Acasă Blog Pagina 3629

Curs Open: Customer Care Satisfaction – 26,27 martie Bucuresti

0

Vrei sa impulsionezi vanzarile companiei tale? Atunci e timpul sa acorzi mai multa atentie echipei tale de vanzari si sa o inspiri sa faca o schimbare reala.

Este bine cunoscut ca serviciul de relatii clienti, are un mare impact asupra succesului si bunului mers al unei companii. Practic, este primul contact pe care un client il are cu compania dumneavoastra. De aceea este esential ca angajatii din acest departament sa atinga maximum de potential in dezvoltarea lor individuala si profesionala, pentru a fi inspirati si motivati sa ofere tot suportul de care este nevoie pentru gestionarea eficienta a relatiei cu clientii. Beneficiul participarii la acest curs nu este numai al echipei dvs de vanzari ci se transfera implicit si asupra clientului. Astfel, clientii dumneavoastra pot fi siguri ca orice problema sau nelamurire va fi rezolvata rapid, competent si cu multa atentie. Ei vor aprecia, de asemenea, ca nu vor trebui sa efectueze apeluri sau intalniri repetate pentru a identifica informatii complete legate de serviciile dvs.

Ce va propunem?
Va aducem asadar in atentie, trainingul practic: Customer Care Satisfaction, ce va avea loc in perioada 26-27 martie, la Bucuresti. Cursul se va concentra pe identificarea unui sistem eficient si profitabil de relationare cu clientii, transformandu-i in parteneri de lunga durata.

De ce sa participi?
In urma participarii la acest curs cursantii vor dobandi calitati esentiale specifice consultantilor in vanzari, precum:
• adaptabilitate;
• capacitatea de a influenta pozitiv;
• abilitati de comunicare si relationare extinse;
• abilitati de aplanare a conflictelor;
• cross-sell si up-sell; persuasiune

Cum te poti inscrie?
Taxa de participare este 375 euro, iar pentru inscrierea pana la data de 15 martie, beneficiati de oferta Early Bird de numai 300 euro. Pentru inscrieri, va rog trimiteti un e-mail la: rezervare@connectevents.ro si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

Connect Events
O727 317 419
www.connectvents.ro
HJjhA0jC3Q_1401718377263

Banner SapunulCheia.ro

“Politica” pieselor auto

0

Este mai important să fii online decât să fii un online perfect și să nu termini niciodată de meșterit la site…fără entuziasm și dăruire nu se poate funcționa în nici un domeniu, așadar nici vânzarea de piese auto nu face excepție. Unii incep un business in domeniu auto din pasiune, alții din oportunitate , alții din lipsa inspirației, o parte din necesitate și prea putini din studiul pieței și satisfacerea nevoii consumatorului. Oricum se pornește la drum, mai important e cum se continuă și cu ce echipa, pentru că în mediul online este nevoie de multă rabdare și timp….mult timp. Odată cu deschiderea unui magazin online până la crearea unui brand online este doar un pas, însă pentru a se diferenția de celelalte din nișa sa, trebuie un minim de cercetare atât a pieței cât și a mediului de promovare, analiza grupului țintă și delimitarea segmentului de piață prin ofertarea corectă si concretă,iar piesele auto nu fac excepție. Deși nu pare, acest segment de piață ar trebui tratat la fel de serios ca cel medical, să te simti ca la medic atunci când cineva acorda atentie problemei mașinii tale, găsirea unei soluții optime si fiabile. De ce? Pentru că integritatea și sănătatea ta stau in mâna celui care oferă produsul și serviciile pentru mașina ta. Nu degeaba se spune ca mașina este prelungirea posesorului, iar când acesta se confruntă cu o problemă , cel ce se ocupă de rezolvarea ei trebuie să o facă cu încredere și siguranță, atât pentru mașina personală cât și pentru un business. Asta deoarece, nimeni nu vrea, ca după ce pleacă din service să se și întoarcă cu aceeași problemă după 2 zile sau, și mai grav ,să rezulte din asistența necorespunzătoare sau calitate a produsului un nefericit eveniment rutier. Drept urmare, vânzarea de piese de auto ar trebui luată mult mai în serios decât ca o simplă afacere pentru că stau în joc siguranța, sănătatea și integritatea celui ce apelează la serviciile tale cât și a celor din jur, precum și încrederea celor ce au un business de profil și te aleg pe tine ca și partener.logo4.butuc roata spate spr dupa anul 2006 BG35027

Banner SapunulCheia.ro

Obtineti silueta de vis la High Class Beauty Studio Bucuresti

0

Obtineti silueta de vis la High Class Beauty Studio Bucuresti

A venit primavara! Acum, odata cu aparitia primilor ghiocei, una dintre dorintele voastre este sa straluciti de frumusete si sa va bucurati de razele soarelui mult asteptat.

Centrul de intretinere corporala High Class Beauty Studio Bucuresti va vine in intampinare cu trei tipuri de abonamente, special create pentru aceasta primavara, astfel incat sa puteti intra in forma maxima cat mai repede si sa “retusati” eventualele mici imperfectiuni. Alegeti-l pe cel care vi se potriveste mai bine si veti participa automat la tombola de Paste care va asteapta cu premii supriza. Tombola va avea loc pe data de 29 Aprilie 2016, la ora 16:00, in incinta High Class Beauty Studio.

1. FITNESS INTENSIV PRIN ELECTROSTIMULARE – 4 SEDINTE ELECTROSTIMULARE SI 1 SEDINTA DE MASAJ DE RELAXARE la pretul de 50 LEI
Electrostimularea este un fitness intensiv. In opinia expertilor in domeniu, 30 de minute de electrostimulare echivaleaza cu 4-5 ore de gimnastica fara intrerupere.
Astfel, efectele sunt vizibile imediat, uneori chiar dupa prima sedinta pierzandu-se intre 1-4 centimetri (in cazul persoanelor cu surplus de greutate). In plus, ca rezultat al tratamentelor de electrostimulare, musculatura devine mai ferma iar grasimile sunt eliminate.

2. MEZOTERAPIE VIRTUALA CU PRODUSE BIO – ABONAMENT 5 sedinte la pretul de 200 LEI
Mezoterapia evita neajunsurile injectiilor si nu lasa semne pe piele, fara efecte adverse, durere sau riscuri. Tratamentul de mezoterapie virtuala este dedicat atenuarii celulitei, cresterii tonusului pielii, tratarea senzatiilor de picioare grele si dureri musculare. Reduce tensiunea si elimina efectele stresului, favorizeaza slabitul si combate celulita, punand sangele in miscare.
O sedinta dureaza 20 minute si se poate repeta zilnic in functie de zona tratata. Pentru sedintele de mezoterapie se folosesc geluri de tip Thermo, Crio sau Reafirming, de maxima performanta, care topesc depozitele de grasime si nodulii celulitici, instantaneu. Rapiditatea de actiune e vizibila deja dupa primele tratamente iar rezultatele dureaza in timp.

3. TRATAMENT LIPOLASER PENTRU ELIMINAREA CELULITEI – ABONAMENT 5 sedinte (30 minute/sedinta) la pretul de 180 LEI
Terapia cu Lipolaser are ca rezultat reducerea tesutului gras din zona tratata, efect vizibil chiar si dupa prima sedinta. LIPOLASER este una dintre cele mai noi terapii de reducere a tesutului adipos, laserul de joasa intensitate fiind folosit pana acum in scopuri biomedicale, vindecarea ranilor sau calmarea durerii si a inflamatiilor.
In urma studiilor efectuate, specialistii au ajuns la concluzia ca acei clienti care au o dieta sanatoasa si fac exercitii regulat vor avea cele mai bune rezultate cu LipoLaser. Chiar si clientii cu metabolism lenes experimenteaza o “trezire” a corpului unica si revigoranta.

Despre:
High Class Beauty Studio dispune de aparatura performanta care prezinta siguranta maxima in remodelarea corporala, tratamente personalizate cu eficienta de 95% dintre cazuri, produse profesionale certificate si, nu in ultimul rand, personal calificat si deosebit de ambitios in obtinerea celor mai bune rezultate de catre cliente.
Centrul de slabire si intretinere corporala High Class Beauty Studio va invita sa va bucurati de clipe de rasfat si relaxare intr-un ambient placut si primitor si in acelasi timp posibilitatea de a obtine silueta dorita fara eforturi chinuitoare. Uitati de grijile cotidiene si lasa-ti-va in mainile unor profesionisti al caror singur scop este ca dumneavoastra sa va simtiti si sa aratati bine!

High Class Beauty Studio Bucuresti
Tel: 0733.822.020
e-mail: contact@originalbeauty.ro
http://www.originalbeauty.ro

Banner SapunulCheia.ro

Cum să ajungi în topul celor mai buni oameni de afaceri cu ajutorul diplomaţiei

0

Prima conferinţă de Business Diplomacy din România

Bursa Română de Afaceri organizează în parteneriat cu Asociația Națională a Exportatorilor și Importatorilor din România (ANEIR), pe 29 martie, la Bucureşti, la Hotel Continental, prima Conferinţă de Business Diplomacy din România.

În contextul în care paradigmele de business se schimbă des sub influenţa factorilor tehnologici, economici, sociali şi geopolitici globali, decidenţii în afaceri trebuie să găsească noi metode şi tehnici pentru a reuşi. Astfel, companiile trebuie să îşi dezvolte competenţe interne pentru crearea, cultivarea şi managementul relaţiilor de nivel înalt cu factori guvernamentali şi neguvernamentali influenţi şi relevanţi pentru activitatea companiei.

Conferinţa de Business Diplomacy este dedicată managerilor de companii multinaţionale, antreprenorilor şi oamenilor de afaceri, decidenţilor din companii, responsabililor cu relaţiile internaţionale din diverse organizaţii naţionale şi internaţionale, dar şi celor interesaţi de o carieră în domeniul diplomaţiei.

Conferinţa începe la ora 10.00, dar participanţii sunt aşteptaţi de la 9.30 pentru înscriere la eveniment. Taxa de participare este de 30 de euro pentru cei care se înscriu până pe 15 martie şi de 45 de euro pentru cei care se înscriu ulterior.

Toţi cei interesaţi de eveniment îşi pot rezerva încă de pe acum un loc, prin intermediul site-ului conferinţei globalbusinessconnect.rbe.ro, cu plata prin PayPal sau prin e-mail, la adresa office@rbe.ro, cu plata prin transfer bancar. În plus, companiile care aduc cel puţin trei participanţi la conferinţă beneficiază de o reducere de 10%.

Speakerii invitaţi la conferinţă vor arăta cum tehnicile exclusiv utilizate până de curând doar de diplomaţii de carieră pentru a rezolva şi negocia probleme de stat sunt astăzi folosite de oameni de afaceri de succes pentru a-şi atinge obiectivele şi rezolva problemele.

Participanţii la prima Conferinţă de Business Diplomacy din România vor descoperi tehnici fără de care un om de afaceri modern nu va putea evolua în lumea globală, un aspect cu atât mai important cu cât 83% din economia României este deţinută de companii cu capital străin şi 17% de cele cu capital autohton. Cei patru speakeri confirmaţi ai conferinţei sunt Shaun RIORDAN, Sergiu CELAC, Dumitru MIRON, Mihai IONESCU şi Valentin PREDA.

“În secolul XXI ori eşti diplomat, ori eşti în afara jocului”, a afirmat Shaun Riordan.

“România nu poate fi capitalistă doar cu capital străin”, a declarat Mihai IONESCU.

 “Inteligenţa, tactul şi cunoaşterea – cheia diplomaţiei economice moderne, a spus Dumitru MIRON.

 “Business Diplomacy este un instrument la fel de important pentru o companie cu viziune internaţională aflată în expansiune, cât şi pentru o companie locală interesată de supravieţuire”, a declarat Valentin PREDA.

Ce veţi afla în cadrul Conferinţei de Business Diplomacy:

  • Informaţii despre conceptul de Business Diplomacy ca generator de predictibilitate, stabilitate şi continuitate a businessului în mediul de afaceri global al secolului XXI.
  • Informaţii despre provocările la care sunt supuse afacerile internaţionale văzute din perspectiva mixtă a diplomatului în afaceri.
  • Sugestii despre necesitatea dezvoltării abilităţilor de a identifica, cultiva şi întreţine relaţii cu persoane cheie din mediile relevante, pentru a penetra şi dezvolta noi pieţe internaţionale.
  • Strategii despre cum să stabileşti conexiuni cu diferiţi actori globali.
  • Informaţii despre Networking Geostrategic, construcţia de coaliţii, reţele de influenţă (acolo unde este permis) şi informare – instrumente utilizate pentru deschiderea de noi pieţe si stabilirea unor mecanisme de protecţie a afacerii.

Despre speakeri:

Shaun RIORDAN

Cu o experienţă îndelungată în serviciul diplomatic britanic şi activitate externă în New York, Beijing, Madrid şi fosta Iugoslavie, Shaun RIORDAN este, în prezent, consultant geopolitic pentru diverse guverne, companii internaţionale şi fonduri de investiţii. Shaun RIORDAN este şi coordonatorul proiectului “Business Diplomacy” în cadrul Institutului de Relaţii Internaţionale “Clingendael” din Olanda şi analist senior al Wikistrat. Shaun RIORDAN este autorul volumelor “Noua diplomație” (Polity 2003), “Adios a la Diplomacia” (Siglo XXI, 2005) și “Reformarea serviciilor de reprezentare externă în secolul XXI” (Clingendael 2010) și co-autor (cu Paul Ormerod) al cărţii “O nouă abordare şi a analiza riscului Geo-politic”, (împreună cu Brian Hocking, Paul Sharp și Jan Melissen), ”Tendinţe în diplomaţie: Diplomația Integrată” (Clingendael 2012). Este şi co-editor al ediției speciale a Jurnalului Haga de Diplomație de Afaceri.

Sergiu CELAC

Ambasador de cariera, fost Ministru al Afacerilor Externe al Romaniei

Mihai IONESCU

Secretarul General al ANEIR – Asociaţia Naţională a Exportatorilor şi Importatorilor din România si Co-Preşedintele Consiliului de Export al României.

Dumitru MIRON

Decanul Facultăţii de Relaţii Internaţionale din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.

Valentin PREDA

Prin activităţile pe care le desfăşoară de 20 de ani, Valentin PREDA îmbină afacerile cu diplomaţia la nivel internaţional, dezvoltându-şi, în timp, un networking propriu de calitate. În 2015, Valentin PREDA – CEO al Bursei Române de Afaceri –  a fost invitat ca speaker la Prima Conferinţă Internaţională de Business Diplomacy (organizată în Olanda), unde a susţinut tema “Business Diplomacy is equally important for the multinational’s global expansion as it is for the local companies’ survival”.

 

***

 

BURSA ROMÂNĂ DE AFACERI este prima şi cea mai complexă platformă de intermediere şi consultanţă în afaceri din România cu acces la piaţa internaţională, parteneri de afaceri, investitori străini, oportunităţi de afaceri, care facilitează internaţionalizarea companiilor româneşti, investiţiile private de capital, realizarea de parteneriate de afaceri, joint-ventures în ţară şi în străinătate, dezvoltarea şi/sau restructurarea afacerilor, vânzarea şi cumpărarea de afaceri la cheie. Noi conectăm oamenii de afaceri şi companiile la noi pieţe de desfacere, parteneri şi oportunităţi de afaceri.

Partenerii evenimentului: RBE Connect, ANEIR, Global Vision, ANBAR

Parteneri media: Wall-Street.ro , PRbox.ro , Manager.ro , BusinessCover.ro

Banner SapunulCheia.ro

Troianul de extorcare LOCKY infecteaza mii de computere

0

G DATA SECURITYLABS furnizeaza o imagine de ansamblu si ofera sfaturi pentru un concept cuprinzator de securitate.

Bucuresti (Romania) 07.03.2016
Mii de calculatoare infectate in fiecare zi, utilizatori ingrijorati si o schimbare a strategiilor de atac – programul ransomware Locky loveste cu putere. Troianul de extorcare nu face doar fisierele inutilizabile pe computerele afectate – previne, deasemenea, restaurarea acestora prin stergerea copiilor shadow. Locky acceseaza si fisiere in retea si este chiar capabil sa cripteze fisiere partajate in retea. Mai mult decat atat, malware-ul este distribuit agresiv prin diferite cai.

G DATA ofera sfaturi cu privire la modul in care va puteti proteja datele de troieni cripto, de genul Locky:
– Faceti backup in mod regulat.
– Dezactivati functia macros.
– Cititi cu atentie e-mailurile primite.
– Nu deschideti atasamente din e-mailurile care arata suspect sau pe cele in care, in text, se cere prea insistent deschiderea fisierului.
– Instalati un scanner antivirus si descarcati in mod regulat actualizari.
– Pastrati-va sistemul de operare tot timpul complet actualizat.
– Utilizati intotdeauna cele mai recente versiuni ale programelor instalate.
– Fiti atenti la facturi si alte documente pe care nu le asteptati.
Pentru companii:

– Separati mediile de backup de computer astfel incat sa nu fie criptate si datele stocate pe acestea.
– Angajatii trebuie sa aiba drepturi de utilizator limitate.

In ceea ce priveste plata pentru rascumpararea datelor – nu exista nicio garantie ca datele vor fi restaurate, ca urmare a platii. Un hacker lacom poate cere inca o data mai multi bani pentru furnizarea datelor sau poate cripta datele, din nou, la o data ulterioara, prin introducerea unui backdoor in sistem, cu intentia de a cere bani din nou – chiar si atunci cand pare ca la inceput el si-a tinut promisiunea si a furnizat datele. De aceea, efectuarea unei plati implica o multime de riscuri.

Mai multe sfaturi si informatii detaliate despre troianul de criptare Locky, gasiti pe blog-ul G Data Security: https://blog.gdatasoftware.com/blog/article/encryption-trojan-locky-what-you-need-to-know-about-the-ransomware.html

Banner SapunulCheia.ro

IT Genetics aniversează 9 ani de activitate cu 9% discount la orice comandă!

0

IT Genetics, unul dintre cei mai importanţi distribuitori locali de echipamente profesionale şi furnizor de soluţii AIDC & POS, aniversează astăzi, 8 martie 2016, 9 ani de activitate, 9 ani de când oferă clienţilor soluţii personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi şi pentru a răspunde celor mai exigente cerinţe în domeniul punctelor de vânzare, al identificării şi colectării automate de date.

Totodată, cu această ocazie IT Genetics lansează campania ”Astăzi, 8 martie, la IT Genetics cifra vedetă este 9” prin care oferă un discount de 9% pentru toate comenzile plasate în ziua aniversării. Reducerea se aplică la toate produsele de pe www.itgstore.ro, pentru comenzile plasate pe 8 martie 2016, fără a exista limită minimă de comandă.

De-a lungul celor 9 ani de activitate IT Genetics și-a îndeplinit și depășit obiectivele propuse, atingând la finalul anului 2015 cifra de afaceri de 2,5 milioane de euro, un număr de 10.000 de clienți si aproape 100 de parteneriate cu companii de renume din industriile AIDC și POS.

Prin cele zece categorii de produse de pe www.itgstore.ro – imprimante de etichete, cititoare coduri de bare, terminale mobile, sisteme POS, imprimante de carduri, echipamente wireless, echipamente de birou, consumabile şi accesorii, software, servicii de imprimare – clienţii pot descoperi în portofoliul IT Genetics echipamentele și soluțiile software necesare eficientizării oricărui business, indiferent de domeniul în care activează (HoReCa, Retail, Logistică, Transporturi, Manufactură, Sănătate, Educație, Financiar-Bancar, Utilităţi etc.).

Despre IT Genetics:
Cu o experiență de 9 ani pe piața din România în domeniul AIDC & POS, IT Genetics este distribuitor de echipamente de la producători globali consacrați și furnizor de sisteme integrate, menite să eficientizeze procesele operaționale îngreunate, să optimizeze activitatea și productivitatea companiilor. Pe www.itgstore.ro clienții vor descoperi un portofoliu de soluții hardware și software cu o paletă largă de aplicabilitate (soluții de tipărire și etichetare, de urmărire și scanare, de identificare și control al accesului, soluții POS si de infrastructură wireless).

Misiunea IT Genetics este de a oferi firmelor soluții personalizate, create special pentru a satisface cele mai variate nevoi și pentru a răspunde celor mai exigente cerințe în domeniul punctelor de vânzare, al identificării și colectării automate de date.ITGenetics - 9 ani

Banner SapunulCheia.ro

Workshop Supervizarea de etica | Eveniment asociat WLC2016

0

LUMEN 1514 |
Premisele dezvoltarii unui nou model de expertiza etica sunt dezbatute in cadrul unui workkshop extraordinar, organizat in cadrul editiei aniversare a 15 ani de LUMEN, ca eveniment asociat World LUMEN Congress 2016, de catre Ana Frunza si Antonio Sandu, din cadrul Centrului de Cercetari Socio-Umane LUMEN, Iasi, Romania.
Scopul worshop-ului este dezbaterea modelului de expertiza etica propus de Ana Frunza si Antonio Sandu propus si denumit de supervizare de etica. Modelul este descris in volumul “Catre o noua expertiza etica – deconstruind valorile etice” al autoarei Ana Frunza si in volumul “Etica si practica sociala” al autorului Antonio Sandu, fiind propus ca strategie de supervizare a practicii etice in organizatii.
Dorim sa expunem acest model, inca in curs de constructie, unei dezbateri critice, la nivelul comunitatii eticienilor si a practicienilor din sfera administratiei publice si a serviciilor sociale.
Workshopul va avea loc in Iasi, in data 16 aprilie 2016.
Lucrarile prezentate in cadrul World LUMEN Congress vor fi publicate in reviste indexate in Thomson Reuters (ISI) sau in volum propus spe indexare Thomson Reuters (ISI)
Pentru inscrere consultati: http://conferinta.info/associated-events-wlc2016/international-conference-esdpal-2016/

Editura Lumen, Asociatia Lumen
Email: prlumen@gmail.com; edituralumen@gmail.com
Site: www.edituralumen.ro; www.conferinta.info; www.centruldetraining.ro
Editura Lumen- in elita editurilor stiintifice romanesti!

Banner SapunulCheia.ro

Workshop Transumanism | Eveniment asociat WLC2016

0

LUMEN 1513 |
Workshop extraordinar in transumanism desfasurat de catre Centrul de Cercetari Socio-Umane LUMEN organizat in cadrul editiei aniversare a 15 ani de LUMEN, de catre Loredana Terec- Vlad, in data de 15 aprilie 2016, ca eveniment asociat World LUMEN Congress 2016.
Scopul acestui workshop este de analiza din punct de vedere teoretic conditiile in care se vor realiza aceste modificari biologice ale individului uman, intrucat perfectionarea umana implica si o evaluare (bio)etica, dat fiind faptul ca transformarile pot atrage dupa sine incalcarea drepturilor fundamentale ale individului uman.
Au raspuns invitatiei de a participa online, via skype Aaron Traywick – Life Extension Sciences Director- Secular Policy Institute, USA si Steven Umbrello – Assistant Managing Director of the Institute for Ethics and Emerging Technologies, USA.
Taxa de participare | Nu este perceputa taxa de participare
Lucrarile prezentate in cadrul World LUMEN Congress vor fi publicate in reviste indexate in Thomson Reuters (ISI) sau in volum propus spe indexare Thomson Reuters (ISI)
Pentru inscrere consulati: http://conferinta.info/associated-events-wlc2016/workshop-in-transhumanism/

Editura Lumen, Asociatia Lumen
Email: prlumen@gmail.com; edituralumen@gmail.com
Site: www.edituralumen.ro; www.conferinta.info; www.centruldetraining.ro
Editura Lumen- in elita editurilor stiintifice romanesti!

Banner SapunulCheia.ro

Primul eveniment national dedicat exclusiv eticii in asistenta sociala | WLC 2016

0

LUMEN 1512 |
Primul eveniment national dedicat in exclusivitate eticii in asistenta sociala, organizat in cadrul editiei aniversare a 15 ani de LUMEN, de catre Sucursala Teritoriala CNASR IASI si Asociatia LUMEN, Centrul de Cercetari Socio-Umane LUMEN si Centrul de Consultanta si Training LUMEN.
Workshopul “Provocari curente in asistenta sociala: Etica si serviciile sociale” va fi desfasurat in data de 13 aprilie 2016, ca eveniment asociat WLC2016 extraordinar, in deschiderea evenimentelor stiintifice si culturale World LUMEN Congress 2016.
Scopul workshopului “Provocari curente in asistenta sociala: Etica si serviciile sociale” vizeaza dezbaterea practicii sociale sub provocarile etice contemporane.
Sunt asteptate lucrari care sa abordeze problematica asistentei sociale curente, din perspectiva valorilor etice care o guverneaza, la nivel teoretic si practic, fara a trasa o granita disciplinara precisa. Incurajam abordarile transdisciplinare care depasesc clivajul existent dintre teoretic si empiric. Invitam asistenti sociali, cadre didactice universitare, studenti, masteranzi si doctoranzi preocupati de etica in serviciile sociale.
Worshopul va fi desfasurat in data de 13 aprilie 2016, orele 11.00 – 15.30, fiind acreditat cu 2 credite profesionale oferite de Colegiul National al Asistentilor Sociali din Romania.
Lucrarile prezentate in cadrul World LUMEN Congress vor fi publicate in reviste indexate in Thomson Reuters (ISI) sau in volum propus spe indexare Thomson Reuters (ISI)
Pentru inscrere consulatati: http://conferinta.info/associated-events-wlc2016/workshopcurrent-challenges-in-social-work-ethics-and-social-services/

Editura Lumen, Asociatia Lumen
Email: prlumen@gmail.com; edituralumen@gmail.com
Site: www.edituralumen.ro; www.conferinta.info; www.centruldetraining.ro
Editura Lumen- in elita editurilor stiintifice romanesti!

Banner SapunulCheia.ro

Eveniment asociat WLC2016 | Conferinta Internationala Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law | 14 aprilie 2016

0

LUMEN 1511 |
Departamentul de Administratie Publica si Drept, Facultatea de Stiinte Economice si Administratie Publica, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava si Asociatia LUMEN va invita la Conferinta Internationala Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law | 14 aprilie 2016| Suceava, Romania – eveniment asociat World LUMEN Congress 2016.
Conferinta Internationala Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law | Suceava, Romania este un eveniment asociat World LUMEN Congress 2016 si este desfasurat sub egida aniversarii a 15 ani de activitate LUMEN.
Scopul Conferintei Internationale Ethical & Social Dimensions on Public Administration & Law vizeaza reunirea in dezbatere a comunitatii academice nationale si internationale, dar si a tinerilor cercetatori interesati de problematica eticii serviciilor din administratia publica si dimensiunile sociale ale administratiei publice si a dreptului.
Evenimentul stiintific asociat WLC 2016 este desavarsit de participarea ca vorbitori in sesiuni plenare a unor personalitati de renumite in comunitatea academica nationala si internationala.
Reprezentanti ai mediului universitar si de cercetare din Franta, Turcia, Romania si Ucraina vor fi alaturi de LUMEN in cea de-a 15 –a editie aniversara.
In cadrul aceluiasi eveniment stiintific va avea loc lansarea volumului “Publicitatea si administratia publica sub presiunea eticii”, autor Prof. PhD Sandu FRUNZA, publicat la Editura LUMEN, in 2015.
Lucrarile prezentate in cadrul World LUMEN Congress vor fi publicate in reviste indexate in Thomson Reuters (ISI) sau in volum propus spe indexare Thomson Reuters (ISI)
Pentru inscriere consultati: http://conferinta.info/associated-events-wlc2016/international-conference-esdpal-2016/

Editura Lumen, Asociatia Lumen
Email: prlumen@gmail.com; edituralumen@gmail.com
Site: www.edituralumen.ro; www.conferinta.info; www.centruldetraining.ro
Editura Lumen- in elita editurilor stiintifice romanesti!

Banner SapunulCheia.ro

RECENTE