzica. Compania detine, licentieaza si opereaza hoteluri si cazinouri din Tampa si Hollywood, FL, detinute si operate de compania mama, Tribul Seminole din Florida, si alte locatii din Bali, Cancun, Ibiza, Las Vegas si San Diego. Alte restaurante au fost anuntate a fi inaugurate in St. Petersburg, Fortaleza, Casablanca si Chengdu. Pentru mai multe informatii despre Hard Rock, accesati www.hardrock.com.
CEO-ul agenției Nomade Communcation se alătură comunității Next Gen Leaders Hub
CEO-ul agenției Nomade Communication & PR – Adriana Cocîrță anunță o nouă decizie strategică menită să contribuie la conturarea unui mediu de business stabil și bine reprezentat în România. Decizia de a fi parte a acestei comunități de afaceri a venit datorită contribuției pe care Next Gen Leaders Hub o aduce mediului de afaceri românesc, bazată pe valorile comune orientate spre învățare, dezvoltare și evoluție, criterii fundamentale care dictează activitatea zilnică a celor două identități. Misiunea agenției de a crea experiențe care contează, de a inspira și de a inova prin aducerea la viață a ideilor care conduc companiile către progres, a reprezentat factorul principal în luarea deciziei.
Mă bucur că facem parte din Next Gen Leaders Hub, o comunitate formată din profesioniști excepționali și oameni de afaceri dedicați. Dezvoltarea profesională joacă un rol capital în evoluția fiecăruia dintre noi, susținută prin schimbul constant de idei și experiențe valoroase. Sunt convinsă că împreună vom putea îndeplini misiunea ambițioasă a comunității și vom da naștere unor proiecte cu impact asupra mediului de afaceri din România.afirmă Adriana Cocîrță.
Valorificarea acestui parteneriat va fi consolidată prin crearea unor contexte de învățare și prin plus valoarea adusă de experiența în domeniul comunicării și a relațiilor publice în comunitatea de business din România. Astfel, aportul agenției vine în completare misiunii organizației de a atrage generația leaderilor de mâine prin crearea unei platforme menite să ofere suport în împărtășirea cunoștințelor din diverse domenii și în contestarea ipotezelor prestabilite. Acest proces are rolul de a restructura vechile cutume de business și de a stabili standarde ridicate, prin colaborare și parteneriate bazate pe încredere și transparență.
Nomade Communication este o agenție de comunicare și PR care oferă fiecărui client o strategie de comunicare integrată și adaptată care vine în sprijinul strategiei generale de business. Scopul principal al agenției este ca, prin schimbarea perspectivei, să genereze plus valoare nu doar pentru segmentele de public țintă, ci pentru toate categoriile de stakeholders pe care îi are o companie.
De ce cadourile personalizate sunt pur și simplu cele mai bune?
Fără îndoială, darurile personalizate au devenit un jucător important în lumea cadourilor de pretutindeni. Dacă doar prin gravarea unor nume speciale sau adăugând câteva inimiore pot transforma cadourile obișnuite în unele extraordinare, cum poți să nu le iubești? La urma urmei, oferirea unui dar este despre a împărtăși sentimentele tale prin intermediul unui obiect special.
Cadourile personalizate pot fi dăruite aproape oricui, femeilor, bărbaților, copiilor, bunicilor și așa mai departe, pentru că lucrurile speciale sunt destinate tuturor. Deci, dacă aveți îndoieli privind investirea într-un cadou personalizat în locul unuia mai “generic”, vă spunem că merită fiecare leu cheltuit.
Și nici măcar nu este necesar să ne credeți pe cuvânt! Există numeroase studii care arată că oamenii percep produsele personalizate ca având mai multă valoare decât omologii lor ne-personalizați. În fapt, produsele personalizate se vând, în medie, cu 40% mai mult decât versiunea standard non personalizată.
Să aflăm și de ce:
Este totul despre conexiunea personală
Unul dintre principalele motive pentru care oricine ar prefera să aleagă un cadou personalizat este faptul că acest tip de gest permite o conexiune personală. Un produs personalizat permite oamenilor să-și materializeze relațiile și să aibă o legătură specială cu acea persoană pe care o prețuiesc. Acesta este ceea ce face un dar personalizat – constată o conexiune, o sărbătorește și o face puternică în timp. Cu siguranță, persoana nu va uita cât de mult adorați împărtășirea unei astfel de relații frumoase alături de ea.
Mă gândesc la tine
Știți vechea zicală “gestul contează”. Un cadou personalizat demostrează un “efort” suplimentar depus de oferitor. Cel care dăruiește un cadou personalizat nu doar alege produsul, dar alege și cum să-l personalizeze. Iar personalizarea, de cele mai multe ori, poate fi o alegere mai dificilă decât produsul în sine.
Însă efortul merită pe deplin deoarece atunci când primesc un cadou personalizat, oamenii simt că persoana de la care au primit cadoul, chiar s-a străduit să îi facă să se simtă speciali.
Personalizarea face ca darurile să fie speciale și unicate.
Se potrivesc oricarei ocazii
Faptul că astfel de cadouri se potrivesc fiecărei ocazii este ceea ce le face perfecte pentru toată lumea. Fie că este vorba despre o nuntă, o petrecere de aniversare sau orice alt eveniment, produsele personalizate reprezintă un cadou perfect pe care orice persoană și-ar dori să îl primească.
Boom-ul comerțului axat pe individ
Oricum am privi situația, darurile personalizate sunt mult mai interesante și mai speciale decât cadourile generice. Deci, de ce ar alege cineva ceva care costă mai mult timp, efort și bani, dacă poate obține un cadou personal minunat din confortul casei lor?
Comerțul on-line te scapă și de stresul statului la cozi sau a cautărilor prin magazine, fără rezultate mulțumitoare.
Deci, dacă sunteți în căutarea unui cadou inspirat, puteți apela cu încredere la produsele și serviciile de pe site-ul decostick.ro.
Bucurati-va de excursii nemaipomenite oferite de Lukadi Transport!
Pentru a avea parte de o excursii elevi bine planificate si organizate, aveti nevoie de Lukadi Transport. Cu noi totul este coordonat in mod eficient, datorita faptului ca avem experienta in transportul scolar de multi ani. Pentru orice nelamuriri puteti apela cu inredere la personalul nostru calificat si veti primi informatiile necesare numaidecat. Suntem foarte atenti la detalii, deoarece ne dorim ca totul sa fie pe placul dumneavoastra.
De asemenea, suntem constienti de faptul ca munca cu copiii necesita multa rabdare si de aceea, suntem alaturi de dumneavoastra sa va ajutam la nevoie. Ne dorim ca fiecare plimbare cu noi sa fie una benefica si sa ramaneti cu o amintire frumoasa.
Excursii elevi – mereu aproape de dumneavoastra
Beneficiati de excursii elevi de calitate cu Lukadi Transport. Noi suntem aici sa va asiguram cele mai bune servicii in domeniul transportului. Ne bazam pe profesionalismul nostru cand spunem ca indeplinim cu succes toate sarcinile impuse si va oferim un sejur minunat. Va punem la dispozitie microbuze si autobuze de echipate modern, cu locuri spatioase si dotate cu aer conditionat, pentru a va simti confortabil pe tot parcurul drumului. Inca de la primul contact cu noi veti vedea ca avem consideratie fara de clientii nostri si facem tot ceea ce ne sta in putinta pentru a solutiona cerinta dumneavoastra.
Stim cu totii ca prima impresie este cea care conteaza cel mai mult, deoarece modul in care percepeti o situatie anume este definitoriu, de aceea suntem atenti ca de la prima solicitare a clientilor nostri sa raspundem amabil si sa fim intelegatori. Noi va punem la dispozitie diferite mijloace de transport la preturi exceptionale.
Excursii elevi- inedite alaturi de Lukadi Transport
Pentru a beneficia de excursii elevi bine puse la punct trebuie doar ca acestea sa fie coordonate cu maxima atentie la detalii. Dupa ce ati stabilit destinatia unde vreti ca copiii sa petreaca cateva zile trebuie sa alegeti si compania de transport. Aici intervenim noi, firma Lukadi pentru ca va oferim cele mai bune conditii de transport, in functie de necesitatile dumneavoastra. De la noi puteti inchiria autobuze, microbuze sau autocare, in functie de numarul de copii care participa la evenimentul respectiv. Aici aveti cele mai flexibile si sigure optiuni pentru excursiile scolare.
De asemenea, noi putem planifica itnerariul de calatorie, si ne informam corect pentru a lua cea mai buna solutie si a alege cel mai frumos traseu. Noi vrem sa ajugem acolo in siguranta si sa ne bucuram de fiecare moment. Firma Lukadi Transport respecta cu precizie regulamentul in vigoare si isi intretine vehiculele in mod corespunzator pentru a oferi un plus de igiena si confort.
Soferii nostri sunt instruiti corespunzator pentru a fi siguri ca pot face fata situatiilor dificile ce pot aparea pe drum. Calatoriile scolare au ca principal obiectiv diferite puncte de atractie si alte activitati pentru a le oferi sansa de noi experimente educationale.
Itinerarul ales trebuie sa fie in concordanta cu nevoile de dezvoltare sociala, de aceea activitatile din excursii elevi le dezvolta capacitatea de a percepe lumea si de a interacttiona cu alti copii. Indiferent de marimea grupului sau destinatia propusa, apelati cu incredere la Lukadi Transport pentru un transport rapid si sigur.
Cum determini daca o anumita agentie SEO este de incredere?
Daca ai un business online, probabil deja ai studiat piata in cautarea unei agentii SEO care sa iti ofere servicii de calitate. In momentul de fata exista numeroase agentii care iti garanteaza pozitii de top in Google, insa de cele mai multe ori promisiunile nu se ridica la nivelul asteptarilor. Intr-o astfel de situatie, cum poti afla inainte de a semna un contract daca o anumita agentie SEO este de incredere? Acestea sunt cele 7 intrebari pe care trebuie sa le adresezi inca de la prima intalnire.
1. Ce experienta in domeniu aveti?
Incearca sa afli daca agentia a mai colaborat cu business-uri similare cu al tau. Daca raspunsul este afirmativ, solicita sa vezi concret evolutia proiectului si rezultatele pe care site-ul le-a obtinut in urma optimizarii. Orice agentie SEO profesionala va fi mai mult decat incantata sa iti dezvaluie astfel de detalii.
2. Cat la suta din activitate reprezinta outsourcing?
Exista numeroase agentii SEO care deleaga anumite task-uri altor firme, agentii sau chiar free lanceri. Cu cat volumul de munca delegat este mai mare, cu atat controlul asupra situatiei este mai instabil. Este de preferat sa colaborezi cu o agentie SEO care realizeaza intreaga activitate in-house.
3. Cum se va desfasura comunicarea pe parcursul colaborarii?
Comunicarea este o componenta cruciala. Cu toate acestea, vorbim despre un subiect cu doua taisuri. Asa cum tu trebuie sa stii care este progresul activitatii, agentia SEO trebuie sa fie intotdeauna pregatita sa isi adapteze strategia in functie de schimbarile pe care le sufera compania ta.
4. Care va fi rolul meu?
Poate fi tentant sa plasezi intreaga activitate in bratele agentiei SEO, dar cu cat te implici mai mult, cu atat rezultate vor fi mai bune. De aceea, este esential sa intelegi inca de la inceput care este rolul tau si cum poti ajuta pentru a ajunge cat mai repede la rezultatele dorite.
5. Care sunt rezultatele pe care le preconizati si in cat timp?
Nicio agentie SEO profesionala nu iti va garanta o anumita pozitie pe cuvintele cheie targetate, dat fiind ca Google foloseste niste algoritmi care se pot modifica in orice moment. Nu trebuie sa ai incredere intr-o agentie care iti promite ca vei ocupa prima pozitie in Google in doar o luna – acesta este un rezultat imposibil! Cu toate acestea, stabiliti impreuna telurile si solicita sa ti se descrie strategia preliminara.
6. Cum sunt alese cuvintele cheie?
Strategia de cuvinte cheie este unul dintre factorii care iti vor aduce o pozitie de top in paginile de rezultate. De aceea, este foarte important sa se realizeze un studiu amanuntit in urma caruia sa se stabileasca lista de cuvinte cheie pe baza carora se va realiza intreaga activitate SEO. O agentie SEO profesionala iti va intelege business-ul si va sti care este cea mai buna strategie pe care trebuie sa o abordeze pentru a-ti aduce rezultatele dorite.
7. Care este experienta voastra in marketing dincolo de cunostintele de SEO?
SEO resprezinta una dintre ramurile importante ale marketingului, dar nu singura. In consecinta, o agentie SEO profesionala trebuie sa inteleaga tot ceea ce presupune marketingul online.
Programul special de vizitare al Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” în perioada 26 – 29 mai 2018
În perioada 26 – 29 mai 2018, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” anunță un program special de vizitare, invitându-i pe cei care doresc să se relaxeze împreună cu familia să petreacă un timp de calitate la Muzeu. Astfel, în această perioadă ne veți putea vizita în următorul interval orar:
Sâmbătă, 26 mai 2018 – DESCHIS între orele 10:00 și 20:00 (ultimul vizitator intră la ora 19:00);
Duminică, 27 mai 2018 – DESCHIS între orele 10:00 și 20:00 (ultimul vizitator intră la ora 19:00);
Luni, 28 mai 2018 – DESCHIS între orele 10:00 și 20:00 (ultimul vizitator intră la ora 19:00);
Marți, 29 mai 2018 – DESCHIS între orele 10:00 și 20:00 (ultimul vizitator intră la ora 19:00);
Vă reamintim că, începînd cu 24 mai 2018, puteți admira expoziția temporară „Kiseleff nr. 1 De 110 ani, orașul crește în jurul lui!”, care vă poartă printr-o călătorie imaginară în timp și în care puteți descoperi, cu ajutorul fotografiilor, al documentelor, dar și al obiectelor, diferitele momente prin care a trecut clădirea muzeului în cei 110 ani de existență. Atracția principală a expoziției este reprezentată de una dintre himerele originale care ornau cornișa muzeului, dar mai ales de o reconstituire a grupului alegoric „Știința Zoologiei”.
Vă așteptăm cu mult drag!
Parteneri media: Radio Romania Cultural, UnitedMedia, Calendar Evenimente, comunicatedepresa.ro, Centruldepresa.ro, Grădinite.com, Prokid.ro,GoKID.ro, mamica.ro, melc-codobelc.ro, agendacopiilor.wordpress.com,HotNews, SmartWoman, Mămica de azi, Mami, stiripentrucopii.com,kidsnews.ro, labucatarie.ro.
Detalii: www.antipa.ro și pe pagina de Facebook a Muzeului Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”: www.facebook.com/muzeulantipa.
La Future Retail Solutions, divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital ne-a aratat cum se transforma actul de cumparare intr-o experienta
In cadrul Future Retail Solutions, prima expozitie din Romania dedicata industriei de retail, agentia specializata in consumer interactions Syscom Digital a oferit un veritabil spectacol tehnologic, punand in scena inovatia si logistica de ultima ora. Accentul a fost pus pe interactiunea dintre brand si consumator: cand produsul isi intalneste publicul, diferenta o face capacitatea de a transforma o iesire la shopping intr-o experienta memorabila.
Toate dispozitivele prezentate la expozitie fac parte din divizia de proiecte speciale Experiential by Syscom Digital, infiintata in anul 2016. Prin intermediul acestei divizii, agentia deruleaza proiecte si campanii de marketing experential, o modalitate eficienta si spectaculoasa de a-i implica pe consumatori, oferindu-le posibilitatea de a interactiona cu brand-ul intr-un mod creativ.
“Industria de retail este astazi in totalitate digitalizata, iar instrumentele de marketing online sunt nelipsite in comunicarea cu consumatorii. In acest context “zgomotos” in care aproape toti producatorii si distribuitorii lanseaza intr-un ritm alert mesaje si oferte promotionale, consumatorii vor reactiona cu precadere la brand-urile a caror voce este mai puternica si memorabila, reusind astfel sa se diferentieze. Din 2016, odata cu infiintarea diviziei noastre de marketing experiential, suntem initiatorii si promotorii unui mod nou si inovativ de promovare, care merge dincolo de mediul online, pentru ca o experienta digitala totala ii tine pe consumatori conectati si atunci cand acestia sunt offline”, este de parere Maia Novolan, managing director Syscom Digital.
Instrumentele interactive prezentate de Syscom Digital la Future Retail Solutions au fost “vedetele” evenimentului, demonstrand participantilor ca posibilitatile de interactiune si brand engagement sunt, practic, nelimitate.
Conceput pentru afisaj dinamic, device-ul 3Senser se poate personaliza in intregime. Este dotat cu camera, touchscreen cu cel putin doua atingeri simultane, suflante de aer si imprimanta pentru fotografii in format fizic.
Dispozitivul de tip RFID product interactive display poate fi folosit cu succes ca solutie digitala in retail, permitand activari de produs creative. Trebuie doar sa ridici un produs si filmul de prezentare este afisat imediat pe ecran. Ecranul touch permite inscrierea in baza de date pentru clienti si campanii legate de produs. In plus, poate imprima pe loc un voucher de reduceri. Cu ajutorul produsului digital Interactive Shelf utilizatorii pot interactiona cu produsele expuse si vor avea la un touch distanta toate detaliile despre acestea, cat si optiunea catalogarii lor. Agentia a fost prezenta si cu Galaxy Display, instrumentul proiectat pentru display de produse premium in cadrul prezentarilor de produs sau al activarilor.
“Proiectele digitale de tip marketing experential pe care le derulam la evenimente indoor si outdoor, in mall-uri, supermarket-uri, la conferinte, in galerii si chiar pe strada sunt dezvoltate 100% in-house, intrucat echipa noastra dispune atat de expertiza, cat si de logisitica necesare. In acelasi timp, suntem la curent si ne inspiram permanent din noutatile tehnologice care apar la nivel mondial.”, afirma Maia Novolan.
Pe o piata competitiva, intersectia dintre marketingul digital, mobil, social si geo-localizat reprezinta o oportunitate inca insuficient exploatata de marketeri. Mecanicile de interactivitate in timp real (in-store, web si Social Media), aplicatiile Kinect pentru consumer interaction, dar si cele interactive dedicate pentru totemuri digitale sau tablete, photobooth-urile cu componente experientiale, ochelarii VR, vitrinele interactive sau caruselul foto 360 cu integrare in social media sunt numai cateva exemple din activarile personalizate pe care profesionistii in marketing le pot derula pentru o experienta unica de retail.


















